Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Back end розробник

Ukrtech.Info

встигає виконувати завдання в узгоджені терміни;

вміє спілкуватися з командою і швидко вникає в надані технічні завдання;

робить завдання якісно, ​​в зазначений термін і з мінімальною кількістю помилок;

націлений на отримання результату і успіх проєкту;

прагне до професійного росту, не зупиняється на досягнутому;

не боїться труднощів в розробці, шукає альтернативні шляхи вирішення завдань.

брати участь в проєктуванні і розробці ПО (сайти з особистими кабінетами і підключенням платіжних систем, інтернет-магазини, фінансові інформаційні системи);

розробляти новий і допрацьовувати вже існуючої функціонал;

брати участь в щоденних зустрічах команди;

точно оцінювати час на виконання поставлених завдань;

якісно і своєчасно виконувати завдання.

співпраця на контрактній основі з гарантованим юридичним та бухгалтерським супроводом;

участь в цікавих і масштабних проєктах;

конкурентна заробітна плата (з регулярними переглядами залежно від рівня навичок та виконання KPI) + БОНУСИ;

деталізована постановка завдань і чіткі правила роботи над проєктами в системах SCRUM і WATERFALL;

навчання всередині компанії, можливості для професійного і кар'єрного зростання;

оплачувані 20 робочих днів для відпустки і лікарняного;

молодий і дружний колектив, який вміє не тільки продуктивно працювати, а й активно проводити дозвілля;

часткова компенсація витрат на заняття спортом і участь в профільних конференціях;

матеріальне заохочення, які виплачуються для підтримки співробітників в різних життєвих ситуаціях;

найсучасніші технології;

проєкт світового рівня з перспективою виходу на англомовний ринок;

можливість зростання разом з компанією.

Відправити резюме можна за посиланням.

Адміністратор відділення

Нова Пошта

знання ПК на рівні впевненого користувача;

досвід роботи бажаний, але не обов’язковий;

знання стандартів обслуговування клієнтів;

ввічливість, комунікабельність, уважність, відповідальність.

оформлення експрес-накладних та внесення даних в програму 1С;

розвантаження та завантаження автомобіля (вантажі до 30 кг);

сканування та сортування прийнятих з автомобіля відправленнь;

здійснення регулювання черги клієнтів на вулиці;

консультація клієнтів щодо роботи мобільного додатку;

консультація клієнтів з будь-яких питань стосовно роботи відділення.

повні соціальні гарантії згідно КЗпП України (у тому числі офіційний дохід, оплачувані відпустки, лікарняні та відрядження);

медичне страхування;

можливість кар'єрного росту.

Відправити резюме можна за посиланням.

Бухгалтер

Рост Лімітед

Знання бухгалтерського та податкового обліку.

обліковує кошти, фонди, продукцію, товари, матеріали, реєструє затрати на виробництво продукції чи надання послуг;

узгоджує рахунки на одиниці обліку, готує початкові та пробні варіанти розрахунків балансу, вносить записи в бухгалтерські книги про виробничі, управлінські, організаційні, господарські та інші затрати на планові та поточні цілі;

подає до розгляду і схвалення проєкти записів у розрахунковій документації;

готує дані та форми документів для розрахунків з банками;

веде інвентарні списки, довіреності, накладні, переліки зобов’язань, цінних паперів тощо;

оформляє платежі за матеріальні, комунальні та інші послуги.

підприємство знаходиться в м. Калинівка Вінницька обл.;

офіційне працевлаштування;

кар’єрний ріст.

Відправити резюме можна за посиланням.

Головний бухгалтер

БіоХімІнвест

досвід роботи бухгалтером з торгівлі акцизним товаром;

впевнений користувач ПК (1C 7,7; 8,2,).

облік товарів, пр. матеріалів;

облік додаткових послуг по доставці ТМЦ на склад;

контроль за правильністю виписок видаткових накладних, проведення доп. витрат з доставки товару клієнту;

проведення матеріальних звітів;

безпосередня участь в інвентаризації ТМЦ, допоміжних матеріалів, тари і готової продукції на складі;

контроль за правильністю рознесення витрат по рахунках.

підприємство знаходиться в м. Калинівка Вінницька обл.;

режим роботи: c 09.00 до 18.00 (пн-пт);

офіційне працевлаштування;

надаємо трансфер з Вінниці і назад.

Відправити резюме можна за посиланням.

Головний спеціаліст сектору юридичної роботи

Управління Державного агентства рибного господарства у Вінницькій області

вища освіта ступеня не нижче молодшого бакалавра, бакалавра у галузі знань «Право»;

не потребує досвіду роботи;

вільне володіння державною мовою.

 

заробітна плата – 5500 гривень.;

категорія посади «В».

Контакти відповідальної особи: Шульженко Інна Сергіївна +38-(043)-267-1240 – Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Директор ресторану KFC

KFC

досвід роботи на управлінських позиціях в ресторані (бажано директором ресторану) - від 2 років;

ПК - досвідчений користувач. Word, Excel.

лідерські якості;

енергійність і орієнтація на досягнення результату;

комунікабельність, стресостійкість, цілеспрямованість;

уміння приймати відповідальність на себе.

ефективне управління діяльністю ресторану, забезпечення відповідності ресторану стандартам бренду;

збільшення продажів, прибутку і продуктивності;

планування бюджету ресторану, відповідальність за виконання всіх статей бюджету;

управління персоналом (пошук, відбір, адаптація та орієнтація, навчання, утримання персоналу, оцінка роботи та кар'єрний розвиток співробітників);

контроль документообігу в довіреному ресторані.

можливість професійного та кар'єрного росту;

графік роботи: 5/2; плаваючі вихідні дні;

заробітна плата (оклад + бонусна програма).

Відправити резюме можна за посиланням.

Директор філіалу

Бета-Сервіс

вища освіта (бажано спеціальності «Економіка», «Менеджмент»);.

обов'язково досвід роботи в продажах В2В;

обов'язково досвід роботи з управління колективом, досвід формування і управління командою;

знання методів розширення ринку збуту;

розуміння процесів просування товару;

вміння планувати свою роботу;

вміння ставити завдання підлеглим і чітко контролювати їх виконання;

вміння вести звітність;

розуміння процесів складської і транспортної логістики;

активність, ініціативність, прагнення до експансії;

наявність прав і автомобіля.

повне управління філією великої торговельної компанії;

постановка завдань відповідно до стратегії компанії, затвердження планів продажів, нарахування з/п, контроль роботи команди;

участь у всіх маркетингових активностях регіону;

управління логістикою і складом;

контроль виконання філією плану продажів, збільшення показників присутності компанії в регіоні;

підтримка продажів на VIP рівні;

звітність.

всі умови (офіс, техніка, команда, повне маркетингове і навчальне супровід і т. д.) для ефективної роботи філії;

продукція зі світовим ім'ям;

злагоджена і діюча система роботи;

20-річний досвід з клієнтами В2В (ХоРеКа, промисловість, медицина);

офіційне оформлення;

з/п ставка + бонусна частина;

зростання професійних якостей, кар'єрний ріст;

компенсація витрат палива і амортизації.

Відправити резюме можна за посиланням.

Експедитор

STV group

досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року;

готовність до фізичних навантажень.

прийом товару зі складу, перевірка товару за накладними;

розвантажування і завантажування товару;

супровід доставки товару в торговельні точки;

вивантаження товару в торговельні точки;

робота з документами;

графік роботи: 5-денний робочий тиждень, 07:00 - 16:00

соціальний пакет: офіційне оформлення, оплачувані лікарняні та відпустки;

стабільна заробітна плата без затримок;

можливість професійного і кар'єрного росту.

Відправити резюме можна за посиланням.

