Вакансії для студентів і випускників станом на 25.02.2021
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Головний спеціаліст- заступник старости апарату міської ради та її виконавчого комітету – 4 посади |
Виконком Вінницької міської ради |
До участі у конкурсі допускаються громадяни України, які мають: вищу освіту; вільно володіють українською мовою; стаж роботи на керівних посадах в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або на керівних посадах в комунальних підприємствах, установах, організаціях не менше 2 років; знають вимоги чинного законодавства з питань місцевого самоврядування, служби в органах місцевого самоврядування та державної служби; вміння працювати на комп’ютері в режимі досвідченого користувача. |
|
|
Довідки за телефоном: 59-52-79. Документи на участь у конкурсах на заміщення вакантних посад приймаються департаментом кадрової політики міської ради за адресою: м. Вінниця, вул. Соборна, 59, протягом 30-ти календарних днів з дня опублікування цього оголошення у «Вінницькій газеті». |
Заступник начальника відділу молодіжної політики міської ради (на період перебування основного працівника у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку) |
Виконком Вінницької міської ради |
До участі у конкурсі допускаються громадяни України, які мають: вищу освіту не нижче ступеня магістра, спеціаліста; вільно володіють українською мовою; стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років; знають вимоги чинного законодавства з питань місцевого самоврядування, служби в органах місцевого самоврядування та державної служби; вміння працювати на комп’ютері в режимі досвідченого користувача. |
|
|
Довідки за телефоном: 59-50-73, 59-52-79. Документи на участь у конкурсах на заміщення вакантних посад приймаються департаментом кадрової політики міської ради за адресою: м. Вінниця, вул. Соборна, 59, протягом 30-ти календарних днів з дня опублікування цього оголошення у «Вінницькій газеті». |
Головний спеціаліст відділу молодіжної політики міської ради. |
Виконком Вінницької міської ради |
До участі у конкурсі допускаються громадяни України, які мають: вищу освіту; вільно володіють українською мовою; знають вимоги чинного законодавства з питань місцевого самоврядування, служби в органах місцевого самоврядування та державної служби; вміння працювати на комп’ютері в режимі досвідченого користувача. |
|
|
Довідки за телефоном: 59-50-73, 59-52-79. Документи на участь у конкурсах на заміщення вакантних посад приймаються департаментом кадрової політики міської ради за адресою: м. Вінниця, вул. Соборна, 59, протягом 30-ти календарних днів з дня опублікування цього оголошення у «Вінницькій газеті». |
Головний спеціаліст відділу культурно-мистецьких проектів та організаційно-масової роботи департаменту культури міської ради |
Виконком Вінницької міської ради |
До участі у конкурсі допускаються громадяни України, які мають: вищу освіту; вільно володіють українською мовою; знають вимоги чинного законодавства з питань місцевого самоврядування, служби в органах місцевого самоврядування та державної служби; вміння працювати на комп’ютері в режимі досвідченого користувача. |
|
|
Довідки за телефоном: 65-51-75, 59-52-79. Документи на участь у конкурсах на заміщення вакантних посад приймаються департаментом кадрової політики міської ради за адресою: м. Вінниця, вул. Соборна, 59, протягом 30-ти календарних днів з дня опублікування цього оголошення у «Вінницькій газеті». |
Адміністратор відділу надання адміністративних послуг №3 та адміністратор відділу надання адміністративних послуг №6 департаменту адміністративних послуг міської ради |
Виконком Вінницької міської ради |
До участі в конкурсі допускаються особи, які відповідають умовам конкурсу: наявність громадянства України; наявність вищої освіти не нижче ступеня магістра, спеціаліста; вільне володіння українською мовою; знання чинного законодавства України з питань місцевого самоврядування, державної служби, дозвільної системи у сфері господарської діяльності, інших нормативно-правових актів України, які регулюють порядок та умови надання адміністративних послуг; стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 1 року; вміння працювати на комп’ютері в режимі досвідченого користувача. |
|
|
Довідки за телефоном: 59-50-55, 59-53-71. Документи на участь у конкурсах на заміщення вакантних посад приймаються департаментом кадрової політики міської ради за адресою: м. Вінниця, вул. Соборна, 59, протягом 30-ти календарних днів з дня опублікування цього оголошення у «Вінницькій газеті». |
Начальник фінансово-господарського відділу - головний бухгалтер департаменту комунального майна міської ради |
Виконком Вінницької міської ради |
До участі в конкурсі допускаються особи, які відповідають умовам конкурсу: наявність громадянства України; наявність вищої економічної освіти не нижче ступеня магістра, спеціаліста; вільне володіння українською мовою; знання чинного законодавства з питань місцевого самоврядування та державної служби; стаж роботи за фахом на керівних посадах на службі в органах місцевого самоврядування, на керівних посадах державної служби, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років; володіння високим рівнем навичок роботи на персональному комп’ютері та знання бухгалтерських програм. |
|
|
Довідки за телефоном: 50-90-28, 59-53-71. Документи на участь у конкурсах на заміщення вакантних посад приймаються департаментом кадрової політики міської ради за адресою: м. Вінниця, вул. Соборна, 59, протягом 30-ти календарних днів з дня опублікування цього оголошення у «Вінницькій газеті». |
Головний спеціаліст відділу звернень апарату міської ради та її виконавчого комітету (на період перебування основного працівника у відпустці для огляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку) та головний спеціаліст відділу звернень апарату міської ради та її виконавчого комітету |
Виконком Вінницької міської ради |
До участі у конкурсі допускаються громадяни України, які мають: вищу освіту; вільно володіють українською мовою; знають вимоги чинного законодавства з питань місцевого самоврядування, служби в органах місцевого самоврядування та державної служби; вміння працювати на комп’ютері в режимі досвідченого користувача. |
|
|
Довідки за телефоном: 59-50-81, 59-51-74. Документи на участь у конкурсах на заміщення вакантних посад приймаються департаментом кадрової політики міської ради за адресою: м. Вінниця, вул. Соборна, 59, протягом 30-ти календарних днів з дня опублікування цього оголошення у «Вінницькій газеті». |
Головний спеціаліст сектору зберігання документів з особового складу ліквідованих підприємств, організацій та установ без правонаступників архівного відділу міської ради |
Виконком Вінницької міської ради |
До участі в конкурсі допускаються громадяни України, які мають: вищу освіту не нижче ступеня бакалавра; вільно володіють українською мовою; знають вимоги чинного законодавства з питань місцевого самоврядування, служби в органах місцевого самоврядування та державної служб; вміння працювати на комп’ютері в режимі досвідченого користувача. |
|
|
Довідки за телефоном: 59-51-23, 59-52-79. Документи на участь у конкурсах на заміщення вакантних посад приймаються департаментом кадрової політики міської ради за адресою: м. Вінниця, вул. Соборна, 59, протягом 30-ти календарних днів з дня опублікування цього оголошення у «Вінницькій газеті». |
Експерт з обслуговування клієнтів мікробізнесу |
Crédit Agricole |
вища економічна\фінансова освіта; досвід роботи на аналогічній посаді від 2 років; знання банківського законодавства та нормативних актів; теоретичні та практичні навички ведення ефективних переговорів; гарна вимова та комунікативні навички; ініціативність та високий рівень особистої відповідальності. |
пошук та залучення клієнтів фізичних осіб-підприємців (ФОП) та юридичних осіб сегменту мікробізнесу; консультування та продаж основних та додаткових продуктів для клієнтів фізичних осіб-підприємців (ФОП) та юридичних осіб сегменту мікробізнесу; обслуговування та супровід нових та діючих клієнтів фізичних осіб-підприємців (ФОП) та юридичних осіб сегменту мікробізнесу; формування та ведення кредитних справ клієнтів. |
стабільна робота в одній з провідних банківських груп Європи; фіксована ринкова заробітна платня, бонуси за результатами роботи відділення; соціальний пакет у відповідності до КЗпПУ та медичне страхування від Банку для лояльних співробітників; участь у проектах кадрового резерву банку, можливість кар'єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Торговий представник із власним авто |
ООО «Голдентрейд Груп» |
комунікабельність, впевненість у собі, мотивація заробляти, порядність; прагнення до навчання та розвитку; наявність власного автомобіля та водійського посвідчення. |
робота з існуючою клієнтською базою на закріпленій території; збір та формування замовлень на торгових точках; контроль дебіторської заборгованості; виконання планових показників та фокусних задач; підтримка товарного запасу в клієнтів; відвідування торгових точок згідно маршруту. |
повна зайнятість; сформована клієнтська база; 5-денний робочий тиждень; навчання; компенсація пального, амортизація авто; своєчасна оплата праці; офіційне працевлаштування. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Оператор-касир (зуп. Дачна) |
Укрпошта |
має диплом про освіту (бакалавра або магістра); впевнений користувач ПК; досвід роботи з клієнтами вітається; комунікабельність та клієнтоорієнтованість. |
спілкуватися з відвідувачами і не стомлюватися презентувати їм наші новинки; бути готовим до вирішення нестандартних запитів наших відвідувачів; частіше посміхатися, адже дружелюбний сервіс не залишить байдужим нікого; підтримувати і розвивати відносини з клієнтами «Укрпошти». |
можливість отримати досвід роботи в державній компанії, що активно змінюється та розвивається; працевлаштування згідно з КЗпП України; стабільну та конкурентну оплату праці; Графік роботи з 9:00 по 20:00 (вихідні плинні). |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу, торговий представник з авто |
lifecell |
вища освіта; 2+ років роботи в сфері продажів; володіння мовами: Українська, Російська - вільно; володіння ПК: MS Оffice; посвідчення водія: категорія В, стаж 2−3 роки. |
управління підзвітною територією та командою активних продавців; розвиток ексклюзивної мережі – ввіреної території; планування роботи ввіреної команди активних продавців ТТ прямого каналу задля досягнення цілей на підзвітній території; постановка усних та письмових цілей для кожної команди активних продавців ТТ – задля максимально ефективного процесу продаж та ефективної діяльності кожної ТТ, забезпечення всіма необхідними ресурсами команду активних продавців партнерів; робота з партнерами; забезпечення відповідності бізнес-діяльності партнерів встановленим критеріям, підготовка та впровадження Планів розвитку для партнерів, у разі потреби; регулярне відвідування точок продажів у відповідності до затвердженого графіка (аудит), з метою побудови взаємовигідних відносин; аналіз та оцінка виконання завдань партнерами. вчасне коригування цілей партнерів; оцінка виконання завдань кожної ТТ, підведення підсумків на регулярній основі; вчасне коригування цілей для команди активних продавців ТТ. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Піцайоло |
ФОП Ананьєв В. |
швидкість; вправність; привітність: охайність; досвід роботи. |
приготування піци та бургерів; підтримка чистоти на робочому місці; контроль терміну зберігання сировини, напівфабрикатів. |
Графік роботи: з 8 до 20 або з 10 до 22, 3/3.
Заробітна плата – до 660 грн/зміна |
Щоб податися телефонуйте з 9 до 18 з Пн по Пт: 0635065378 Олена Миколаївна Відправити резюме можна за посиланням. |
Маркетолог |
Укрсервіс |
досвід у сфері маркетингу, торгівлі, реклами (буде перевагою); базові навички роботи з граф. редакторами: Photoshop, CorelDraw; базові навички роботи з сайтами, знання інструментів GOOGLE; базові навички роботи з програмами обліку (1С, інші). |
замовлення та облік маркетингової продукції, торгового обладнання; підготовка комерційних пропозицій, банерів, розробка упаковки та інструкцій на товар; робота з сайтами компанії (контент, текст); обробка фото товарів до рівня придатного для розміщення в інтернет-магазинах. |
цікаві та креативні задачі; можливість професійного росту; оплачувана відпустка 24 дня; 5-ти денний робочий графік, з 8:45 до 17:30. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Піцмайстер, кухар-піцайоло |
La П'єц, доставка піци на дровах |
акуратність, швидкість, відповідальність, стресостійкість; вміння куховарити; досвід роботи на даній посаді від 1 року; для тих хто без досвіду, наполегливість та бажання працювати. |
приготування та випікання піци; слідкування за приходом і розходом продуктів на кухні; дотримання чистоти на робочому місці. |
гарне місце розташування (ми знаходимось в центрі); безкоштовне навчання та можливість отримання цінного досвіду роботи кар'єрний ріст: від помічника до су-шефа; робота в молодому та дружньому колективі; розвозка після 23:00 в межах міста; харчування за рахунок компанії |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Оператор-касир (Вишенька) |
Укрпошта |
має диплом про освіту (бакалавра або магістра); впевнений користувач ПК; досвід роботи з клієнтами вітається; комунікабельність та клієнтоорієнтованість. |
спілкуватися з відвідувачами і не стомлюватися презентувати їм наші новинки; бути готовим до вирішення нестандартних запитів наших відвідувачів; частіше посміхатися, адже дружелюбний сервіс не залишить байдужим нікого; підтримувати і розвивати відносини з клієнтами «Укрпошти». |
можливість отримати досвід роботи в державній компанії, що активно змінюється та розвивається; працевлаштування згідно з КЗпП України; стабільну та конкурентну оплату праці; Графік роботи з 9:00 по 20:00 (вихідні плинні). |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Аналітик продажів |
Мережа магазинів «ЕкономКлас» |
вища освіта (бухгалтерський облік, аудит, економіка, фінанси); досвід на посаді аналітика в сфері продажів в комерційних структурах; аналітичний склад розуму; вміння працювати з великими об'ємами даних; впевнений користувач ПК (1С, MS Office, Excel); Уважність, точність, відповідальність. |
аналіз і прогнозування продажів (новий товар і побутова хімія); аналіз проведення інвентаризацій в торгових точках; робота в програмах 1С, MS OFIFICE, Excel, Google таблиці; формування регулярної звітності; ведення документації. |
оформлення згідно КЗпП України; повна зайнятість, 5/2; цікаві завдання. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Оператор ПК, контент-менеджер |
Мейкап |
посидючість, уважність, можливість довго робити монотонну роботу; досвідчений користувач ПК; уміння працювати в мережі Інтернет, швидкий пошук і аналіз потрібної інформації; готові навчити усіх тонкощів даної професії. |
аналіз інформації; наповнення сайту контентом, додавання товарних позицій на сайт. |
графік роботи з ПН. по ПТ. з 9:00 до 18:00; навчання за рахунок компанії; своєчасна оплата праці - фіксована ставка; офіційне оформлення, лікарняні та відпустку; |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
Максiма |
Досвід роботи хоча б в якійсь із сфер: будівництво, виробництво, послуги, СГ, будівельно-ремонтні, транспортні, послуги |
ведення документообігу (Первинні документи, заключення договорів, оприбуткування товару); надання рахунків контрагентам; контроль взаєморозрахунків між покупця и постачальником; формування та здача податкової звітності; підготовка тендерної документації, комерційні та договору; володіння спеціалізованими програмами (1С, Клієнт Банк, Medok). |
Згідно з КЗпП. |
Відправити резюме можна за посиланням. Контактний телефон: (098) 455-90-31 – Олена |
Асистент торгового відділу |
Glencore Agriculture Ukraine |
Основні вимоги: вища освіта (Економіка, Облік і аудит, Фінанси;) висока працездатність, готовність до великих обсягів робіт; впевнені навички роботи на ПК, MS Excel, 1С; здатність швидко навчатися. Успішний кандидат повинен продемонструвати наступні компетенції: командна робота та співпраця; оперативне інформування про хід виконання завдань; ефективне виконання; встановлення пріоритетів; гарні навички ділового письмового та усного спілкування; здатність вирішувати проблеми, вміння домовлятися; багатозадачність; управління часом. |
отримання документів та реєстрація контрагентів; комунікація з контрагентами; офісна підтримка торгових представників. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер по продажам |
Медіа-корпорація «РІА» |
вміння легко налагоджувати стосунки з людьми; бажання навчатись новому та розвиватись; комунікабельність та стресостійкість. |
робота з існуючою базою клієнтів; розширення клієнтської бази (не холодні дзвінки); відчувати потреби клієнта та доносити цінності наших продуктів в рамках продажів. |
роботу 5 днів в тиждень з 9:00 до 17:00 або 7 годин; можливість професійного росту та ЗП; хорошу систему мотивації та бонусів; молодий, веселий та дружній колектив, який завжди готовий прийти на допомогу та поділитися досвідом; відвідування тематичних заходів, навчання та тренінги за рахунок компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Програміст 1С (модуль інтеграційних рішень) |
Rozetka |
досвід інтеграції з API служб кур'єрської доставки; досвід розробки веб-сервісів; досвід роботи з JSON і XML засобами 1С і Т- SQL. знання технологій: 1С 8.2, 8.3 від 3-х років; Т-SQL від 3-х років написання запитів, функцій, процедур, що зберігаються. |
розробка нових і допрацьовання існуючих функціональних можливостей системи; робити аналіз і пошук проблем швидкодії і їх усунення. |
гідна та своєчасна виплата заробітної плати; цікаві завдання, які дадуть Вам можливість розвивати і вдосконалювати Ваш потенціал; дружний і професійний колектив; зручний графік; безкоштовні курси вивчення англійської мови; оплачуване Компанією зовнішнє навчання; можливість купувати товари Rozetka.ua за спеціальними цінами для співробітників; робота віддалено або в офісі. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Програміст 1С (модуль Retail) |
Rozetka |
досвід роботи в 1С починаючи з 8.2 від 3-х років; досвід роботи з Т- SQL від 3-х років написання запитів, процедур, розуміння, що таке індекси і як їх використовувати при побудові запитів. Буде плюсом: досвід роботи з аналогічними системами; розуміння процесів роздробу; знання API, XML, веб-сервіси; досвід роботи з торговим обладнанням РРО, термінали, ТСД ПРРО - програмні РРО. |
розробляти звіти використовуючи СКД + Т- SQL; розробляти нові і допрацьовувати існуючі функціональні можливості системи; робити аналіз і пошук проблем швидкодії і їх усунення. |
гідна та своєчасна виплата заробітної плати; цікаві завдання, які дадуть Вам можливість розвивати і вдосконалювати ваш потенціал; дружний і професійний колектив; зручний графік; безкоштовні курси вивчення англійської мови; оплачуване Компанією зовнішнє навчання; можливість купувати товари Rozetka.ua за спеціальними цінами для співробітників; робота віддалено або в офісі. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Спеціаліст технічної підтримки, адміністратор Linux |
ТОВ «Клауд сервіс» |
базові навички роботи з Linux, Windows; самостійність, відповідальність і прагнення розвиватися; грамотна російська і українська мова; володіння іноземними мовами вітається; додатково вітається (не обов'язково) знання будь-яких мов програмування на базовому рівні. |
надання технічної підтримки клієнтам в режимі телефону, онлайн-чату, через систему запитів; допомога клієнтам у вирішенні проблем, консультації по послугах компанії. |
комфортні умови праці; 8-ми годинний робочий день; оплачувану відпустку і лікарняні; гідна заробітна плата за підсумками співбесіди (10000 - 15000 грн в залежності від технічних знань і досвіду); дружній колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Администратор в клуб VR |
VR-VN |
комунікабельність; відповідальність; бажання вчитися і розвиватися; розуміння етики сфери обслуговування. |
приймати дзвінки; підтверджувати інтернет бронь по телефону; приймати гостей клубу; навчати користування пристроєм; мінімально допомагати в проходженні ігор; стежити за збереженням апаратури; підтримувати порядок в клубі. |
зручне розташування - центр міста; 5 днів на тиждень; з 13:00 до 23:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бренд-менеджер |
Італтерм Україна |
наявність досвіду роботи в сфері HVAC; навички роботи з програмним забезпеченням CRM та SFA; уміння вести переговори; наявність досвіду ведення активних прямих продажів; досвід ділового листування; уміння проводити презентації; вміння складати комерційні пропозиції та план продажів; досвід контролювати дебіторську заборгованість; вміння здійснення «холодних дзвінків»; наявність власного автотранспорту та готовність до відряджень. |
моніторинг ринку та аналіз позицій конкурентів; пошук нових покупців та дистриб’юторів у нових регіонах; робота з торговою командою дистриб’ютора, чи з кінцевим покупцем; управління популяризацією та продажами товару шляхом непрямих продажів (через дистриб’ютора); ознайомлення покупців з товаром та популяризацію бренду шляхом презентацій та зустрічей. |
офіційне працевлаштування; гідна оплата роботи (ставка + %); компенсація витрат на паливо та амортизацію автомобіля; оплата мобільного зв’язку; можливість підвищення професійного рівня і кар'єрного зростання; реалізацію нових ідей. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Регіональний менеджер |
Plamet |
досвід роботи з віконно-дверними конструкціями; досвід активних продажів не менше 2 років; вміння працювати в програмах WinCalc, Word, Excel, Бітрікс24; наявність особистого авто. |
проводити переговори з клієнтами; проводити презентації; супроводжувати угоди; напрацювання дилерської мережі з «нульового рівня»; моніторинг конкурентого середовища; робота зі звітною документацією. |
оплата зв’язку, амортизації авто, палива; корпоративне навчання; графік роботи (9−18 режим роботи офісу)+ відрядження; справжню команду з амбітними цілями; стабільну роботу в сильній компанії; можливість особистісного та професійного розвитку; гідний рівень заробітної плати. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Ексклюзивний торговий агент |
АВК |
вища освіта (бажано); досвід роботи у сфері FMCG від 1-го року (бажано); знання ПК: MS Word; MS Excel; MS Outlook; проживання - м. Вінниця; наявність особистого автомобіля обов’язкова (бажано з ГБО). |
виконання ключових показників роботи на ввіреній території; розвиток клієнтської бази на закріпленій території; контроль рівня дебіторської заборгованості; виконання завдань по дистрибуції продукції; переговори по встановленню торгового обладнання; подача актуальної і достовірної звітності. |
офіційне працевлаштування згідно КЗпП; конкурентну заробітну плату; медичну страховку; професійний і кар'єрний ріст; навчання; графік роботи: п’ятиденний робочий тиждень, 8-ми годинний робочий день; місце роботи: м. Вінниця |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Оператор 1С |
SanDi+ |
|
робота із замовленнями - друк, розподіл, проведення їх в 1С; опрацювати/провести заявки на повернення: обмін, повернення, брак; фіксування та аналіз викреслених позицій із замовлень; опрацювання замовлень, що приходять з Нової Пошти на клієнта. |
рівень з/п, який буде відповідати Вашим професійним навичкам - вкажіть свої побажання по з/п в резюме; знижки на продукцію для наших співробітників; фіксований робочий день з ПН по ПТ з 9:00 до 18:00; наш головний офіс знаходиться за адресою вул. Одеська, 2 зі зручною транспортною розв'язкою; компанія заохочує кожного свого співробітника рости та розвиватися, тому у співробітників проходити навчання, відвідування профільних виставок та інших заходів; можливість рости не тільки в навичках, а підійматися по кар'єрній драбині. Ми 'вирощуємо' професіоналів всередині нашої компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Логіст |
Автострада, Спільне Німецько-Українське Підприємство |
освіта: вища (бажана спеціальність за освітою: Логістика/Економіка/Підприємництво, торгівля та біржова діяльність/Облік та оподаткування/Фінанси, банківська справа та страхування/Маркетинг/Менеджмент); досвід в напрямку логістики від 2 років; впевнений користувач MS Office, 1С 8, базові знання в веденні документообігу та роботи з договорами; впевнені комунікативні навички, уважність до деталей, відповідальність, здатність працювати з великими обсягами інформації у чітко визначені терміни, націленість на командний результат та стресостійкість. |
аналізувати мету, стратегію та плани підприємства у сфері логістики; організовувати доставку продукції (матеріалів); розраховувати найвигідніший спосіб транспортування вантажу, визначає його маршрут, здійснює моніторинг своєчасної доставки та належного виконання транспортних послуг; збір, контроль та розподіл інформації між регіональними диспетчерами, а також безпосередня координація дій кожного із них; здійснювати контроль за переміщенням транспорту. |
дружній колектив; робота в перспективній компанії; офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно КЗпП України; корпоративний мобільний зв'язок. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кухар |
Tamero |
хлопець/ дівчина 23-40 років; досвід роботи від 2 рокiв; вміння працювати в команді; бажання вчитися і розвиватися. |
приготування страв згідно технологічних карт; додержання санітарних норм. |
офіційне працевлаштування; стабільну виплату заробітної плати 2 рази на місяць; безкоштовне харчування та розвозка в кінці зміни; можливість професійного кар'єрного зростання; графік роботи 15-20 днів на місяць з 10:00 до 23:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |