Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Менеджер з продажу, хантер

Енерджі Трейд Груп

 

продаж природного газу та електроенергії в сегменті В2В;

пошук і залучення клієнтів.

конкурентна заробітна плата та мотиваційні фінансові виплати;

комфортний офіс;

можливість професійного та фінансового зростання;

дружну команду однодумців-професіоналів.

Відправити резюме можна за посиланням.

Адміністратор магазину

ТРЦ SkyPark

досвід роботи на посаді адміністратора, директора магазину від 2-х років;

знання звітної та касової документації, програми 1С;

наявність управлінських навичок.

підтримка високого рівня обслуговування в магазині і виконання планів продажів;

навчання і контроль якості роботи консультантів, дотримання стандартів роботи з клієнтами;

контроль касової дисципліни.

Компанія гарантує:

офіційне працевлаштування;

дотримання всіх вимог КЗпП;

унікальну корпоративну культуру з атмосферою взаємної поваги;

професійне навчання і розвиток;

високий рівень доходу;

компенсаційний пакет в т.ч. медичне страхування;

значні корпоративні знижки на наші вироби.

Умови роботи:

дружній колектив;

графік роботи: 5 днів на тиждень по 9 годин.

Відправити резюме можна за посиланням.

Керівник відділу продажів

Хоум-Нет

вища освіта;

досвід роботи на керівних посадах від 2-х років;

досвід роботи в прямих продажах (в сфері телекомунікацій - вітається);

грамотна мова і навички ведення переговорів;

орієнтація на результат, відповідальність, комунікабельність, стресостійкість, ініціативність;

впевнений користувач ПК;

уміння працювати в режимі багатозадачності.

аналіз ринку;

організація, планування і координація діяльності відділу продажів;

розробка і реалізація стратегічного плану розвитку продажів в компанії;

висновок обсягів продажів на планові рівні;

активний пошук і залучення споживачів послуг;

підготовка комерційних пропозицій клієнтам компанії;

ведення звітності.

професійний і кар'єрний ріст;

конкурентний рівень заробітної плати;

офіційне працевлаштування.

Відправити резюме можна за посиланням.

Digital-маркетолог

Хоум-Нет

досвід роботи в Digital-маркетингу від 2-х років: SEO, SERM, web-аналітика;

досвід формування digital-стратегії для online-продажів;

досвід запуску та оптимізації пошукових і банерних рекламних кампаній;

практичний досвід застосування інструментів реклами та SEO (Google Ads);

впевнені навички роботи в Google Analytics, Google Tag Manager;

комунікабельність;

презентаційні навики.

оптимізація сайту (юзабіліті — зручність і простота користування, легкий пошук потрібного розділу);

робота з контентом сайту;

робота з ключовими словами / теги;

просування і підняття рейтингу сайту;

робота з Google;

розробка SMM стратегій;

розробка, наповнення та просування компанії в соціальних мережах;

робота з сайтами, форумами;

підвищення впізнаваності і рейтингу компанії;

збільшення / розширення каналів взаємодії з існуючими та потенційними абонентами.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

SMM-менеджер

ФОП
Корбут Ю.В.

досвід роботи в smm, ведення корпоративних сторінок в соціальних мережах, стратегія і контент-план, створення ідей / текстів / контенту, запуск рекламних заходів / акцій / розіграшів, комунікація з користувачами, аналітика;

базові знання Google Analytics, Facebook ads, чітке уявлення про залучення та охопленні;

бажано знання графічних редакторів Adobe Photoshop, Illustrator і інших;

ініціативність, ідейність, вміння працювати в команді.

робота з каналами трафіку сайт, фейсбук, інстаграм налаштування і моніторинг реклами, створення і розміщення контенту, ведення сторінок, робота з аналітикою, запуск рекламних кампаній;

робота з нашим сайтом;

аналітика та звітність про пророблену роботи.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Юрист

ТОВ «Агро-Форте»

вища юридична освіта;

досвід роботи на аналогічній посаді від 5 років;

знання трудового та цивільного законодавства;

вміння оперативно реагувати в будь-яких ситуаціях;

відповідальність, стресостійкість, уважність, організованість.