Керівник фінансового відділу

МегаСмак

економічна освіта;

досвід роботи з базою «1С:Підприємство 8»;

досвід роботи керівником на аналогічній посаді від 1 року;

досвід роботи в торгівельній сфері;

знання та досконале використання офісних програм «Microsoft» (Word, Excel тощо);

вміння працювати з великою кількістю завдань та обсягом інформації;

вміння мотивувати людей на результат;

вміння працювати в команді.

управління фінансовими ресурсами та грошовими потоками Компанії;

контроль облікової, податкової, кредитної політик Компанії;

участь в нарадах та зборах;

виконання функції представника Компанії при візиті представників контролюючих органів;

виконання внутрішніх фінансових звітів (P&L, Рух грошових коштів та ін.) Компанії;

нарахування заробітної плати працівникам Компанії;

інші функції, що відповідають посадовим обов’язкам.

стабільна та висока заробітна плата;

дружній колектив;

підвищення кваліфікації;

офіційне працевлаштування;

зручний графік роботи;

комфортні умови праці;

графік роботи: пн-пт з 9:00 до 18:00. Вихідні: сб., нд.

Відправити резюме можна за посиланням.

Керівник, менеджер проєкту

Voltage Group

вік 28−45 років;

лідер з сильним характером, що вміє досягати результату та успіху, чудові навички планування, готовність до самостійної роботи, нести відповідальність за результат своєї роботи та команди;

здатність оперативно орієнтуватись в ситуації та приймати рішення;

наявність водійських прав категорія В, досвід керування автомобілем;

вища освіта обов’язково перевага електротехнічного напрямку;

досвід керівництва проектами в сфері будівництва або енергетики від 2 років;

уміння працювати з проектно-кошторисною та конструкторською документацією;

знання нормативної бази в галузі будівництва, знання технологій будівництва, вільний користувач ПК MS Office, MS Project, AutoCAD — вміти читати;

готовність до відряджень по Україні.

управління проєктами будівництва мереж 10−110 кВ, трансформаторних підстанцій, розподільчих пристроїв;

вибудова та ведення комунікації із представниками електропередавальних організацій;

розробка і контроль виконання графіків будівельного проекту, зокрема підготовчих та монтажних робіт, видачі робочої документації, поставку матеріалів;

організація взаємодії із авторським та технічним наглядом проекту;

координація роботи з виконавцем робіт, субпідрядними організаціями, відділом постачання, проєктним відділом;

участь у розробці та контроль за виконанням бюджету проєкту;

контроль вчасності подання заявок на матеріали, інструменти та їх доставка на об'єкт будівництва;

документальний супровід оформлення актів, графіків, заявок, тощо;

організація процесу усунення недоліків, пусконалагоджувальних робіт і введення об'єктів в експлуатацію.

повний робочий день основне місце роботи;

випробувальний термін — 3 місяці;

відрядження по Україні.

Відправити резюме можна за посиланням.

Контролер-ревізор

Megasport

вища освіта;

вільне володіння MS Office, MS Excel;

перевагою буде досвід роботи від 1 року, на таких позиціях: аудитор, ревізор, товарознавець, фахівець контрольно-ревізійного відділу;

готовність до відряджень (4 відрядження на місяць);

уважність, відповідальність, витривалість, аналітичні здібності, високий рівень самоорганізації.

проведення інвентаризації ТМЦ;

перевірка ведення товарної документації;

контроль касової дисципліни та документообігу;

перевірка фінансової діяльності торговельних точок;

контроль виконання внутрішніх стандартів роботи компанії;

аналітика діяльності торгових точок в товарному обліку.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Копірайтер

Dedey Digital

досвід створення текстів, сценаріїв, креативних концептів;

вміння писати натхненно, а вичитувати — прискіпливо;

образність мислення, жага працювати з ідеями;

щирий інтерес до світу, людей, подій навколо;

розуміння принципів написання SЕО матеріалів та знання про роботу з ключовими словами, структурою тексту;

готовність брати на себе відповідальність;

наявність портфоліо з прикладами робіт;

вміння працювати з великою кількістю завдань в обумовлені терміни;

українська та російська на високому рівні;

англійська буде перевагою.

працювати зі словом у різних формах: від лаконічного гасла кампанії до постів в інстаграм, від текстів рекламного тизера до опису переваг продукту;

брати участь у створенні кампаній разом з маркетинговим департаментом: від дослідження і пошуку інсайтів до розробки конкретних меседжів, від ідей відео-роликів до фінального монтажу і релізу;

генерувати чи допрацьовувати креативні ідеї, презентувати їх як всередині команди, так і клієнту;

працювати з різними темами і сферами, занурюватись у проблематику й шукати найбільш цікаві та ефективні рішення.

завдання, які затянуть тебе з головою і дадуть можливість розвивати, вдосконалювати свої навички;

можливість професійного та кар'єрного розвитку;

просторий і комфортний офіс;

повна зайнятість з можливістю гнучкого графіка;

гідна оплата за результатами співбесіди;

медична страховка, абонемент в спортзал, співфінансування твого професійного навчання.

Відправити резюме можна за посиланням.

Кухар

Кафе «Вінниця»

порядність;

охайність

Приготування страв згідно технологічних карт.

графік роботи: 3/3;

зарплата 400 грн. зміна+ %.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер з персоналу

Діадема

 

підбір персоналу та супровід його;

ведення табеля робочого часу;

розміщення вакансій в соціальних мережах та на інших сайтах;

визначення рівня персоналу, навчання його;

складання перспективних та річних планів по кадровому резерву;

комплектування магазинів персоналом з урахуванням його уміння, та досвіду;

вирішення питань по найму, звільнення та переведення працівників.

офіційне працевлаштування, соціальний пакет;

графік роботи, понеділок - п’ятниця з 8.30 - 17.00;

заробітна плата ставка + %;

корпоративне навчання;

кава + плюшки в офісі:).

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер з продажів (B2B)

Rocket

знання ресторанного ринку;

досвід роботи в сфері продажів від 1 року;

досвід роботи з CRM буде перевагою;

грамотна усна і письмова мова;

досвід складання комерційних пропозицій;

досвід телефонних і особистих продажів.

пошук і залучення нових партнерів: кафе, бари, ресторани;

холодні дзвінки і проведення зустрічей;

презентація продукту;

ведення бази партнерів;

проведення переговорів, узгодження умов співпраці;

висновок і підписання договорів з ресторанами.

робота в продуктовій IT Food-tech компанії;

лояльний менеджмент;

гідний рівень оплати праці;

неймовірно крутий і амбітний проєкт;

команда досвідчених фахівців, що динамічно розвивається;

прозорі умови роботи;

своєчасна і стабільна оплата;

комфортне робоче місце в офісі за адресою: вул. Константиновича, 35.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер з продажів в інстаграм

Shelfi

уміння швидко, чітко і грамотно відповідати на смс;

вік від 18 до 35 років;

круто, якщо є досвід роботи в продажах;

вміння продавати і доводити до продажу;

здатність переконувати і працювати з запереченнями і розуміти клієнта;

вільне знання російської та української мови, письмова грамотність;

величезне бажання вчитися, розвиватися і працювати.

обробка вхідних заявок в інстаграм, через листування;

виявлення потреби та продаж товару;

оформлення і відправка замовлення;

допомога в грамотному підборі необхідних продуктів;

оформлення та повний супровід замовлень покупців;

креативний підхід до роботи;

звітність по роботі в кінці дня;

за потреби робити фото товару, вести стрічку новин, виставляти сторіс, проводити конкурси.

