Вакансії для студентів і випускників станом на 28.10.2021
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Фахівець з бронювання авіаквитків |
Aviacontact |
попередній досвід з бронювання/купівлі авіапослуг буде перевагою; знання англійської мови на середньому рівні і вище; впевнений користувач ПК; уважність, відповідальність, уміння швидко сприймати та обробляти інформацію. |
своєчасна та в повному обсязі обробка запитів з купівлі авіаквитків; купівля авіаквитків; заповнення інформації із закупівлі у системі замовника; надання звітності по виконаній роботі. |
попереднє навчання в офісі; графік роботи 3/2; дружня атмосфера, підтримка та допомога. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з персоналу, рекрутер |
ТОВ Автострада |
досвід роботи на аналогічній посаді (в галузі виробництва або будівництва); досвід масового підбору — буде перевагою; успішний досвід закриття позицій різного рівня та складності; знання та практичний досвід застосування методів оцінки персоналу; досвід розробки програм адаптації та мотивації персоналу; soft skills: вміння приймати самостійні рішення; комунікабельність, позитивне мислення, доброзичливість, ініціативність, проактивність, гнучкість мислення, креативність, відповідальність, бажання розвиватися в сфері HR. |
повний цикл рекрутмента; закриття вакансій різнього рівня; організація заходів з підвищення лояльності та покращення корпоративної культури. |
офіційне працевлаштування (згідно КЗпП України); медичне страхування; п’ятиденний робочий тиждень; стабільна та конкурентоспроможна заробітна плата; навчання всередині компанії та за її межами. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор ресторану |
Колиба над Бугом |
досвід роботи в даній сфері; досвід роботи офіціанта (бажано). |
організація роботи персоналу; навчання офіціантів; контроль кухні; складання банкетного меню та ін. |
графік роботи з 10:00 до 23:00 (у вихідні дні до 24.00), 5/5. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Фахівець з публічних закупівель |
ТОВ Юрія-Фарм |
вища економічна або юридична освіта; знання закону про публічні закупівлі; досвід роботи з первинними документами; впевнений користувач ПК, офісних програм, 1-С; досвід закупівель; здатність швидко навчатися. |
моніторинг системи Prozzoro та SmartTender з метою пошуку необхідних та запланованих торгів; здійснення підготовки та оформлення пакету супровідної документації, відповідно до законодавчих вимог та внутрішньо-нормативної документації корпорації для участі компанії в тендерних продажах; вносити документацію до 1С. |
офіційне працевлаштування в Корпорації з ТОП-10 роботодавців України; конкурентна та офіційна оплата праці; щомісячна премія за досягнуті цілі та щорічний бонус; можливість відпочинку протягом 30 календарних днів, замість 24 по КЗпПУ + додаткові дні відпустки згідно колективного договору; часткове медичне обслуговування (сезонне щеплення та частковий медичний супровід у випадках захворювання COVID, забезпечення антисептичними засобами та масками); корпоративне безкоштовне харчування; ноутбук, корпоративний мобільний зв’язок; розвиток на корпоративних тренінгах, вебінарах, семінарах; робота в команді з амбіційними цілями; можливість подорожей за кордон для найкращих команд Корпорації; можливість реалізовувати цінності корпорації. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
ВМ-Техніка |
профільна ВО (економіка, бухг. облік, фінанси); успішний досвід роботи на посаді бухгалтера комерційної структури від 2-х років; досвідчений користувач ПК (1С, Клієнт-банк, M.E.Doc, Word, Excel); досконале знання законодавчої бази з питань бухгалтерського та податкового обліку (вміння своєчасно відстежувати зміни); |
складання статистичної, фінансової, податкової та іншої звітності; ведення ФОП (2,3 група); підготовка первинних документів: договори, акти; проведення внутрішніх аудитів ФОП; виконання службових доручень безпосереднього керівника. |
офіційне працевлаштування; оплата послуг зв’язку; комфортне робоче місце (особистий кабінет); 5 денний робочий тиждень 09:00−17:00; |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Категорійний менеджер |
