Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Інспектор відділу кадрів

ТОВ Шик і Блиск

закінчена повна вища економічна освіта;

досвід роботи у кадровому діловодстві від 2-х років;

володіння програмами 1С 7.7., Медок, Бітрікс24;

знання чинного законодавства, уміння швидко орієнтуватись у змінах;

відповідальність, уважність, зосередженість, робота з великими обсягами інформації;

щирість, привітність, бажання працювати у великому колективі.

оформлення/звільнення/переміщення працівників (заповнення карток П2, документів, трудових, внесення даних у електронну систему);

розбір та перевірка документів на повернення (комунікації з магазинами);

підшивка документів;

ведення журналів;

написання посадових інструкцій;

ведення відпусток/лікарняних;

оформлення декретів;

ведення електронної бази працівників;

оформлення військового обліку.

офіційне працевлаштування;

стабільна, своєчасна висока заробітна плата;

соц. пакет;

навчання, розвиток;

корпоративні заходи/подорожі;

харчування, кімната відпочинку.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Бухгалтер

ВМ-Техніка

профільна ВО (економіка, бухг. облік, фінанси);

успішний досвід роботи на посаді бухгалтера комерційної структури від 2-х років;

досвідчений користувач ПК (1С, Клієнт-банк, M.E.Doc, Word, Excel);

досконале знання законодавчої бази з питань бухгалтерського та податкового обліку (вміння своєчасно відстежувати зміни).

складання статистичної, фінансової, податкової та іншої звітності;

ведення ФОП (2,3 група);

підготовка первинні документи: договори, акти;

проведення внутрішні аудити ФОП;

виконання службових доручень безпосереднього керівника.

офіційне працевлаштування;

оплата послуг зв’язку;

комфортне робоче місце (особистий кабінет);

5 денний робочий тиждень 09.00−17.00;

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Спеціаліст з бухгалтерського обліку (ділянка "Банк")

 

Агропросперис

 

забезпечення наявності товару за своїми товарними групами в оптимальній кількості і асортименту;

забезпечення планових показників по оборотності своїх товарних груп;

ведення пошуку постачальників, вивчення нових пропозицій від постачальників, підготовку для керівництва обґрунтованих пропозицій про залучення нових постачальників;

проведення переговорів з постачальниками і погодження умов поставки з безпосереднім керівником;

складання замовлення постачальника;

відстеження виконання замовлення;

контроль виконання зобов’язань перед постачальниками;

забезпечення документальних оформлень угод;

відстеження продажу по кожному товару і, в разі погіршення продажів, спільно з відділом маркетингу розробка і вживання заходів до зниження товарного залишку;

визначення видів товару, які необхідно внести в асортимент або вивести з асортименту зважаючи на безперспективність;

визначення мінімального складського залишку товарів і забезпечення наявності необхідної кількості товару на складі компанії;

забезпечення постійної наявності товарів підвищеного попиту, регулярне проведення моніторингу наявності та продажів по товарах підвищеного попиту з метою недопущення появи їх дефіциту;

забезпечення відділів і служб компанії усією необхідною інформацією про товари;

виконання окремих службових доручень безпосереднього керівника.

графік роботи: Пн-Пт з 9:00 до 18:00;

комфортний офіс та молодий колектив;

стабільна заробітна плата.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер зі збуту

А-Мега Авто

досвід роботи в прямих продажах від 2 років;

бажаний досвід роботи із автозапчастинами;

знання ПК, програми 1С бажано; MS Office;

наявність водійських прав та власного авто.

розвиток і ведення існуючої клієнтської бази, побудова взаємовигідних відносин з клієнтами;

виконання щомісячного плану продажів, збільшення обсягів продажів;

укладання договорів купівлі-продажу, контроль повернення видаткових накладних;

контроль якісної і кількісної представленості товару відповідно до стандартів компанії;

контроль і забезпечення повернення дебіторської заборгованості;

проведення аналізу діяльності конкурентів.

офіційне працевлаштування згідно КЗпП України;

100% офіційна заробітна плата;

п’ятиденний робочий тиждень (субота, неділя вихідний);

час роботи: з 09.00 до 18.00;

комфортне робоче місце, згуртований колектив;

компенсація палива, мобільний зв’язок.

Відправити резюме можна за посиланням.

Начальник відділу правового та кадрового забезпечення (страхування)

ПАТ НАСК Оранта

вища юридична освіта;

досвід роботи юристом від 2 років;

знання кадрового діловодства (оформлення кадрової документації);

знання в галузі трудового права;

ініціативність, уважність, стресостійкість.

супроводження судово-претензійної роботи;

надання юридичних консультацій підрозділам дирекції;

супроводження договірно-правової роботи;

ведення електронної бази даних по судових справах;

ведення кадрової роботи дирекції.

гідний рівень оплати праці;

можливість розвитку та підвищення свого професійного рівня;

офіційне працевлаштування;

дружній колектив професіоналів та однодумців.

Відправити резюме можна за посиланням.

Категорійний менеджер

ВМ-Техніка

досвід роботи на аналогічній позиції у великій системній компанії (бажано ритейл) не менше року;

знання основ категорійного менеджменту і вміння застосовувати на практиці;

знання і розуміння оффлайн та онлайн ринку побутової техніки;

навички ведення переговорів з постачальниками;

досвідчений користувач ПК: Word, Excel, PowerPoint.

 

управління групою у всіх магазинах компанії;

планування та розробка стратегії по досягненню поставлених цілей товарообігу та прибутку;

управління та розвиток асортименту товарних категорій;

аналіз ринку та підбір асортименту;

організація і контроль робіт з постачальниками;

контроль цін та ціноутворення;

контроль актуальності залишків в магазинах, ведення обліку товарних запасів категорії;

організація і проведення акцій;

облік доходів і витрат, формування бюджету з операційній діяльності;

визначення критеріїв, побудова та контроль асортиментної матриці;

організація та контроль портфелю постачальників/брендів;

закупівля товару категорії;

проведення переговорів з постачальниками;

контроль актуальності залишків в інтернет-магазині, ведення обліку товарних запасів категорії;

робота з оптимізації витрат.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Помічник менеджера із закупівель

ТОВ Френдт

середня спеціальна освіта або вища освіта;

досвід роботи на аналогічній посаді вітається, але не вимагається;

навики роботи в режимі багатозадачності;

гарні навички роботи у комп’ютері (MS office: Word, Excel, Інтернет браузери, бажано 1C);

вміння планувати та організовувати свою роботу за пріоритетністю задач;

вміння грамотно і структуровано подавати інформацію;

посвідчення водія категорії В обов’язково (з реальним стажем водіння від 1 року).

планування та забезпечення виконання плану-графіка закупівель в рамках затверджених бюджетів;

вибір постачальників основних видів ТМЦ за встановленими критеріями;

організація роботи з існуючими постачальниками і пошук нових;

аналіз витрат та контроль дефіцитів і складських залишків ТМЦ, ефективне їх використання;

планування обсягів замовлення згідно плану виробництва;

контроль оплати та своєчасного надходження ТМЦ щодо термінів, кількості, комплектації та якості;

регулярний моніторинг цін конкурентів;

робота з дебіторською заборгованістю.

стабільна та вчасна оплата праці;

всебічна підтримка команди;

звичайний графік роботи 5 днів на тиждень (пн-пт) з 9:00 до 18:00;

дружній колектив та яскраве корпоративне життя;

комфортний офіс.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Маркетолог

АКЦентр

навички Google Analytics;

навички Photoshop, Illustrator (фото, відео редактори);

досвід у проведенні конкурсів, розіграшів та вікторин;

вміння легко писати цікаві тексти;

знання трендів інтернет-маркетингу;

грамотне володіння українською та російською мовами;

креативність, адаптивність, бажання навчатись та розвиватись;

вміння чути керівників, легкість в комунікації.

ведення та наповнення сторінок компанії в соціальних мережах;

формування контент плану;

створення та оформлення контенту: текст, фото, відео та інше;

аналіз ринку, аудиторії і конкурентів;

залучення підписників, збільшення аудиторії;

формування та підвищення лояльності до бренду;

комунікація з підписниками, відповіді на коментарі;

моніторинг ефективності просування сторінок;

робота з дизайнером;

організація sms та Viber розсилки.

офіційне працевлаштування;

стабільна висока з/п (рівень оговорюється на співбесіді);

соціальні гарантії;

корпоративний відпочинок та навчання;

робота в колективі, який завжди готовий підтримати та допомогти.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Юрисконсульт

ТОВ Муніципальний консалтинговий центр

вища юридична освіта;

знання законодавства в сфері публічних закупівель, господарського, цивільного, корпоративного, трудового, податкового, житлово-комунального, IT — права;

досвід юридичного супроводу фінансово-господарської діяльності підприємства від 2-х років;

досвід роботи від 2-х років в сфері публічних закупівель;

знання тендерних процедур та досвід у підготовці тендерної документації/пропозиції;

досвід роботи на електронних платформах Prozorro, Smart Tender, Zakupki prom ua, тощо;

навички договірної та судово-претензійної роботи;

високий рівень грамотності і уважності у роботі з документами;

відповідальність, результативність та вміння працювати в команді.

повний юридичний супровід фінансово-господарської діяльності підприємства;

оформлення, укладання та супровід господарських договорів;

представництво інтересів підприємства в державних установах та інших організаціях;

претензійно-позовна робота;

проведення аналізу закупівель, вибір найбільш вигідних тендерів для участі;

підготовка тендерної документації-пропозиції, супровід публічної закупівлі;

участь у виробленні тактики для перемоги в торгах, залежно від замовника та потенційних конкурентів.

офіційне працевлаштування та заробітна плата;

гідний рівень оплати праці;

5-денний робочий тиждень (субота, неділя вихідні);

забезпечення робочого місця всім необхідним.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Категорійний менеджер

ТОВ Конссалтинг Корект

відкритість у спілкуванні, проактивність, відповідальність, порядність, вміння працювати в команді;

здатність дотримуватись високих стандартів обслуговування клієнтів;

готовність пройти початкове навчання у діючій філії іншого міста, протягом 2-х тижнів (відрядження, оплачує компанія);

водійські права категорії «В» та досвід водіння авто обов’язково.

 

розвиток певної категорії товару (меблева фурнітура, плитні матеріали для виробництва меблевих комплектуючих);

розширення та підтримання клієнтської бази Центального регіону;

відрядждення з метою пошуку і залучення нових клієнтів та підтримання відносин з існуючими;

розробка пропозицій, що сприяють збільшенню продажів по закріпленим клієнтам, підготовка та просування акцій;

залучення, утримання та консультація клієнтів;

проведення телефонних переговорів;

ведення клієнтів.

висока та стабільна заробітна плата;

цікава робота у компанії з високою корпоративною культурою, яка постійно розвивається;

молодий та дружній колектив;

можливість кар'єрного росту;

графік роботи: Пн-Пт, з 9.00−18.00;

офіційне працевлаштування;

місцезнаходження за адресою: 1-й км. Хмельницького шосе, р-н «Епіцентру», с. Зарванці, вул. Одеська, 2.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Комерційний менеджер із заготівлі с/г продукції

Агропросперіс

досвід роботи від 3 років в закупівлі та заготівлі с/г продукції;

напрацьована база клієнтів по регіону;

готовність працювати не в офісі;

виконання плану закупівлі по регіону.

 

заготівля с/г продукції на елеваторах Групи Агропросперіс;

моніторинг ринку елеваторів / зберігання в регіоні;

збільшення бази с/г виробників;

знання і моніторинг цін основних трейдерів;

робота з поклажодавцями (с/г виробники, трейдера);

виявлення потреб с/г виробників;

планування роботи елеватора з поклажодавцями (приймання, відвантаження, перевалка і тд);

внесення пропозицій щодо оптимізації процесів;

організація закупівлі сільгосппродукції зернових і олійних по регіону;

ведення переговорів з товаровиробником і кінцевим покупцем / трейдером сільгосппродукції.

оклад + щоквартальний бонус;

мобільний зв’язок, ноутбук;

медичне страхування на добровільній основі;

корпоративне навчання, участь в корпоративних заходах.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Аналітик

Датагруп

вища технічна або економічна освіта;

обов’язковий досвід на аналогічній посаді;

обов’язково досвідчений користувач пакету MS Office (особливо Excel — зведення таблиць, візуалізація даних, робота з формулами);

вміння звітувати;

готовність працювати в активному режимі;

бути уважним під час виконання монотонної роботи;

бути впевненим у своїх рішеннях і готовим їх аргументувати;

уважність, ініціативність та прагнення до розвитку;

емоційна врівноваженість та стійкість до стресових ситуацій.

забезпечення аналітичної підтримки та супровід роботи проєктів;

ведення статистичних даних;

формування операційних звітів;

зведення заробітної плати;

контроль за дотримання показників проєктів;

узгодження, контроль та виставлення рахунків контрагентам.

 

зручний сучасний офіс;

конкурентна заробітна плата;

офіційне працевлаштування з дотримання КЗпП України;

оплачувана відпустка 24 дні та лікарняний;

стабільний графік: 9−18 з Пн по Пт;

безкоштовне медичне страхування;

цікаві проєкти, молодий активний колектив.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

SMM-менеджер

 

володіння навичками фотошопу чи іншими графічними редакторами;

вміння працювати контентом та писати тексти;

вміння організувати івент чи інші активності.

 

комплексна робота з усіма маркетинговими інструментами;

організація і супровід онлайн та офлайн заходів;

робота із соціальними мережами Instagram, FB (сторіс, публікації, активності, розіграші);

розробка контент плану;

аналіз активності аудиторії;

можливість генерувати та впроваджувати нові ідеї.

робота в цікавому активному та впізнаваному проєкті;

молодий та дружній колектив;

зручний графік;

можливість рости та розвиватись;

конкурентна заробітна плата з можливістю прив’язки до результату.

Відправити резюме можна за посиланням.

Бухгалтер

ТОВ Вілара

вища або неповна вища освіта;

вмілий користувач ПК та офісних програм;

комунікабельність, відповідальність, дисциплінованість;

активність у роботі.

облік супутніх товарів на АЗС;

виписка податкових накладних;

своєчасна реєстрація податкових та акцизних накладних в М.Е.Doc;

підготовка звітів по виконаній роботі безпосередньому керівнику.

стабільна робота у великій компанії;

своєчасна оплата праці;

дотримання гарантій згідно КЗпП.

Відправити резюме можна за посиланням.

Спеціаліст з тендерних закупівель, юрист

ТОВ Вінпродтрейд

досвід роботи з електронними торговими майданчиками в системі Prozorro;

освіта вища бажано юридична або економічна;

знання законодавства, що регулює публічні закупівлі;

уміння ефективно працювати з великим об'ємом інформації;

навики ділового спілкування та ведення переговорів, вміння проводити телефонні перемовини з замовниками;

знання правил роботи з документами, основ діловодства;

впевнений користувач ПК, Іnternet, MS Office;

уважність до деталей, комунікабельність, вміння працювати в команді;

бажання вчитися та самовдосконалюватися;

вільне володіння українською мовою, знання етики ділового спілкування.

вивчення тендерної документації;

підготовка та подання повного пакету документів для участі в тендері;

безпосередня участь у торгах, електронних аукціонах;

підготовка та подання повного пакету документів переможця торгів;

аналіз тендерних пропозицій;

оскарження результатів процедур закупівель;

укладення договорів з замовниками.

 

офіційне працевлаштування;

своєчасна виплата заробітної плати;

5-денний робочий тиждень 8:00 — 17:00;

дружній колектив.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер з продажів мінеральних добрив

 

Агрокомпанія «МАКОШ»

 

хист до продажів;

енергійність;

людяність;

трудолюбивість;

результатоорієнтовність.

виконання плану продажів;

дотримання ритму роботи (дзвінки, пошук нових клієнтів);

якісне і регулярне заповнення CRM (навчимо);

знання продуктів компанії та продуктів конкурентів;

постійне вдосконалення агрономічних знань та технік продажів, контроль авто- та залізничних рейсів;

участь у заходах для просування бренду компанії;

вміння налаштувати до себе та знаходити спільну мову з різними людьми;

грамотність на письмі та вимові.

графік роботи Пн-Пт з 8.30-17.30;

обідня перерва з 12.30-13.30;

обіди за рахунок компанії;

корпоративне вивчення англійської в офісі;

цікаві корпоративні заходи, сумісні поїздки;

транспортна довозка від Західного автовокзалу;

офіційне працевлаштування.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Обліковець, комірник

ТОВ Барлінек Інвест

досвід роботи від 1 року;

навички роботи з комп’ютерною технікою, знання програми 1С та Excel;

наявність водійського посвідчення;

наявність посвідчення водія навантажувача (не обов’язково, але є перевагою);

позмінний графік роботи;

активність у роботі;

навички роботи в умовах багатозадачності;

високий ступінь відповідальності;

комунікабельність, відповідальність, дисциплінованість.

прийом на склад, зберігання і видача зі складу матеріальних цінностей;

забезпечення обліку товарно-матеріальних цінностей, звітної документації;

перевірка відповідність прийнятих цінностей супровідним документам;

організація збереження матеріалів таким чином, щоб запобігти їх псування;

прийом участь у проведенні інвентаризації продукції;

несення повну матеріальну відповідальність.

 

робота у підприємстві з іноземними інвестиціями;

високий рівень корпоративної культури;

сучасне обладнання від найкращих світових виробників;

офіційне працевлаштування;

конкурентно-спроможна заробітна плата;

надання щорічної оплачуваної відпустки тривалістю 24 календарних дні;

постійна індексація заробітної плати в сторону збільшення;

безкоштовна доставка до місця роботи;

безкоштовна перепідготовка працівників;

навчання безпосередньо на виробництві;

можливість кар'єрного росту;

великий дружній колектив;

святкові подарунки для працівників та їх дітей.

Відправити резюме можна за посиланням.

Мерчендайзер

Партнер-ДК

досвід прямих продажів вітається;

наявність водійських прав і стажу водіння 2 роки;

бажання працювати на результат;

вміння вести переговори;

пунктуальність і відповідальність;

бажання розвиватися в сфері продажів.

 

слідкування за товарами на полицях в магазинах і супермаркетах;

слідкування за розміщенням вітрин і додаткового обладнання;

розміщення POS-матеріалів (цінників, плакатів);

оцінка запасів, відстеження та своєчасне поповнення залишків;

заміна торгового агента (якщо ТА знаходиться у відпустці або на лікарняному).

п'ятиденний робочий тиждень (з 8:00 до 18:00);

забезпечення корпоративного мобільного зв'язку;

корпоративне навчання;

корпоративний автомобіль;

можливості для кар'єрного зростання.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Бухгалтер

RIA.com

знання основ податкового, трудового, фінансового і господарського законодавства;

знання порядку складання податкової та статистичної звітності;

досвід роботи з ЗЕД і валютними операціями, оподаткування таких операцій;

знання ПК та інструментів Google Docs або Microsoft Office на рівні впевненого користувача;

досвід роботи з 1С 8.2 або BAS Бухгалтерія КОРП;

навички роботи з іншими інструментами, такими як: клієнт-банк, M.E.Doc, Вчасно, інші сервіси ЕДО.

ведення компанії на загальній системі оподаткування, платника ПДВ;

подача податкової та фінансової звітності за МСФЗ;

організація та контроль документообігу по ЗЕД-контрактам;

організація документообігу і порядок документального оформлення операцій;

відображення на рахунках БО операцій, план і кореспонденція рахунків.

необхідна для роботи техніка та інструменти;

8-годинний робочий день (ПН — ПТ);

навчання та професійне зростання.

 

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер ЗЕД

ТОВ Пеллегрін

досвід роботи в сфері ЗЕД (експорт / імпорт) бажано;

англійська мова — рівень не нижче Intermediate;

активність, бажання працювати;

наявність авто.

пошук нових клієнтів;

співпраця і взаємодія з діючими клієнтами;

організація зустрічей і ведення переговорів, листування з потенційними клієнтами;

укладання договорів на поставку продукції, обговорення умов угоди, контроль виконання договірних зобов’язань (контроль якості і термінів відвантаження);

підготовка документів для митного оформлення;

участь у виставках.

зручний графік роботи пн — пт, режим з 9−00 до 18−00;

офіційне оформлення в штат згідно з чинним законодавством;

щорічна оплачувана відпустка;

корпоративне навчання і доброзичливий колектив;

своєчасні виплати заробітної плати, 2 рази на місяць;

оплата мобільного зв’язку;

місце роботи — смт Турбів, 20 км від Вінниці.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер з продажу (HoReCa)

Асканія FMCG

досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року;

навики ведення переговорів з клієнтами;

бажання розвиватись у сфері продажів.

залучення нових клієнтів (ресторани, кафе, бари та ін.);

організація та проведення презентацій/переговорів;

збільшення обсягів продажів;

підпис угоди з клієнтами.

робота з відомими брендами;

зручний графік роботи;

офіційне працевлаштування та оплачувана відпустка;

конкурентна заробітна плата (ставка + %);

компенсація проїзду (пального), моб. зв’язку.

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер з продажу (В2В)

ЙЕ Енергія

досвід роботи на посаді регіонального менеджера або на керівних посадах в активних продажах B2B;

відмінне володіння технікою активних продажів;

знання ринку регіону;

досвід роботи в CRM і автоматизованих системах.

 

аналіз ринку, пошук та залучення клієнтів В2В;

ведення переговорів, організація та участь у зустрічах з потенційними та існуючими клієнтами;

супровід клієнтів, контроль виконання договірних зобов’язань;

формування комерційних пропозицій та укладання договорів;

утримання та крос-продажі існучим клієнтам.

офіційне працевлаштування та офіційна заробітна плата;

бонуси за виконання плану обсягів реалізації

цікаві завдання по оптимізації процесів продажу.

 

Відправити резюме можна за посиланням

Кухар

ресторан T-Bonе

кулінарна освіта;

досвід роботи в установах від 1 року;

досвідчений фахівець;

охайна, уважна, відповідальна людина, яка вміє працювати в молодому дружньому колективі;

знає, як і любить смачно готувати.

 

приготування їжі по ТК;

дотримання внутрішніх правил.

 

молода і дружня команда;

своєчасна, висока зарплата;

зміна, гнучкий режим робочого часу (від 15 змін, деталі обговорюються на співбесіді);

доставка в кінці роботи.

Відправити резюме можна за посиланням