27 травня 2022 року кафедрою товарознавства, експертизи та торговельного підприємництва дистанційно онлайн на платформі Zoom було проведено студентський круглий стіл на тему «Сфери використання товарознавчих експертиз».
У круглому столі взяла участь 41 особа, серед них здобувачі груп ТКЛ-41д (ОП «Товарознавство та комерційна логістика»), ТЕМС-11з(м) (ОП «Товарознавство та експертиза в митній справі») ВТЕІ ДТЕУ; студенти груп ПБТ-217, ПБТ-218, ПБТ-219 (ОП «Підприємництво та бізнес-технології»), МБС-418 (ОП «Митна та біржова справа») денної форми навчання Національного авіаційного університету; начальник відділу експертизи та сертифікації товарів Вінницької торгово-промислової палати Бабій Марія; експерт-товарознавець ТОВ «Незалежна судова експертиза та оцінка» Арашин Олександр; завідувач кафедри економіки та бізнес-технологій Чумак Оксана; доцент кафедри економіки та бізнес-технологій Григоренко Інна; науково-педагогічні працівники кафедри товарознавства, експертизи та торговельного підприємництва.

26 травня 2022 року науково-педагогічні працівники кафедри туризму та готельно-ресторанної справи та здобувачі вищої освіти за спеціальностями «Готельно-ресторанна справа», «Туризм» долучилися до онлайн-вебінару «Як розвивати власний бренд ключових співробітників? Чому важливо бути експертом та до чого тут монетизація?», організованому засновником та генеральним директором «Ribas Hotels» Артуром Лупашко та керуючою PR відділу компанії «Ribas Hotels» Галиною Череднюк.
Під час обговорення було визначено, що таке особистий бренд працівника, як він формується та для чого він розвивається на підприємствах готельно-ресторанного бізнесу. Розвиваючи власний бренд – це вклад у майбутнього кожного, розширення нетворкінгу. Інструменти, які потрібно враховувати при формуванні особистого бренду: канали комунікації зі світом (соціальні мережі), ведення особистого блогу, фокус на певній аудиторії, власна оригінальність.

26 травня 2022 року о 14.40 в дистанційному форматі відбувся науково-методичний семінар «Перспективи розвитку консалтингового бізнесу в Україні» за участю викладачів кафедри економіки та міжнародних відносин ВТЕІ ДТЕУ, викладачів кафедри менеджменту та маркетингу ВНАУ та студентів факультету ЕМП. На жаль представник консалтингової компанії «Міжнародна оціночна група» О. Рибак не зміг взяти участь в семінарі поскільки є волонтером і знаходився в цей час в зоні бойових дій. Проблематику дискусії скоригував час. Особливе місце в дискусії зайняли питання як розвитку консалтингового бізнесу, так і проблеми перспектив відновлення економіки України в післявоєнний час. По цій проблематиці виступили студенти гр.Е-21:
1.Шляхи та засоби розвитку консалтингової бізнес діяльності в умовах військового стану (Доповідач- Ветушинська Вікторія, Е-21).
2.Аналіз міжнародних компаній, які покинули ринок РФ в знак солідарності з Україною: галузь, капіталізаця, ступінь локалізації, вплив на ринок робочої сили та економіку РФ (Доповідач-Петрова Діана,Е-21).
3. Формування фінансових ресурсів відновлення інфраструктурних об‘єктів та житлового фонду: джерела, форми отримання та пріоритетність використання(Доповідач-, Обревко Руслана, Е-21).
Засідання науково-методичного семінару пройшло у жвавій дискусії, де кожний учасник отримав відповіді на питання, які його зацікавили. Учасники дискусії прийшли до розуміння, що наразі основна проблема для України це відновлення на новій технологічній основі її економіки, ресурсної бази та людського капіталу.