Вакансії для студентів і випускників станом на 29.07.2021
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Фахівець по роботі з В2В-клієнтами |
Aviacontact |
володіння німецькою мовою на рівні С1 і вище; володіння англійською мовою на рівні В1 і вище; розвинені комунікативні навички та аналітичне мислення; клієнтоорієнтованість, цілеспрямованість, робота на результат. |
залучення та розвиток відносин з перспективними В2В клієнтами за допомогою електронних засобів комунікації (телефон\e-mail\chat\social media); підтримка залучених В2В партнерів. |
графік роботи: Понеділок — П’ятниця 10:00—19:00 Субота, Неділя — вихідні; безкоштовне навчання; можливість працювати віддалено (з дому). |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з персоналу, рекрутер |
Автострада |
досвід роботи на аналогічній посаді від 2 років (обов'язково); досвід підбору персоналу виробничих, будівельних компаній різних рівнів; знання основ кадрового обліку, психології та управління персоналом; вища освіта. |
забезпечення підприємства працівниками потрібних професій, спеціальностей і кваліфікації згідно з цілями, стратегією та профілем підприємства; розробка перспективних і річних планів по кадровому резерві комплектування підприємства персоналом з урахуванням перспектив його розвитку; вирішення питань найму, звільнення, переведення працівників, контроль їх розстановки і правильність використання у підрозділах підприємства. |
офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно КЗпП України; медичне страхування; п’ятиденний робочий тиждень; цікава та динамічна робота в компанії, що стрімко розвивається; можливість зростати разом з компанією. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Фінансовий консультант у відділ продажу |
Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ) |
вища освіта (можливо студент останнього курсу або заочної форми навчання); грамотне і впевнене спілкування українською та російською мовами. |
спілкування з клієнтами в телефонному режимі; презентація нових продуктів банку (кредит, кредитна карта, депозит); призначення зустрічей клієнтам у відділеннях банку. |
офіційне працевлаштування з першого дня (трудова книга); офіційна заробітна плата (ставка + бонус); гнучкий графік роботи, повний робочий день; оплачуване навчання та підтримка наставника; кар'єрний ріст (100% керівників в цьому відділі починали з позиції фінансового консультанта); можливість працювати віддалено; дружній колектив; цікаві задачі та можливості розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу (B2B) |
Azmol British Petrochemicals |
вища освіта (бажано економічного напрямку); успішний досвід роботи в активних продажах (буде перевагою); досвід роботи з автомастилами, автокосметикою, автозапчастинами бажаний; комунікабельність, активність, стресостійкість, цілеспрямованість, робота на результат; впевнене користування ПК; наявність авто (обов`язкова). |
розвиток регіону, розширення ринку збуту мастильних матеріалів та олив у сегменті В2В; просування товарної групи та нового бренду на ринок; пошук нових клієнітв та розширення клієнтської бази (сільсько господарські, виробничі підприємства, ключові клієнти); планування, виконання плану продажу, відвантаження; проведення переговорів, підтримка існуючої клієнтської бази; організація промо-заходів у своєму регіоні; контроль дебіторської заборгованості; моніторинг цін та пропозицій ринку. |
робота в команді професіоналів, в дружньому колективі; перспектива кар`єрного росту (регіональний керівник); компенсаційний пакет: амортизація авто, палива, мобільного зв`язку; регулярне навчання (тренінги щодо продукту, продажу, переговорів та інш.); періодичні відрядження; стабільна оплата за схемою: ставка + %. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з регіональних продажів |
ПП Комфорт-меблі |
вільне володіння українською та російською мовою; комунікабельність; базове знання пакету Microsoft Office Word, Excel; посвідчення водія кат. В. |
робота з базою замовників по Україні та за кордоном; відвідування з рекламною компанією замовників (по Україні та закордоном); технічна підтримка по роботі з каталогами, рекламною продукцією та онлайн кабінетом; |
графік роботи: 9:00 — 17:00; вихідні дні — субота, неділя; відрядження по Украіні службовим транспортом; гідний рівень заробітної плати + премія; офіційне працевлаштування; соціальний пакет. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
ТОВ Еко Майстер |
знання 1С-8, Excel и Word; досвід роботи єдиним бухгалтером в торговій організаціі від 2 років; знання податкового, трудового законодавства; досвід ведення ФОП II групи, подача звітності. |
ведення, контроль і обробка первинної документації; ведення, контроль готівкових та б/г розрахунків; фінансовий аналіз; проведення інвентарізацій. |
офіційне працевлаштування; конкурентна заробітна плата зі своєчасною і стабільної виплатою; можливість професійного та кар'єрного росту; графік роботи: Пн-Пт 8:00—18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кухар, сендвіч-мейкер |
Львівські круасани |
вміння готувати та бажання вчитись; вміння працювати швидко. |
відповідальність за гарну та швидку подачу круасанів; знання рецептури готовність справлятись з великим потоком гостей; перевірка якості продукції; планування кількості продуктів для закупки; вміння швидко готувати та випікати круасани. |
стабільна заробітна плата; позмінний графік 3/3, 2/2 (15 змін + додаткові зміни за бажанням); навчання всіх процесів «з нуля».