невеликий дружний колектив, який налаштований на ефективну роботу;

потрібна людина тільки з Вінниці;

заробітна плата 30 грн/год;

графік роботи з 8:00/9:00-19:00 або позмінно 8:00/9:00-17:00 або 15:00/16:00-24:00;

узгоджується при співбесіді;

можливість вдосконалення своїх професійних навичок, кар'єрний ріст;

підтримка і супровід.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер з продажу (B2B)

Matroluxe

вища освіта;

вік від 25 до 38 років;

обов’язковий досвід в продажах меблів від 1 року;

готовність до відряджень;

наявність власного авто;

комунікабельність, відповідальність, товариськість;

прагнення до професійного росту.

ведення бази клієнтів та пошук нових;

активні продажі і виконання поставлених планів;

ведення супровідної документації з продажу;

участь у виставках та інших заходах.

молодий і дружний колектив;

графік роботи Пн — Пт, з 9:00 до 18:00;

регулярні тренінги для підвищення кваліфікації;

офіційне оформлення

можливість кар'єрного і фінансового зростання;

корпоративні заходи.

Відправити резюме можна за посиланням.

Мерчендайзер

Алеф-Виналь

досвід роботи продавцем, мерчендайзером – надає перевагу;

відповідальність, комунікабельність, старанність;

вміння працювати з запереченнями;

готовність освоювати нові знання і навички.

викладка продукції згідно стандартів компанії;

відстеження ротації товару;

контроль за залишками продукції;

забезпечення наявності цінників;

формування фото-звітів.

стабільна заробітна плата з можливістю кар'єрного росту;

компенсаційний пакет (мобільний зв’язок, проїзд);

тренінги, програми професійного розвитку.

Відправити резюме можна за посиланням.

Повар

ФОП
Дячук Т.Г.

Досвід роботи від 2 років.

Виробництво напівфабрикатів.

Графік роботи 4/4.

Відправити резюме можна за посиланням.

Помічник керівника

Plaster

інтерес до спільної справи;

вміння досягати результатів у команді;

проявляти ініціативу та реалізовувати її;

активна життєва позиція;

вміння працювати в команді.

 

гідна та своєчасна заробітна плата;

постійна стабільна зайнятість;

професійне зростання, відвідування навчальних семінарів і виставок;

кар'єрне зростання – від помічника керівника до керівника відділу.

Відправити резюме можна за посиланням.

Телефонуйте за номером: +380675267575

Помічник на кухню

ФОП
Мазур А.В.

 

Допомагати повару та виконувати його вказівки!

Графік роботи: 15:00−21:00.

Відправити резюме можна за посиланням.

Програміст 1С (віддалено)

Union Group

Обов’язкові:

досвід роботи в програмуванні від 2-х років;

знання типових конфігурацій 1С для України, принципів оперативного і бухгалтерського обліку;

знання конфігурацій 1С: УТП, УТ, Роздріб, CRM, БСП;

досвід у розробці конфігурацій 1С на звичайних та керованих формах.

Необов’язкові:

досвід роботи з прямими SQL запитами MSSQL Server;

сертифікати та досвід роботи в фірмах 1С-франчайзі;

досвід в організації обміну з іншими системами (як 1С, так і сторонні);

досвід роботи з торговим обладнанням;

досвід в розробці мобільних додатків;

вміння чути і слухати замовників.

розробляти нові конфігурації та підсистеми;

розширювати можливості існуючих;

оптимізувати роботу систем під постійно зростаюче навантаження;

впроваджувати принципово нові системи;

складати технічні завдання;

допомагати користувачам (іноді);

щільно працювати з техпідтримкою.

цікаві завдання, захоплюючі проєкти та амбітні цілі;

професійні виклики і постійний розвиток в професії;

робота в крутому колективі поруч із неперевершеними дівчатами та найрозумнішими хлопцями;

відвідування кращих фітнес студій Запоріжжя Fit Haus або Sport Life;

атмосферні привітання з усіма святами;

робота в центрі міста (твоє робоче місце вже чекає саме на тебе);

гідний рівень заробітної плати;

графік з 9.00 до 18.00 (5 днів на тиждень).

Відправити резюме можна за посиланням.

Програміст PHP (junior), web-розробник

NetLab

знання PHP (ООП, MVC) / MySQ;

знання HTML / CSS;

знання JavaScript (jQuery);

навички роботи з CMS (WordPress, Joomla, OpenCart);

відповідальність, здатність до навчання;

уміння працювати в команді на результат;

плюсом буде знання будь-якого фреймворка.

розробка веб-проєктів з нуля і на базі готових рішень;

створення компонентів і модулів для CMS;

доопрацювання та удосконалення поточних проектів.

робота в молодому дружньому колективі;

участь в цікавих сучасних проектах;

робочі дні з понеділка по п'ятницю з 09:00 до 18:00;

державні свята – вихідні;

своєчасна оплата праці, зростаюча з кваліфікацією.

Відправити резюме можна за посиланням.

Спеціаліст відділу виплат із страхування життя та здоров'я

ТАС

середня/вища юридична освіта;

аналітичні якості, вміння працювати в команді;

досвід роботи з великими обсягами інформації;

досвідчений користувач ПК.

опрацювання документів з врегулювання збитків в електронному вигляді;

прийняття рішення про виплату або відмову у виплаті страхового відшкодування;

підготовка листів відповідей клієнтам.

цікава робота, професійне та кар'єрне зростання;

офіційне працевлаштування, своєчасна виплата заробітної плати;

графік роботи: пн-пт 9:00—18:00;

робота в комфортному офісі,

дружній професійний колектив.

Відправити резюме можна за посиланням.

Супервайзер

SnackProduction

досвід управління продажами не менше 1 року на позиції супервайзера (ринок FMCG);

досвід аналізу та планування продажів;

досвід організації та контролю роботи, оцінки ефективності і результативності діяльності підлеглих, навчання і розвитку торгового персоналу;

знання стандартів документообігу пов'язаного з продажами товару;

хороші управлінські та лідерські навички;

відмінні навички ведення переговорів різних рівнів складності;

уміння працювати на результат;

наявність особистого автомобіля.

розробка і впровадження стратегії продажів, забезпечення виконання планів з продажу на ввіреній території;

контроль за дотриманням корпоративних стандартів;

проведення переговорів і укладення договорів з клієнтами;

контролювати роботу торгових представників: здійснювати аудит роздрібної торгівлі та дебіторської заборгованості.

ефективна система мотивації;

корпоративне навчання та підвищення професійного рівня;

можливість кар’єрного росту;

стабільність і довгостроковість трудових відносин.

Відправити резюме можна за посиланням.

Телемаркетолог

JustSchool

не боятися відмов;

наполегливість і вміння переконувати;

позитивне мислення;

комунікабельність;

готовність працювати в суботу і/або в неділю;

любов до навчання.

робота в системі автодозвону з готовою базою клієнтів по телефону;

виявлення потреби у вивченні англійської;

ознайомлення клієнта з нашим форматом навчання, ознайомлення з акціями компанії.

фінансовий і кар'єрний ріст;

повна зайнятість на 8-мигодинний робочий день;

конкурентна заробітна плата ставка + високий відсоток від завявок + систему додаткової мотивації;

молодий і енергійний колектив;

вивчення англійської мови;

можливість постійно навчатися і покращувати навички комунікації;

графік роботи: з 10:00 до 19:00, або з 11:00 до 20:00, зручний фіксований графік;

стажування триває 2 дні з 11:00 до 19:00. На третій день практика і іспит.

Відправити резюме можна за посиланням.

Торговельний представник із закупівель с/г продукції

Glencore Agriculture Ukraine

вища освіта (спеціальність не має особливого значення);

досвід роботи на аналогічній посаді від 2-х років;

висока працездатність, готовність до великих обсягів робіт;

досвід в зерновий логістиці буде додатковою перевагою;

гарні навички роботи на ПК, MS Excel, 1С;

здатність швидко навчатися;

відмінні комунікаційні навички;

уважність;

гнучкість;

уміння ефективно працювати як в команді, так і самостійно;

відмінні аналітичні здібності.

планування обсягу закупівель;

пошук надійних контрагентів;

організація перевірки постачальників;

проведення цінового аналізу ринку і підготовка звітності;

переговори щодо закупівлі зернових, олійних культур згідно встановлених цін;

сприяння підписанню контрактів;

координація замовлення автотранспорту на завантаження.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Торговий представник з продажу будівельних матеріалів

БудМакс

наявність водійського посвідчення категорії В, досвід активного водіння не менше одного року;

наявність досвіду роботи в активних продажах (досвід роботи в активних продажах будівельних матеріалів буде додатковою перевагою);

навички та вміння переконувати, відстоювати свою позицію, працювати із запереченнями та досягати поставлених цілей;

комунікабельність, наполегливість, стресостійкість, порядність.

розвиток ввіреної території у м.Вінниця та Вінницький області;

підтримання та розвиток існуючої клієнтської бази, пошук і налагоджування ділових контактів з потенційними клієнтами, працюючими у форматі В2В;

підготовка комерційних пропозицій, проведення ділових зустрічей та перемовин з існуючими та потенційними клієнтами;

розширення продуктового портфелю, у тому числі розвиток продажів товарів фокус-групи;

виконання планів продажів, збільшення середнього чеку;

ведення необхідної звітності.

службовий автомобіль, корпоративний зв`язок;

офіційне працевлаштування, соціальний пакет та підтримка відповідно до вимог діючого законодавства;

5-денний робочий тиждень, нормований робочий день;

можливість самореалізації та кар'єрного зросту у великій національній компанії;

справедлива система оцінювання ефективності роботи та розрахунку заробітної платні;

стабільна та своєчасна виплата заробітної платні:

місце роботи: м.Вінниця, вул.Чехова, 25.

Відправити резюме можна за посиланням.

За більш детальною інформацією звертайтеся за тел. +38(067)5046941, Юрій Леонідович

Фахівець із земельних питань

Ukrlandfarming

офіційне працевлаштування згідно КЗпП;

конкурентоспроможний рівень заробітної плати;

надання корпоративного мобільного зв’язку;

можливості для професійного розвитку;

робота в дружному колективі професіоналів.

оформлення документів та актів пов’язаних з орендою земельних ділянок;

оформлення землевпорядної документації на право користування земельними ділянками;

співпраця із органами земельних ресурсів та державними органами;

проведення робіт над збільшенням банку землі на підприємстві;

ведення обліку земель;

адміністрування виплати орендної плати.

вища освіта;

досвід роботи в даній сфері від 1 року;

впевнений користувач MS Office Excel, 1С;

знання чинного законодавства.

Відправити резюме можна за посиланням.

Фахівець по роботі з клієнтами (страхування)

ARX

вища економічна освіта;

вільне володіння українською мовою;

вміння швидко навчатись, порядність, відмінні комунікативні навички, а найголовніше - бажання працювати;

готові розглядати кандидатів без досвіду.

обслуговування клієнтів;

підтримка та супровід існуючих договорів страхування;

укладення нових договорів страхування;

ведення звітної документації.

офіційне оформлення трудових відносин згідно КЗпП України

компенсаційний пакет: мобільний зв'язок, медичне страхування, страхування життя, знижки на продукти компанії

п’ятиденний робочий тиждень з 9:00 до 18:00

гідні умови оплати праці + преміювання за результатами роботи

можливість навчання та розвитку в великій міжнародній компанії

Відправити резюме можна за посиланням.

Юрист

Радник

знання ПК;

робота з реєстрами;

знання господарського законодавства і організації роботи підприємства.

уміння працювати з договорами;

претензійно-позовна робота.

графік роботи: з 09:00 до 17:00;

вихідні сб, нд..

Відправити резюме можна за посиланням.