Вакансії для студентів і випускників станом на 04.03.2021
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Менеджер з продажу, хантер |
Енерджі Трейд Груп |
|
продаж природного газу та електроенергії в сегменті В2В; пошук і залучення клієнтів. |
конкурентна заробітна плата та мотиваційні фінансові виплати; комфортний офіс; можливість професійного та фінансового зростання; дружну команду однодумців-професіоналів. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор магазину |
ТРЦ SkyPark |
досвід роботи на посаді адміністратора, директора магазину від 2-х років; знання звітної та касової документації, програми 1С; наявність управлінських навичок. |
підтримка високого рівня обслуговування в магазині і виконання планів продажів; навчання і контроль якості роботи консультантів, дотримання стандартів роботи з клієнтами; контроль касової дисципліни. |
Компанія гарантує: офіційне працевлаштування; дотримання всіх вимог КЗпП; унікальну корпоративну культуру з атмосферою взаємної поваги; професійне навчання і розвиток; високий рівень доходу; компенсаційний пакет в т.ч. медичне страхування; значні корпоративні знижки на наші вироби. Умови роботи: дружній колектив; графік роботи: 5 днів на тиждень по 9 годин. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Керівник відділу продажів |
Хоум-Нет |
вища освіта; досвід роботи на керівних посадах від 2-х років; досвід роботи в прямих продажах (в сфері телекомунікацій - вітається); грамотна мова і навички ведення переговорів; орієнтація на результат, відповідальність, комунікабельність, стресостійкість, ініціативність; впевнений користувач ПК; уміння працювати в режимі багатозадачності. |
аналіз ринку; організація, планування і координація діяльності відділу продажів; розробка і реалізація стратегічного плану розвитку продажів в компанії; висновок обсягів продажів на планові рівні; активний пошук і залучення споживачів послуг; підготовка комерційних пропозицій клієнтам компанії; ведення звітності. |
професійний і кар'єрний ріст; конкурентний рівень заробітної плати; офіційне працевлаштування. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Digital-маркетолог |
Хоум-Нет |
досвід роботи в Digital-маркетингу від 2-х років: SEO, SERM, web-аналітика; досвід формування digital-стратегії для online-продажів; досвід запуску та оптимізації пошукових і банерних рекламних кампаній; практичний досвід застосування інструментів реклами та SEO (Google Ads); впевнені навички роботи в Google Analytics, Google Tag Manager; комунікабельність; презентаційні навики. |
оптимізація сайту (юзабіліті — зручність і простота користування, легкий пошук потрібного розділу); робота з контентом сайту; робота з ключовими словами / теги; просування і підняття рейтингу сайту; робота з Google; розробка SMM стратегій; розробка, наповнення та просування компанії в соціальних мережах; робота з сайтами, форумами; підвищення впізнаваності і рейтингу компанії; збільшення / розширення каналів взаємодії з існуючими та потенційними абонентами. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
SMM-менеджер |
ФОП |
досвід роботи в smm, ведення корпоративних сторінок в соціальних мережах, стратегія і контент-план, створення ідей / текстів / контенту, запуск рекламних заходів / акцій / розіграшів, комунікація з користувачами, аналітика; базові знання Google Analytics, Facebook ads, чітке уявлення про залучення та охопленні; бажано знання графічних редакторів Adobe Photoshop, Illustrator і інших; ініціативність, ідейність, вміння працювати в команді. |
робота з каналами трафіку сайт, фейсбук, інстаграм налаштування і моніторинг реклами, створення і розміщення контенту, ведення сторінок, робота з аналітикою, запуск рекламних кампаній; робота з нашим сайтом; аналітика та звітність про пророблену роботи. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Юрист |
ТОВ «Агро-Форте» |
вища юридична освіта; досвід роботи на аналогічній посаді від 5 років; знання трудового та цивільного законодавства; вміння оперативно реагувати в будь-яких ситуаціях; відповідальність, стресостійкість, уважність, організованість. |
ведення земельного банку Товариства; розробка та юридичний супровід укладення договорів оренди землі; ведення реєстру договорів; договірна робота: складання, перевірка, узгодження, укладання та супровід усіх договорів у компанії; представлення інтересів юридичних та фізичних осіб перед реєстраційними, судовими, контролюючими та правоохоронними органами; представлення підприємства в установах і організаціях усіх форм власності, в органах державної влади та органах місцевого самоврядування; взаємодія з контролюючими органами; консультаційна підтримка працівників компанії з питань Законодавства України; моніторинг і аналіз змін в законодавстві; ведення договірної та претензійно-позовної роботи. |
