Вакансії для студентів і випускників станом на 06.05.2021
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів |
Посадові обов’язки |
Умови праці |
Як податися? |
Юрист |
Voltage Group |
практичний досвід з корпоративного, договірного, трудового, господарського, цивільного права стосовно підприємницької діяльності; юридична освіта повна закінчена вища освіта; вміння укладати договори включно ЗЕД, протоколи, положення, накази, листи, інструкції тощо; розуміння процесів та специфіки роботи в будівельній сфері, зокрема видів робіт та послуг; вміння відстоювати інтереси компанії в органах державної влади та у перемовинах із контрагентами; англійська В1+ (бажано). |
оперативна підготовка та аналіз договорів; складання та редагування договорів відповідно до інтересів компанії та у відповідності із вимогами чинного законодавства; вдосконалення внутрішніх договорів та документації компанії; розробка та впровадження бізнес-процесів компанії пов’язаних із документообігом та іншими юридичними питаннями; юридичний супровід участі компанії у тенедрних закупівлях у державних та приватних замовників; ведення ділової переписки із замовниками, постачальниками, партнерами та іншими контрагентами; контроль за термінами дії договорів. |
повний робочий день, основне місце роботи; випробувальний термін — 3 місяці. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер з продажу |
ТОВ Хаскі Аутсорсинг |
|
знаходити контакти потенційних клієнтів; робити холодні дзвінки; проводити ділові зустрічі. |
авторська програма навчання (5 днів) та адаптація співробітників; заробітна плата від 12000 грн/місяць (9000грн ставка+3000 бонуси по системі CRM+ 20% з продажу); офіс на проспекті Коцюбинського; восьмигодинний робочий графік: понеділок-пятниця 9:00 -18:00, професія, яка дуже цінується; випробувальний термін 3 місяці (оплачуваний); оплачувана відпустка та лікарняний; оплачуваний спортзал, бонуси за некуріння; багато активного відпочинку разом із колегами. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Бухгалтер (ФЛП) |
MAKEUP |
вища бухгалтерська або економічна освіта; досвід роботи від 5-ти років на позиції бухгалтера по ФОП; знання порядку ведення обліку ФОП на різних системах оподаткування від реєстрації до закриття; знання чинного законодавства, що стосується обліку ФОП, податкового та валютного законодавства; досвід роботи в бухгалтерських програмах 1С 8, М.Є.Док. |
повне ведення ФОП: відкриття, закриття, складання договорів; управління р/с ФОП, здійснення всіх платежів; підготовка договорів / актів, підписання документів; підготовка та своєчасна подача звітності, відповідно законодавства України; нарахування та перерахування у встановлені законодавством терміни обов'язкових платежів і податків; складання та подання звітів в податкові органи; заповнення книг доходів; підготовка документів на закриття; контроль лімітів по обороту. |
графік роботи с Пн. по Ср. з 9:00 до 18:00; місце роботи: пл. Гагаріна (Центральний Універмаг); оформлення згідно КЗпП України; рівень заробітної плати обговорюється на співбесіді. |
Відправити резюме можна за посиланням |
SEO-спеціаліст, інтернет-маркетолог (просування сайтів) |
Справа, агентство інтернет-маркетингу |
знання основ внутрішньої і зовнішньої оптимізації сайтів; знання алгоритмів роботи основних пошукових систем Yandex, Google; практичний досвід роботи в просуванні сайтів не менше 1 року; грамотна письмова українська, російська; комунікабельність, посидючість, наполегливість, уважність до деталей; вміння працювати в команді та швидко вчитися; перевага віддається кандидатам: - зі знанням основ маркетингу і копірайтингу; - з технічною освітою і розумінням, що таке HTML, CSS; - досвідом роботи з системами управління сайтами WordPress, Joomla, OpenCart та інші на базовому рівні; - з досвідом роботи seo-спеціалістом, модератором сайту, копірайтером, link-менеджером; - закінчили тематичні курси по seo-просування. |
збір та кластеризація семантичних ядер для проєктів різної складності; розробка завдань для написання текстів копірайтерами; комплексна робота по внутрішній оптимізації сайтів (тематична, технічна, робота з комерційними чинниками); робота з системами аналітики і веб-майстрами; link-building - аналіз і розробка стратегій по роботі з зовнішньої оптимізацією. |
робота 5 днів в тиждень з 9:00 до 18:00 в комфортному офісі (район Вишенька); офіційне працевлаштування, молодий, веселий і доброзичливий колектив; можливість професійного росту; конкурентоспроможна ЗП з можливостями для росту; корпоративні заходи, навчання, оплачуваний період стажування до 2-х місяців. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Junior account manager (fluent English, finance) |
Pharmbills |
рівень англійської мови вище середнього; кваліфікованість в ефективному спілкуванні; аналітичне мислення; досвід роботи з великою кількістю даних та цифр; високий рівень уваги до деталей, оскільки робота пов’язана з важливою документацією; навички роботи з MS Office та іншими базовими комп’ютерними програмами; висока продуктивність у другій частині дня понеділок-п’ятниця 15:00 - 00:30; можливість працювати в офісі після карантину; буде плюсом: досвід роботи в міжнародних компаніях; знання будь-яких CRM-систем. |
спілкуватися з клієнтами та постачальниками послуг за допомогою телефону; приймати та обробляти рахунки-фактури; управляти базою даних клієнтів; дбати про всі необхідні документи; створювати звіти про прибутки та збитки (P & L). |
оплачений випробувальний термін до 3 місяців; завжди своєчасні платежі; офіційне працевлаштування; медична страховка після випробування; фіксований графік роботи на основі часового поясу Нью-Йорка, без надурочних робіт; можливість роботи з виконавчим керівництвом у США; постійна підтримка керівника групи та керівника з Сполучених Штатів, який допоможе вам адаптуватися до робочих процесів; все необхідне обладнання для роботи вдома; постійне спілкування англійською мовою з носіями мови. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Старший повар |
Reikartz Hotel Group |
досвід роботи на посаді кухаря від 2-х років; знання і виконання санітарно-гігієнічних норм; бажання розвиватися професійно. |
приготування страв; складання заявок на необхідні продукти, напівфабрикати і сировину; контроль якості продукції; контроль обліку матеріальних засобів; навчання кухарів; контроль за дотриманням правил і норм охорони праці, техніки безпеки, санітарних вимог і правил особистої гігієни. |
стабільна заробітна плата; можливість професійного зростання та кар'єрного розвитку; офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка та лікарняні, безкоштовні обіди; робота в команді професіоналів. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Пекар |
Мережа магазинів «Грош» |
|
випічка хлібобулочних виробів, пончиків; викладка готових виробів на вітрину; підготовка заготовок на наступний робочий день. |
офіційне працевлаштування; гідна оплата праці; доброзичлива обстановка в колективі; змінний графік роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер оптових продажів |
Поліська Кліматична Компанія |
|
активний пошук нових клієнтів; розвиток клієнтської бази і розширення ринку збуту; проведення зустрічей з клієнтами, презентація компанії і продукту; вміння вибудовувати теплі і довгострокові відносини з клієнтами; азарт; наявність автомобіля. |
заробітна плата 12000 (стабільна ставка) +% 2 рази в місяць завжди вчасно; прозора система оплати праці, тому Ви зможете самостійно прорахувати скільки заробите; офіційне працевлаштування; покриття транспортних витрат, амортизація, корпоративна телефонний зв'язок; навчання та постійний розвиток. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Інспектор відділу кадрів |
Укрпошта |
вища освіта; досвід роботи від 1 року; знання нормативних актів у сфері трудового законодавства; уважність до деталей, орієнтація на результат, готовність вчитися новому, гнучкість мислення. |
прийом, переведення, звільнення; формування особових справ; ведення трудових книжок; ведення табелю обліку робочого часу; облік відпусток. |
графік роботи: Пн-Пт з 8.30−17.30 год; стабільна заробітна плата; офіційне працевлаштування. |
Відправити резюме можна за посиланням |
SEO-спеціаліст (Junior), інтернет-маркетолог |
РІА, медіа-корпорація |
досвід роботи у SEO від 1 року; володіння інструментами вебаналітики Google Analytics, Google Search Console, Google Tag Manager; володіння на високому рівні Google Таблицями для аналізу даних; буде плюсом володіння Screaming Frog/Ahrefs/Serpstat; розуміння в принципах побудови структури сайту; базові знання UI/UX, HTML, CSS; лінкбілдинг. |
розробляти стратегії в залежності від бізнес-цілей; аналізувати метрики і якість трафіку по каналах, точок росту; аналізувати конкурентів і кращі практики на ринку, результати маркетингових кампаній; виявляти негативні фактори, що впливають на позиції сайту; координувати і реалізовувати проєкти / завдання з командами розробки, зовнішніми агентствами для удосконалень сайту і контенту; оптимізувати структуру сайту (внутрішньо, зовні, технічно); аналізувати показники взаємодії з користувачем і збільшувати конверсії посадкових сторінок (оптимізація юзабіліті, налагодження конверсійних маршрутів і привабливості сніпетів, поліпшення поведінкових факторів). |
5-денний робочий тиждень, 6-ти годинний робочий день; оплачуване навчання за рахунок компанії; гнучкий робочий графік при необхідності; офіс в центрі (біля Книжки), але зараз дистанційна робота |
Відправити резюме можна за посиланням |
Фахівець по роботі з клієнтами (страхування) |
ARX, страхова компанія |
вища економічна освіта; вільне володіння українською мовою; вміння швидко навчатись, порядність, відмінні комунікативні навички, а найголовніше — бажання працювати; готові розглядати кандидатів без досвіду роботи. |
обслуговування клієнтів; підтримка та супровід існуючих договорів страхування; укладення нових договорів страхування; ведення звітної документації. |
офіційне оформлення трудових відносин згідно КЗпП України; компенсаційний пакет: моб.зв'язок, медичне страхування, страхування життя, знижки на продукти компанії; п’ятиденний робочий тиждень з 9:00 до 18:00; гідні умови оплати праці + преміювання за результатами роботи; можливість навчання та розвитку в великій міжнародній компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Веб-дизайнер |
ElephantsLab |
Досвід від 1 року на аналогічній посаді; наявність портфоліо (обов'язково); розуміння принципів UX/UI та основ адаптивного веб-дизайну; хороше володіння Figma; глибоке розуміння принципів user centred design; знання Apple Human Interface Guidelines / Material Design; вміння працювати в команді та орієнтація на результат. |
працювати над дизайном нових та існуючих веб-продуктів — покращувати UI/UX, розробляти екрани продажу, онбордингу; аналізувати та продумувати user flow разом з продуктовою командою; створювати экрани продажу для наших сайтів; займатись створенням презентацій у форматі PDF та матеріалів для соціальних мереж; проводити якісні дослідження для наших продуктів; приймати участь в проведенні A/B тестів. |
великий простір для втілення власних ідей і впливу на продукт; гнучкий графік роботи; комфортний офіс; робота в дружному колективі з професіоналами; тімбілдинги і додаткове навчання; смаколики. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Фахівець з проблемних відправлень |
ТОВ Нова Пошта |
вільне володіння ПК, 1С, AWIS, MS Office ; відповідальність, старанність в роботі; стать бажано жіноча; освіта середня-спеціальна, незакінчена вища. |
здійснення якісного та вчасного пошуку нерозпізнаних відправлень; оформлення довозів нерозпізнаних відправлень; обробка відео з камер спостереження для пошуку відправлень. |
повні соціальні гарантії згідно КЗпП України у тому числі офіційний дохід, оплачувані відпустки, лікарняні та відрядження; можливість кар'єрного зросту; медичне страхування. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Бухгалтер |
Їжаковський О.Л., ФОП |
вища економічна освіта; досвід роботи від 2 років (нарахування з/п+кадрова документація); знання бухгалтерського та податкового законодавства; впевнений користувач ПК; знання 1-С, Excel, Word, МЕДос.; самоорганізованість, відповідальність; чесність, уважність та порядність. |
нарахування з/п, авансу відпускних, лікарняних; формування та здача звітності по ФОП; ведення кадрового обліку; підготовка співробітникам довідок про доходи; організація та вдосконалення системи обліку. |
гідна та конкурентна з/п; офіційне працевлаштування; режим роботи — з 9−00 до 18−00 (сб, нд. — вих.); дружній та молодий колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Головний бухгалтер |
ПрАТ Вінницяагротранссервіс |
відмінне знання своєї справи (бухгалтерський, управлінський, податковий облік); знання чинного законодавства; бажання працювати та своєчасно виконувати свої обов’язки; досвід роботи від 5 років; вища освіта; знання 1с 7 та 1С8, Артзвіт. |
чітке і своєчасне виконання обов’язків за фахом. |
графік роботи з 8 год до 17 год.; 5- денний робочий тиждень. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер з продажу (індустріальні масла) |
ТОВ Тотал Флюїд Менеджмент |
вища освіта (бажано); володіння навичками ефективного планування; досвід роботи в активних продажах від 2-х років; бажання 4 дні на тиждень бути поза офісом і вести живий діалог з клієнтами; наявність водійських прав та автомобіля (ОБОВ'ЯЗКОВО). |
проводити моніторинг регіону - Вінницька, Житомирська області; взаємодіяти з потенційними клієнтам (підприємства машинобудівної сфери, лісова промисловість); вести пошук і залучати до співпраці нових клієнтів; збільшувати свій дохід за рахунок продажу преміальних і дорогих продуктів (масла SHELL); формувати прогноз продажів на закріпленій території; відстежувати діяльність конкурентів; щодня вести інформацію по клієнтам в програмі MS CRM. |
отримання досвіду роботи за стандартами найбільших світових компаній (Shell, Cassida, Houghton); офіційне працевлаштування 24 календарні дні оплачуваної відпустки; оплачуваний лікарняний; навчання на час випробувального терміну і подальший супровід; можливість стати спеціалістом з навчання та розвитку персоналу; професійне зростання вже через 6 місяців роботи в Компанії; повна компенсація цільових витрат; зручна система бонусів за результатами роботи; стабільна ставка і відсоток від прибутку; можливість впливати на свій дохід. |
Відправити резюме можна за посиланням |
PHP (Laravel) Developer |
Plexteq |
щонайменше 2 роки досвіду у розробці веб-додатків; знання PHP 7 / PHP 8, SOLID, GRASP, шаблони дизайну; професійний досвід роботи в рамках Laravel; можливість писати модульні або функціональні тести; середній рівень англійської мови, спілкування з клієнтами англійською мовою; ступінь бакалавра / магістра в галузі комп’ютерних наук - це плюс. |
|
|
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер з кредитування у відділення |
КредитМаркет |
освіта: вища / неповна вища; володіння ПК: впевнений користувач пакету MS Office; особисті якості та навички: комунікабельність, націленість на результат, орієнтація на клієнта. |
продаж продуктів компанії: грошові кредити, кредити на покупку авто, кредити на покупку товарів в інтернеті, кредити для приватних підприємців, інші продукти (карти); консультування клієнтів; ідентифікація клієнта; пошук нових, робота з діючими клієнтами формування пакету документів по кредиту. |
цікава робота в дружній команді; офіційна оплата праці (фіксована ставка бонус залежно від виконання плану); можливість професійного і кар'єрного розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Інженер з нормування праці |
Укрпошта |
повна вища освіта. впевнений користувач ПК. здатність швидко навчатися та працювати з великим об'ємом інформації. знання Word, Excel. уважність та відповідальність. |
розрахунки нормативної чисельності виробничого штату; нарахування заохочень; складання фотографії робочого дня; хронометражні спостереження; складання наказів, звіту з праці; нормування доставних дільниць . |
можливість здобути досвід роботи в компанії, яка активно розвивається. повна зайнятість: 8−30 до 17−30 з Пн-Пт. дружній колектив, котрий працює командно і на результат. заробітна плата з перспективою росту. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Юрист |
ТОВ Артур-Буд |
освіта: вища юридична; досвід роботи на аналогічній посаді від 3-х років. |
робота с документами. |
повний робочий день. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер корпоративного відділу з продажу |
ПП КанцОптіма |
володіння комп’ютером: 1С, офіс, Інтернет; комунікабельність, активність, ініціативність, відповідальність, порядність, стресостійкість; знання в області технології продаж; знання і розуміння взаємозамінності продукції; знання номенклатури і ринку; комунікативні вміння та навички, такі як переконання, ведення переговорів, володіння основними техніками спілкування. |
підтримка існуючої клієнтської бази; пошук і формування клієнтської бази, вітається своя база клієнтів; ведення комерційних переговорів з клієнтами в інтересах організації; забезпечення повного циклу продажів; дотримання прийнятих в компанії стандартів роботи з клієнтами; ведення робочої та звітної документації, підтримка в актуальному стані даних про клієнта в інформаційній базі клієнтів організації; контроль відвантажень продукції клієнтам; контроль фінансової дисципліни клієнта на основі фінансових документів, що отримуються від відділу обліку в торгівлі. |
дружній колектив; офіційне працевлаштування; графік роботи: понеділок — п`ятниця з 9:00 до 18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер з продажу |
Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ) |
вища або середньо-спеціальна освіта (можливо студент останнього курсу або заочної форми навчання); грамотне і впевнене спілкування українською та російською мовами; вміння ставити перед собою цілі і досягати їх; комунікабельність і відповідальність; бажаний досвід роботи на аналогічній посаді або в банківській сфері. |
спілкуватися з клієнтами в телефонному режимі; презентувати нові продукти банку; призначати зустрічі клієнтам у відділеннях банку. |
офіційне працевлаштування; офіційна заробітна плата ставка + бонус ; кар'єрне зростання і багато нового досвіду; класний і молодий колектив; круті корпоративи та тимбілдинги; навчання з бізнес-тренерами нашого банку |
Відправити резюме можна за посиланням |
Інспектор RIA (перевірка об'єктів нерухомості) |
RIA.com |
наявність смартфона з Android (версія 7.0 або новіше) або iOS (версія 10.0 або новіше) з доступом в інтернет; наявність ноутбука або ПК з доступом в інтернет; круто, якщо окремо є фотоапарат; комунікабельність; акуратність; пунктуальність; відповідальність. |
приймати заявку на перевірку від координатора DOM.RIA; комунікувати з офісом і клієнтами; проводити очну перевірку об'єкта (квартира, будинок, земельна ділянка тощо); формувати звіт про пророблену роботу. |
повна зайнятість; зміщений робочий тиждень 4/2, 8-ми годинний робочий день зі зміщеним початком роботи; забезпечення необхідними матеріалами забезпечуємо: камера 360, штатив, роздруковані матеріали; заробітна плата на випробувальний період — 7000 грн; формат работи — особистий огляд нерухомості (квартира/будинок/офіс); коспенсація звязку і проїзду за місто; часткова компенсація проїзду по місту. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Керівник торгового відділу |
Ortek |
досвід управління продажами: планування, аналіз, організація заходів для збільшення продажів та інше — від 3-х років; успішні кейси по розробці стратегії продажів по різним каналам збуту та маркетингової активності; знання основ маркетингу та технологій управління продажами; знання принципів побудови бізнес-процесів; досвід управління персоналом (від 20 осіб): планування процесів, постановка цілей та завдань команді, контроль, мотивація та розвиток персоналу; знання ПК на рівні впевненого користувача, готовність вивчати нове програмне забезпечення; клієнтоорієнтованість, відповідальність, орієнтація на результат продажів, бажання і готовність до динамічного розвитку та навчання; наявність власного автомобіля. |
організація та структурування відділу продажів; забезпечення ефективної роботи підрозділів: координація, навчання, мотивація, контроль, побудова системи взаємодії; активний розвиток каналів продажів та методів збільшення прибутковості; контроль за продажами, постановка планів, формування та контроль цінової політики, формування асортименту; розробка та впровадження KPI показників для торгового персоналу, контроль їх досягнення. |
своєчасна заробітна плата, що мотивує, ставка +% від продажів; можливість професійного розвитку своїх компетенцій; компенсація палива + амортизація авто; робота в молодому, дружньому колективі; спеціальна ціна на продукцію Компанії та її сервіси. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Начальник відділу продажів |
ТОВ Галичина |
досвід роботи на посаді начальника відділу продажів; досвід ведення переговорів; знання внутрішніх бізнес процесів дистрибуції; вміння управляти торговими командами; знання ринку молочної продукції буде перевагою; впевнений користувач ПК; водійське посвідчення категорії В та досвід кермування автомобілем від 2-х років; ділові та особисті якості: високий рівень організованості, системний підхід до роботи; стратегічне та критичне мислення; вміння поставити задачі і розподілити їх серед виконавців, координувати і контролювати роботу; орієнтація на результат.
|
здійснювати управління та контроль за роботою торгової команди; організовувати та координувати збутову діяльність відповідно до замовлень і укладених договорів; організовувати зв’язки з діловими партнерами та забезпечувати своєчасне виконання обов’язків перед контрагентами; планувати, організовувати, контролювати та аналізжувати поставлені задачі Компанії; розвивати території. працювати з дебіторською заборгованістю. |
робота в сучасній стабільній компанії з можливістю професійного та фінансового зростання; офіційне працевлаштування; цікаві, амбіційні задачі та підтримку в їх реалізації; графік роботи: пн-пт з 09:00 до 18:00; місце праці: м. Вінниця. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер з персоналу |
ТОВ Нова Пошта |
вища освіта; досвід роботи в сфері HR від 1-го року; володіння методами пошуку персоналу та технологіями проведення інтерв'ю; активність, ініціативність, орієнтація на результат. |
активний пошук і масовий підбір персоналу (опис вакансій, розміщення реклами про вакансії в різних джерелах); проведення інтерв'ю та оцінки кандидатів; проведення програми адаптації для нових співробітників; участь в проєктах відділу підбору персоналу; проведення exit-інтерв’ю. |
робота у великій та динамічній компанії; офіційне працевлаштування та дотримання соціальних гарантій; можливість кар'єрного і професійного зростання; медичне страхування; комфортні умови роботи і доброзичлива атмосфера. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Контролер-ревізор |
Megasport |
вища освіта; вільне володіння MS Office, MS Excel; перевагою буде досвід роботи від 1 року, на таких позиціях: аудитор, ревізор, товарознавець, фахівець контрольно-ревізійного відділу; готовність до відряджень 4 відрядження на місяць!; уважність, відповідальність, витривалість, аналітичні здібності, високий рівень самоорганізації. |
проведення інвентаризації ТМЦ; перевірка ведення товарної документації; контроль касової дисципліни та документообігу; перевірка фінансової діяльності торговельних точок; контроль виконання внутрішніх стандартів роботи компанії; аналітика діяльності торгових точок в товарному обліку. |
успішна команда в числі 1000 професіоналів; відточені досвідом стандарти роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер зі збуту (ЗЗР, добрива, насіння) |
ТОВ Сервіс-Агрозахід |
досвід роботи в аналогічній сфері від 2 років; власне авто; вища освіта (бажано аграрна); вміння знаходити підхід до людей, відповідальність та самоорганізованість; велике бажання працювати. |
збут продукції: засоби захисту рослин, добрива, насіння; робота з наявними партнерами, консультації; дослідження тенденцій розвитку ринку; збільшення клієнтської бази; укладення договорів. |
робочий графік: пн-пт 9:00 — 18:00; стабільна та цікава робота в компанії, що розвивається; вчасна виплата заробітної плати; офіційне працевлаштування, дотримання соціальних пільг і гарантій; молодий, дружній колектив; тренінги та навчання; корпоративний відпочинок; можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання, самореалізації. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Економіст з праці |
ТОВ Нова Пошта |
вища освіта; досвід роботи на аналогічній посаді від 2-х років; уміння аналізувати великий об'єм інформації; аналітичний склад розуму; організованість; концентрація уваги; терпіння; впевнений користувач ПК, глибокі знання і практичні навички роботи з пакетом Microsoft Office (Excel- глибокі знання, Word, Excel, Power point, Outlook). |
аналіз використання трудових ресурсів; здійснення підготовки аналітичних і статистичних звітів з продуктивності праці; збір, систематизація інформації і проведення аналізу економічних показників по праці; аналіз виконання норм виробітку; розрахунок чисельності робітників та контроль виконання. |
повні соціальні гарантії згідно КЗпП України (у тому числі офіційний дохід, оплачувані відпустки, лікарняні та відрядження); медичне страхування за корпоративною програмою; можливість кар'єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер з продажу |
ВКП Арсенал |
досвід роботи в продажах від 1 року; комунікабельність; грамотна мова; уміння вести переговори і працювати з запереченнями; бажання розвиватися; наявність особистого автомобіля обов'язково;; величезною перевагою буде досвід роботи в сфері будівельного кріплення знання метизної групи товару. |
розширення клієнтської бази; ведення переговорів, укладання угод; прийом і оформлення замовлень; виконання плану продажів і контроль дебіторської заборгованості. |
зручний графік роботи: ПН-ПТ з 9:00 до 17:00; працевлаштування згідно КЗпП лікарняні, відпустка; Компенсація ПММ і амортизація автомобіля. Корпоративний мобільний зв'язок. Можливість професійного зростання. Своєчасна виплата ЗП і дружний колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Project-менеджер |
ElephantsLab |
досвід роботи на аналогічній посаді (6 місяців +); розуміння циклу розробки програмного забезпечення (від початку до фази підтримки проєкту); англійська мова середнього рівня є обов’язковою; розуміння специфіки та термінології блокчейн; досвід роботи з методологією Agile (Scrum); базові знання принципів веб-програмування та мобільної розробки; досвід безпосередньої роботи з клієнтами; відмінні міжособистісні та лідерські навички; буде плюсом: -підприємницький досвід або досвід роботи у стартапах; -досвід в розробці ігор. |
керувати комунікацією з командою та замовниками; готувати технічну документацію; співпрацювати з командою для випуску якісного продукту в зазначені терміни; складати плани та оцінки проєктів; проводити мітинги та стенд-апи з командою; розділяти проєкти на задачі, пріоритезувати їх і розподіляти між виконавцями; контролювати хід виконання завдань, стан проєктів; відстежувати задоволеність команди; координувати операційні процеси по проєкту. |
конкурентна заробітна плата; можливість відвідувати конференції, вебінари та інші заходи для підвищення професійної майстерністі; регулярні корпоративні заходи та тімбілдинги; дружня та молода команда професіоналів; гнучкий графік; просторий комфортний офіс; смаколики. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Фахівець з налаштування цифрової техніки |
Фокстрот |
|
консультувати клієнтів з питань налаштування техніки; налаштовувати техніку (смартфони, планшети, ноутбуки, SMART TV і т.п.); проводити сервісне обслуговування клієнтів: перевіряти техніку та надавати інформаційне консультування. |
працевлаштування згідно законодавства; конкурентна заробітна платня без верхньої межі; можливість змагатися, перемагати та отримувати призи та винагороди; чудова корпоративна культура та енергійна команда; корпоративний одяг; корпоративне навчання; знижки на придбання товарів в нашій мережі; корпоративні знижки від компаній-партнерів; незабутні корпоративні заходи; найшвидше кар'єрне зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Рекрутер |
ФранківськМіськСплав |
|
підбір персоналу; консультування та навчання персоналу; перевірка звітів; |
безлімітний телефон; офіційне оформлення; шестиденний робочий тиждень з Пн. по Сб., з 9.00 по 19.00. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер з продажу |
Конс на Би$ |
вік від 22 до 40 років; вільне володіння українською та російською мовою; гнучкий розум, здатний швидко вчиться і приймати рішення. |
робота з клієнтами по нашим навчальним програмам, які САМІ до нас звернулися, ніяких холодних дзвінків; ведення звітної документації, гугл-таблиць. |
навчання за рахунок компанії допуск до програм вартістю до 2000 $; кар'єрний ріст від менеджера з продажу до керівника відділу продажів; відкритий і дружній колектив, який завжди готовий допомогти. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Продавець-консультант |
Цитрус |
бути яскравою та активною особистістю; мати в серці любов до людей, електроніки і ґаджетів; бути готовим до навчання і розвитку разом з Цитрус; мати досвід роботи в продажах (бажано). |
виконувати план продажу; отримувати насолоду від роботи; допомога в виборі гаджетів та аксесуарів для клієнтів; дарувати добрий настрій і продавати найкращий товар та сервіси; проводити підготовку магазину до відкриття; вести викладку товару; брати участь в зборах та тренінгах для персоналу. |
цікава та активна робота в яскравій команді; можливість впливати на свій дохід: ставка + KPI; всі умови для професійного і кар'єрного розвитку; можливість працювати з цікавим та унікальним товаром, який можна тестувати; корпоративні ціни на товар в Цитрус, безкоштовне користування електротранспортом в Цитрус Прокат, навчання в Цитрус Академії та інші «плюшки»; офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка та лікарняний. |
Відправити резюме можна за посиланням |
HR Specialist, Recruiter, Рекрутер (US market) |
V&A |
наявність ноутбука; вільне володіння розмовною та письмовою англійською; хороші навички роботи з MS Office (Outlook, Word та Excel); тихий домашній офіс; доступність для роботи за одним із таких фіксованих графіків на ваш вибір (за київським часом): - з 15 вечора до півночі (8 годин з 1-годинною перервою на вечерю) Пн - Пт або Сб – Ср; - з 17:00 до 02:00 (8 годин з 1-годинною перервою на вечерю) Пн - Пт або Сб - Ср (базова зарплата для цієї зміни на 15% вища); - з 18:00 до (3:00 8 годин з 1-годинною перервою на обід) Пн - Пт або Сб - Ср (базова зарплата для цієї зміни на 20% вища). |
наймати найкращих талантів для різноманітних вакансій в галузі ІТ, машинобудування, виробництва, фінансів, маркетингу тощо; проводити скринінг телефонних дзвінків з кваліфікованими кандидатами, попередньо відібраними для вас командою джерел; допомагати в організації співбесід для кваліфікованих кандидатів з нашими клієнтами. |
можливість вивчати нову професію, отримуючи зарплату (ми проводимо навчання на виробництві); конкурентна зарплата в доларах США; додаткові бонуси та комісійні на основі результативності; сплачені податки та збір за Інтернет; платні семінари / вебінари з професійними міжнародними тренерами; пакет переваг (відпустка, оплачуваний вихідний, відпустки, медичне страхування / страхування життя, членство в спортзалі тощо); корпоративний ноутбук; зростання кар’єри; індивідуальний тренінг та підтримка нашого внутрішнього тренера. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Бухгалтер |
ТОВ КМН |
вища економічна освіта; досвід роботи від 2 років (виробництво, ФОП); знання бухгалтерського та податкового законодавства; впевнений користувач ПК; знання 1-С 7:7, Excel, Word; самоорганізованість, відповідальність, стресостійкість; уміня працювати в колективі в умовах багатозадачності; чесність, уважність та порядність. |
ведення операцій по руху ТМЦ, облік надходження, реалізації товару; прийом, контроль і обробка первинної документації; ведення ОЗ (прихід, введення в експлуатацію); ведення документів по складу; контроль взаєморозрахунків з покупцями та постачальниками; формування документації по списанню товарів; формування документації на виготовлення продукції; участь в проведенні інвентаризації. контроль складських залишків; контроль за списанням товару зі складу. |
графік роботи: пн-пт 9.00−17.00; працевлаштування та соціальні гарантії, згідно КЗпП України; дружній колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Туристичний менеджер |
Travel Service |
дівчина з досвідом роботи в туризмі; вік від 19 до 35 років; знання основних напрямків і готельної бази; вміння продавати; активна життєва позиція; робота на результат; комунікабельність і стресостійкість; креативність та відповідальність. |
|
робота в дружньому колективі; цікава і не нудна робота; своєчасна виплата заробітної плати; подорожі по світу за відносно невеликі гроші; можливість стати професіоналом і при цьому постійно розвиватися. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Контролер в магазин |
ЕкономКлас |
досвід на керівній посаді від 1 року (сфера Retail); досвід роботи з фіскальним касовим апаратом та участь у інвентаризації; уважність, мобільність, чесність, стресостійкість, націленість на результат; готовність до відряджень по області (м. Гайсин, м. Тульчин). |
перевіряти зовнішній та внутрішній стан торгових точок; здійснювати контроль за роботою працівників магазину (якість обслуговування, виконання процесів тощо); надавати звітність; контроль магазинів м. Вінниця та Вінницької обл.; участь у інвентаризації магазинів. |
офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно КЗпП України; повна зайнятість, 5 роб.днів, 2 плаваючі вихідні; години роботи з 08:00\09:00 до 19:00; цікаві завдання та відрядження; компенсація транспортних витрат та проживання під час відряджень; навчання за рахунок компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням |