Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Головний спеціаліст- заступник старости апарату міської ради та її виконавчого комітету

Виконком Вінницької міської ради

вища освіта;

вільне володіння українською мовою;

стаж роботи на керівних посадах в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або на керівних посадах в комунальних підприємствах, установах, організаціях не менше 2 років;

знання вимог чинного законодавства з питань місцевого самоврядування, служби в органах місцевого самоврядування та державної служби;

вміння працювати на комп’ютері в режимі досвідченого користувача.

 

 

Довідки за телефоном:
59-52-79.

Документи на участь у конкурсах на заміщення вакантних посадприймаються департаментом кадрової політики міської ради заадресою: м. Вінниця, вул. Соборна, 59, протягом 30-ти календарних днів здня опублікування цього оголошення у «Вінницькій газеті».

Головний спеціаліст-юрисконсульт відділу з житлово-комунальних питань, транспорту, зв’язку департаменту правової політики та якості міської ради (2 посади)

Виконком Вінницької міської ради

вища освіта не нижче ступеня бакалавра;

вільне володіння українською мовою;

знання вимог чинного законодавства з питань місцевого самоврядування,

служби в органах місцевого самоврядування та державної служби;

вміння працювати на комп’ютері в режимі досвідченого користувача.

 

 

Довідки за телефоном:
59-50-42, 59-52-79.

Документи на участь у конкурсах на заміщення вакантних посадприймаються департаментом кадрової політики міської ради заадресою: м. Вінниця, вул. Соборна, 59, протягом 30-ти календарних днів здня опублікування цього оголошення у «Вінницькій газеті».

Головний спеціаліст-юрисконсульт відділу з житлово-комунальних питань, транспорту, зв’язку департаменту правової політики та якості міської ради на період перебування основного працівника у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку (2 посади)

Виконком Вінницької міської ради

вища освіта не нижче ступеня бакалавра;

вільне володіння українською мовою;

знання вимог чинного законодавства з питань місцевого самоврядування, служби в органах місцевого самоврядування та державної служби;

вміння працювати на комп’ютері в режимі досвідченого користувача.

 

 

Довідки за телефоном:
59-50-42, 59-52-79.

Документи на участь у конкурсах на заміщення вакантних посадприймаються департаментом кадрової політики міської ради заадресою: м. Вінниця, вул. Соборна, 59, протягом 30-ти календарних днів здня опублікування цього оголошення у «Вінницькій газеті».

Начальник відділу захисту інформації департаменту інформаційних технологій міської ради

Виконком Вінницької міської ради

вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста;

вільне володіння українською мовою;

стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років;

знання вимог чинного законодавства з питань місцевого самоврядування, служби в органах місцевого самоврядування та державної служби;

вміння працювати на комп’ютері в режимі досвідченого користувача.

 

 

Довідки за телефоном:
59-50-33, 59-52-79.

Документи на участь у конкурсах на заміщення вакантних посадприймаються департаментом кадрової політики міської ради заадресою: м. Вінниця, вул. Соборна, 59, протягом 30-ти календарних днів здня опублікування цього оголошення у «Вінницькій газеті».

Головний спеціаліст бюджетного відділу департаменту фінансів міської ради

Виконком Вінницької міської ради

вища освіта;

вільне володіння українською мовою;

знання вимог чинного законодавства з питань місцевого самоврядування, служби в органах місцевого самоврядування та державної служби;

вміння працювати на комп’ютері в режимі досвідченого користувача.

 

 

Довідки за телефоном:
59-50-10, 59-51-74.

Документи на участь у конкурсах на заміщення вакантних посадприймаються департаментом кадрової політики міської ради заадресою: м. Вінниця, вул. Соборна, 59, протягом 30-ти календарних днів здня опублікування цього оголошення у «Вінницькій газеті».

Головний спеціаліст відділу кадрової роботи з питань служби в органах місцевого самоврядування департаменту кадрової політики міської ради

Виконком Вінницької міської ради

вища освіта;

вільне володіння українською мовою;

знання вимог чинного законодавства з питань місцевого самоврядування, служби в органах місцевого самоврядування та державної служби;

вміння працювати на комп’ютері в режимі досвідченого користувача.

 

 

Довідки за телефоном:
59-51-74.

Документи на участь у конкурсах на заміщення вакантних посадприймаються департаментом кадрової політики міської ради заадресою: м. Вінниця, вул. Соборна, 59, протягом 30-ти календарних днів здня опублікування цього оголошення у «Вінницькій газеті».

Головний спеціаліст фінансово-господарського відділу департаменту архітектури та містобудування міської ради

Виконком Вінницької міської ради

вища освіта;

вільне володіння українською мовою;

знання вимог чинного законодавства з питань місцевого самоврядування, служби в органах місцевого самоврядування, державної служби та у сфері публічних закупівель;

вміння працювати на комп’ютері в режимі досвідченого користувача, знання бухгалтерських програм, знання функціоналу, структури та принципів роботи системи ProZorro

 

 

Довідки за телефоном:
65-58-07, 59-53-71.

Документи на участь у конкурсах на заміщення вакантних посадприймаються департаментом кадрової політики міської ради заадресою: м. Вінниця, вул. Соборна, 59, протягом 30-ти календарних днів здня опублікування цього оголошення у «Вінницькій газеті».

Головний спеціаліст відділу забудови територій департаменту комунального майна міської ради.

Виконком Вінницької міської ради

вища освіта;

вільне володіння українською мовою;

знання вимог чинного законодавства з питань місцевого самоврядування, служби в органах місцевого самоврядування та державної служби;

вміння працювати на комп’ютері в режимі досвідченого користувача.

 

 

Довідки за телефоном:
50-90-28, 59-53-71.

Документи на участь у конкурсах на заміщення вакантних посадприймаються департаментом кадрової політики міської ради заадресою: м. Вінниця, вул. Соборна, 59, протягом 30-ти календарних днів здня опублікування цього оголошення у «Вінницькій газеті».

Головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та економічного аналізу департаменту енергетики, транспорту та зв’язку міської ради

Виконком Вінницької міської ради

вища економічна освіта;

вільне володіння українською мовою;

знання вимоги чинного законодавства з питань місцевого самоврядування, служби в органах місцевого самоврядування та державної служби;

вміння працювати на комп’ютері в режимі досвідченого користувача.

 

 

Довідки за телефоном:
59-52-65, 59-52-79.

Документи на участь у конкурсах на заміщення вакантних посадприймаються департаментом кадрової політики міської ради заадресою: м. Вінниця, вул. Соборна, 59, протягом 30-ти календарних днів здня опублікування цього оголошення у «Вінницькій газеті».

Головний спеціаліст – інспектор з паркування відділу паркування

департаменту енергетики, транспорту та зв’язку міської ради

Виконком Вінницької міської ради

вища освіта;

вільне володіння українською мовою;

знання вимог чинного законодавства з питань місцевого самоврядування,

служби в органах місцевого самоврядування та державної служби;

вміння працювати на комп’ютері в режимі досвідченого користувача

 

 

Довідки за телефоном:
57-53-16, 59-52-79.

Документи на участь у конкурсах на заміщення вакантних посадприймаються департаментом кадрової політики міської ради заадресою: м. Вінниця, вул. Соборна, 59, протягом 30-ти календарних днів здня опублікування цього оголошення у «Вінницькій газеті».

Спеціаліст технічної підтримки для IT-компанії

Метастудія

бажано чоловік після 35 років;

впевнений користувач ПК (Word, Excel, Інтернет);

базові знання: HTML. Поняття роботи мережі Internet;

відмінне знання української мови;

досвід роботи бажаний, але не обов'язковий.

обслуговування існуючих клієнтів (техпідтримка);

робота з базою даних клієнтів (ЦРМ-система);

інше.

офіс в центрі міста;

графік: з пн-пт. з 9.00-18.00;

З/П від 8000 грн;

офіційне працевлаштування;

комфортні умови праці.

Відправити резюме можна за посиланням.