стабільну роботу на постійній основі; офіційне працевлаштування; комфортні умови праці в молодому та енергійному колективі; конкурентну заробітну плату (за умовами співбесіди); сучасний офіс. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Юрист |
ТОВ «БЕЛІФ» |
знання цивільного кодексу України; правове регулювання договорів поставки; бути активним, ініціативним, вміти працювати в команді. |
аналіз договорів на предмет відповідності інтересам компанії; внесення змін до договорів та протоколів розбіжностей; контроль наявності договорів. |
цікава робота у великій компанії, що розвивається; офіційне працевлаштування; професійний та дружній колектив; конкурентоспроможну заробітну плату. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Головний юрисконсульт |
Електричні системи |
вища юридична освіта; досвід судових справ; знання Кримінального, Податкового, Господарського кодексів України, знання процесуальних норм; досвід роботи на аналогічній посаді не менше 5-ти років. |
забезпечення дотримання закону в діяльності підприємства і захист його правових інтересів; представлення інтересів клієнтів компанії в органах державної влади, місцевого самоврядування та в судах, в органах виконавчої служби, перед контрагентами клієнтів замовників, в банках та перед нотаріусами; надання правової допомоги структурним підрозділам компанії у процесі здійснення діяльності ; розроблення пропозицій щодо удосконалення господарсько-фінансової діяльності підприємства. |
офіційне працевлаштування; комфортні умови праці; своєчасну оплату праці. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер з обліку основних засобів та матеріалів |
ТОВ «ГРІН КУЛ» |
вища освіта; досвід роботи не менше 1 року; знання основ бухгалтерського та податкового обліку; впевнений користувач ПК, 1С УПП, МЕDок; уважність, старанність, вміння працювати з великим об'ємом інформації. |
ведення обліку основних засобів; переміщення матеріалів між виробничими складами; облік МШП та спец одягу. |
Офіційна та стабільна заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Економіст відділу аналізу і контролю |
НЕК «Укренерго» |
вища профільна освіта; додаткова освіта / сертифікати: ACCA / CIMA - мають перевагу; знання методів, процесів та механізмів управлінського обліку витрат та розрахунку собівартості; знання систем фінансових методів; знання процесів та механізмів формування управлінської звітності при виконанні фінансового плану; вміння та знання автоматизації аналізу і контролю витрат і собівартості буде перевагою; знання загальних принципів управлінського, податкового та бухгалтерського обліку за міжнародними стандартами (МСФО); вміння оперувати і обробляти великі обсяги даних та готувати звіти на основі цього; навички презентації управлінської звітності; вміння працювати в команді на загальний результат; прагнення до саморозвитку; навички ефективної комунікації і вміння планувати свою діяльність; знання англійської мови - буде пріоритетне. |
участь у розробці та впровадженні методології обліку та аналізу витрат і собівартості робіт; підготовка і контроль фінансового плану та руху грошових коштів; організації платежів; участь в формуванні фінансової звітності відокремленого підрозділу; організація підготовки проектів аналітичних записок, наказів, процедур, розпоряджень, листів та інших документів з питань фінансово-економічної діяльності по напрямках фінансової роботи; за окремими дорученням керівництва підготовка матеріалів та надання допомоги з питань, які відносяться до компетенції економіста 1 категорії; визначає розміри доходів і витрат, надходжень і відрахувань коштів. |
офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка та інші соціальні гарантії передбачені КЗпП та Колективним договором; достойна оплату праці; можливість подальшого кар'єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Торговий представник з авто |
ФОП |
дисциплінованість; порядність; комунікабельність. |
здійснення продажів на ввіреній території; виконання планових показників; контроль дебіторської заборгованості. |
відрядження на власним авто по Вінницькій області; Пн-Пт: час не нормований; товари побутової хімії та косметики . |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Програміст 1С (модуль HR) |
Rozetka |
досвід роботи з 1С: 8.3; орієнтуватися в області розрахунку заробітної плати; розбиратися в алгоритмах типової конфігурації «Зарплата і Управління Персоналом для України», редакція 2.1. І доопрацювати їх згідно з вимогами технічного завдання. |
доопрацьовувати функціонал проекту; вносити виправлення помилок, виявлених в процесі експлуатації. |
гідну та своєчасну виплату заробітної плати; цікаві завдання, які дадуть Вам можливість розвивати і вдосконалювати Ваш потенціал; дружний і професійний колектив; зручний графік; безкоштовні курси вивчення англійської мови; оплачуване Компанією зовнішнє навчання; можливість купувати товари Rozetka.ua за спеціальними цінами для співробітників. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Програміст 1С (модуль логістичних рішень) |
Rozetka |
досвід роботи на аналогічній посаді не менше 3 років; знання 1С 8.2 або 8.3 SQL, Т- SQL; упевнені знання в предметних галузях: бухгалтерський облік, облік торговельних операцій; оперативний облік; знання типових бізнес-процесів торговельного підприємства; досвід роботи з великими за обсягом інформації базами даних, оптимізація швидкості роботи модулів 1С; готовність працювати в команді і спрямованість на результат, старанність, ініціативність, здатність вирішувати непрості завдання; Refactoring, вміння читати чужий код; знання API, XML, EDI, написання інтерфейсів торговельного обладнання – буде плюсом. |
модифікація використовуваної конфігурації 1С під актуальні завдання компанії, підтримка наявної конфігурації; створення нових документів, звітів, обробок бухгалтерського, оперативного та управлінського обліку; доопрацювання наявних модулів і розробка нових. |
роботу в команді захоплених фахівців; мінімум обмежень щодо організації власного робочого часу; мінімум обмежень з вибору бажаних технологій, якщо доведете їхню виправданість; можливість купувати товари Rozetka.ua за спеціальними цінами для співробітників; офіційне працевлаштування; завжди своєчасна виплата зарплати; гнучкий графік; повна зайнятість. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Керівник групи по розробці документації із землеустрою |
НЕК «Укренерго» |
досконало знати земельне законодавство України та швидко реагувати на внесені зміни; вища освіта за напрямком землеустрою; знати етапи процесу відведення земельних ділянок, в тому числі при відчуженні для суспільних потреб; навички роботи з програмами AutoCAD, Photoshop, Digitals, Digitals, GIS-6 та MS Office; вміння співпрацювати з органами державної влади та місцевого самоврядування, фізичними та юридичними особами. |
планування та забезпечення своєчасного та якісного виконання групою всіх поточних завдань, проектів, затверджених планів заходів, внутрішніх та зовнішніх нормативних документів тощо; оформлення права на земельні ділянки під розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування об'єктів НЕК «Укренерго», реєстрації обмежень та обтяжень на земельні ділянки інших землевласників, землекористувачів, які виникають на підставі діяльності товариства; закупівля робіт і послуг на розроблення документації із землеустрою та оформлення права на земельні ділянки під енергетичні об'єкти НЕК «Укренерго»; підготовка звітних матеріалів щодо оформлення прав на земельні ділянки під енергетичними об'єктами НЕК «Укренерго»; здійснення розрахунків на оформлення прав на земельні ділянки; відшкодування сільськогосподарських та лісогосподарських втрат, збитків землевласникам та землекористувачам, нанесених у зв’язку з діяльністю НЕК «Укренерго», у відповідності до вимог діючого законодавства України. |
участь у реформуванні великого підприємства національного значення; роботу в команді професіоналів з підтвердженим досвідом; достойну оплату праці; можливість подальшого кар'єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу |
ТОВ «Юрьев» |
освіта: середня спеціальна або вища; вік: від 23 до 35 років; досвід роботи в прямих продажах від 6 місяців (бажано); досвід в організації продажів; розвинені навички ведення переговорів; готовність до відряджень; вільне володіння офісними програмами Microsoft, офісною оргтехнікою; наявність власного автомобіля обов'язково. |