ведення земельного банку Товариства;

розробка та юридичний супровід укладення договорів оренди землі;

ведення реєстру договорів;

договірна робота: складання, перевірка, узгодження, укладання та супровід усіх договорів у компанії;

представлення інтересів юридичних та фізичних осіб перед реєстраційними, судовими, контролюючими та правоохоронними органами;

представлення підприємства в установах і організаціях усіх форм власності, в органах державної влади та органах місцевого самоврядування;

взаємодія з контролюючими органами;

консультаційна підтримка працівників компанії з питань Законодавства України;

моніторинг і аналіз змін в законодавстві;

ведення договірної та претензійно-позовної роботи.

стабільну роботу на постійній основі;

офіційне працевлаштування;

комфортні умови праці в молодому та енергійному колективі;

конкурентну заробітну плату (за умовами співбесіди);

сучасний офіс.

Відправити резюме можна за посиланням.

Юрист

ТОВ «БЕЛІФ»

знання цивільного кодексу України;

правове регулювання договорів поставки;

бути активним, ініціативним, вміти працювати в команді.

аналіз договорів на предмет відповідності інтересам компанії;

внесення змін до договорів та протоколів розбіжностей;

контроль наявності договорів.

цікава робота у великій компанії, що розвивається;

офіційне працевлаштування;

професійний та дружній колектив;

конкурентоспроможну заробітну плату.

Відправити резюме можна за посиланням.

Головний юрисконсульт

Електричні системи

вища юридична освіта;

досвід судових справ;

знання Кримінального, Податкового, Господарського кодексів України, знання процесуальних норм;

досвід роботи на аналогічній посаді не менше 5-ти років.

забезпечення дотримання закону в діяльності підприємства і захист його правових інтересів;

представлення інтересів клієнтів компанії в органах державної влади, місцевого самоврядування та в судах, в органах виконавчої служби, перед контрагентами клієнтів замовників, в банках та перед нотаріусами;

надання правової допомоги структурним підрозділам компанії у процесі здійснення діяльності ;

розроблення пропозицій щодо удосконалення господарсько-фінансової діяльності підприємства.

офіційне працевлаштування;

комфортні умови праці;

своєчасну оплату праці.

Відправити резюме можна за посиланням.

Бухгалтер з обліку основних засобів та матеріалів

ТОВ «ГРІН КУЛ»

вища освіта;

досвід роботи не менше 1 року;

знання основ бухгалтерського та податкового обліку;

впевнений користувач ПК, 1С УПП, МЕDок;

уважність, старанність, вміння працювати з великим об'ємом інформації.

ведення обліку основних засобів;

переміщення матеріалів між виробничими складами;

облік МШП та спец одягу.

Офіційна та стабільна заробітна плата.

Відправити резюме можна за посиланням.

Економіст відділу аналізу і контролю

НЕК «Укренерго»

вища профільна освіта;

додаткова освіта / сертифікати: ACCA / CIMA - мають перевагу;

знання методів, процесів та механізмів управлінського обліку витрат та розрахунку собівартості;

знання систем фінансових методів;

знання процесів та механізмів формування управлінської звітності при виконанні фінансового плану;

вміння та знання автоматизації аналізу і контролю витрат і собівартості буде перевагою;

знання загальних принципів управлінського, податкового та бухгалтерського обліку за міжнародними стандартами (МСФО);

вміння оперувати і обробляти великі обсяги даних та готувати звіти на основі цього;

навички презентації управлінської звітності;

вміння працювати в команді на загальний результат;

прагнення до саморозвитку;

навички ефективної комунікації і вміння планувати свою діяльність;

знання англійської мови - буде пріоритетне.

участь у розробці та впровадженні методології обліку та аналізу витрат і собівартості робіт;

підготовка і контроль фінансового плану та руху грошових коштів;

організації платежів;

участь в формуванні фінансової звітності відокремленого підрозділу;

організація підготовки проектів аналітичних записок, наказів, процедур, розпоряджень, листів та інших документів з питань фінансово-економічної діяльності по напрямках фінансової роботи;

за окремими дорученням керівництва підготовка матеріалів та надання допомоги з питань, які відносяться до компетенції економіста 1 категорії;

визначає розміри доходів і витрат, надходжень і відрахувань коштів.

офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка та інші соціальні гарантії передбачені КЗпП та Колективним договором;

достойна оплату праці;

можливість подальшого кар'єрного зростання.

Відправити резюме можна за посиланням.

Торговий представник з авто

ФОП
Святогор А.А.

дисциплінованість;

порядність;

комунікабельність.

здійснення продажів на ввіреній території;

виконання планових показників;

контроль дебіторської заборгованості.

відрядження на власним авто по Вінницькій області;

Пн-Пт: час не нормований;

товари побутової хімії та косметики .

Відправити резюме можна за посиланням.

Програміст 1С (модуль HR)

Rozetka

досвід роботи з 1С: 8.3;

орієнтуватися в області розрахунку заробітної плати;

розбиратися в алгоритмах типової конфігурації «Зарплата і Управління Персоналом для України», редакція 2.1. І доопрацювати їх згідно з вимогами технічного завдання.

доопрацьовувати функціонал проекту;

вносити виправлення помилок, виявлених в процесі експлуатації.

гідну та своєчасну виплату заробітної плати;

цікаві завдання, які дадуть Вам можливість розвивати і вдосконалювати Ваш потенціал;

дружний і професійний колектив;

зручний графік;

безкоштовні курси вивчення англійської мови;

оплачуване Компанією зовнішнє навчання;

можливість купувати товари Rozetka.ua за спеціальними цінами для співробітників.

Відправити резюме можна за посиланням.

Програміст 1С (модуль логістичних рішень)

Rozetka

досвід роботи на аналогічній посаді не менше 3 років;

знання 1С 8.2 або 8.3 SQL, Т- SQL;

упевнені знання в предметних галузях: бухгалтерський облік, облік торговельних операцій; оперативний облік;

знання типових бізнес-процесів торговельного підприємства;

досвід роботи з великими за обсягом інформації базами даних, оптимізація швидкості роботи модулів 1С;

готовність працювати в команді і спрямованість на результат, старанність, ініціативність, здатність вирішувати непрості завдання;

Refactoring, вміння читати чужий код;

знання API, XML, EDI, написання інтерфейсів торговельного обладнання – буде плюсом.

модифікація використовуваної конфігурації 1С під актуальні завдання компанії, підтримка наявної конфігурації;

створення нових документів, звітів, обробок бухгалтерського, оперативного та управлінського обліку;

доопрацювання наявних модулів і розробка нових.

роботу в команді захоплених фахівців;

мінімум обмежень щодо організації власного робочого часу;

мінімум обмежень з вибору бажаних технологій, якщо доведете їхню виправданість;

можливість купувати товари Rozetka.ua за спеціальними цінами для співробітників;

офіційне працевлаштування;

завжди своєчасна виплата зарплати;

гнучкий графік;

повна зайнятість.

Відправити резюме можна за посиланням.

Керівник групи по розробці документації із землеустрою

НЕК «Укренерго»

досконало знати земельне законодавство України та швидко реагувати на внесені зміни;

вища освіта за напрямком землеустрою;

знати етапи процесу відведення земельних ділянок, в тому числі при відчуженні для суспільних потреб;

навички роботи з програмами AutoCAD, Photoshop, Digitals, Digitals, GIS-6 та MS Office;

вміння співпрацювати з органами державної влади та місцевого самоврядування, фізичними та юридичними особами.

планування та забезпечення своєчасного та якісного виконання групою всіх поточних завдань, проектів, затверджених планів заходів, внутрішніх та зовнішніх нормативних документів тощо;

оформлення права на земельні ділянки під розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування об'єктів НЕК «Укренерго», реєстрації обмежень та обтяжень на земельні ділянки інших землевласників, землекористувачів, які виникають на підставі діяльності товариства;

закупівля робіт і послуг на розроблення документації із землеустрою та оформлення права на земельні ділянки під енергетичні об'єкти НЕК «Укренерго»;

підготовка звітних матеріалів щодо оформлення прав на земельні ділянки під енергетичними об'єктами НЕК «Укренерго»;

здійснення розрахунків на оформлення прав на земельні ділянки;

відшкодування сільськогосподарських та лісогосподарських втрат, збитків землевласникам та землекористувачам, нанесених у зв’язку з діяльністю НЕК «Укренерго», у відповідності до вимог діючого законодавства України.

участь у реформуванні великого підприємства національного значення;

роботу в команді професіоналів з підтвердженим досвідом;

достойну оплату праці;

можливість подальшого кар'єрного зростання.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер з продажу

ТОВ «Юрьев»

освіта: середня спеціальна або вища;

вік: від 23 до 35 років;

досвід роботи в прямих продажах від 6 місяців (бажано);

досвід в організації продажів;

розвинені навички ведення переговорів;

готовність до відряджень;

вільне володіння офісними програмами Microsoft, офісною оргтехнікою;

наявність власного автомобіля обов'язково.

робота з існуючою базою клієнтів;

укладення нових договорів, розвиток клієнтської бази;

підтримка оптимальних і високоефективних відносин із замовниками на всіх рівнях;

установлення тісного контакту з максимальною кількістю клієнтів;

якісна робота з клієнтом, регулярне відвідування всіх клієнтів;

забезпечити максимальну представленість продукції в точках продажів;

професійні консультації клієнтів по асортименту продукції;

контроль дебіторської заборгованості;

виконання плану продажів;

забезпечувати звітність, згідно затверджених процедур.

продукція - ювелірні вироби;

головний офіс - Київська обл., м. Біла Церква;

відрядження;

офіційне працевлаштування;

корпоративне навчання;

мобільний зв'язок;

можливість особистісного і кар'єрного зростання.

Відправити резюме можна за посиланням.

Торговий представник

Бон Буассон Беверидж

досвід роботи в сфері продажів не менше року, вітається досвід роботи з алкогольною продукцією;

відповідальний, активний, з розвиненими комунікативними навичками і бажанням заробляти.

робота з активною клієнтською базою;

розширення і розвиток території;

робота з дебіторською заборгованістю.

офіційне оформлення;

дружній колектив;

корпоративний зв'язок, компенсація витрат на проїзд.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер зовнішньоекономічної діяльності

Нікан груп

впевнений користувач ПК (1С бажано);

знання англійської мови;

активна життєва позиція, ефективне виконання поставлених завдань, орієнтованість на досягнення результату, прагнення заробляти більше.

готовність до понаднормової роботи заради успіху.

супровід і розвиток існуючих клієнтів;

консультація та продаж послуг компанії;

проведення переговорів з потенційними клієнтами, формування комерційних пропозицій відповідно до їх потреб;

супровід процесу підписання договорів.

робота з документами та виписка рахунків для оплати.

забезпечення комплексного сервісу для клієнтів.

участь в різноманітних проектах Компанії;

роботу в команді професіоналів;

конкурентний рівень ЗП;

комфортні умови праці.

Відправити резюме можна за посиланням.

Frontend Developer (Vue.js)

BillTech

Необхідні навички:

досвід роботи від 1,5−2 років;

HTML5, CSS3, JavaScript (ES6+);

досвід роботи з js фреймворком Vue.js;

семантична, кроссбраузерна і адаптивна верстка, розуміння UI/UX;

знання препроцесора SASS (SCSS);

Vue.js, VueRouter, VueX;

робота з RestAPI/websocket;

вміння працювати з чужим кодом (підтримка і розширення коду).

Буде плюсом:

любов до верстки;

знання і розуміння BEM-методології або будь-яких інших методологій;

знання git/bitbucket, webpack;

Storybook;

SVG, canvas.

Зони відповідальності:

верстка, код 40/60;

підтримка, модифікація старого коду і написання нового.

графік роботи з 10:00 до 19:00;

своєчасна та прозора оплата праці ($);

сучасний «айтішний» офіс у центрі міста;

сучасна техніка MacBook;

безкоштовне 2-х разове харчування на офісі;

безкоштовне відвідування тренажерного залу.

Відправити резюме можна за посиланням.

Middle Automation QA Engineer

BillTech

Вимоги:

досвід у написанні, підтримці та розширенні автоматизованих тестових фреймворків для тестування веб-додатків;

розуміння тестових методологій та стратегій автоматизованого тестування;

уміння оцінити рівень покриття функціоналу тестами;

досвід в налаштуванні формування звітів по результатам і процесам тестування;

досвід аналізу вимог, створення сценаріїв тестування високого рівня, розробки тестових кейсів та звітування про результати тестування.

Софт для роботи:

Selenium, Jenkins, Jira.

Буде плюсом:

досвід написання автоматизованих тестів для socket запитів;

досвід роботи з MongoDB;

досвід роботи в області технології Blockchain.

написання автоматизованих тестів для UI/UX та API веб сервісів;

пошук, аналіз проблем та написання докладних звітів про помилки;

розроблення тестових кейсів та тестових сценаріїв;

налаштування та конфігурування job та pipeline для запуску тестів в Jenkins;

мануальне тестування UI та API;

участь у вдосконаленні процесів, процедур контролю якості та впровадженні найкращих практик.

цікава і водночас складна робота в міжнародному проекті;

Full time, з 10 до 19, вихідні сб-нд, лише офіс;

стабільна та своєчасна оплата праці, $;

сучасний «айтішний» офіс з зонами відпочинку та техніка MacBook;

безкоштовне повноцінне 2-х разове харчування в офісі;

безкоштовне відвідування спортзалу;

відсутність бюрократії та friendly dream team.

Відправити резюме можна за посиланням.

.Net Core Software Developer

ТОВ «Тірас-12»

Необхідні навички:

практичний досвід розробки з .Net або .Net Core;

уявлення про методи організації взаємодії застосунків в мережі ІР-адресація, транспортні протоколи ТСР та UDPіх призначення та принципи, протокол НТТР, формат JSON;

уявлення про зберігання інформації в БД ключі, індекси, основи конструкції SQL;

уявлення про технології, що використовуються в проекті: ASP.NET Core Web API, ASP.NET Core Identity, Entity Framework Core, WPF .Net Core, PostgreSQL, OpenStreetMap.

Буде бонусом:

досвід роботи з Google Services API: FCM, Map, Directions;

аналітичні здібності та навички проектування;

досвід роботи з системами безпеки, відеоспостереження, «розумного будинку».

 

робота над цікавими проектами в українській технологічній компанії;

можливість професійного розвитку;

ринкову заробітну плату;

офіційне працевлаштування та повний соціальний пакет;

оплату навчання та участі в конференціях;

абонементи в спортзал, басейн, театр та інші приємності.

Відправити резюме можна за посиланням.

Кухар ресторану

Andre Faktory Food

знання роботи в сфері кулінарії та громадського харчування, зокрема: уміння та навички до складання меню, його удосконалення, пошук нових кулінарних ідей та рішень, калькуляційних та технологічних карт, приготування різних страв, забезпечення наявності та оновлення розширеного асортименту закладу з урахуванням сучасних тенденцій розвитку кулінарії;

працелюбність, старанність, цілеспрямованість, здатність до швидкого, креативного та творчого мислення, активний пошук та розроблення нових кулінарних шедеврів та сучасних страв, прийняття вірних рішень, самонавчання, наполеглевість, чесність та порядність.

 

Умови роботи та обов’язки:

поруч з центром міста, з 7.00 до 16.00;

приготування різних страв, створення нових кулінарних рецептів та продуктів тощо.

Умови оплати:

по підсумках роботи ресторану, виконаних завдань та досягнутих результатів заробітна плата може бути підвищена;

в подальшому також можливе введення додаткових виплат, зокрема: доплата в розмірі 1−10% від прибутку закладу + додаткові премії за досягнення позитивних результатів.

Відправити резюме можна за посиланням.

Контактна особа:

+38 (098) 254-43-47 - Андрій Анатолійвич

Торговий представник з авто

ТОВ «Гранд Імпорт»

високі комунікативні навички;

дипломатичність, вміння знаходити підхід до людей;

бажання працювати;

активна життєва позиція.

організація та контроль продажів в наявній дистрибюційній мережі, активний пошук нових клієнтів;

проведення переговорів з новими клієнтами, обслуговування клієнтів.

висока заробітна плата;

молодий та дружній колектив;

офіційне працевлаштування;

п’ятиденний робочий тиждень;

цікаве та насичене корпоративне життя.

Відправити резюме можна за посиланням.

Контактна особа:

 +30977544932 - Вадим

Recruiter

RIA.com Marketplaces

знає як знайти таланти;

знає як зацікавити їх у роботі в нашій Компанії;

знає як їх ефективно заонбордити та адаптувати в командах;

успішно займається нетворкінгом;

має досвід роботи у продуктових чи IT-компаніях.

знаходити таланти;

наймати найкращих з них;

адаптувати їх у командах.

чіткі очікувані результати роботи;

персональний підхід у розвитку performance review кожні півроку;

8-годинний робочий день пн – пт;

необхідна для роботи техніка та інструменти;

гнучка система оплачуваних відпусток та соціальні гарантії;

компенсація профільного навчання.

Відправити резюме можна за посиланням.

HR бізнес-партнер

EVA – мережа магазинів

вища освіта;

досвід розробки та проведення управлінських тренінгів від 2 року;

вільний розмовна та письмова українська мова.

відмінні комунікативні навички;

педагогічні здібності;

орієнтація на результат;

грамотна мова;

активна життєва позиція;

проактивність.

проведення тренінгів, майстер-класів, воркшопів та інших навчальних заходів для ключових співробітників офісу (middle management);

розробка методичного і навчального матеріалу;

організація зовнішніх навчальних заходів, співпраця з тренінговими компаніями;

організація і проведення комплексної оцінки ключових співробітників офісу (middle management).

Відправити резюме можна за посиланням.

Логіст

ТОВ «Шик і Блиск»

досвід роботи на аналогічній посаді від 2-х років;

знання 1С 7.7;

критичне мислення, уміння домовлятись і виконувати поставлені задачі в строк.

формування маршруту (планування, контроль, оптимізація) доставки товару по торгових точках;

контроль цільового використання транспорту за допомогою системи GPS-моніторингу;

розрахунок і контроль часу, що потрібен на розгрузку товару в торговій точці;

координація роботи водіїв, маршрутні листи;

опрацювання заявок на замовлення автотранспорту по Україні, комплектація, відправка;

моніторинг і аналіз затрат на логістику;

забезпечення своєчасного планової перевірки автотранспорту на СТО та за потребою.

офіційне працевлаштування зі стабільною та своєчасною виплатою з/п і соціальним пакетом;

графік роботи: пн-пт 8.00−17.00, р-н Залізничного вокзалу;

комфортні зручні умови роботи в стабільній компанії.

Відправити резюме можна за посиланням.

Агент з нерухомості

ФОП
Потапов А.А.

обов'язкове проживання у м. Вінниці;

ініціативність і комунікабельність;

бажання навчатися, активно працювати і гідно заробляти;

прагнення до професійного зростання і досягнення поставлених цілей;

готовність до повної зайнятості і ненормованого графіка роботи;

2 тижні програма навчання;

ПОПЕРЕДЖАЄМО! Вам доведеться викладатися на повну і у вас не буде вільного часу під час Програми навчання.

 

сучасний, обладнаний і комфортний офіс;

кожен співробітник має робоче місце і ПК;

повна інформаційна, рекламна та юридична підтримка за рахунок компанії;

робота в дружному колективі команди експертів ринку;

стабільний обсяг роботи;

своя велика база об'єктів і клієнтів;

підвищення кваліфікації, професійний і кар'єрний ріст.

Відправити резюме можна за посиланням.

Кандидатуру розглядаємо тільки після телефонного дзвінка!

Менеджер з продажу

Bezbrendu

вища освіта;

досвід роботи в сфері продаж від 1 року, але готові розглянути без досвіду;

активність, уважність, комунікабельність, відповідальність та готовність працювати.

продавати клієнтам в інстаграм;

консультувати клієнтів та надавати відповіді на їхні запитання.

робота в офісі;

графік роботи 3/1 або 3/2;

конкурентний рівень заробітної плати;

дружній колектив;

затишний офіс;

кар'єрний зріст.

Відправити резюме можна за посиланням.

Фінансовий консультант відділу продажу

ПУМБ

вища освіта (можливо студент останнього курсу або заочної форми навчання);

грамотна і впевнена українська та російська мова;

бажаний досвід роботи на аналогічній посаді або в банківській сфері;

вміння перед собою цілі та досягати їх;

спілкування з клієнтами в телефонному режимі;

презентація нових продуктів банку (кредит, кредитна карта, депозит);

призначення зустрічей клієнтам у відділеннях банку.

офіційне працевлаштування з першого дня (трудова книга);

біла заробітна платня (ставка + бонус);

гнучкий графік роботи, повний робочий день;

оплачуване навчання та підтримку наставника;

кар'єрний ріст. 100% керівників в цьому відділі починали з позиції фінансового консультанта;

за період карантину ми забезпечили наших співробітників можливістю працювати віддалено;

дружній колектив;

цікаві задачі та можливості розвитку.

Відправити резюме можна за посиланням.

Адміністратор відділення банку

Ощадбанк

неповна вища освіта/повна вища освіта;

комунікабельність, цілеспрямованість, уважність, відповідальність;

бажання працювати в системі АТ «Ощадбанк».

зустріч клієнтів при зверненні до установи банку та з'ясування мети звернення;

управління чергою, розподіл клієнтів по зонах обслуговування;

інформування та консультування клієнтів щодо банківських продуктів, послуг, акцій.

можливість отримати свій перший досвід роботи.

кар'єрне та професійне зростання, безліч історій успіхів - все в твоїх руках!

потужна система розвитку персоналу - (корпоративний Універ, система дистанційного навчання, mini MBA).

офіційне працевлаштування з першого робочого дня.

«біла» заробітна плата.

Відправити резюме можна за посиланням.

Економіст по роботі з фізичними особами у відділенні банку (р-н Академічний)

Ощадбанк

вища економічна освіта (перевага - банківська освіта);

досвід роботи в банку на аналогічній посаді;

вміння продавати банківські продукти;

досвід роботи з клієнтами - фізичними та юридичними особами;

комунікабельність, цілеспрямованість, відповідальність, чесність, клієнтоорієнтованість.

залученні клієнтів;

продажі банківських продуктів та послуг;

консультації та обслуговуванні клієнтів;

операційному супроводженні клієнтів;

звітність керівництву.

можливість отримати свій перший досвід роботи.

кар'єрне та професійне зростання, безліч історій успіхів - все в твоїх руках!

потужна система розвитку персоналу - (корпоративний Універ, система дистанційного навчання, mini MBA).

офіційне працевлаштування з першого робочого дня.

«біла» заробітна плата.

Відправити резюме можна за посиланням.