20 жовтня 2020 року відбулася урочиста церемонія нагородження переможців конкурсу «Імена, яким довіряють». Цей конкурс започаткований ТРК Регіон-Інформ ще у 2005 році. Стати його лауреатом і переможцем – це престижно і відповідально водночас, бо самі вінничани обирають лідерів серед підприємств, установ та організацій. Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ вперше взяв участь у цьому конкурсі та вкотре довів, що він є лідером серед ЗВО Вінниччини і відтепер носитиме офіційно почесне звання «Імена, яким довіряють».
Колектив та студентство ВТЕІ КНТЕУ щиро вдячні вінничанам за довіру та неймовірно високу оцінку нашої праці. Ваша підтримка надзвичайно важлива для нас, вона слугує орієнтиром подальшого розвитку для нашого закладу та надихає наших співробітників на нові звершення!

Навчатися у Вінницькому торговельно-економічному інституті КНТЕУ, спілкуватися з практиками, отримувати нові досвід, знання та враження – це не фантазія, а реальність, яка стала частиною життя членів Бізнес-школи ВТЕІ КНТЕУ та новим кроком до професійного успіху!!!
20 жовтня 2020 року слухачі Бізнес-школи ВТЕІ КНТЕУ брали участь у вебінарі «Ціннісна пропозиція», який проходив в рамках MHP INNOVATION LAB від провідного Агрохолдингу України.
Сьогодні говорили про те, яку цінність ми доставляємо споживачу, яку проблему споживача допомагаємо вирішити, як задовольняємо його потреби, які пакети продуктів/послуг пропонуємо кожному сегменту.
Спікером вебінару став: Микола Такзей, директор департаменту інновацій МХП.

Навчатися у Вінницькому торговельно-економічному інституті КНТЕУ, спілкуватися з практиками, отримувати нові досвід, знання та враження – це не фантазія, а реальність, яка стала частиною життя членів Бізнес-школи ВТЕІ КНТЕУ та новим кроком до професійного успіху!!!
20 жовтня 2020 року слухачі Бізнес-школи ВТЕІ КНТЕУ - здобувачі вищої освіти ОП "Маркетинг", ОП "Міжнародні відносини", ОП "Інформаційні системи і технології в бізнесі", ОП «Германські мови та літератури (переклад включно), перша - англійська» спеціальності 035 Філологія брали участь у вебінарі на тему "Optimizing the return on media investments: What are the best practices in spend, media mix and channel impact", який організовано компанією Kantar.
Надважливим вебінар став для здобувачів ОП «Германські мови та літератури (переклад включно), перша - англійська» спеціальності 035 Філологія , оскільки виступи спікерів відбувалися англійською мовою.