робота з існуючою базою клієнтів; укладення нових договорів, розвиток клієнтської бази; підтримка оптимальних і високоефективних відносин із замовниками на всіх рівнях; установлення тісного контакту з максимальною кількістю клієнтів; якісна робота з клієнтом, регулярне відвідування всіх клієнтів; забезпечити максимальну представленість продукції в точках продажів; професійні консультації клієнтів по асортименту продукції; контроль дебіторської заборгованості; виконання плану продажів; забезпечувати звітність, згідно затверджених процедур. |
продукція - ювелірні вироби; головний офіс - Київська обл., м. Біла Церква; відрядження; офіційне працевлаштування; корпоративне навчання; мобільний зв'язок; можливість особистісного і кар'єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Торговий представник |
Бон Буассон Беверидж |
досвід роботи в сфері продажів не менше року, вітається досвід роботи з алкогольною продукцією; відповідальний, активний, з розвиненими комунікативними навичками і бажанням заробляти. |
робота з активною клієнтською базою; розширення і розвиток території; робота з дебіторською заборгованістю. |
офіційне оформлення; дружній колектив; корпоративний зв'язок, компенсація витрат на проїзд. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер зовнішньоекономічної діяльності |
Нікан груп |
впевнений користувач ПК (1С бажано); знання англійської мови; активна життєва позиція, ефективне виконання поставлених завдань, орієнтованість на досягнення результату, прагнення заробляти більше. готовність до понаднормової роботи заради успіху. |
супровід і розвиток існуючих клієнтів; консультація та продаж послуг компанії; проведення переговорів з потенційними клієнтами, формування комерційних пропозицій відповідно до їх потреб; супровід процесу підписання договорів. робота з документами та виписка рахунків для оплати. забезпечення комплексного сервісу для клієнтів. |
участь в різноманітних проектах Компанії; роботу в команді професіоналів; конкурентний рівень ЗП; комфортні умови праці. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Frontend Developer (Vue.js) |
BillTech |
Необхідні навички: досвід роботи від 1,5−2 років; HTML5, CSS3, JavaScript (ES6+); досвід роботи з js фреймворком Vue.js; семантична, кроссбраузерна і адаптивна верстка, розуміння UI/UX; знання препроцесора SASS (SCSS); Vue.js, VueRouter, VueX; робота з RestAPI/websocket; вміння працювати з чужим кодом (підтримка і розширення коду). Буде плюсом: любов до верстки; знання і розуміння BEM-методології або будь-яких інших методологій; знання git/bitbucket, webpack; Storybook; SVG, canvas. |
Зони відповідальності: верстка, код 40/60; підтримка, модифікація старого коду і написання нового. |
графік роботи з 10:00 до 19:00; своєчасна та прозора оплата праці ($); сучасний «айтішний» офіс у центрі міста; сучасна техніка MacBook; безкоштовне 2-х разове харчування на офісі; безкоштовне відвідування тренажерного залу. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Middle Automation QA Engineer |
BillTech |
Вимоги: досвід у написанні, підтримці та розширенні автоматизованих тестових фреймворків для тестування веб-додатків; розуміння тестових методологій та стратегій автоматизованого тестування; уміння оцінити рівень покриття функціоналу тестами; досвід в налаштуванні формування звітів по результатам і процесам тестування; досвід аналізу вимог, створення сценаріїв тестування високого рівня, розробки тестових кейсів та звітування про результати тестування. Софт для роботи: Selenium, Jenkins, Jira. Буде плюсом: досвід написання автоматизованих тестів для socket запитів; досвід роботи з MongoDB; досвід роботи в області технології Blockchain. |
написання автоматизованих тестів для UI/UX та API веб сервісів; пошук, аналіз проблем та написання докладних звітів про помилки; розроблення тестових кейсів та тестових сценаріїв; налаштування та конфігурування job та pipeline для запуску тестів в Jenkins; мануальне тестування UI та API; участь у вдосконаленні процесів, процедур контролю якості та впровадженні найкращих практик. |
цікава і водночас складна робота в міжнародному проекті; Full time, з 10 до 19, вихідні сб-нд, лише офіс; стабільна та своєчасна оплата праці, $; сучасний «айтішний» офіс з зонами відпочинку та техніка MacBook; безкоштовне повноцінне 2-х разове харчування в офісі; безкоштовне відвідування спортзалу; відсутність бюрократії та friendly dream team. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
.Net Core Software Developer |
ТОВ «Тірас-12» |
