Вакансії для студентів і випускників станом на 15.07.2021
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Юрист |
ТОВ Еко-Сфера |
|
робота з договорами та юридичні консультації підрозділам компанії; робота з претензіями, вимогами та іншими запитами; участь у співпраці з банками з юридичного боку. |
навчання та безліч можливостей для професійного росту; стабільна конкурентна зарплата; офіційне працевлаштування; корпоративний мобільний зв’язок; графік роботи: пн-пт з 8:00 до 17:00 місце роботи: м.Калинівка, Вінницької області. Можливо також розміщення у Вінниці (погоджується додатково). |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу |
O.L.KAR. |
організаційні і комунікативні навики, вміння знаходити спільну мову з людьми; здібності до навчання, цілеспрямованість, ініціативність, висока працездатність; вміння приймати рішення та розв’язувати конфліктні ситуації. |
продаж продукції компанії O.L.KAR., розширення асортименту; контроль дебіторської заборгованості клієнтів. |
зарплата — ставка + відсоток; комфортне робоче місце в офісі; можливість фахової самореалізації та професійного розвитку; оплачуване стажування та навчання за рахунок компанії; повний робочий тиждень (Пн-Пт з 9.00 до 18.00, Сб-Нд — вихідні). |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Фахівець з контролю якості |
Aptiv Services Ukraine |
вища/незакінчена вища освіта; володіння англійською мовою — сер рівень; впевнений користувач Microsoft Office; досвід роботи в електромонтажній галузі буде перевагою. |
участь у PFMEA, підготовка планів контролю, координація записів; своєчасний контроль, моніторинг та вирішення проблем якості для задоволення потреб клієнта; координація профілактичних та коригувальних дій при проблемах з продуктами та процесами на заводі; перевірка параметрів машини та перевірка її справності; нагляд за виробничим обладнанням. |
цікаву кар'єру у провідній, всесвітньо визнаній компанії; можливість професійного зростання та особистісного розвитку в міжнародному середовищі; реалізацію власних ідей та рішень. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Шеф-кухар ресторану |
Файні Справи, мережа ресторанів |
|
контроль якості страв; контроль фуд коста; контроль лейбор коста; участь у всіх маркетингових акціях ресторану; відповідальність за чистоту і культуру виробництва на кухні ресторану. |
великий ресторан, загальна площа 370 кв метрів + до 400 м.кв літній майданчик; |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу |
ТОВ Хаскі Аутсорсинг |
|
знаходження потенційних клієнтів; холодні дзвінки представникам бізнесу; ділові зустрічі, вести переговори, укладати договори. |
авторська програма навчання та адаптації для співробітників (5 днів); графік: пн-пт 9:00 -18:00; офіс у Вінниці на проспекті Коцюбинського; можливість працювати віддалено після проходження випробувального терміну (3 місяці); чудова корпоративна культура, дружні колеги; оплачувана відпустка та лікарняний; оплачуваний спортзал, бонуси за не куріння; подорожі за виконання плану. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Повар-універсал |
ТОВ Товмед |
дисциплінованість; відповідальність. |
|
своєчасна виплата заробітної плати (2 рази у місяць); безкоштовне харчування; розвезення після роботи; офіційне працевлаштування. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор ресторану |
Вікторія, ТПК, ПП |
досвід роботи на аналогічній посаді від двох років; навички ефективної мотивації персоналу; знання ресторанного сервісу та етикету; уміння працювати зі стандартами компанії; досвід проведення інвентаризації; високий рівень відповідальності; відмінні комунікативні та організаторські навички; прагнення до досконалості і професійного росту. |
контроль виконання стандартів компанії в обслуговуванні гостей; організація і контроль роботи персоналу; адаптація та навчання персоналу; проведення навчальних заходів для офіціантів; ведення звітності та документообігу; рішення конфліктних ситуацій; формування позитивного іміджу ресторану. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Мерчендайзер |
IDS Borjomi Ukraine |
бажаний досвід роботи на посаді мерчендайзера в великій виробничій компанії від 6 місяців; порядність, взаємоповага, ініціативність, ефективність, відповідальність, орієнтація на результат; бажання розвиватись у напрямку продажів; навики аналізу та ефективної комунікації, вміння працювати з інформацією; наявність діючої медичної книжки. |
відвідування торгових точок згідно із затвердженим маршрутом; викладка продукції згідно стандартів мерчендайзингу; управління товарним запасом в торговій точці; розміщення POS матеріалів; подання регулярної звітності згідно встановлених компанією правил, форматів та термінів. |
офіційне працевлаштування; гідну та стабільну заробітну плату; навчання та можливості професійного зростання у великій міжнародній компанії; дружний колектив професіоналів. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Спеціаліст з прийому та обробки вантажу |
ТОВ Нова пошта |
освіта середня-спеціальна, незакінчена вища, вища; впевнений користувач ПК; комунікабельність, орієнтація на результат, здатність швидко навчатися, старанність, відповідальність. |
вивантаження, завантаження автомобілів; сортування вантажів; обслуговування клієнтів; оформлення товарно-транспортних накладних. |
повні соціальні гарантії згідно КЗпП України (у тому числі офіційний дохід, оплачувані відпустки, лікарняні); можливість кар'єрного зросту. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Фінансовий консультант у відділ продажу |
Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ) |
вища освіта (можливо студент останнього курсу або заочної форми навчання); грамотне і впевнене спілкування українською та російською мовами. |
спілкування з клієнтами в телефонному режимі; презентація нових продуктів банку (кредит, кредитна карта, депозит); призначення зустрічей клієнтам у відділеннях банку. |
офіційне працевлаштування з першого дня (трудова книга); біла заробітна платня (ставка + бонус); гнучкий графік роботи, повний робочий день; оплачуване навчання та підтримка наставника; кар'єрний ріст. 100% керівників в цьому відділі починали з позиції фінансового консультанта; за період карантину ми забезпечили наших співробітників можливістю працювати віддалено; дружній колектив; цікаві задачі та можливості розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
Zulfiya |
вища освіта; досвід роботи єдиним бухгалтером бухгалтером підприємства на спрощеній системі оподаткування; знання актуальної нормативної бази; досконале володіння бухгалтерськими програмами та програмами електронного документообігу; вміння користуватись офісними програмними продуктами (MS Office або Google Docs) та електронною поштою. |
ведення бухгалтерського та кадрового обліку підготовка та подання фінансової звітності до контролюючих органів; підготовка та подання управлінської фінансової звітності керівництву; контроль касової дисципліни, реєстрація/перереєстрація РРО; нарахування заробітної плати; формування рахунків контрагентам; контроль дебіторської заборгованості; взаємодія з банками. |
офіційне працевлаштування; п`ятиденний робочий графік з 9.00 до 18.00; затишний офіс зі зручною логістикою; достойна зарплатня. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Торговий представник |
Інтернаціональна група вин України №1 |
середня спеціальна, вища освіта; наявність власного авто не обов’язково; навички ведення переговорів; відповідальність, уважність, ініціативність, самовіддача в роботі, порядність. |
виконання планів продажів; розширення клієнтської бази; розширення асортименту в торгових точках; контроль дебіторської заборгованості згідно встановлених норм; контроль динаміки продажів і формування замовлень для торгових точок; регулярне відвідування торгових точок згідно затвердженого маршруту; підготовка звітності. |
амортизація автомобіля; компенсація палива; конкурентна та стабільна заробітна плата; можливість професійного і кар'єрного росту. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Економіст |
Маріо, виробниче підприємство |
досвід роботи на аналогічній посаді на виробничому підприємстві; впевнений користувач MS Office, Excel, 1С 8.3; знання економіки та організації виробництва; уміння організувати роботу, планувати і приймати рішення. |
організація планово-економічної роботи на підприємстві; підготовка довго і короткострокових планів виробничо-господарської діяльності підприємства; економічне планування (бюджет доходів і витрат, розрахунок планової собівартості); комплексний економічний аналіз господарської діяльності; планування та аналіз виробничої собівартості; контроль маржинального доходу і рентабельності; розробка техніко-економічних нормативів матеріальних витрат; розцінок трудових витрат, планових калькуляцій готової продукції; контроль ефективного використання ресурсів, підвищення продуктивності праці, усунення нераціональних витрат. |
робота в перспективній і постійно розвиваючій виробничо-торгівельній компанії; дружний і націлений на досягнення загального результату колектив; можливість професійного та кар'єрного зростання; офіційне працевлаштування, та доставка до місця роботи службовим транспортом; корпоративний відпочинок. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
Агроресурс-А |
вища освіта відповідного напрямку; досвід роботи на аналогічній посаді не менше 2-х років. |
обробка та внесення до програми 1С замовлень; підготовка первинної документації для відвантаження товару; контроль наявності товару і відображення його в складських залишках в програмі; формування актів звірки і звірка з клієнтами; підготовка договорів та специфікацій для роботи з клієнтами; створення карток нових клієнтів в 1С. |
офіційне працевлаштування; конкурентний рівень заробітної плати; службовий ноутбук, мобільний зв’язок; гарний колектив та дружню атмосферу. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
КСК-Автоматизація |
вища профільна освіта; досвід роботи на посаді бухгалтера від 5 років знання 1С 8.3 УТП, MED.doc, клієнт-банк, Excel, Word; уважність, вміння працювати з великими об'ємами даних; бажання розвиватися та працювати. |
оформлення платежів в клієнт-банк, банківська виписка; облік розрахунків з підзвітними особами; облік роботи авто та списання ПММ; облік ТМЦ, МШП та ОЗ. |
офіційне працевлаштування; п’ятиденний робочий тиждень; соціальний пакет. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Регіональний HR-менеджер |
Dreman |
обов’язковий досвід роботи в масовому підборі персоналу; вміння працювати в умовах багатозадачності; стресостійкість; впевнений користувач ПК Word, Excel; пунктуальність, здатність до навчання, старанність, комунікабельність; вік до 35 років. |
пошук, підбір та адаптація персоналу; рекрутація та вчасне закриття вакансій на території Польщі; формування корпоративної культури та створення позитивного іміджу компанії; співпраця з різними навчальними закладами та публікація оголошень у мережі Інтернет; навчання, мотивація та розширення колективу; ведення звітності та внесення інформації у відповідну базу даних. |
можливість реалізувати свій потенціал; гідну та стабільну заробітну плату; привабливу мотиваційну систему; кар'єрний та професійний розвиток; створення команди з нуля і розширення її; офіційне працевлаштування (графік 9.00−17.30). |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з персоналу, рекрутер |
ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» |
досвід роботи на аналогічній посаді від 2 років (обов'язково); досвід підбору персоналу виробничих, будівельних компаній різних рівнів; знання КЗпП, основ кадрового обліку, психології та управління персоналом; вища освіта. |
виконання роботи із забезпечення підприємства працівниками потрібних професій, спеціальностей і кваліфікації згідно з цілями, стратегією та профілем підприємства; розробка перспективних і річних планів по кадровому резерві комплектування підприємства персоналом з урахуванням перспектив його розвитку; вирішення питань найму, звільнення, переведення працівників, контроль їх розстановки і правильність використання у підрозділах підприємства. |
офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно КЗпП України; медичне страхування; п’ятиденний робочий тиждень; цікава та динамічна робота в компанії, що стрімко розвивається; можливість зростати разом з компанією. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
ТОВ Еко Майстер |
знання 1С-8, Excel и Word; досвід роботи єдиним бухгалтером в торговій організації від 2 років; знання податкового, трудового законодавства; досвід ведення ФОП II групи, подача звітності. |
ведення, контроль і обробка первинної документації; ведення, контроль готівкових та б/г розрахунків; фінансовий аналіз; проведення інвентаризацій.
|
офіційне працевлаштування; конкурентну заробітну плату зі своєчасною і стабільної виплатою; можливість професійного та кар'єрного росту; графік роботи: Пн-Пт 8:00—18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Експедитор |
STV group |
досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року; готовність до фізичних навантажень. |
прийом товару зі складу, перевірка товару за накладними; розвантажувати і завантажувати товар; супровід доставки товару в торговельні точки; вивантаження товару в торговельні точки; робота з документами; графік роботи 5 дн/тиждень, 07:00 — 16:00. |
соц. пакет: офіційне оформлення, оплачувані лікарняні та відпустки; стабільну заробітну плату (без затримок); можливість професійного і кар'єрного росту. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер у страхову компанію |
ПрАТ «СК «Місто» |
досвід роботи на посаді бухгалтера від 5 років (бажано в страховій компанії); впевнене користування програмними засобами 1С, Word, Excel; вміння працювати з клієнт-банком, програмою M.E.Doc; вміння та навики складання фінансової та податкової звітності. |
нарахування ЗП (відпустки, лікарняні, тощо), складання звітності: статистика, соц.страхування, звітність по ЄСВ); облік банківських операцій; облік страхових/перестрахових платежів; складання фінансової, податкової звітності. |
робота в самому серці міста з 5-тиденним графіком роботи з 9:00 до 18:00; стабільний щомісячний дохід: ставка+бонуси, з виплатою 2 рази на місяць та без затримок; офіційне працевлаштування по трудовій книжці, оплачувана відпустка та лікарняний; нові та цікаві знайомства; робота в молодіжній команді; розвиток у сфері страхування. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кошторисник-економіст |
|
вища економічна освіта; вільне володіння програмами (АВК, Microsoft Excel,1C); досвід роботи від 2 років на аналогічній посаді. |
підготовка докладного щотижневого аналізу витрат за типами та центрами витрат; фінансова оцінка проєкт для прийняття управлінських рішень; участь в процесі бюджетування і прогнозування; підготовка документів та участі у державних тендерних закупівлях; проводити розрахунок кошторисної вартості будівельних робіт; створювати виконавчі схеми до технічного завдання. |
цікава та динамічна робота в молодому, дружньому колективі ; комфортне робоче місце, забезпечене всіма необхідними інструментами; офіційне працевлаштування; гідна заробітна плата та винагорода за якісну роботу. |
Відправити резюме можна за посиланням. |