Спеціаліст технічної підтримки, системний адміністратор Linux

Hostpro.ua

базові навички роботи з Linux, Windows;

самостійність, відповідальність і прагнення розвиватися;

грамотна російська і українська мова;

володіння іноземними мовами вітається;

знання будь-яких мов програмування на базовому рівні.

надання технічної підтримки клієнтам в режимі телефону, онлайн-чату, через систему запитів;

допомога клієнтам у вирішенні проблем, консультації по послугах компанії.

комфортні умови праці;

8-ми годинний робочий день;

оплачувана відпустка та лікарняні;

гідна заробітна плата за підсумками співбесіди (10000 - 15000 грн в залежності від технічних знань і досвіду);

дружній колектив.

Відправити резюме можна за посиланням.

Програміст 1C

Шик і Блиск

успішний досвід роботи не менше 3-х років з платформою 1С 7.7;

впевнені знання в бухгалтерському та оперативному обліку, обліку торгових та логістичних операцій.

 

офіційне працевлаштування;

гідна висока заробітна плата;

соціальний пакет.

Відправити резюме можна за посиланням.

Аналітик мобільних ігор

PlayPlay

головна вимога - любити грати в мобільні ігри і розбиратися в них. Жанри ігор найрізноманітніші - від казуалок до баттлерів;

знання англійської мови на такому рівні, який дозволить вам грати в ігри на англійській мові. Ви повинні розуміти все, про що йде мова в іграх;

вміти працювати з програмами запису відео з телефону;

бути просунутим користувачем Excel;

уважність і акуратність при заповненні таблиць Excel.

 

8 робочих годин на день з 8.00 до 16.30, півгодини перерву;

5 днів на тиждень, субота, неділя вихідні;

робота віддалена, в робочий час ви повинні постійно бути на зв'язку по скайпу.

Відправити резюме можна за посиланням.

Спеціаліст з технічної підтримки веб-сайтів

Metastudio

енергійний, комунікабельний, відповідальний чоловік для надання технічної підтримки існуючих клієнтів компанії;

бажано чоловік після 35 років;

впевнений користувач ПК (Word, Excel, Інтернет);

базові знання: HTML;

поняття роботи мережі Internet;

відмінне знання української мови;

досвід роботи бажаний, але не обов'язковий.

обслуговування існуючих клієнтів (техпідтримка);

робота з базою даних клієнтів (ЦРМ-система);

інше.

офіс в центрі міста;

графік: з пн-пт. з 9.00-18.00;

з/п від 8000 грн;

офіційне працевлаштування;

комфортні умови праці.

Відправити резюме можна за посиланням.

Верстальник сайтів (Wordpress, Opencart)

Rabbit Marketing

досвід розробки сайтів різного рівня: Лендінгем Пейдж, сайтів візиток і магазинів - працюємо не на конструкторах, а верстка + движок;

знання Wordpress і Opencart;

розуміння, що швидкість роботи сайту та його оптимізація на мобільних пристроях - зараз важливі;

якщо є досвід тільки з однієї CMS - пишіть, поспілкуємося;

місце знаходження у Вінниці.

Робота в команді над розробкою сайтів різних спрямувань.

готові працювати за принципом парт-тайм і віддаленої роботи з періодичними зустрічами в офісі;

цікава робота в цікавих проектах;

своєчасна і чесна зарплата, на рівень якої ви можете впливати.

Відправити резюме можна за посиланням.

Керівник відділу продажу

ВіЯр

успішний досвід роботи керівником відділу продажу та управління колективом від одного року;

клієнтоорієнтованість, комунікабельність, активність, ініціативність, вміння брати відповідальність на себе;

готовність пройти навчання у діючій філії іншого міста, протягом 2−4-х тижнів (відрядження).

організація та контроль роботи відділу продажу, постановка завдань менеджерам, консультантам (в безпосередньому підпорядкуванні від 10 працівників);

організація ведення і систематизація існуючої клієнтської бази та постановка задач по залученню нових клієнтів;

контроль дебіторської заборгованості клієнтів;

організація навчання співробітників і постійний контроль за рівнем знань;

вирішення питань з клієнтських рекламацій;

ведення переговорів;

контроль виконання планів продажів;

складання та подання необхідної звітності;

постійна взаємодія з іншими структурними підрозділами.

цікаву та динамічну роботу у великій компанії, яка постійно розвивається;

можливість самореалізації, постійне навчання;

знаходимся за адресою, м. Вінниця, 1-й км. Хмельникого шосе, р-н «Епіцентру», вул. Дюківська, 2а;

можливість кар'єрного розвитку;

гідну та своєчасну оплату праці.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер з продажу профнастилу

АВ метал груп

чоловік, або жінка до 50 років (бажано);

вища, або середньо-технічна освіта буде перевагою;

знання ринку покрівельних та фасадних матеріалів.

досвід роботи у сфері продажів промислової групи товарів;

відповідальність, досвід у напрацюванні клієнтів;

наявність власного авто та прав кат. В (обов'язково).

напрацювання клієнтської бази в сегменті оптових продажів;

ведення переговорів з ключовими клієнтами;

супровід поставок;

контроль взаєморозрахунків;

взаємодія з регіональними філіями Компанії;

контроль складських залишків по 1С 8,3.

конкурентна заробітна плата з щорічним підвищенням;

офіційне оформлення та соціальні гарантії;

компенсація палива, амортизації;

графік роботи 5/2 08:30—17:30;

наявні відрядження;

офіс на вул. Зулінського (Тарногродського) 24.

Відправити резюме можна за посиланням.

Інженер з охорони праці

Укртелеком

досвід роботи від 1 року;

обов’язкове знання MS Office (Word, Excel, Outlook, Power Point);

знання основ законодавства та вимог нормативно — правових актів з охорони праці;

знання основ законодавства екологічної безпеки.

організація проведення обов’язкових медоглядів;

проведення вступного інструктажу з питань охорони праці;

приймання участі у розробці програм навчання з питань охорони праці;

приймання участі у розслідуванні нещасних випадків на виробництві;

розробка та впровадження положень, стандартів, наказів та розпоряджень, програм з питань охорони праці;

контролювання стану охорони праці у структурних підрозділах Філії;

контролювання за дотриманням вимог законодавчих, нормативно-правових актів під час експлуатації обладнання та виконання робіт підвищеної небезпеки;

організація робіт по отриманню дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та підготовки декларацій відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці;

контролювання виконання комплексних заходів для досягнення встановлених нормативів та підвищення існуючого рівня охорони праці;

організація та контроль за дотриманням структурними підрозділами філії вимог екологічного законодавства;

отримання документів дозвільного характеру (у сферах охорони атмосферного повітря, поводження з відходами, охорони водних ресурсів (дозволів на спеціальне водокористування) та виконання їх умов.

команда однодумців, яка може запропонувати допомогу та підтримку;

впевненість у завтрашньому дні: офіційне працевлаштування, своєчасну виплату заробітної плати двічі на місяць;

нормованій графік роботи з 08:30 до 17:30, у п'ятницю з 08:30 до 16:15 та 31 день оплачуваної відпустки, які дозволяти відпочити у колі сім'ї та приділити час улюбленій справі;

можливість отримати квартальних премії за якісне Виконання роботи;

безкоштовне навчання та оволодіння сучасний методами и технологіями..

Відправити резюме можна за посиланням.

Територіальний менеджер

Спрейфорс

досвід у якості менеджера продажу або регіонального, територіального менеджера, координатора продажів, фахівця з продажів, дуже раді будемо вам, якщо ви були сервісним інженером, що відповідав за продаж запчастин;

досвід у прямих продажах в агросфері, знання техніки продаж та специфіки роботи з запчастинами;

вища освіта;

сильні комунікативні компетенції;

мотивація розвиватися та професійно рости;

користувач 1С — бажано;

також важливо мати особистий автомобіль, який ви зможете використовувати. Ми компенсуємо топливо та амортизацію;

якщо новий співробітник виконує плани та показує гарні результати, компанія може надати службовий транспорт після 3−4 місяців плідної роботи.

пошук клієнтів, продаж наших послуг сервісу та продуктів компанії, апгрейд та запчастини по обприскувачам та грунтообробці;

консультування клієнтів щодо товару та характеристик, наявності та цін;

супровід постійних клієнтів;

керування взаємодіями з постійними клієнтами;

організація маркетингових заходів на території.

результат роботи: виконання показників продажів на території та задоволений клієнт.

робота в успішній компанії, з якою цiкаво розвиватися разом;

навчання та детальний супровід на період адаптації;

гарні умови для кар'єрного зростання;

конкурентну заробітну плату і офіційне оформлення;

Відправити резюме можна за посиланням.

Логіст

Автострада

вища освіта. (Логістика/ Економіка/ Підприємництво, торгівля та біржова діяльність/ Облік і оподаткування/ Фінанси, банківська справа та страхування/ Маркетинг/ Менеджмент)

досвід в напрямку логістики від 2 років;

впевнений користувач MS Office, 1С 8, базові знання в веденні документообігу та роботи з договорами;

впевнені комунікативні навички, уважність до деталей, відповідальність, здатність працювати з великими обсягами інформації у чітко визначені терміни, націленість на командний результат та стресостійкість.

аналізувати мету, стратегію та плани підприємства у сфері логістики;

організовувати доставку продукції матеріалів;

розраховувати найвигідніший спосіб транспортування вантажу, визначає його маршрут, здійснює моніторинг своєчасної доставки та належного виконання транспортних послуг;

збір, контроль та розподіл інформації між регіональними диспетчерами; а також безпосередня координація дій кожного із них;

здійснює контроль за переміщенням транспорту.

дружній колектив;

робота в перспективній компанії;

офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно КЗпП України;

корпоративний мобільний зв’язок.

Відправити резюме можна за посиланням.

Торговий представник з авто

LeMien

успішний досвід роботи в активних продажах вітається;

відповідальність, комунікабельність, пунктуальність, активність, емоційна врівноваженість;

знання території;

наявність автомобіля - обов'язково.

обслуговування існуючої бази клієнтів та пошук нових клієнтів;

ведення переговорів, укладення договорів;

виконання поставлених завдань і планів (продажу, пріоритети);

ведення звітної документації з продажу;

контроль і збір дебіторської заборгованості.

5-ти денний робочий тиждень, (сб, нд-вихідний)

оформлення по КЗПП;

заробітна плата (% від продажів + бонуси);

компенсація витрат на пересування - ПММ;

можливість постійного розвитку.

Відправити резюме можна за посиланням.

Бухгалтер

Мальва ЮФ

вік: до 30 років;

можливо без досвіду роботи.;

вища освіта.

 

повна зайнятість, офіційне працевлаштування;

робочий день з 08−30 до 17−00;

субота, неділя вихідні.

Відправити резюме можна за посиланням.

Бухгалтер з первинної документації

Віндор

досвід роботи фахівцем з бугалтерського обліку (надаємо переваги з досвідом роботи у будівельній компанії)

профільна освіта (облік і оподаткування);

знання податкового, трудового та іншого законодавства України й досконале знання бухгалтерського обліку;

вільне володіння ПК М.Е.Doc, 1С, Клієнт - Банк, Excel.

проведення аналізу і контролю вхідної та вихідної первинної документації;

складання та заповнення первинних бухгалтерських документів (Рахунки, Акти , ТТН);

систематизація документообігу ;

інші функціональні обов’язки згідно посадової інструкції;

офіційне працевлаштування та високу заробітну плату;

можливість постійно вдосконалювати свої знання;

робота в дружньому та продуктивному колективі;

комфортне робоче місце, забезпечене всіма необхідними інструментами.

Відправити резюме можна за посиланням.

Фахівець з тендерних закупівель

Автострада

освіта: вища юридична або економічна;

бажаний досвід на аналогічній посаді- 1 рік (робота у сфері публічних закупівель);

володіння ПК програмами: Prozorro, MS Word, Excel;

самоорганізованість, здатність до швидкого навчання новому4

навички ведення переговорів, вміння правильно висловити свою думку;

вміння працювати в команді, виявляти потенційні можливості та мінімізувати ризики.

участь в державних закупівлях Prozorro;

вивчення тендерної документації;

підготовка повного пакету документів для участі в тендері тендерної пропозиції;

аналіз банківської гарантії на відповідність вимогам тендерної документації.

робота в компанії що активно розвивається;

офіційне працевлаштування;

стабільні виплати ЗП;

медичне страхування;

комфортний офіс.

Відправити резюме можна за посиланням.

 

Спеціаліст з тендерних закупівель

Віндор

досвід роботи як спеціаліста з тендерних закупівель від 2 років;

бажано юридична вища освіта;

досконале володіння навиками у сфері публічних закупівель;

знання інтерфейсу та правил (умов) роботи основних Інтернет-платформ з публічних закупівель;

володіння знаннями в області цивільного, господарського, трудового та адміністративного права є додатковою перевагою;

знання основних принципів та засад антимонопольного регулювання;

вільне володіння українською мовою (грамотна письмова та усна мова);

впевнений користувач ПК.

здійснювати моніторинг законодавства у сфері державних закупівель;

пошук та моніторинг поточних тендерних закупівель;

забезпечення успышної участі компанії в публічних закупівлях;

підготовка документів для участі у тендерній закупівлі;

аналіз та перевірка тендерних пропозицій інших учасників закупівлі;

контроль дотримання процедури аукціону, оскарження при виявленні порушень, а також оскарження результатів публічних закупівель в органах антимонопольного регулювання;

різна робота с документами, виконання профільних доручень керівника.

офіційне працевлаштування з високою, стабільною, офіційною заробітною платою;

удосконалення професійних навиків через тренінги та семінари за наш рахунок;

дружній, веселий колектив та здорову робочу атмосферу, зручне робоче місце, вільний робочий графік;

повага і толерантність!

Відправити резюме можна за посиланням.

Помічник юриста, спеціаліст з тендерних закупівель

Вінпродтрейд

досвід роботи в сфері тендерних закупівель від 1 року;

досвід роботи з електронними торговими майданчиками в системі Prozorro;

освіта вища (бажано юридична або економічна);

знання законодавства, що регулює публічні закупівлі;

уміння ефективно працювати з великим об'ємом інформації;

навики ділового спілкування та ведення переговорів, вміння проводити телефонні перемовини з замовниками;

знання правил роботи з документами, основ діловодства;

впевнений користувач ПК, Іnternet, MS Office;

уважність до деталей, комунікабельність, вміння працювати в команді;

бажання вчитися та самовдосконалюватися;

вільне володіння українською мовою, знання етики ділового спілкування.

вивчення тендерної документації;

підготовка та подання повного пакету документів для участі в тендері;

безпосередня участь у торгах, електронних аукціонах;

підготовка та подання повного пакету документів переможця торгів;

аналіз тендерних пропозицій;

оскарження результатів процедур закупівель;

укладення договорів з замовниками.

офіційне працевлаштування;

своєчасна виплата заробітної плати;

5-денний робочий тиждень (8:00 — 17:00);

дружній колектив.

Відправити резюме можна за посиланням.

Аналітик з постачання електричної енергії

KNESS

впевнений користувач Microsoft Office (особливо Microsoft Excel), Google Sheets;

математичне та аналітичне мислення;

початкові знання нормативної бази ринку електричної енергії;

вміння аналізувати великі масиви інформації.

формування заявок на закупівлю електричної енергії;

робота з ринковими системи купівлі-продажу електричної енергії;

аналіз великих масивів інформації для більш точного прогнозування споживання електричної енергії;

зниження вартості електричної енергії;

аналіз ринку електричної енергії;

розрахунок вартості електричної енергії для кінцевого споживача.

конкурентоспроможна заробітна плата;

високий рівень преміювання;

офіційне працевлаштування, дотримання КЗпП України;

медичне страхування;

професійний та дружній колектив4

перспектива кар'єрного росту та професійного розвитку.

Відправити резюме можна за посиланням.

Кухар

Tamero

хлопець/ дівчина 23-40 років;

досвід роботи від 2 рокiв;

вміння працювати в команді;

бажання вчитися і розвиватися.

приготування страв згідно технологічних карт;

додержання санітарних норм.

офіційне працевлаштування;

стабільну виплату заробітної плати 2 рази на місяць;

безкоштовне харчування та розвозка в кінці зміни;

можливість професійного кар'єрного зростання;

графік роботи 15-20 днів на місяць з 10:00 до 23:00.

Відправити резюме можна за посиланням.

Секретар судового засідання

Нова державна служба України

вища освіта не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра за спеціальністю «Право»;

без вимог до досвіду роботи;

вільне володіння державною мовою.

здійснювати судові виклики та повідомлення в справах, які знаходяться у провадженні судді; оформлює заявки до органів внутрішніх справ, адміністрації місць попереднього ув’язнення про доставку до суду затриманих та підсудних осіб, готує копії відповідних судових рішень;

здійснювати оформлення та розміщення списків справ, призначених до розгляду;

перевіряти наявність і з’ясовує причини відсутності осіб, яких викликано до суду, і доповідає про це головуючому судді;

забезпечувати фіксування судового засідання технічними засобами згідно з Інструкцією про порядок фіксування судового процесу технічними засобами, створює робочі та архівні копії фонограм на дисках та невідкладно приєднує їх до матеріалів справи після судового засідання. Веде журнал судового засідання;

виготовляти копії судових рішень у справах, які знаходяться в провадженні судді;

здійснювати заходи щодо вручення копії вироку засудженому або виправданому відповідно до вимог Кримінального процесуального кодексу України;

здійснювати оформлення для направлення копій судових рішень сторонам та іншим особам, які беруть участь у справі й фактично не були присутніми в судовому засіданні;

формувати та оформляти матеріали судових справ і здійснює передачу їх до канцелярії суду;

при надходженні апеляційної чи касаційної скарги на судове рішення, формує та оформляє судову справу , для перевірки головуючим у справі суддею, після чого скеровує справу до суду апеляційної чи касаційної інстанції;

виконувати інші доручення керівника апарату суду, заступника керівника апарату. Виконує доручення судді, що стосуються організації розгляду конкретних справ;

інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду;

строково, до виходу основного працівника з відпустки по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку.

строково, до виходу основного працівника з відпустки по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку;

посадовий оклад 4 440,00 грн;

 

надбавки, виплати, премії відповідно до статей 50, 52 Закону України «Про державну службу» від 10.12.2015 №889-VIII.

Відправити резюме можна за посиланням.

Головний спеціаліст відділу молодіжної політики та взаємодії з громадськими організаціями управління молодіжної політики та електронного врядування

Нова державна служба України

вища освіта не нижче ступеня бакалавра, молодшого бакалавра;

вільне володіння державною мовою;

досвід роботи не потрібен.

відповідати за правильність та своєчасність виконання в установленому порядку документального супроводу реалізації проектів (проведення заходів) інститутами громадянського суспільства відповідно до норм чинного законодавства;

забезпечувати виконання Обласної цільової соціальної програми «Молоді Вінниччини» та національно-патріотичного виховання;

брати участь в організації та проведенні міжнародних, всеукраїнських і обласних заходів (семінарів, семінарів-тренінгів, таборів, змагань, акцій, засідань за круглим столом, конференцій, форумів, конкурсів, інших заходів) у сфері молодіжної політики та національно-патріотичного виховання, спрямованих, зокрема на посилення участі молоді у діяльності студентського та учнівського самоврядувань, прийнятті управлінських рішень, підвищення еко свідомості та популяризацію волонтерського руху в області, розвиток міжнародного молодіжного співробітництва;

готувати проекти наказів, інформаційні довідки та інші документи з питань, що належать до компетенції відділу;

готувати проекти розпоряджень голови облдержадміністрації з питань, що відносяться до компетенції відділу;

здійснювати моніторинг, у межах своїх повноважень, за дотриманням законодавства з питань соціального становлення та розвитку молоді відділами у справах сім’ї та молоді, сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрацій, міських рад міст обласного значення, територіальних громад;

надавати методичну допомогу територіальним громадам з питань соціального становлення та розвитку молоді, зокрема щодо створення та функціонування молодіжних консультативно-дорадчих органів, підвищення еко свідомості та популяризації волонтерського руху, розвитку міжнародного молодіжного співробітництва;

надавати методичні рекомендації та координує роботу Студентської Ради Вінниччини;

надавати методичні рекомендації та координує роботу КЗ «ВОМЦ «Квадрат»;

виконувати інші доручення начальника відділу, управління, дотримується регламенту Департаменту та правил внутрішнього службового розпорядку для державних службовців.

строкове, на період відпустки основного працівника для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку;

посадовий оклад – 5500 грн;

надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»;

надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (із змінами).

Відправити резюме можна за посиланням.

Головний спеціаліст

Нова державна служба України

освіта-вища юридична, не нижче молодшого бакалавра або бакалавра;

досвід роботи - не потребує;

вільне володіння державною мовою;

володіння іноземною мовою;

ефективність у координації з іншими;

вміння проведення публічних виступів;

вміння працювати в команді;

багатозадачність;

цифрова грамотність.

Ведення позовної роботи:

- підготовка, одержання та складання документів, необхідних для пред’явлення і розгляду позовів;

- забезпечення представлення (захист) інтересів Головного управління в судах та інших органах під час розгляду правових питань, спорів в т.ч. у разі розгляду в апеляційній та касаційній інстанціях справ відповідної категорії, однією з сторін в яких є Головне управління;

- підготовка відповідей, відзивів, заперечень, заяв, скарг про перегляд судових рішень в апеляційному та касаційному порядку, а також у зв’язку з виключними та нововиявленими обставинами.

Забезпечення реалізації прав сторони виконавчого провадження в особі Головного управління:

-участі в листуванні з державним виконавцем у межах виконавчого провадження в процесі виконання судових рішень;

-оскарження рішень, дій і бездіяльності державного виконавця за наявності підстав.

Взаємодія зі структурними підрозділами, які забезпечують виконання судового рішення, шляхом надання правової допомоги та висновків, оцінювання доказів виконання судового рішення, що набрало законної сили.

Формування судових матеріалів в окремі справи та їх укомплектування процесуальними документами, в тому числі рішеннями судів, іншими матеріалами, що стосуються справи.

Ведення електронного обліку процесуальних документів, що надходять від Відділу примусового виконання рішень Управління забезпечення примусового виконання рішень у Вінницькій області Центрально – Західного міжрегіонального Управління Міністерства юстиції (м.Хмельницький), у справах, де Головне управління є боржником.

Здійснення, за дорученням начальника управління/відділу, розгляду звернень, заяв та скарг підприємств, установ, організацій і громадян, запитів народних депутатів України з питань, віднесених до компетенції органів Пенсійного фонду України.

Виконання завдань і функцій, покладених на управління та відділ:

- сумлінне виконання доручень начальника Юридичного управління та/або начальника відділу згідно з Положенням про Юридичне управління;

- дотримання вимог щодо збереження інформації з обмеженим доступом, що стала відома під час виконання обов’язків державної служби, а також іншої інформації, яка згідно з законодавством не підлягає розголошенню;

- підвищення професійного рівня за освітньо-професійними програмами та шляхом самоосвіти.

Інформаційне наповнення першої черги підсистеми «Правова робота» Інтегрованої комплексної інформаційної системи Пенсійного фонду України (далі – ІКІС) та підсистеми «Реєстр судових рішень» ІКІС (друга черга).

строково, на період відпустки для догляду за дитиною основного працівника;

посадовий оклад згідно з штатним розписом на 2021 рік – 5500 грн., надбавки за вислугу років на державній службі та ранг державного службовця відповідно до ст.52 ЗУ «Про державну службу» та постанови КМУ від 18.01.2017 №15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (із змінами).

Відправити резюме можна за посиланням.