Необхідні навички: практичний досвід розробки з .Net або .Net Core; уявлення про методи організації взаємодії застосунків в мережі ІР-адресація, транспортні протоколи ТСР та UDPіх призначення та принципи, протокол НТТР, формат JSON; уявлення про зберігання інформації в БД ключі, індекси, основи конструкції SQL; уявлення про технології, що використовуються в проекті: ASP.NET Core Web API, ASP.NET Core Identity, Entity Framework Core, WPF .Net Core, PostgreSQL, OpenStreetMap. Буде бонусом: досвід роботи з Google Services API: FCM, Map, Directions; аналітичні здібності та навички проектування; досвід роботи з системами безпеки, відеоспостереження, «розумного будинку». |
|
робота над цікавими проектами в українській технологічній компанії; можливість професійного розвитку; ринкову заробітну плату; офіційне працевлаштування та повний соціальний пакет; оплату навчання та участі в конференціях; абонементи в спортзал, басейн, театр та інші приємності. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кухар ресторану |
Andre Faktory Food |
знання роботи в сфері кулінарії та громадського харчування, зокрема: уміння та навички до складання меню, його удосконалення, пошук нових кулінарних ідей та рішень, калькуляційних та технологічних карт, приготування різних страв, забезпечення наявності та оновлення розширеного асортименту закладу з урахуванням сучасних тенденцій розвитку кулінарії; працелюбність, старанність, цілеспрямованість, здатність до швидкого, креативного та творчого мислення, активний пошук та розроблення нових кулінарних шедеврів та сучасних страв, прийняття вірних рішень, самонавчання, наполеглевість, чесність та порядність. |
|
Умови роботи та обов’язки: поруч з центром міста, з 7.00 до 16.00; приготування різних страв, створення нових кулінарних рецептів та продуктів тощо. Умови оплати: по підсумках роботи ресторану, виконаних завдань та досягнутих результатів заробітна плата може бути підвищена; в подальшому також можливе введення додаткових виплат, зокрема: доплата в розмірі 1−10% від прибутку закладу + додаткові премії за досягнення позитивних результатів. |
Відправити резюме можна за посиланням. Контактна особа: +38 (098) 254-43-47 - Андрій Анатолійвич |
Торговий представник з авто |
ТОВ «Гранд Імпорт» |
високі комунікативні навички; дипломатичність, вміння знаходити підхід до людей; бажання працювати; активна життєва позиція. |
організація та контроль продажів в наявній дистрибюційній мережі, активний пошук нових клієнтів; проведення переговорів з новими клієнтами, обслуговування клієнтів. |
висока заробітна плата; молодий та дружній колектив; офіційне працевлаштування; п’ятиденний робочий тиждень; цікаве та насичене корпоративне життя. |
Відправити резюме можна за посиланням. Контактна особа: +30977544932 - Вадим |
Recruiter |
RIA.com Marketplaces |
знає як знайти таланти; знає як зацікавити їх у роботі в нашій Компанії; знає як їх ефективно заонбордити та адаптувати в командах; успішно займається нетворкінгом; має досвід роботи у продуктових чи IT-компаніях. |
знаходити таланти; наймати найкращих з них; адаптувати їх у командах. |
чіткі очікувані результати роботи; персональний підхід у розвитку performance review кожні півроку; 8-годинний робочий день пн – пт; необхідна для роботи техніка та інструменти; гнучка система оплачуваних відпусток та соціальні гарантії; компенсація профільного навчання. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
HR бізнес-партнер |
EVA – мережа магазинів |
вища освіта; досвід розробки та проведення управлінських тренінгів від 2 року; вільний розмовна та письмова українська мова. |
відмінні комунікативні навички; педагогічні здібності; орієнтація на результат; грамотна мова; активна життєва позиція; проактивність. |
проведення тренінгів, майстер-класів, воркшопів та інших навчальних заходів для ключових співробітників офісу (middle management); розробка методичного і навчального матеріалу; організація зовнішніх навчальних заходів, співпраця з тренінговими компаніями; організація і проведення комплексної оцінки ключових співробітників офісу (middle management). |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Логіст |
ТОВ «Шик і Блиск» |
досвід роботи на аналогічній посаді від 2-х років; знання 1С 7.7; критичне мислення, уміння домовлятись і виконувати поставлені задачі в строк. |
формування маршруту (планування, контроль, оптимізація) доставки товару по торгових точках; контроль цільового використання транспорту за допомогою системи GPS-моніторингу; розрахунок і контроль часу, що потрібен на розгрузку товару в торговій точці; координація роботи водіїв, маршрутні листи; опрацювання заявок на замовлення автотранспорту по Україні, комплектація, відправка; моніторинг і аналіз затрат на логістику; забезпечення своєчасного планової перевірки автотранспорту на СТО та за потребою. |
офіційне працевлаштування зі стабільною та своєчасною виплатою з/п і соціальним пакетом; графік роботи: пн-пт 8.00−17.00, р-н Залізничного вокзалу; комфортні зручні умови роботи в стабільній компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Агент з нерухомості |
ФОП |
обов'язкове проживання у м. Вінниці; ініціативність і комунікабельність; бажання навчатися, активно працювати і гідно заробляти; прагнення до професійного зростання і досягнення поставлених цілей; готовність до повної зайнятості і ненормованого графіка роботи; 2 тижні програма навчання; ПОПЕРЕДЖАЄМО! Вам доведеться викладатися на повну і у вас не буде вільного часу під час Програми навчання. |
|
сучасний, обладнаний і комфортний офіс; кожен співробітник має робоче місце і ПК; повна інформаційна, рекламна та юридична підтримка за рахунок компанії; робота в дружному колективі команди експертів ринку; стабільний обсяг роботи; своя велика база об'єктів і клієнтів; підвищення кваліфікації, професійний і кар'єрний ріст. |
Відправити резюме можна за посиланням. Кандидатуру розглядаємо тільки після телефонного дзвінка! |
Менеджер з продажу |
Bezbrendu |
вища освіта; досвід роботи в сфері продаж від 1 року, але готові розглянути без досвіду; активність, уважність, комунікабельність, відповідальність та готовність працювати. |
продавати клієнтам в інстаграм; консультувати клієнтів та надавати відповіді на їхні запитання. |
робота в офісі; графік роботи 3/1 або 3/2; конкурентний рівень заробітної плати; дружній колектив; затишний офіс; кар'єрний зріст. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Фінансовий консультант відділу продажу |
ПУМБ |
вища освіта (можливо студент останнього курсу або заочної форми навчання); грамотна і впевнена українська та російська мова; бажаний досвід роботи на аналогічній посаді або в банківській сфері; вміння перед собою цілі та досягати їх; |
спілкування з клієнтами в телефонному режимі; презентація нових продуктів банку (кредит, кредитна карта, депозит); призначення зустрічей клієнтам у відділеннях банку. |
офіційне працевлаштування з першого дня (трудова книга); біла заробітна платня (ставка + бонус); гнучкий графік роботи, повний робочий день; оплачуване навчання та підтримку наставника; кар'єрний ріст. 100% керівників в цьому відділі починали з позиції фінансового консультанта; за період карантину ми забезпечили наших співробітників можливістю працювати віддалено; дружній колектив; цікаві задачі та можливості розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор відділення банку |
Ощадбанк |
неповна вища освіта/повна вища освіта; комунікабельність, цілеспрямованість, уважність, відповідальність; бажання працювати в системі АТ «Ощадбанк». |
зустріч клієнтів при зверненні до установи банку та з'ясування мети звернення; управління чергою, розподіл клієнтів по зонах обслуговування; інформування та консультування клієнтів щодо банківських продуктів, послуг, акцій. |
можливість отримати свій перший досвід роботи. кар'єрне та професійне зростання, безліч історій успіхів - все в твоїх руках! потужна система розвитку персоналу - (корпоративний Універ, система дистанційного навчання, mini MBA). офіційне працевлаштування з першого робочого дня. «біла» заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Економіст по роботі з фізичними особами у відділенні банку (р-н Академічний) |
Ощадбанк |
вища економічна освіта (перевага - банківська освіта); досвід роботи в банку на аналогічній посаді; вміння продавати банківські продукти; досвід роботи з клієнтами - фізичними та юридичними особами; комунікабельність, цілеспрямованість, відповідальність, чесність, клієнтоорієнтованість. |
залученні клієнтів; продажі банківських продуктів та послуг; консультації та обслуговуванні клієнтів; операційному супроводженні клієнтів; звітність керівництву. |
можливість отримати свій перший досвід роботи. кар'єрне та професійне зростання, безліч історій успіхів - все в твоїх руках! потужна система розвитку персоналу - (корпоративний Універ, система дистанційного навчання, mini MBA). офіційне працевлаштування з першого робочого дня. «біла» заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням. |