Перчатка-центр |
вища освіта (економіка, торгівля); досвід роботи на аналогічній посаді, однак готові розглядати молодих активних претендентів; високий рівень комунікативних навичок і навичок ведення переговорів; володіння стандартними пакетами MS Office на рівні впевненого користувача, володіння Excel — на високому рівні (зведені таблиці, робота з формулами); аналітичний склад розуму; уважність; організованість, стійкість до стресів; націленість на результат. |
планування поставок; прогнозування закупівель; формування замовлень постачальнику; формування достатніх товарних запасів на складах компанії. |
конкурентна та своєчасна заробітна плата; офіційне працевлаштування та соціальна захищеність; стабільний графік роботи з 9:00 до 18:00, ПН-ПТ; комфортне робоче місце, оснащене сучасними гаджетами; можливість професійного кар’єрного зростання і розвиток компетенцій; навчання за рахунок компанії (при необхідності); підтримка наставника в процесі адаптації; регулярні тімбілдінги та корпоративний відпочинок. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Категорійний менеджер |
ВМ-Техніка |
досвід роботи на аналогічній позиції у великій системній компанії (бажано ритейл) не менше року; знання основ категорійного менеджменту і вміння застосовувати на практиці; знання і розуміння оффлайн та онлайн ринку побутової техніки; навички ведення переговорів з постачальниками; досвідчений користувач ПК: Word, Excel, PowerPoint. |
управління групою у всіх магазинах компанії; планування та розробка стратегії по досягненню поставлених цілей товарообігу та прибутку; управління та розвиток асортименту товарних категорій; аналіз ринку та підбір асортименту; організація і контроль робіт з постачальниками; контроль цін та ціноутворення; контроль актуальності залишків в магазинах, ведення обліку товарних запасів категорії; організація і проведення акцій; облік доходів і витрат, формування бюджету з операційній діяльності; визначення критеріїв, побудова та контроль асортиментної матриці; організація та контроль портфелю постачальників/брендів; закупівля товару категорії; проведення переговорів з постачальниками; контроль актуальності залишків в інтернет-магазині, ведення обліку товарних запасів категорії; робота з оптимізації витрат. |
тренінги, семінари, навчальні заходи; високий дохід, відповідно докладених зусиль. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Тренер, HR-менеджер |
ТОВ Вордмедіа |
бажання розвиватися в сфері HR-менеджменту; досвід проведення тренінгів та інтерв'ю; досвід у сфері продажів; володіння базовими знаннями з підбору та адаптації персоналу; наявність комунікативних навичок і готовність працювати з великим обсягом інформації. |
проведення тренінгу для торгового персоналу; пошук і відбір кандидатів; проведення інтерв'ю та інтерв’ю; допомога в адаптації нових співробітників; оформлення працівників та ведення обліку. |
стабільний і високий заробіток; зручний графік роботи 09:00−18:00, сб і нд — вихідні дні; офіційне працевлаштування; комфортний офіс + зручне розташування; можливість кар’єрного зростання і саморозвитку; привітна команда і сприятлива атмосфера. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Аналітик |
Megasport |
досвід роботи на аналогічній посаді; досвід роботи з великими обсягами інформації; досконалі навики користування ПК, а саме відмінне знання програмного пакета MS Office (MS Excel-досконально!), Інтернет / електронна пошта: Internet Explorer, Opera, Outlook, The bat. |
формування оперативних і планових звітів по переміщенню товару; аналітика товарообігу; обробка статистичних даних; ведення супровідного документообігу; розробка нових форм звітності. |
цікава робота в дружній команді професіоналів; можливість кар'єрного росту та професійного розвитку; достойна винагорода. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
Еталон Сервіс |
знання бухгалтерських рахунків і ведення бухгалтерського обліку; знання бухгалтерського обліку підприємства на загальній системі ПДВ; відповідний досвід роботи; стресостійкість та наполегливість; знання 1С Підприємство 8.3, М.Е.DOC, Електронний кабінет. |
