Вакансії для студентів і випускників станом на 16.09.2021
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів |
Посадові обов’язки |
Умови праці |
Як податися? |
Економіст управління операційних контролів та ефективності бек-офісу |
Credit Agricole Group |
повна вища економічна\фінансова освіта; досвід роботи в банку від 2 років; знання нормативних документів та законодавства, що регулюють операційну діяльність Банку; знання економічного змісту і технології банківських операцій; вміння робити перехресну перевірку; вміння працювати з таблицями в Excel; уважність до деталей, пунктуальність, здатність працювати з великими об'ємами інформації, організованість, високий рівень відповідальності. |
перевірка в системі електронного документообігу електронних анкет клієнтів ФО, створених в рамках реалізації зарплатно-карткових проєктів; перевірка справ з юридичного оформлення рахунків та електронних анкет клієнтів-юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; перевірка електронних анкет та погодження клієнтів — юридичних осіб в системі електронного документообігу; контроль та супроводження операцій фізичних\юридичних осіб; контроль та супроводження функцій операційного блоку; формування необхідної звітності. |
стабільна робота в одній із провідних банківських груп Європи; фіксована ринкова заробітна платня, річний бонус за результатами роботи; соціальний пакет згідно КЗпП та медичне страхування за рахунок Банку через три місяці роботи; участь у проєктах кадрового резерву. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер з продажу |
ТОВ Хаскі Аутсорсинг |
|
пошук потенційних клієнтів; здійснення холодних дзвінків представникам бізнесу; проведення ділових зустрічей, ведення переговорів, укладання договорів. |
авторська програма навчання та адаптації для співробітників (5 днів); графік: пн-пт 9:00 -18:00 офіс у Вінниці на проспекті Коцюбинського; можливість працювати віддалено після проходження випробувального терміну (3 місяці); постійне навчання для менеджерів з продажу, тренінги, а також англійська і польська мови за бажанням; чудова корпоративна культура, дружні колеги; оплачувана відпустка та лікарняні; оплачуваний спортзал, бонуси за не куріння; подорожі за виконання плану. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Маркетолог |
АКцентр |
знання Google Analytics, Photoshop, Illustrator (фото, відео редактори); досвід проведення конкурсів, розіграшів та вікторин; вміння легко писати цікаві тексти; знання трендів інтернет-маркетингу; грамотне володіння українською та російською мовами; креативність, адаптивність, бажання навчатись та розвиватись; вміння чути керівників, легкість в комунікації. |
ведення та наповнення сторінок компанії в соціальних мережах; формування контент-плану; створення та оформлення контенту: текст, фото, відео та інше; аналіз ринку, аудиторії і конкурентів; залучення підписників, збільшення аудиторії; формування та підвищення лояльності до бренду; комунікація з підписниками, відповіді на коментарі; моніторинг ефективності просування сторінок; робота з дизайнером; організація sms та Viber розсилки. |
офіційне працевлаштування; стабільна висока з/п (рівень оговорюється на співбесіді); соціальні гарантії; корпоративний відпочинок та навчання; робота в колективі, який завжди готовий підтримати та допомогти. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Юрисконсульт |
Мережа права |
вища освіта; досвід в продажах буде великою перевагою; вміння працювати швидко; високий рівень самоорганізації. |
консультування клієнтів по телефону / при особистій зустрічі; ведення системи обліку клієнтів; дотримання плану продажів; підвищення рівня кваліфікації; відрядження. |
безкоштовне навчання; справедлива оплата Вашої праці; дружний колектив; грошові призи лідерам команди за результатами місяця; можливість кар'єрного росту та розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Кухар |
ПП Вікторія |
стаж роботи (бажано); вміння працювати в колективі. |
приготування страв; контроль якості приготування. |
постійна робота; харчування; висока заробітна плата; доставка до роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Спеціаліст з організації, оформлення перевезень |
ТМ АСУ |
|
аналіз ринку транспортних послуг і пошук перевізників; оформлення усієї супровідної документації до перевезення; контроль водія від моменту завантаження до моменту розвантаження; контролювати та аналізувати ціни на транспортні перевезення; робота з таблицями Exel. |
|
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер по роботі з клієнтами (вхідна лінія) |
Dnipro-M |
вільна українська, російська мови; здатність швидко навчатись; щире бажання допомагати людям; бажання професійно зростати. |
|
мотиваційна заробітна плата; зручний позмінний графік; стажування 1 тиждень, випробувальний термін 2 місяці; оплата стажування у разі проходження випробувального терміну; реалізація амбіцій в цікавих проєктах і перспектива кар'єрного росту; офіційне працевлаштування; комфортний офіс зі зручним місце розташуванням, смачною кавою, чаєм та печивом; розвиток професійних і особистих якостей у навчальних програмах «Business start» та «Академії Корпоративної Освіти». |
Відправити резюме можна за посиланням |
Туристичний менеджер |
Travel Service |
дівчина з досвідом роботи в туризмі; вік від 19 до 35 років; знання основних напрямків і готельної бази; вміння продавати; активна життєва позиція; робота на результат; комунікабельність та стресостійкість; креативність та відповідальність. |
|
робота в дружньому колективі; цікава і не нудна робота; своєчасна заробітна плата; часті подорожі по світу за відносно невеликі гроші; можливість стати професіоналом і при цьому постійно розвиватися. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Бухгалтер (первинна документація) |
ПКЛ Вінницька газетна друкарня |
знання 1С; досвід роботи; бажання навчатись; відповідальність. |
оформлення первинної документації; контроль оплат; повернення накладних, оформлення договорів. |
робота в офісі; соцпакет; офіційне працевлаштування. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Адміністратор |
ФОП Тищенко А.А. |
активна, позитивна дівчина-без шкідливих звичок, весела та товариська, але при цьому ввічлива, грамотна, пунктуальна; вік 25−40 років, приємної зовнішності; вміння працювати з людьми; відповідальне ставлення до своїх обов’язків; бажано досвід роботи у сфері адміністратора. |
доброзичлива зустріч клієнтів; налаштування позитивної атмосфери; ведення бази даних клієнтів по ЦРМ системі; запис, нагадування і консультування клієнтів про послуги та продукцію центру згідно скрипта; вміння організувати робочий день, згідно чек листа. |
відмінні умови праці (тепло, комфорт і затишок), чудовий колектив; стабільна заробітна плата та офіційне працевлаштування; корегуючий графік роботи; зручне місце розташування, з комфортною транспортною розв’язкою. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Контент-менеджер |
ФОП Степановський А.Ю. |
вміння читати і збирати інформацію англійською мовою; базові розуміння серфінгу в інтернеті; впевнений користувач пк; посидючість, уважність, можливість довго робити монотонну роботу. |
робота з каталогом компаній; перевірка актуальності даних в таблицях. |
повний робочий день; 8-ми годинний робочий день; можливість працювати віддалено. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Спеціаліст з обслуговування клієнтів |
ПриватБанк |
комунікабельність та стресостійкість; навички активних продажів, грамотне мовлення; бажаний досвід у сфері обслуговування клієнтів. |
|
заробітна плата виплачується 3 рази на місяць; стабільний графік 5/2; широка мережа відділень — ви можете працювати поруч з домом; дружній та професійний колектив; корпоративна культура; гарантований кар'єрний ріст; офіційне працевлаштування; 24 дні оплачуваної відпустки, лікарняні; привабливий соцпакет; навчання від початку стажування і впродовж всієї кар'єри у банку (91 програма для ефективного навчання співробітників). |
Відправити резюме можна за посиланням |
Логіст-диспетчер |
ТОВ Кеарфілд |
наявність практичного досвіду роботи з 1С8; високі знання і досвід їх практичного застосування в області логістики, (бажано в агросфері); права на право водіння автотранспорту категорії В. |
формування транспортної документації; ведення документообігу відділу; контроль процесу завантаження і відвантаження автотранспорту; здійснення пошуку автотранспорту, формування замовлення і реєстру доставок; контроль та аналіз ціни на транспортні перевезення; планувати поставки; відслідковування руху вантажу по маршруту; відображення всіх операцій складської і транспортної логістики в обліковій системі 1С; підготовка звіту. |
|
Відправити резюме можна за посиланням |
Спеціаліст з бухгалтерського обліку |
Агропросперис |
закінчена вища освіта; досвід роботи бухгалтером (обов’язково); знання основ бухгалтерського обліку, податкового законодавства; впевнений користувач системи «Клієнт-банк»; впевнений користувач ПК, 1С 8, M.E.Doc, Word, Excel; уважність та готовність працювати з великими об'ємами інформації. |
формування та експорт платіжних доручень, відомостей на виплату коштів; створення заявок в системі «Клієнт-банк» на купівлю/продаж валюти; проведення експорту банківських документів в системі «Клієнт-банк»; проведення імпорту банківських виписок в систему 1С та рознесення банківських документів за попередній банківський день; проведення перевірки нарахування відсотків по кредитах з іноземними кредиторами відповідно до договорів, які заключено; перед сплатою відсотків по кредитах підготовка розрахунків відсотків за договорами в розрізі договорів, передача в електронному варіанті на УК та ПК (для підпису оригіналів та відправлення на банк). |
офіційне працевлаштування, соціальні гарантії, згідно КЗпП України; декретне місце; повний робочий день (з 8.00 до 17.00, п’ятиденка); участь в професійних тренінгах; добровільне медичне страхування. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер служби підтримки зі знанням польської та англійської мови |
LetyShops |
вміння грамотно і зрозуміло викладати думки письмово і усно (російською та українською); високий рівень володіння польською та англійською мовами; відповідальне і скрупульозне ставлення до поставлених задач; бажання працювати в задоволення. |
консультування користувачів в режимах електронної пошти, онлайн-чату; активна взаємодія з колегами та іншими відділами для виконання завдань; бажання розвиватися і охоче ділитися своїми знаннями з колегами і користувачами. |
робота в сучасному і комфортному офісі Вінниці; конкурентна зарплата; офіційне оформлення; уроки англійської та іспанської мов. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Маркетолог, менеджер акцій |
ТОВ Шик і Блиск |
|
організація та участь у масових заходах, соціальних проєктах; спонсорство, благодійність (розуміння які проєкти відповідають цінностям компанії, де варто бути присутніми); іміджева реклама; організація відкриття нових магазинів, акції, промо; аналітика та механіка акцій. |
сучасний класний офіс; офіційне працевлаштування; весь соц пакет; навчання, розвиток; харчування, зона відпочинку; івенти, подорожі, просто посиденьки з колегами. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер з туризму |
Анекс Тур |
презентабельна зовнішність + грамотна мова; досвід роботи в туризмі обов'язковий; знання хоча б декількох популярних курортів; вміння продавати, бажання вчитися і розвиватися; бажання професійно виявляти потребу мандрівника, а «Не впарювати тур» аби продати; розбиратися в туристичному законодавстві: візове оформлення, правила перетину кордону і т.д .; бажання виконати замовлення найкращим чином; знання англійської мови (базовий рівень); вміння працювати в команді, стресостійкість; уважність. |
прийом замовлень, підбір турів, бронювання; підготовка та оформлення документів, договорів; консультування та підбір турів відповідно до вимог туристів; повний цикл ведення туриста від моменту отримання заявки до повернення з подорожі; робота з соціальними мережами. |
комфортні умови роботи: 5 робочих днів, 2 вихідних (пн-пт з 10:00 до 19:00, сб 11: 00-17: 00); франчайзинговий офіс найбільшого оператора в Україні в самому центрі міста; постійний розвиток і навчання. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Помічник фінансиста |
ФОП Івахов Д.С. |
дівчина 21-27 років. |
робота з базою 1С; ведення звітності; розрахунок заробітної плати. |
комфортна робота з дому або в центрі міста; постійне зростання заробітної плати; кар’єрний ріст. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Бухгалтер |
ТОВ Вінницька НБК |
економічна освіта; досвід роботи в програмах «1С:Бухгалтерія», «Медок»; вміння працювати в системах «Банк-Клієнт», «Інтернет-Банк»; знання та досконале використання офісних програм «Microsoft» (Word, Excel тощо); вміння працювати з великою кількістю завдань та обсягом інформації; вміння працювати в команді, відповідальність, комунікабельність, дисциплінованість; вік — від 25 до 40 років; розглядаються резюме при наявності фото. |
бух/облік матеріалів; постановка обліку виробничих операцій; складання бухгалтерської та податкової звітності; ведення кадрової документації та розрахунок заробітної плати; контроль складських залишків, контроль за списанням товару зі складу; ведення операцій по руху ТМЦ, облік надходження, реалізації товару; прийом, контроль і обробка первинної документації; ведення документів по складу, формування документації по списанню товарів та участь в проведенні інвентаризації; ведення бухгалтерського та податкового обліку; здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк; надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів; контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами). |
стабільна та висока заробітна плата; дружній колектив; офіційне працевлаштування; зручний графік роботи; комфортні умови праці. |
Відправити резюме можна за посиланням |