Вакансії для студентів і випускників станом на 11.03.2021
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Інспектор з кадрів |
Вінницький обласний центр зайнятості (відділ рекрутингу) |
Наявність медичного огляду. |
прийом, переведення, звільнення працівників; ведення особових справ працівників; облік і зберігання трудових книжок; записи в трудові книжки про заохочення і винагороди працівників; облік надання відпусток, здача звітності. |
5-ти денний робочий тиждень. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Помічник юриста в Калинівку |
БіоХімІнвест |
досвід роботи бріст/помічником юриста від 1 року; вища юридична освіта; добре знання міжнародного права, корпоративного і корпоративно-фінансового права; знання господарського та договірного права; високий рівень грамотності і уважності при роботі з документами; навички роботи з ПК: МS Office; увага до деталей, відповідальність, стресостійкість, працездатність, комунікабельність, скрупульозність; можливість і бажання працювати з великим обсягом завдань. |
|
графік роботи з пн-пт з 09.00-18.00; стабільна заробітна плата; офіційне працевлаштування; доставка на роботу за рахунок підприємства за маршрутом Вінниця-Калинівка-Вінниця. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Торговий представник з авто |
ТОВ «Юдар-М» |
досвід роботи в сфері торгівлі; відповідальність, порядність; бажання працювати на результат; комунікабельність; вміння вибудовувати довготривалі стосунки з клієнтами; |
реалізація продукції на ввіреній території; розвиток клієнтської бази; контроль дебіторської заборгованості; виконання плану продажів; представленість асортименту в ТТ відповідно до стандартів компанії. |
графік роботи: з 9−00 до 18−00; З/П - ставка +бонус; шестиденний робочий тиждень; оплачувана відпустка; амортизація авто; компенсація палива. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор |
Риба Моя |
дівчина; комунікабельна; енергійна; готова до навчання і росту. |
управління зміною; організація якісного обслуговування; управління людьми і командна робота; контроль використання спец. обладнання; планування часу; контроль виконання виробничих процесів; контроль виконання стандартів компанії; основне завдання - робота з персоналом, орієнтація на результат. |
графік роботи: 2/2 або 3/3 повна зміна; смачно годуємо; красиво одягнемо. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Graphic designer (UI/UX) |
3D Generation UA |
уважність до деталей та якісний дизайн; уміння творчо та ефективно виконувати завдання; можливість розставляти пріоритети по декількох проектах, ефективно дотримуючись терміни і очікування; уміння дотримуватися ділового стилю в створенні дизайну; знання англійської не нижче рівня intermediate; стресостійкість; хороші навички Time management; уміння злагоджено працювати в команді; знання програм: Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe Indesign, Adobe XD, Adobe Premiere Pro, Adobe After Effects Figma |
підтримка веб-сайту компанії і додатки; розробка прототипів; розробка відео контенту для соціальних мереж; створення поліграфічної продукції (флаєрів, плакатів та ін.); створення банерів для Google Ads, Instagram, Facebook; дизайн презентацій. |
стабільна заробітна плата; робота в комфортному офісі в центрі міста; робота в молодому, націленому на результат колективі; можливість кар’єрного росту. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Мерчендайзер |
IDS |
бажаний досвід роботи на посаді мерчендайзера в великій виробничій компанії від 6 місяців; порядність, взаємоповага, ініціативність, ефективність, відповідальність, орієнтація на результат; бажання розвиватись у напрямку продажів; навики аналізу та ефективної комунікації, вміння працювати з інформацією; наявність діючої медичної книжки. |
відвідування торгових точок згідно із затвердженим маршрутом; викладка продукції згідно стандартів мерчендайзингу; управління товарним запасом в торговій точці; розміщення POS матеріалів; подання регулярної звітності згідно встановлених компанією правил, форматів та термінів. |
офіційне працевлаштування; гідна та стабільна заробітна плата; навчання та можливості професійного зростання у великій міжнародній компанії; дружний колектив професіоналів. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Сендвіч-мейкер, кухар |
Львівські Круасани |
Ти можеш стати Сендвіч-мейкером якщо: любиш готувати або дуже хочеш навчитись; працюєш швидко та акуратно; готовий дотримуватись правил і навчатись новому; тобі вже є 18 років і ти готовий працевлаштуватись; хочеш отримувати чесну і стабільну оплату. |
|
оплата від 490 грн/зміну + бонуси; позмінний графік 3/3, з 8:00 до 22:00; 15 змін + додаткові зміни за бажанням; навчання всіх процесів «з нуля». |
Контактна особа: Юлія, 0972973128 Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор в суши-бар |
Real Roll |
пунктуальність; порядність; бажання рости і розвиватися в динамічній компанії; вміння працювати з соціальними мережами і знання комп'ютерних програм; грамотна мова і комунікабельність. |
|
офіційне працевлаштування; харчування4 після роботи-наші ку;'єри відвозять працівників додому; графік роботи позмінний; ідеальні умови роботи; конкурентна заробітна плата (500 грн / зміна) + можливі премії за якість і продуктивність роботи; дружній колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Торговий представник з авто |
Trade Service Alliance |
досвід роботи в сфері продажів – бажано; навички презентації, вміння вести переговори; орієнтація на результат, комунікабельність, стресостійкість. |
виконання плану з продажу; розвиток і утримання клієнтської бази; пошук нових клієнтів; збільшення кількісної та якісної дистрибуції; контроль дотримання дебіторської заборгованості; ведення звітності. |
офіційне працевлаштування; своєчасна, висока і стабільна оплата праці (ставка + бонус); компенсаційний пакет: бензин, мобільний зв'язок; професійний розвиток і можливість кар'єрного росту; графік роботи: з 8.00 до 18.00, ПН-ПТ. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Клієнт-менеджер (робота з відгуками) |
RIA.com Marketplaces |
відповідальність; вміння працювати в команді; оперативності в роботі; грамотність. |
комунікує з користувачами сайтів групи RIA.com по: телефону, електронній пошті, онлайн-чаті і Viber; перевіряє скарги; працює з адмінки.
|
Зарплата: оплачуване навчання близько 1 міс; ставка: 7 500 грн; бонуси до ставки після випробувального періоду: до 2250 грн. Умови праці: обочий графік: 4 робочих, потім 2 вихідних дня; 8-годинний робочий день (плаваючий старт робочого дня: з 8:00, 10:00, 12:00 та 14:00); годинну перерву на обід. Соцпакет: 28 дні оплачуваної відпустки; оплачувані лікарняні; 50% компенсація вартості курсів англійської мови. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Торговий представник |
Snack Production |
активність, цілеспрямованість, комунікабельність, відповідальність, орієнтованість на результат; досвід роботи торговим представником; знання кроків торгового візиту, правила мерчендайзингу. |
виконання плану продажів; розширення клієнтської бази; робота з дебіторською заборгованістю; мерчендайзинг в торговельних точках; |
ефективна система мотивації, згідно з якою Ваша праця і старання будуть гідно оплачені; якщо у Вас є бажання розвиватися професійно і цікавий кар'єрний ріст - ми це вітаємо і цьому сприяємо (у нас всі співробітники навчаються, кращі - стають керівниками); Ви будете працювати в команді професіоналів, орієнтованих на результат і матеріальний добробут. |
Контактна особа: Оксана (дзвонити з Пн. по Пт. 09: 00-18: 00) (067)544-61-64 Відправити резюме можна за посиланням. |
Повар |
TerraMare |
бажаний досвід від 2-х років; відповідальність, охайність, порядність; знання технології приготування страв. |
готувати смачно і красиво; уважно слухати шеф-кухаря і виконувати його вказівки. |
повна зайнятість, позмінно 4/2, з 10:00 - до 22:30; веселий і кмітливий колектив; корпоративне навчання; перспектива росту і розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Торговий представник з авто |
Рошен-Кондитер |
вища освіта; власний легковий автомобіль; бажання працювати. |
виконання планів на підзвітній території; робота і відповідальність по дебіторській заборгованості; проведення переговорів з клієнтами; ведення звітності компанії. |
офіційне працевлаштування; висока ЗП + амортизація авто + мобільний зв’язок; професійний та кар'єрний ріст; навчання та безкоштовні тренінги. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор клініки |
SKYDENT |
знання основ маркетингу вітається, але не обов'язково; освіта бухгалтера – бажано; комунікабельність, чітка українська (російська) мова; готовність і вміння вчиться, вміння працювати в умовах інтенсивного навантаження; знання і використання графічних редакторів (фотошоп, Power Point або інших) – бажано; креативне мислення та творчий підхід; шкідливі звички не вітаються; спорт і його різновиди поважаємо! |
запис пацієнтів; прийом дзвінкі; робота з терміналом, касовим апаратом; навички роботи з соціальними мережами; відвідування курсів підвищення кваліфікації та багато супутнє цілям. |
робота на повний робочий день, графік може бути плаваючий: пн-пт 16: 00-20:30, (іноді весь день з 8: 30-20:00) сб (через одну) 9:00-16:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Заступник директора з торгових процесів |
Comfy |
вища освіта; досвід у продажах; досвід управління персоналом понад 5 осіб; аналітичні та організаторські здібності; відповідальність, цілеспрямованість, комунікабельність, активність. |
виконання планових показників магазину з продажу та стандартам обслуговування; забезпечення дотримання стандартів оформлення вітрини; навчання співробітників, організація їх роботи; консультування клієнтів, продаж електроніки і побутової техніки; забезпечення порядку в торговому залі. |
конкурентна заробітна плата; прозора система оплати праці, що залежить від кваліфікації та особистої ефективності; можливість професійного та кар'єрного росту (90% співробітників, які стали директорами магазинів, зросли всередині компанії); професійний розвиток, регулярні тренінги та семінари від провідних світових компаній; робота в молодій активній команді, інноваційній компанії-лідері; соціальний захист, дотримання КЗпП України. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Територіальний менеджер |
Фабрика вікон «Екіпаж» |
комунікабельність; відповідальність; орієнтація на результат; стресостійкість; досвід роботи на посаді супервайзера, територіального чи регіонального менеджера; наявність власного авто обов’язкова. |
активний пошук та підключення дилерів; дослідження та аналіз ринку; консультування дилерів по запитаннях роботи з компанією; проведення переговорів з дилерами і монтажниками на предмет співпраці; презентація компанії. |
компенсація ПММ і амортизації; заробітна плата за результатами співбесіди: ставка + %. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер з реалізації продукції у Калинівку |
Terminus |
впевнений користувач 1С. 8.; досвід роботи бухгалтером від 1 року; робота з великим обсягом інформації; багатозадачність; уважність до деталей; відповідальність. |
виписка видаткових накладних; проведення акту звірки з покупцями; проведення та оформлення результатів інвентаризації на складах готової продукції; встановлення цін в базі згідно діючих прайсів. |
цікава, спрямована на розвиток робота в успішній виробничій компанії; новий комфортабельний офіс, масштабне виробництво; офіційне оформлення, соціальний пакет; оплата праці — за результатами співбесіди; робочий день з 9:00 до 18:00 пн-пт; обладнане робоче місце, кава та чай; корпоративний мобільний зв’язок; доставка з Вінниці до/від місця роботи за рахунок компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Завідувач складу, комірник, бухгалтер у Калинівку |
Ларис |
досвід роботи від 2 років на аналогічній посаді; знання 1С - склад (коміркове зберігання); закриття зарплатні; розуміння функцій складу - навантаження/ відвантаження/ переміщення, аналітичне мислення; замовлення матеріалів, комплектуючих, надходження/витрати. |
|
підприємство забезпечує перевезення своїх працівників з м.Вінниці до місця роботи в м.Калинівку; п’ятиденний робочий тиждень, 08.00 - 17.00; вихідні: субота, неділя; щорічна оплачувана відпустка (24 календарних дні). |
Деталі за телефоном: 0953541336 – Вікторія Відправити резюме можна за посиланням. |
Дизайнер поліграфії і лендінгів в рекламне агентство |
7color |
уважність; грамотність мови і листи; щирість; працьовитість; адекватно сприймати критику; інтерес до роботи; досвід роботи в заявленій програмі від 1,5-х рокі. |
якісна розробка та доопрацювання макетів; введення грамотної ділової переписки з клієнтами компанії і постачальниками; ввічливе спілкування з клієнтами; особлива уважність при підготовці до друку макетів; щотижнева заливка початкових кодів та друкованих файлів по папках клієнтів на фтп. |
графік з 9:00 до 18:00, можливість працювати пів робочого дня; дистанційна повна зайнятість з 9-18ч працюєте у себе вдома, сб і нд вихідний; випробувальний термін 2 місяці (1-й місяць 70% від окладу, другий 85% від окладу.) |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Інтернет-маркетолог |
Маріо |
|
адміністрування існуючих сайтів компанії: редагування даних, заповнення необхідною інформацією, зміна ціни і фото, редагування даних в 1с. створення контенту: написання мінімальних унікальних описів товару для сторінок сайту, написання новин. ведення груп компанії в месенджер, формування контент плану. робота над створенням сайтів компанії і їх редагуванні. робота пов’язана з просуванням бренду компанії в інтернеті, розміщення інформації про компанію на сторонніх ресурсах. робота з електронною базою адрес: розсилка листів, складання їх макетів. знає та розуміє ази просування в інтернеті (контекстна реклама, СЕО, GDN, ремаркетинг). участь у формуванні стратегії просування компанії в Інтернеті. Вітається: мінімальні знання азів фотошопу для редагування або створення картинок, банерів тощо. |
роботу в перспективній і постійно розвиваючій виробничо-торгівельній компанії; дружний і націлений на досягнення загального результату колектив; можливість професійного та кар'єрного зростання; офіційне працевлаштування; корпоративний відпочинок. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Системний адміністратор |
Parallax Software Solutions LLC |
досвід роботи на аналогічній посаді від 2-х років; впевнені навички роботи з Linux, Windows; знання мережевих технологій і протоколів; знання моделі OSI; досвід роботи з бекапами; PowerShell, Bash, найпростіші скрипти; знання англійської мови на рівні, не нижче Intermediate; готовність до частих відряджень за кордон; здатність і бажання постійно розвиватися та вчитися новому. |
здійснювати налаштування і обслуговування серверної техніки компанії; здійснювати налаштування і обслуговування техніки користувачів компанії; обслуговування парку з 50+ комп’ютерів; інвентаризація обладнання; документування технічних рішень; віддалена підтримка працездатності VR-залів. |
графік роботи – позмінний; молодий, дружній та талановитий колектив; офіс в самому центрі міста; конкурентоспроможна заробітна плата за результатами співбесіди; аекватний менеджмент без лишніх формальностей. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Маркетолог |
АКцентр |
вища освіта за спеціальністю «Маркетинг»; знання методів аналізу інформації, вміння працювати з великим об'ємом даних |
Product-manager (Маркетолог по товарам) |
5-тиденний робочий тиждень; офіційне працевлаштування; можливість професійного та кар'єрного росту; робота в дружному колективі професіоналів. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Оператор 1С |
ФОП |
впевнений користувач оргтехніки; бажаний досвід оператора в продовольчій сфері від 1 року; досвід роботи в 1С 7.7, первинна документація; організованість, уважність. |
робота з накладними в 1С; встановлювати роздрібні ціни; проводити переміщення, повернення; проведення інвентаризації 1 раз на місяць. |
стабільну та своєчасну виплату заробітної плати; робочий графік з 8:00 до 19:00, 5/2; дружній колектив. |
Якщо Ви зацікавились вакансією і відповідаєте вимогам, телефонуйте: (098) 661-50-09 – Ірина Відправити резюме можна за посиланням. |
Спеціаліст відділу виплат РУ врегулювання страхових випадків |
Страхова група ТАС |
вища юридична освіта; аналітичні якості, вміння працювати в команді; досвід роботи з великими обсягами інформації; досвідчений користувач ПК. |
опрацювання документів з врегулювання збитків в електронному вигляді; прийняття рішення про виплату або відмову у виплаті страхового відшкодування; підготовка листів-відповідей клієнтам. |
цікава робота, професійне та кар'єрне зростання; офіційне працевлаштування, своєчасна виплата заробітної плати; графік роботи: пн-пт 8:30-17:30 або 9:00-18:00; робота в комфортному офісі; дружній професійний колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Торговий представник з авто |
STV group |
ключові навички активних продажів; досвід роботи з запереченнями; вільно володієш MS Office (Word, Excel); націленість на результат; високий рівень самоорганізації та відповідальності; готовність до співпраці та навчання. |
відвідування торгових точок; пошук нових клієнтів та розширення покриття; забезпечення домінуючої представленості в точках; мерчендайзинг; організація ефективної роботи з клієнтами; забезпечення якісної і кількісної дистрибуції на закріпленій території; виконання плану продажів; контроль дебіторської заборгованості; своєчасне надання звітності керівнику. |
досвід роботи в масштабній компанії; фінансова стабільність: винагорода регулярна та переглядається щороку; навчальні, лідерські програми та функціональні конференції; можливість побудувати кар'єру; робота з унікальним товарним асортиментом та професійними партнерами; офіційне працевлаштування; привітна, дружня та досвідчена команда. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер з обліку основних засобів та матеріалів |
ГРІН КУЛ |
вища освіта; досвід роботи неменше 1 року; знання основ бухгалтерського та податкового обліку; впевнений користувач ПК, 1С УПП, МЕDок; уважність, старанність, вміння працювати з великим об'ємом інформації. |
ведення обліку основних засобів; переміщення матеріалів між виробничими складами; облік МШП та спец одягу. |
Офіційна та стабільна заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор відділення банку |
Ощадбанк |
неповна вища освіта/повна вища освіта; комунікабельність, цілеспрямованість, уважність, відповідальність; бажання працювати в системі АТ «Ощадбанк». |
зустріч клієнтів при зверненні до установи банку та з'ясування мети звернення; управління чергою, розподіл клієнтів по зонах обслуговування; інформування та консультування клієнтів щодо банківських продуктів, послуг, акцій. |
ти зможеш отримати свій перший досвід роботи; кар'єрне та професійне зростання, безліч історій успіхів - все в твоїх руках; потужна система розвитку персоналу - (корпоративний Універ, система дистанційного навчання, mini MBA); офіційне працевлаштування з першого робочого дня; «біла» заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Економіст відділення банку |
Ощадбанк |
вища освіта (бажано «Фінанси банківська справа та страхування»); досвід роботи в банку на аналогічній посаді; вміння продавати банківські продукти; досвід роботи з клієнтами - фізичними та юридичними особами; комунікабельність, цілеспрямованість, відповідальність, чесність, клієнтоорієнтованість. |
залучення клієнтів; продажі банківських продуктів та послуг; консультації та обслуговуванні клієнтів; операційне супроводженні клієнтів; звітність керівництву. |
ти зможеш отримати свій перший досвід роботи; кар'єрне та професійне зростання, безліч історій успіхів - все в твоїх руках; потужна система розвитку персоналу - (корпоративний Універ, система дистанційного навчання, mini MBA); офіційне працевлаштування з першого робочого дня; «біла» заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням. |