оформлення первинних документів; здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк; контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами); розрахунок заробітної плати; складання бухгалтерської та податкової звітності. |
офіційне працевлаштування; графік з 9 до 18 год. з Пн по Пт; період випробування — 2 тижні; |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адвокат |
Беліф |
вища юридична освіта; досвід роботи на аналогічній посаді від 2 років; навички складання договорів, претензій, претензій, оскарження рішень інспекційних та контролюючих органів, проведення правового аналізу справи для надання висновків та рекомендацій; глибокі знання трудового та процесуального законодавства, господарського та цивільного права. |
супровід питань нерухомості (оренда, податкове та інше законодавство про використання та право власності на нерухомість); супровід логістичної компанії (реєстрація потужностей, договори оренди, купівля-продаж, послуги, обслуговування основних засобів і т.д.); роздрібна підтримка (договори оренди, питання використання РРО та РРО, договори купівлі-продажу, ліцензійні та інші договори). |
можливість рости і розвиватися; корпоративні заходи; робота в соціально відповідальній компанії, яка стежить за тенденціями, цінує ідеї співробітників і розвивається разом з ними; конкурентний рівень оплати праці з прозорою системою нарахування; офіційне працевлаштування; 5-денний робочий тиждень з 9:00 до 18:00, вихідні: Сб, Нд. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
SMM-менеджер |
ЕкоДім |
досвід роботи контент-менеджером більше року; знання ПК, перевірка тексту на унікальність; грамотність, креативність, стиль та лаконічність; навики обробки фото-контенту в Photoshop (буде перевагою). |
робота в SMM, підготовка постів і їх розміщення, робота з фотоматеріалом; створення контенту для лендінгів, постів; складання контент-плану і його виконання; підбір фото, відеоконтенту для публікацій, постановка ТЗ; розміщення фотоконтенту, статтейних матеріалів, наповнення текстових блоків. |
робота у стабільній компанії з командою професіоналів; конкурентний рівень заробітної плати та своєчасна виплата; комфортні умови для роботи; графік — повний робочий день. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Головний бухгалтер |
ФОП Лебедєва В.Г. |
досвід роботи головним бухгалтером, заступником головного бухгалтера, єдиним бухгалтером; досвід проходження перевірок контролюючих органів; високий рівень відповідальності та професійної експертизи, готовність до складних завдань, уважність; знання Microsoft Office (Word, Excel), 1С (8) УТП, M.E.Dok, Інтернет, система «Клієнт-Банк». |
бухгалтерський супровід (ТОВ + ПДВ); контроль/організація/ведення первинної документації; формування та надання фінансової звітності та звітності з прибутку; підготовка та подання всіх видів звітності по ТОВ; робота з контролюючими органами. |
робочий графік: 9:00−18:00 (ПН-ПТ); комфортний офіс; доброзичлива команда, відповідальний роботодавець, офіційне працевлаштування, конкурентний дохід, своєчасна виплата заробітної плати |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Експерт з обслуговування клієнтів |
OTP Bank |
досвід в продажах продуктів банку від 1 року; досвід здійснення усіх касових операцій банку; вміння проводити переговори з клієнтами. |
РКО фізичних та юридичних осіб; продаж банківських продуктів; обслуговування клієнтів. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Економіст з фінансової роботи |
ФОП Лебедєва В.Г. |
вища економічна освіта; впевнений користувач 1С; досвід роботи; здатність опрацьовувати великі обсяги інформації. |
контроль за виконанням фінансових показників підрозділами підприємства; додержання касової дисципліни; ведення розрахунків з постачальниками (замовниками); контроль за своєчасним надходженням усіх належних підприємству коштів; забезпечення додержання режиму економії. |
можливість самореалізації та професійного розвитку; дружній колектив; офіційне працевлаштування; графік роботи з ПН по ПТ з 9:00 до 18:00; |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер із закупівель |
ФОП Ніколайчук І.В. |
наявність комунікативних навичок проведення переговорів з виробниками; досвід проведення аналітики закупівель; ініціативність в покращені якості закупівель; досвід роботи в закупівлях обов’язково; досвід роботи в 1С, EXCEL, Word. |
пошук товарів за вигідними цінами; замовлення постачальникам товару; прийом і оприбуткування товару; контроль заборгованості постачальників; контроль термінів придатності товару; участь у переобліках, допомога пакувальнику. |
своєчасна виплата заробітної плати; % від закриття прибуткових угод; кава, чай за рахунок підприємства; графік роботи: понеділок — п’ятниця, з 9:00 до 18:00; остання субота місяця до 14:00 переоблік. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
Перчатка-центр |
вік від 20 до 45 років; вміння швидко навчатися в процесі роботи; володіння ПК, пакет програм 1С, M.E.Doc, Вчасно, Клієнт-Банк; Word, Excel. |
ведення ФОП на єдиному податку; робота з клієнт-банком; облік первинної документації (прибуткові накладні, видаткові накладні); ведення внутрішнього документообігу та контроль за своєчасним отриманням первинних документів; загрузка, перевірка та реєстрація в M.E.Doc вихідних податкових накладних; списання канцелярських та господарських товарів; підготовка даних для формування звітності по ФОП. |
своєчасна виплата заробітної плати; офіційне працевлаштування та повний соціальний пакет; повний робочий день ПН — ПТ з 9:00 до 17:00, 1 година обідньої перерви. Одна робоча субота в місяць з 9:00 до 14:00; регулярні тімбілдінги та корпоративний відпочинок. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Категорійний менеджер |
ВиЯр |
відкритість у спілкуванні, проактивність, відповідальність, порядність, вміння працювати в команді; здатність дотримуватись високих стандартів обслуговування клієнтів; готовність пройти початкове навчання у діючій філії іншого міста, протягом 2-х тижнів (відрядження, оплачує компанія); водійські права категорії «В» та досвід водіння авто обов’язково.
|
розвиток певної категорії товару (меблева фурнітура, плитні матеріали для виробництва меблевих комплектуючих); розширення та підтримання клієнтської бази Центального регіону; відрядждення з метою пошуку і залучення нових клієнтів та підтримання відносин з існуючими; розробка пропозицій, що сприяють збільшенню продажів по закріпленим клієнтам, підготовка та просування акцій; залучення, утримання та консультація клієнтів; проведення телефонних переговорів; ведення клієнтів. |
висока та стабільна заробітна плата; цікава робота у компанії з високою корпоративною культурою, яка постійно розвивається; молодий та дружній колектив; можливість кар’єрного росту; графік роботи: Пн-Пт, з 9:00−18:00; офіційне працевлаштування; місцезнаходження – 1-й км. Хмельникого шосе, р-н «Епіцентру», с. Зарванці, вул. Одеська, 2. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор |
ФОП Корбут Ю.В. |
ініціативність та лідерські якості; комунікабельність, привітність, оптимізм; грамотність та вміння спілкуватись з людьми; дисциплінованість, пунктуальність та відповідальність. |
прийом та видача замовлень на доставку, самовивіз; прийом замовлень на бронювання. Зустріч та розсадка гостей; відповіді на телефонні дзвінки та консультація гостей за потребою; прийом замовлень на банкети; вирішення конфліктних ситуацій; участь в підборі кадрів ресторану, проведення їх навчання; контроль роботи офіціантів, барменів, мийників, якості обслуговування; мотивація команди підлеглих, їх підтримка. |
офіційне працевлаштування; достойна та конкурентна фінансова винагорода; комфортні умови праці включаючи харчування; гнучкий та зручний позмінний графік; оплачуваний період стажування 1 місяць; підтримку та доброзичливість колективу; швидкий та чесний зворотній зв’язок від керівника та команди; реальні можливості професійного та кар'єрного росту. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Фахівець із супроводу продажів |
Агріі Україна |
досвід роботи фахівцем з супроводу продажів, логістом або бухгалтером від 2-х років; знання порядку документального оформлення при продажі та відвантаженні товару клієнтам; знання правил ведення бухгалтерського обліку; володіння правилами ведення документообігу; наявність аналітичного мислення, уважність до деталей; гарні комунікативні навички та високі стандарти ділового спілкування; впевнений користувач ПК; вільне користування 1С8 Торгівля та склад. |
обробка заявок на продукцію прийом, узгодження, коригування, проведення документів в 1С; прийом і контроль первинної документації по відповідним ділянкам бухгалтерського обліку, підготовка їх до обробки; звірки взаєморозрахунків з контрагентами, інформування щодо протермінованої дебіторської заборгованості; формування та контроль виписки супроводжуючих документів, та виконання всіх договірних умов; відслідковування руху товару, участь у інвентаризації складів, тощо. |
робота в дружній команді професіоналів і підтримка; офіційна оплата праці та працевлаштування з дотримання всіх гарантій КзПП України; можливість особистого та професійного росту; медичне страхування та страхування життя за рахунок Компанії після проходження випробувального терміну; оплачувані лікарняні; оплачувана відпустка 24 дні на рік; робота з командою, де чують та поважають твою думку; колектив, який вміє не лише ефективно працювати, а й драйвово відпочивати. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Маркетолог |
Медичний центр Салютем |
досвід роботи маркетологом, SMM-менеджером від 2-х років; практичний досвід просування брендів в соц. мережах; вміння створювати якісний текстовий, фото, відеоконтент; вміння працювати в Google Ads, Google Analytics, Facebook Ads; розуміння принципів seo, контекстної, таргетованої реклами; автономність, ініціативність, креативність, аналітичний склад розуму. |
комплексний маркетинговий супровід проєкту; участь у розробці маркетингової стратегії та концепцій проєкту; ведення соціальних сторінок компанії (Facebook, Instagram); створення текстового та відео контенту; самостійно або через підрядників налаштування та ведення каналів діджитал і офлайн просування; робота над впровадженням та організацією нових акцій; indoor,outdoor реклама; організація PR-заходів. |
зручний графік роботи; конкурентна заробітна плата; цікаві завдання в проєкті; корпоративні заходи та подорожі; комфортне робоче місце у сучасному МЦ; офіційне працевлаштування; соціальний пакет державних гарантій. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Комерційний менеджер із заготівлі с/г продукції |
Агропросперис |
досвід роботи від 3 років в закупівлі та заготівлі с/г продукції; напрацьована база клієнтів по регіону; готовність працювати не в офісі; виконання плану закупівлі по регіону. |
заготівля с/г продукції на елеваторах Групи Агропросперіс; моніторинг ринку елеваторів / зберігання в регіоні; збільшення бази с/г виробників; знання і моніторинг цін основних трейдерів; робота з поклажодавцями (с/г виробники, трейдера); виявлення потреб с/г виробників; планування роботи елеватора з поклажодавцями (приймання, відвантаження, перевалка і тд); внесення пропозицій щодо оптимізації процесів організація закупівлі сільгосппродукції зернових і олійних по регіону; ведення переговорів з товаровиробником і кінцевим покупцем / трейдером сільгосппродукції. |
оклад + щоквартальний бонус; мобільний зв’язок, ноутбук; медичне страхування на добровільній основі; корпоративне навчання, участь в корпоративних заходах. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Мерчендайзер |
Партнер-ДК |
досвід прямих продажів вітається; наявність водійських прав і стажу водіння 2 роки; бажання працювати на результат; вміння вести переговори; пунктуальність і відповідальність; бажання розвиватися в сфері продажів. |
слідкувати за відображенням товарів на полицях в магазинах і супермаркетах; слідкувати за розміщенням вітрин і додаткового обладнання; розміщення POS-матеріалів (цінників, плакатів); оцінка запасів, відстеження та своєчасне поповнення залишків; заміна торгового агента (якщо ТА знаходиться у відпустці або на лікарняному). |
п’ятиденний робочий день з 8:00 до 18:00; забезпечення корпоративного мобільного зв’язку; корпоративне навчання; корпоративний автомобіль; можливості для кар’єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням |