26 травня 2022 року науково-педагогічні працівники кафедри туризму та готельно-ресторанної справи та здобувачі вищої освіти за спеціальностями «Готельно-ресторанна справа», «Туризм» долучилися до онлайн-вебінару «Яким має бути сервіс в закладах під час війни?», організованому командою Poster POS за участю Оксани Марусич, експерту з сервісу та якісного обслуговування, сертифікованому міжнародному бізнес-тренеру та коучу, яка провела більше 2000 тренінгів за 14 років практики.
Під час обговорення було визначено, як зараз краще спілкуватись і обслуговувати гостей та де брати мотивацію для себе й команди в період війни в Україні.
У ході обговорення було встановлено, яким має бути сервіс у ресторанному бізнесі під час війни. Визначено, яка психологія змін у ресторанному бізнесі під час війни: адаптація ресторанного бізнесу під нові умови (нові графіки, меню, прайси, фінансові показники, нові умови постачання); постійно змінююча команда; неврівноважені гості та їх різноманітні побажання.

26 травня 2022 року науково-педагогічні працівники кафедри маркетингу та реклами і здобувачі ОП «Маркетинг» ВТЕІ ДТЕУ брали участь в онлайн-івенті «Працюймо, підтримуємо, не здаємось: що на часі для українського бізнесу» від Агенції digital-маркетингу Inweb.
Під час онлайн-івенту були детально розглянуті питання: - Реклама — зброя українського бізнесу. Чому зараз і що змінилось? - Соціальні мережі, складнощі просування під час війни – що потрібно знати. - Соціально корисна діяльність та бізнес із програмою Google Ad Grants. - Адаптація бізнесу, співпраця з партнерами, донори та програми підтримки для МСБ. - Як допомагає бізнес бізнесу в реаліях війни. Кооперенція. Закарпатський бізнес-тил.
Отже, сьогодні перед українськими підприємцями стоїть важлива задача – бути надійним тилом. Бізнес має працювати, щоб працювала національна економіка. Працюємо разом!!!
Дякуємо спікерам та Агенції digital-маркетингу Inweb за нові знання, актуальну, цікаву та корисну інформацію.

25 травня 2022 року кафедрою товарознавства, експертизи та торговельного підприємництва дистанційно онлайн на платформі Zoom було проведено студентський круглий стіл на тему «Модифікація та диверсифікація асортименту товарів як чинники задоволення потреб споживачів».
У круглому столі взяли участь 21 особа, серед них здобувачі груп ПТБД-11д, ПТБД-21д, ТКЛ-31д, ТКЛ-41д; директор ТОВ «Лордекс менеджмент груп» Мамчур Василь; доктор філософії, директор ПП «Культтовари-Вінниця» Гавенко Михайло; директор Салону-магазину «Люксоптика» Матяш Людмила; науково-педагогічні працівники кафедри товарознавства, експертизи та торговельного підприємництва викладачі.