14 грудня 2021 року студенти Гусар Назарій (СЗ-31д), Ковальов Олександр (МЕВ-11д), Козинський Євгеній (ПТБД-11д), Шапельський Владислав ГРС-32д) у складі збірної команди інституту взяли участь у змаганнях з баскетболу 3х3 (хлопці), що відбулися в рамках ІІ етапу ХVІІ Літньої Універсіади Вінницької області.
За підсумками змагань серед ЗВО області наша команда посіла ІІ місце. Вітаємо учасників змагань та бажаємо успіхів у майбутньому!

11 грудня 2021 року у Вінницькому торговельно-економічному інституті КНТЕУ відбувся форум «АБІТУРІЄНТ 2022».
Щорічно ВТЕІ КНТЕУ проводить корисні і пізнавальні заходи для абітурієнтів та їх батьків аби ознайомити їх із особливостями реєстрації та складання ЗНО, а також новаціями Вступної кампанії прийдешнього року.
Спікери заходу:
— доктор філософських наук, професор, заслужений працівник освіти, директор ВТЕІ КНТЕУ Наталія Замкова;
— представник від Вінницького регіонального центру оцінювання якості освіти Альона Козаченко;
— відповідальний секретар приймальної комісії ВТЕІ КНТЕУ Інна Гулівата.
Доповідачі виступали з яскравими цікавими та інформативними презентаціями, а після основної частини заходу всі охочі мали змогу поспілкуватися з відповідальними за спеціальності інституту викладачами та дізнатися відповіді на питання, що їх цікавлять.
Загалом захід пройшов в теплій, дружній атмосфері та з дотриманням усіх карантинних обмежень.
Дякуємо організаторам та спікерам форуму за інформативний та дуже важливий для вступників захід.

ФОТОЗВІТ

10 грудня 2021 року кафедра фінансів ВТЕІ КНТЕУ за участю Ради студентського самоврядування організувала презентацію чек-листа «PRO академічну доброчесність» для здобувачів освітніх рівнів «молодший бакалавр», «бакалавр» та «магістр» спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа та страхування». В ході проведення презентації до конференції доєдналися студенти спеціальності 232«Соціальне забезпечення».
Протягом онлайн-зустрічі на конференції було присутні 64 учасники, між доповідачами та слухачами відбулася активна дискусія щодо основних засад академічної доброчесності. Студенти з радістю долучилися до розгляду та обговорення ситуаційних задач, ділилися особистим досвідом та пережитими емоціями, висловлювали власні погляди та пропозиції щодо закріплення та дотримання засад академічної доброчесності.