Вакансії для студентів і випускників станом на 22.07.2021
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Мерчендайзер |
IDS Borjomi Ukraine |
досвід роботи на посаді мерчендайзера у виробничій компанії від 6 місяців; порядність, взаємоповага, ініціативність, ефективність, відповідальність, орієнтація на результат; бажання розвиватись у напрямку продажів; навики аналізу та ефективної комунікації, вміння працювати з інформацією; наявність діючої медичної книжки. |
відвідування торгових точок згідно із затвердженим маршрутом; викладка продукції згідно стандартів мерчендайзингу; управління товарним запасом в торговій точці; розміщення POS матеріалів; подання регулярної звітності згідно встановлених компанією правил, форматів та термінів. |
офіційне працевлаштування; гідна та стабільна заробітна плата; навчання та можливості професійного зростання у великій міжнародній компанії; дружний колектив професіоналів; місце роботи: Вінниця, вулиця Сергія Зулінського, 17. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Регіональний юрисконсульт |
Агропросперіс |
вища юридична освіта; практика та досвід користування державними реєстрами реєстрації речових прав; досвід роботи в комерційних структурах від 3 років; досвід роботи по напрямку земельне право; знання земельного, податкового, цивільного, господарського, трудового права; наявність успішного досвіду представництва в судах; наявність водійських прав категорії «В» — обов’язково; знання податкового, земельного законодавства та досвід роботи в с / г підприємствах є суттєвою перевагою; знання ПК. |
забезпечення правового супроводу земельних правовідносин (як постійного так тимчасового землекористування); проведення переговорів з органами державної влади та органами місцевого самоврядування з питань, пов’язаних з укладенням, зміною та реєстрацією договорів оренди землі та земельної частки (паю); забезпечення правової підтримки під час процесуальних заходів в області володіння, користування і розпорядження нерухомим майном; участь в судових засіданнях; розробка і вдосконалення типових форм договірних і процесуальних документів в області володіння, користування і розпорядження нерухомим майном; забезпечення правового аналізу договірних, правовстановлюючих та процесуальних документів в області володіння, користування і розпорядження нерухомим майном у зв’язку з потенційними комерційними і інвестиційними проєктами (досвід в проведенні аудитів); робота з оформленням права власності на нерухоме майно за майнові сертифікати (практика організації процесу виділення майна); забезпечення моніторингу і аналізу змін профільного законодавства щодо попередження, виявлення та усунення правових ризиків; оформлення договорів купівлі-продажу земельних ділянок; оформлення договорів оренди земельних ділянок; підготовка документів для організації укладення договорів купівлі-продажу земельних ділянок; підготовка типових форм необхідних документів для укладення договорів купівлі-продажу земельних ділянок; отримання довідок та інформації з державних реєстрів речових прав; аналіз земельного законодавства; |
офіційне оформлення та конкурентний рівень заробітної плати; добровільне медичне страхування; участь в корпоративних заходах, навчанні, тренінгах; відрядження в межах області. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Координатор сервісного відділу |
ТОВ «Будівельна техніка» |
освіта: вища (економічна або технічна в пріоритеті); стаж роботи: від 1 року на аналогічній посаді; вік: від 25 до 35 років; досвідчений користувач ПК; знання 1С: Підприємство; без шкідливих звичок. |
прийом заявок на ремонт обладнання від замовника в телефонному та електронному режимі; реєстрація заявок, рахунків-фактур в 1С; реєстрація та відправка рахунків замовнику, контроль їх оплати; оформлення замовлень-нарядів для сервісних інженерів, контроль закриття виконаних замовлень-нарядів та їх оплата; листування з клієнтами; контроль заборгованості; контроль та управління базою договорів; розрахунок ефективності кожного сервісного інженера по виконаних роботах за місяць; ведення обліку залишків на складі за сервісом. |
офіційне працевлаштування; графік роботи: пн-пт, с 8.30 до 17.30; корпоративне спілкування; зарплата + бонуси (за результатами роботи); робота в стабільній компанії, впевненість в завтрашньому дні і вміння впливати на рівень життя і доходів. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кухар |
Chili Pizza |
досвід роботи; вік від 21-го року |
контроль якості страв; контроль фуд коста; контроль лейбор коста; участь у всіх маркетингових акціях ресторану; відповідальність за чистоту і культуру виробництва на кухні ресторану. |
графік роботи 4/2, з урахуванням побажань; 20 робочих днів у місяць; оплата 2 рази у місяць; безкоштовне харчування.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Офіс-менеджер зі знанням німецької мови |
Work stream, агенція з працевлаштування |
|
підготовка комерційних пропозицій, інвойсів, контрактів; супровід договорів, з відповідним оформленням документів; ведення обліку (ділова кореспонденція, контракти, переклади); пошук і залучення нових партнерів; активна комунікація та підтримка існуючих партнері; обов'язкове знання німецької мови вище середнього (усна та письмова мова); знання англійської мови буде перевагою. |
графік роботи - пн-пт с 09:00 до 18:00; заробітна плата за результатами співбесіди. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
SMM-менеджер |
Рекламна агенція «Юнік» |
портфоліо або кейси успішно реалізованих проєктів та комунікацій; досвід роботи на аналогічній посаді від 3 років; профільна освіта; ski-ли: Business Manager, Google Analytics, копірайтинг, таргет, Photoshop, графічний та моушн дизайн. вміння вибудувати свою роботу на кінцевий результат; позитивний досвід просування бренду/продукту у digital каналах; вміння працювати з лідогенерацією; креативність (здатність генерувати не шаблонні рішення та вирішувати складні задачі); вміння писати цікаві та продажні тексти для ЦА; знання останніх «фішок» таргентингу; грамотне володіння українською та російською мовами; пристрасть до digital-комунікацій. |
розробка та реалізація SMM-стратегії для різних клієнтів та ринків; керування та генерація контенту (текст, ідеї, бріф); вміння писати просто та грамотно про складне; попередній прорахунок бюджетів; аналіз ефективності SMM-комунікації; генерація ідей для контенту, digital-проєктів, колаборацій та інших проявів бренду; відстеження трендів, новинок, ситуативів та їх використання у контенті бренда (нативні публікації, крафт, колаборації, ньюсджекінг, тощо); робота з дизайнерами та підрядниками; робота з блогерами та лідерами думок. |
конкурентна ЗП: ставка + % від об'єму роботи; цікаві завдання, які нададуть можливість розвиватись та вдосконалюватись; реалізація проєктів у колі креативних колег; новий комфортний офіс у в р-ні «50-річчя Перемоги»; повний робочий день, 5/7; обов’язкове офіційне працевлаштування; корпоративне навчання; ми співпрацюємо за формулою: свобода = відповідальність. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер-економіст |
Рекламна агенція «Юнік» |
досвід роботи на посаді бухгалтера-економіста — від 3 років, бажано у сфері послуг; володіння ПК, пакет програм 1С, Клієнт-Банк, Word, Excel; вміння керувати та контролювати фінанси в компанії; вік від 22 до 45 років; вміння швидко навчатися та адаптуватись до потреб компанії; профільна вища освіта. |
ведення ФОП 3 групи на єдиному податку; оптимізація фінансової діяльності компанії, калькуляції проєктів; взаєморозрахунки з постачальниками та клієнтами; облік первинної документації: прибуткові накладні, акти виконаних робіт тощо; робота з клієнт — банком, ведення каси; кадровий облік, нарахування та виплата заробітної плати; облік основних засобів, організація проведення інвентаризацій; обробка та перевірка внутрішніх фінансових звітів співробітників; аналітика та формування внутрішньої фінансової звітності; самостійний моніторинг змін податкового кодексу та законодавства. |
конкурентна заробітна плата:ставка + бонуси; повний робочий день ПН — ПТ з 9.00 до 18:00; обов’язкове офіційне працевлаштування; новий комфортний офіс в м-ні «50- річчя Перемоги»; цікава робота в креативному та молодому колективі; мотивація до розвитку, корпоративний відпочинок. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кухар |
HEF – healthy food |
досвід роботи від 1 року (готові взяти студента). |
вміння смачно готувати; любов до справи; підтримка чистоти на робочому місці; бажання працювати в одній команді. |
повна зайнятість; кафе в центрі міста; графік роботи: 9:00 до 22:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер з первинної документації |
ТОВ ТК Перламутр |
досвід роботи бухгалтером, або помічником бухгалтера на дистрибуційній компанії; знання 1С.8 версія 1.2; знання правил ведення бухгалтерського, складського та касового обліку; чесність, точність, уважність, стресостійкість. |
контроль за роботою операторів та касира; внесення прихідних документів від постачальників; проведення інвентаризації, контроль залишків; внесення повернень від покупців та звірка з ними; ціноутворення (встановлення, контроль); внесення в систему договорів (нові клієнти); підготовка реєстру документів для центральної бухгалтерії; виконання доручень керівника та головного бухгалтера. |
робота в офісі; графік роботи Пн.- Пт., 8.00−17.00; офіційне працевлаштування; своєчасна та чесна виплата заробітної плати. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Фінансовий консультант у відділ продажу |
Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ) |
вища освіта (можливо студент останнього курсу або заочної форми навчання); грамотне і впевнене спілкування українською та російською мовами. |
спілкування з клієнтами в телефонному режимі; презентація нових продуктів банку (кредит, кредитна карта, депозит); призначення зустрічей клієнтам у відділеннях банку. |
офіційне працевлаштування з першого дня (трудова книга); біла заробітна платня (ставка + бонус); гнучкий графік роботи, повний робочий день; оплачуване навчання та підтримка наставника; кар'єрний ріст. 100% керівників в цьому відділі починали з позиції фінансового консультанта; за період карантину ми забезпечили наших співробітників можливістю працювати віддалено; дружній колектив; цікаві задачі та можливості розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Економіст |
Виробниче підприємство Маріо |
вища освіта; досвід роботи на аналогічній посаді на виробничому підприємстві; впевнений користувач MS Office, Excel, 1С 8.3; знання економіки та організації виробництва; уміння організувати роботу, планувати і приймати рішення. |
організація планово-економічної роботи на підприємстві; підготовка довго і короткострокових планів виробничо-господарської діяльності підприємства; економічне планування (бюджет доходів і витрат, розрахунок планової собівартості); комплексний економічний аналіз господарської діяльності; планування та аналіз виробничої собівартості; контроль маржинального доходу і рентабельності; розробка техніко-економічних нормативів матеріальних витрат; розцінок трудових витрат, планових калькуляцій готової продукції; контроль ефективного використання ресурсів, підвищення продуктивності праці, усунення нераціональних витрат. |
робота в перспективній і постійно розвиваючій виробничо-торгівельній компанії; дружний і націлений на досягнення загального результату колектив; можливість професійного та кар'єрного зростання; офіційне працевлаштування, та доставка до місця роботи службовим транспортом; корпоративний відпочинок. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу |
ТРК Еверест |
досвід роботи в продажах не менше 2-х років; вільне володіння українською та російською мовами; здатність переконувати співрозмовника; бажання вчитися; самосвідомість та організація; стресостійкість; проходження різних тренінгів з продажу. |
продаж послуг Компанії по телефону; консультація існуючих абонентів компанії з різних питань.
|
висока заробітна плата оплата в період навчання та стажування; офіційне працевлаштування. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Оператор 1С, помічник бухгалтера |
Дримтрейд |
досвід роботи від 1 року; обов'язкові знання і навички роботи в програмі 1С, MS Office Excel, Word; досвід роботи в якості оператора 1С; вміння працювати в команді, швидко освоювати нові знання; уважність, стресостійкість, товариськість, самоорганізація, вміння максимально концентруватися на виконаних діях. |
прийом заявок від торгових представників через КПК; узгодження з торговими представниками за кількістю заявок; супровід та обробка первинної документації; надання звітності виробнику; впровадження нових номенклатур в 1С; контроль цін і залишків товарів в 1С; контроль документообігу. |
графік роботи: Пн-Пт -09.30 до 18.30 офіційне працевлаштування; стабільна заробітна плата; виплата відпусток та лікарняних; робота в теплому офісі в центрі міста на вулиці Соборній; робота в дружній команді. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
HR бізнес-партнер |
Лінія магазинів EVA |
вища освіта; досвід розробки та проведення управлінських тренінгів від 2 років; вільна розмовна та писемна українська мова; відмінні комунікативні навички; педагогічні здібності; орієнтація на результат; грамотна мова; активне життєве становище; проактивність. |
проведення тренінгів, майстер-класів, воркшопів та інших навчальних заходів для ключових співробітників офісу (середнього менеджменту); розробка методичного та навчального матеріалу; організація заходів зовнішнього навчання, співпраця з навчальними компаніями; організація та проведення комплексної оцінки ключових співробітників офісу (середнього керівництва). |
повна зайнятість; гідна заробітна плата; можливість професійного і кар’єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор на рецепшн |
вища освіта (або незакінчена вища освіта); рівень володіння англійською мовою - не нижче Іntermediate, грамотна мова; хороші навички ПК; товариськість, відкритість, приємний зовнішній вигляд, не конфліктність. |
прийом та розміщення гостей готелю; допомога гостям, у разі необхідності; робота за стандартами служби прийому та розміщення. |
стабільна заробітна плата – 9000 грн; можливість професійного зростання та кар'єрного зростання; офіційна реєстрація, оплачувані відпустки та лікарняні, безкоштовні обіди; робота в команді професіоналів; зміна графіка роботи 2/2 (є нічні зміни). |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Project-менеджер
|
досвід роботи на аналогічній позиції (6 місяців +); розуміння циклу розробки програмного забезпечення (від початку до фази підтримки проєкту); англійська мова середнього рівня є обов’язковою; розуміння специфіки та термінології блокчейн; досвід роботи з методологією Agile (Scrum); базові знання принципів веб-програмування та мобільної розробки; досвід безпосередньої роботи з клієнтами; відмінні міжособистісні та лідерські навички; підприємницький досвід або досвід роботи у стартапах; досвід в розробці ігор. |
керування комунікацією з командою та замовниками; підготовка технічної документації; співпраця з командою для випуску якісного продукту в зазначені терміни; складання планів та оцінок проєктів; проведення мітингів та стенд-апів з командою; розподіл проєктів на задачі, пріоритезація їх і розподіл між виконавцями; контроль ходу виконання завдань, стан проєктів; відстежування задоволеності команди; координація операційних процесів по проєкту. |
конкурентна заробітна плата; можливість відвідувати конференції, вебінари та інші заходи для підвищення професійної майстерністі; регулярні корпоративні заходи та тімбілдинги; дружня та молода команда професіоналів; гнучкий графік; просторий комфортний офіс. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
|
Кухар |
Холдинг ресторанів |
Бажаний досвід,(можна без досвіду з бажанням вчитися); відповідальність, чистота, порядність; знання технології приготування їжі. |
вміння готувати смачно і красиво; виконання всіх інструкцій та доручень шеф-кухаря. |
повна зайнятість, 3/3 зміни або інший варіант, з 10:00 до 22:30; весела і винахідлива команда; корпоративне навчання; перспективи зростання та розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Мерчендайзер |
ТОВ ВФ Вендіно-Захід |
досвід роботи продавцем, мерчендайзером — надає перевагу; відповідальність, комунікабельність, старанність; вміння працювати з запереченнями. |
викладка продукції згідно стандартів компанії в торгових точках; відстеження ротації товару; контроль за залишками продукції; забезпечення наявності цінників та pos-матеріалів; формування фото-звітів. |
стабільна заробітна плата з можливістю кар'єрного росту; компенсаційний пакет (мобільний зв’язок, проїзд); тренінги, програми професійного розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор ресторану |
Кафе «Теремок» |
досвід на аналогічній посаді; знання стандартів обслуговування; вміння працювати в команді готовність віддаватись роботі на 100%. |
|
гідна і стабільна оплата праці; дружний колектив співробітників; зручний графік роботи (з 10:00 до 24: 00 ,15 робочих змін у місяць); безкоштовне харчування та розвозка додому після 24:00; можливість навчання, удосконалення вмінь та навичок. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Івент-менеджер |
Дніпро - М |
досвід роботи в сфері продажів або проведенні івентів; вміння працювати з мікрофоном у ролі ведучого; володіння креативним підходом до створення контенту, який буде цікавий для потенційних покупців; грамотність, досконале володіння українською та російською мовами. |
організація і проведення івентів на магазинах; місцеве анонсування, запезпечення всіма необхідними матеріалами заходів; оформлення та підготовкою локацій; проведення тестувань інструменту; консультація покупців; робота з мікрофоном. |
мотиваційна заробітна плата; графік роботи: 5/2: вт-сб 08:00 до 18:00 неділя, понеділок — вихідні; відрядження: вівторок-субота; офіційне працевлаштування; компенсаційний пакет: мобільний зв’язок, проїзд, проживання, добові; навчання:тижневий курс, для ознайомлення з продуктом і фішками продажів від топових тренерів компанії; розвиток професійних і особистих якостей у навчальних програмах «Business start» та «Академії Корпоративної Освіти»; можливість кар'єрного росту, в зв’язку с постійним розширенням компанії, налається перевага амбіційному співробітнику зі штату на лідерські позиції. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Оператор-бухгалтер (1С) |
Супермаркет «Коровай» |
досвід роботи бухгалтера в сфері роздрібної торгівлі; вміння працювати з програмою 1С 8.3 (УТ, Бухгалтерія для України); досвід проведення інвентаризації (облік та рух товарів, списання, повернення); знання процедур прийому товарів та супроводжувальної документації; наявність аналітичного складу розуму; порядність і відповідальність. |
|
стабільна заробітна плата додаткові премії за ефективну роботу; офіційне працевлаштування та соціальні гарантії; графік роботи з Пн. по Пт. (5/2), з 8:00 по 17:00, сб и вс — вихідні дні. можливість розвиватися, отримувати новий досвід та знання; місце в нашій дружній, молоді команді. |
Відправити резюме можна за посиланням. |