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Старший економіст сектору офісу споживчого кредитування |
ОТР - БАНК |
освіта — вища економічна; стаж роботи за фахом: попередній досвід роботи в банку не менше 2 років або досвід роботи на інших підприємствах не менше 3 років; комунікабельність та енергійність. |
операційне супроводження споживчих кредитів в системах банку. |
повна зайнятість. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Економіст по роботі з юридичними особами відділення |
Райффайзен Банк |
вища фінансово-економічна освіта; відповідний досвід роботи в банківському секторі від 1 року бажано за напрямком продажу продуктів та сервісу клієнтів фізичних або юридичних осіб; навички ведення переговорів; високий рівень знання банківських процесів; вільній рівень володіння державною діловою мовою; готовність до швидкого навчання. |
забезпечення високого рівня фінансового консультування та обслуговування клієнтів — юридичних осіб; здійснення продажу та обслуговування депозитів, поточних, корпоративних, карткових та інших рахунків суб'єктів підприємницької діяльності, а також продажу та обслуговування простих кредитів мікробізнесу; опрацювання запитів клієнтів щодо банківського обслуговування; дотримання стандартів якості обслуговування клієнтів банку. |
колектив великої міжнародної компанії, яка дає можливості для професійного та особистого розвитку; перспективи, можливість подальшого кар'єрного зростання у банку; корпоративне навчання (тренінги, вебінари, електронні курси та ін.); участь у заходах та соціальних ініціативах компанії.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Контент-менеджер
|
DOM.RIA |
володіння російською та українською мовами; знання ПК та Інтернету на рівні впевненого користувача; схильність до роботи з людьми, комунікабельність; ініціативність, самостійність; здатність до навчання; вміння працювати в команді; організованість і здатність до планування; здатність грамотного і чіткого викладу матеріалу, як усно, так і письмово. |
розміщення та актуалізація контенту на сайті; створення перевіреного інтернету через актуалізацію контенту; можливість щодня покращувати продукт, з яким ти працюєш — команда завжди відкрита до твоїх ідей і пропозицій. |
віддалений формат роботи (м.Вінниця); «гнучкий» графік робочого дня (з 08:00, 09:00, або 10:00); 8-и годинний робочий день; навчання та професійне зростання згідно грейду. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Програміст 1С:Підприємство 8
|
Ітлайн |
освіта вища/середня технічна; досвід програмування в 1С:Підприємство 8 (можливо 7.7); навички програмування на інших об'єктно-орієнтованих мовах; навички роботи з базами даних; навички вирішення облікових завдань; наявність сертифікатів і досвід участі в успішно завершених проектах; відповідальність, впевненість, стресостійкість, організованість, акуратність, уважність, старанність, ініціативність; енергійність та позитивне ставлення до життя. |
доопрацювання типових конфігурацій 1С:Підприємство 8, BAS (звіти, обробки, зміна друкованих форм, зміна бізнес-логіки); ведення проектів по автоматизації діяльності підприємства самостійно або в команді; розробка нових ділянок обліку та прикладних рішень на 1С:Підприємство 8, BAS; зміна облікових схем, адаптація типових конфігурацій 1С:Підприємство 8, BAS під вимоги замовника. |
заробітна плата відповідно до кваліфікації та результатів роботи; отримання досвіду та нових знань; можливість кар'єрного росту та особистісної реалізації; офіційне працевлаштування; графік роботи: з 09:00—18:00 (вихідні: сб. і нд.).
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор |
Real Roll |
вміння спілкуватися з гостями; привітність; пунктуальність; охайність; працьовитість. |
|
графік роботи 2/2 - 09.30−23.00 та 13.00−23.00; робота у дружньому колективі; розвозка додому.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Головний спеціаліст з юридичної роботи регіону департаменту претензійно-позовної роботи ГО |
ПриватБанк |
вміння працювати з конфіденційною та чутливою інформацією; повна вища юридична освіта відповідного напряму підготовки, зокрема, правознавство/юриспруденція/право. (освітньо-кваліфікаційний рівень: спеціаліст або магістр); досвід у веденні претензійно-позовної роботи та представництва в судах загальної та спеціальної юрисдикції; відмінне знання законодавства, у тому числі банківського, цивільного, господарського, земельного, адміністративного, корпоративного, та відповідних процесів (пріоритет: цивільний та господарський); досвід у складанні процесуальних судових документів: позовів, відзивів, апеляційних скарг, заперечень, заяв, клопотань тощо; досвід роботи з органами Державної виконавчої служби; впевнений користувач OC Windows, Linux, програм Word, Excel, Power Point та аналогічні їм в ОС Linux; досвід роботи з електронним документообігом, вільне користування юридичними сервісами та реєстрами; наявність чинного свідоцтва про право на зайняття адвокатською діяльністю та реєстрації у Єдиному реєстрі адвокатів України (при прийнятті на посаду внутрішнього кандидата — отримання свідоцтва про право на зайняття адвокатською діяльністю протягом року); 3+ років досвіду роботи за фахом; 1+ років досвіду роботи в банківській сфері; вільне володіння державною мовою (письмова та усна), у томи числі знання ділової української мови, зокрема мовними нормами (орфографічні, пунктуаційні, стилістичні, граматичні, лексичні), культурою мовлення. |
представлення інтересів банку в межах своєї компетенції в загальних, адміністративних, господарських судах першої та апеляційної інстанцій; підготовка усіх процесуальних документів, необхідних для поточного ведення справ у судах: зокрема, але не обмежуючись цим, заяви, клопотання, доповнення, заперечення, відзиви, відповіді на відзиви, додаткові пояснення, своєчасно та на належному рівні; особисте ознайомлення з матеріалами справи у судах; отримання документів у судах; підготовка апеляційних скарг у процесі централізованого оскарження рішень в апеляційному порядку та/або подання звітів про недоцільність апеляційного оскарження; подання до суду документів, необхідних для ведення справи за всіма можливими каналами, зокрема, але не виключно: особисто, за допомогою сервісу «Електронний суд» тощо; очна участь у судових засіданнях; ведення претензійно-позовної роботи у внутрішніх системах банку; сприяння здійснення моніторингу та узагальненню судової практики. |
робота в найбільшому та інноваційному банку України; офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки; конкурентна заробітна плата; медичне страхування та корпоративний мобільний зв’язок; корпоративне навчання; сучасний комфортний офіс; цікаві проєкти, амбіційні задачі та динамічний розвиток; дружній професійний колектив та сильна команда.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Провідний фахівець, фінансист |
Укрпошта |
диплом про освіту бакалавра або магістра; впевнений користувач ПК (Word, Excel, EWA); досвід роботи в економічній сфері; комунікабельність (комунікація з зовнішніми партнерами та відділеннями поштового зв’язку.
|
вміння працювати в команді, в багатозадачному режимі; забезпечення виконання функцій, щодо виконання планових показників по страховим продуктам; заключення договорів з юридичними особами; оформлення звітності; підтримка і розвиток відносин з клієнтами «Укрпошти». |
досвід роботи в державній компанії, що активно змінюється та розвивається; працевлаштування згідно з КЗпП України; стабільна та конкурентна оплата праці; графік роботи з 8:30 по 17:30 з понеділка по п’ятницю; креативний та дружній колектив професіоналів, об'єднаних спільною метою впровадження якісних та емоційних змін у наймасштабнішій компанії України. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
Агроресурс-А |
вища освіта відповідного напрямку; досвід роботи на аналогічній посаді не менше 2-х років
|
обробка та внесення до програми 1С замовлень; підготовка первинної документації для відвантаження товару; контроль наявності товару і відображення його в складських залишках в програмі; формування актів звірки і звірка з клієнтами; підготовка договорів та специфікацій для роботи з клієнтами; створення карток нових клієнтів в 1С. |
офіційне працевлаштування; конкурентний рівень заробітної плати; службовий ноутбук, мобільний зв’язок; гарний колектив та дружня атмосфера.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Об’єктний менеджер з продажу будівельних матеріалів
|
ТОВ Мінтар |
активна життєва позиція; вміння вести переговори; вміння продавати; досвід роботи в активних продажах - обов'язковий (не обов'язково в цій сфері); впевнений користувач ПК; відповідальність, товариськість, пунктуальність; наявність прав категорії В. |
активний пошук нових клієнтів за встановленою схемою; консультація клієнтів щодо асортименту товарів; обслуговування, оновлення та поповнення бази даних замовника; укладання договорів; супровід транзакцій та документообороту; впровадження нових товарів і технологій; контроль дебіторської заборгованість. |
високий % комісійного винагородження; компенсаційний пакет (паливо, мобільний зв'язок); своєчасна оплата праці; рекламно-технічна підтримка з усіх питань, пов'язаних з функціональними обов'язками; п'ятиденний робочий тиждень від 9−00 до 18−00; навчання та кар'єрний ріст. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Оператор 1С |
Беліф |
знання 1С, Excel, Word; досвід роботи від 1 року. |
аналіз та облік маркетингу, контроль компенсацій; встановлення цін та специфікацій. |
8-годинний робочий день; стабільна і своєчасна виплата заробітної плати; кар'єрні перспективи; комфортні умови праці. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер із залучення юридичних осіб |
Альфа-Банк Україна |
досвід роботи проведення зустрічей та переговорів (залучення клієнтів) від 1 року; комунікабельність, орієнтація на результат, активна життєва позиція, прагнення до вдосконалення та розвитку. |
залучення клієнтів (юридичних осіб) на обслуговування та продаж супутніх продуктів банку; проведення зустрічей та презентацій з керівниками різних підприємств на предмет їх обслуговування в нашому банку; укладання договорів. |
адаптація: стильний welcome pack з набором найнеобхіднішого для роботи як в офісі, так і вдома; бонуси: знижки від більш ніж 100 партнерів Альфа-Банку (магазини/ресторани/навчання/розваги/послуги та інше); ексклюзивна партнерська програма зі SportLife; пакет Alfa Finance (спеціальні умови банківського обслуговування для співробітників); корпоративна програма іпотечного кредитування та придбання авто в лізинг; прогресивне навчання для всіх категорій співробітників (hard & soft, online & offline, internal & external); внутрішня IT School для прокачки digital skills та цифрового мислення; програми визнання кращих; доступ до світової електронної бібліотеки; 4 додаткові дні щорічної оплачуваної відпустки + вихідний у день народження та два всеукраїнських корпоративи — Family Day i New Year Party; сприяння досягненню цілей сталого розвитку ООН, Дні донора, ECODAYS, участь у благодійних спортивних заходах, підтримка Національного інституту серцево-судинної хірургії ім. М. М. Амосова та підшефних дитячих будинків. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Фахівець публічних закупівель |
Вінницький обласний центр зайнятості (відділ рекрутингу) |
освіта економічного спрямування; впевнений користувач ПК; досвід роботи від 1 року. |
планування та організація закупівельної діяльності з метою задоволення потреб у товарах, роботах і послугах на принципах прозорості, ефективності; запобігання проявам корупції; сприяння розвитку добросовісної конкуренції; розуміння аспектів участі та контролю у закупівлях відповідно до законодавства та підзаконних актів у сфері публічних закупівель. |
повна зайнятість; 5-ти денний графік роботи.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Провідний спеціаліст відділу державної реєстрації актів цивільного стану |
Нова державна служба України (НДСУ) |
вища освіта за освітнім ступенем не нижче молодшого бакалавра або бакалавра у галузі знань «Право»; вільне володіння державною мовою. |
проведення державної реєстрації народження фізичної особи та її походження, шлюбу, розірвання шлюбу, смерті, зміни імені та видача про кожний факт реєстрації акту цивільного стану відповідного свідоцтва; видача повторно свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану, витяги з Державного реєстру актів цивільного стану громадян у порядку, передбаченому законодавством України; участь у реалізації пілотних проектів Міністерства юстиції України; розгляд заяв громадян та запитів організацій, установ, відділів державної реєстрації актів цивільного стану, нотаріусів, судів (суддів) щодо витребування документів (інформації) про державну реєстрацію актів цивільного стану; подача органам ведення Державного реєстру виборців відомостей, передбачених Законом України «Про Державний реєстр виборців»; здійснення передачі в установлені законодавством терміни списків паспортів, паспортних документів, пільгових посвідчень та військово-облікових документів, зданих у зв’язку з державною реєстрацією смерті, до яких додаються зазначені документи, до територіальних підрозділів Державної міграційної служби та військових комісаріатів району; подання інформації органам праці та соціального захисту населення, органам Пенсійного фонду України про померлих, в установленому законодавством порядку; приймання від виконавчих органів сільських, селищних, міських рад місячних звітів про державну реєстрацію актів цивільного стану за встановленими формами; перевірка правильності складання актових записів цивільного стану, включених до звіту; здійснення інших повноважень відповідно до законодавства. |
надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»; надбавки та доплати (відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»).
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Головний спеціаліст сектору з питань банкрутства |
Нова державна служба України (НДСУ) |
вища освіта за освітнім ступенем не нижче молодшого бакалавра або бакалавра у галузі знань права та/або економіки; вільне володіння державною мовою. |
здійснення представництва інтересів Міністерства юстиції України, міжрегіонального управління, Кабінету Міністрів України та їх посадових осіб, держави, у випадках передбачених законом, інших осіб, правове забезпечення яких відноситься до компетенції сектору з питань банкрутства, в судах України; забезпечення за дорученням Міністерства юстиції України супроводження провадження у справі про банкрутство державних підприємств та підприємств, у статутному фонді яких частка державної власності перевищує п’ятдесят відсотків; участь в планових та позапланових перевірках діяльності арбітражних керуючих; участь в організації підготовки осіб, які мають намір здійснювати діяльність арбітражного керуючого; підготовка звітної інформації з основних напрямів роботи сектору; підготовка проєктів відповідей на запити центральних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, а також підприємств, установ, організацій, арбітражних керуючих та громадян з питань, що стосуються компетенції сектору; забезпечення формування Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, та контроль за наповненням цього Єдиного реєстру арбітражними керуючими, тощо. |
надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»; надбавки та доплати (відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»).
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Промо-менеджер |
Megasport |
вища освіта; досвід роботи в сфері реклами, маркетингу від 2 років; вміння працювати в команді; орієнтованість на результат; здатність до швидкого навчання. |
організація та контроль виробництва акційної RM; підготовка технічних завдань, перевірка макетів, повний супровід процесу від планування до реєстрації на місцях; пошук, координація та контроль роботи контрагентів з реєстрації RM в польових умовах; укладання договорів; розробка, впровадження та аналіз програм якості послуг; збір, обробка регулярних фотозйомок, підготовка презентацій. |
гідна винагорода; стабільний робочий графік; команда професіоналів; можливість реалізувати свій творчий потенціал у масштабах України.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Молодший системний адміністратор |
Айпі-коннект |
наявність базових знань: Linux, Windows; наявність інтелектуальних та технічних здібностей; бажання навчатися; досвід роботи необов’язковий; наявність сертифікату з мережевого обладнання (зокрема CISCO, D-link, TP-link і т.д.) буде перевагою. |
віддалене встановлення на серверах операційних систем і необхідних ПЗ; підтримка в працездатності стану та здійснення конфігурації ПЗ на серверах; здійснення моніторингу мереж і сервісів на серверах та своєчасне реагування на виявлені проблеми; здійснення технічної підтримки користувачів; адміністрування внутрішніх локальних мереж; встановлення всіх офісних програм; монтаж. |
графік роботи: позмінний (в тому числі нічні зміни); офіційне працевлаштування, повний соц.пакет; оплата праці за результатами співбесіди. |
Відправити резюме можна за посиланням |