Вакансії для студентів і випускників станом на 11.11.2021
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Менеджер з постачання |
ТОВ БМР |
|
забезпечення наявності товару за своїми товарними групами в оптимальній кількості і асортименті; забезпечення планових показників по оборотності своїх товарних груп; ведення пошуку постачальників, вивчення нових пропозицій від постачальників, підготовка для керівництва обґрунтованих пропозицій про залучення нових постачальників; проведення переговорів з постачальниками і погодження умов поставки з безпосереднім керівником; складання замовлення постачальникам, відстеження виконання замовлення, контроль виконання зобов’язань перед постачальниками; визначення видів товару, які необхідно внести в асортимент або вивести з асортименту; визначення мінімального складського залишку товарів і забезпечення наявності необхідної кількості товару на складі компанії; забезпечення постійної наявності товарів підвищеного попиту, регулярне проведення моніторингу наявності та продажів по товарах підвищеного попиту з метою недопущення появи їх дефіциту; забезпечення робітників всім необхідним матеріалом; виконання окремих службових доручень безпосереднього керівника. |
графік роботи Пн-Пт з 9:00—18:00; комфортний офіс та молодий колектив; стабільна заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Контент менеджер |
ФОП Степановський А.Ю. |
вміння читати і збирати інформацію англійською мовою; базове розуміння серфінгу в інтернеті; впевнений користувач ПК; наполегливість, уважність, вміння тривалий час виконувати монотонну роботу; досвід роботи з SMM; знання англійської мови. |
робота з каталогом компаній; перевірка релевантності даних в таблицях. |
повний робочий день; робота в офісі. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
Євровектор Плюс |
вища освіта (бухгалтерський облік/фінанси); досвід роботи від 2 років; знання основ бухгалтерського обліку, податкового законодавства; впевнений користувач ПК, 1С:8 USP; уважність, акуратність, відповідальність, старанність; вміння працювати з великим обсягом інформації. |
обробка вхідної первинної документації, внутрішнього документообігу; облік документів-квитанцій на послуги; акти звірки з постачальниками; нарахування заробітної плати (відпустки, компенсація); звіти про витрати; готівкові операції; виконання наказів головного бухгалтера. |
офіційне працевлаштування; своєчасна виплата заробітної плати; режим роботи: Пн-Пт з 9:00 до 18:00; офіс в центрі міста; підвищення заробітної плати. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
Еталон Сервіс |
знання бухгалтерських рахунків і ведення бухгалтерського обліку; знання бухгалтерського обліку підприємства на загальній системі ПДВ; відповідний досвід роботи; стресостійкість та наполегливість; знання 1С Підприємство 8.3, М.Е.DOC, Електронний кабінет. |
оформлення первинних документів; здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк; контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами); розрахунок заробітної плати; складання бухгалтерської та податкової звітності. |
офіційне працевлаштування; графік з 9:00 до 18:00 год. з Пн по Пт; період випробування — 2 тижні. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з якості харчової продукції |
ТОВ ВВК Груп |
досвід роботи на харчовому виробництві; фізична активність; бажання навчатись та розвиватись; навичка роботи за комп’ютером; грамотне володіння українською та російською мовами; уважність до деталей; наявність водійських прав буде перевагою. |
прийом та облік сировини; контроль переробки сировини; контроль санітарно-гігієнічних умов виробництва; оформлення документації для відвантаження готової продукції. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Внутрішній аудитор |
ТОВ Тедіс Україна |
вища освіта; стаж роботи за фахом; добре володіння MS Office (особливо Excel) та 1С:8; навички роботи з великим обсягом інформації; аналітичні здібності; готовність до відряджень — 75%. |
проведення перевірок фінансово-господарської діяльності структурних підрозділів; аналіз ризиків; аналіз фінансово-господарської діяльності; контроль складання всіх видів звітності (бухгалтерська, спеціальна внутрішня звітність). |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Асистент HR-відділу |
ТОВ Хоум-Нет |
вища освіта; досвід роботи в HR або рекрутингу буде перевагою; знання сучасних тенденцій в сфері HR; навички рекрутингу та оцінки персоналу; високорозвинені комунікативні навички, вміння слухати, емпатичність, емоційна стійкість; досвідчений користувач MS Office. |
проведення телефонних та особистих інтерв’ю; пошук кандидатів на job сайтах та різних джерелах; закриття офісних вакансій компанії різних напрямків; участь в адаптації та супровід персоналу; відрядження до районних центрів; формування та створення внутрішнього і зовнішнього кадрового резерву; підтримка сприятливої робочої атмосфери в колективі, формування і розвиток корпоративної культури. |
цікава робота в компанії, що стрімко розвивається; можливість реалізувати найцікавіші ідеї; молодий та енергійний колектив; лояльне керівництво; нормований графік роботи; можливість зовнішнього навчання та розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Помічник аналітика (Instagram) |
ФОП Гончар А.С. |
дівчина віком від 18 до 30 років; володіння гугл таблицями, рівень — активний користувач; базові знання LP і Tilda; розуміння роботи Дірект в Інстаграм; готовність до вечірньої/ранкової роботи; висока концентрація і посидючість; аналітичний склад розуму; відповідальність. |
підрахунок статистики діалогів в Instagram-direct; аналіз діалогів; підрахунок запитів на окремий товар; перенесення даних в таблицю звітності; звітність перед керівництвом; сортування фото; робота з ZOOM. |
фріланс, віддалена робота; робота в Instagram; можливість поєднувати з навчанням чи основним видом діяльності; зайнятість в день до 7−8 годин; можливість кар'єрного росту в компанії; молодий, амбітний та дружній колектив; корпоративні заходи. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
ТОВ Консалтинг Корект |
освіта за спеціальністю «Облік та аудит»; високі компетенції щодо податкового та бухгалтерського обліку в різних галузях економіки, як то: оптова торгівля, сільське господарство, виробництво; реальне вміння працювати в режимі багатозадачності; стресостійкість; досвід роботи бухгалтером від 2-х років. |
забезпечення документообігу з покупцями в тісній комунікації з менеджерами з продажу; документальне оформлення тендерних процедур; внесення в бухгалтерські програми первинних документів; ведення ФОП на єдиному податку; ПДВ (реєстрація податкових накладних); деяка статистична звітність; організація роботи та контроль помічника. |
комфортний офіс; молодий, дружній колектив; всі соціальні гарантії згідно КЗпП України; гнучкий графік за необхідності, п’ятиденний робочий тиждень; корпоративне навчання; індивідуальне навантаження з пропорційною оплатою; реальна можливість кар'єрного росту. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Економіст |
ТОВ Автострада |
освіта: вища (бажана спеціальність за освітою: Економіка та підприємництво/Облік та аудит/Фінанси); бажаний досвід на аналогічній посаді- 2 роки (перевага кандидатам з досвідом в галузі — виробництва/будівництва); володіння ПК (програми): 1С 8.3, Word, Excel; самоорганізованість; здатність до швидкого навчання новому; активність, вміння працювати в дуже багатофункціональному режимі; комунікабельність, вміння знаходити компромісні рішення. |
контроль своєчасної подачі звітів про списання ТМЦ; контроль за отриманням підтверджувальних документів в повному обсязі; перевірка правильності списання ПММ відповідно до транспортної документації; перевірка надходження матеріалів по складах, згідно транспортної документації та 1С. |
офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно КЗпП України; робота в перспективній компанії та дружній команді; корпоративний мобільний зв’язок; медичне страхування. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер із закупівель |
ЕкоДім |
вища освіта; знання ПК (1С 8, Excel); досвід роботи на аналогічній посаді є обов’язковим; здатність опрацьовувати великий об'єм інформації; аналітичний склад розуму, багатозадачність та розвинені комунікативні навички. |
аналітика та формування оптимальних залишків на складах, формування замовлення постачальнику; робота із запитами відділу продаж по термінах доставки та вартості товару; пошук, аналіз, вибір постачальників; визначення та контроль умов поставки та розрахунків; укладення договорів та звірка взаєморозрахунків з постачальниками; моніторинг асортименту та цін. |
робота у стабільній компанії; графік роботи: Пн-Пт, 8:30−18:00; гідний рівень оплати праці; можливість професійного та кар'єрного зростання; дружній колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Копірайтер зі знанням контент-маркетингу |
Текстум |
постійне навчання й вдосконалення; вивчення інтернет-маркетингу, бізнесу, соцмереж; впевнений користувач ПК; відповідальність й пунктуальність; досвід роботи в аналогічній сфері не менше 2 років; експертні знання з інтернет-маркетингу, просування соцмереж; уміння працювати з гугл-документами; досконале володіння російською та українською мовами, великим плюсом буде іноземна на рівні В2+; уміння працювати з програмами для перевірки унікальності; уміння і бажання розбиратися у будь-якій тематиці. |
написання цікавих експертних текстів для підвищення впізнаваності та лояльності бренду. |
робота в комфортному офісі або дистанційно; офіційне працевлаштування після випробувального терміну; цікаві завдання та нові перспективні проєкти. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер по заробітній платі |
ФОП Їжаковський О.Л. |
вища економічна освіта; досвід роботи від 2 років (нарахування з/п+кадрова документація); знання бухгалтерського та податкового законодавства; впевнений користувач ПК; знання 1-С, Excel, Word, МЕДос.; самоорганізованість, відповідальність; чесність, уважність та порядність. |
нарахування заробітної плати, авансу відпускних, лікарняних; формування та здача звітності по ФОП; ведення кадрового обліку; підготовка співробітникам довідок про доходи; організація і вдосконалення системи обліку. |
гідна та конкурентна заробітна плата; офіційне працевлаштування; режим роботи — з 9:00 до 18:00 (сб, нд. — вих.); дружній та молодий колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Експерт з обслуговування клієнтів |
OTP Bank |
досвід в продажах продуктів банку від 1 року; досвід здійснення усіх касових операцій банку; вміння проводити переговори з клієнтами. |
РКО фізичних та юридичних осіб; продаж банківських продуктів; обслуговування клієнтів. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Контент-менеджер |
DOM.RIA |
володіння російською та українською мовами; знання ПК та Інтернету на рівні впевненого користувача; схильність до роботи з людьми, комунікабельність; ініціативність, самостійність; здатність до навчання; вміння працювати в команді; організованість і здатність до планування; здатність грамотного і чіткого викладу матеріалу, як усно, так і письмово. |
розміщення та актуалізація контенту на сайті; створення перевіреного інтернету через актуалізацію контенту; можливість щодня покращувати продукт, з яким ти працюєш — команда завжди відкрита до твоїх ідей і пропозицій. |
віддалений формат роботи (м.Вінниця); «гнучкий» графік робочого дня (з 08:00, 09:00, або 10:00); 8-и годинний робочий день; навчання та професійне зростання згідно грейду. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Рекрутер |
Укрпошта |
досвід роботи в підборі персоналу від 1 року; розуміння і знання методів роботи з персоналом (проведення співбесід); особисті якості: доброзичливість, комунікабельність, стресостійкість, прагнення до розвитку і досягнення результату, уважність. |
проведення телефонних та особистих інтерв’ю; пошук кандидатів на job сайтах та різних джерелах; закриття офісних вакансій компанії різних напрямків; участь в адаптації та супровід персоналу; відрядження до районних центрів; формування та створення внутрішнього і зовнішнього кадрового резерву; підтримка сприятливої робочої атмосфери в колективі, формування і розвиток корпоративної культури. |
робота в чудовому колективі та лояльне керівництво; можливість розвиватись і реалізовувати себе; кар'єрний ріст; стабільна заробітна плата згідно КЗпП; графік роботи: Пн-Пт з 8:30 — 17:30 год. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
Перчатка-центр |
вік від 20 до 45 років; вміння швидко навчатися в процесі роботи; володіння ПК, пакет програм 1С, M.E.Doc, Вчасно, Клієнт-Банк; Word, Excel. |
ведення ФОП на єдиному податку; робота з клієнт-банком; облік первинної документації (прибуткові накладні, видаткові накладні); ведення внутрішнього документообігу та контроль за своєчасним отриманням первинних документів; завантаження, перевірка та реєстрація в M.E.Doc вихідних податкових накладних; списання канцелярських та господарських товарів; підготовка даних для формування звітності по ФОП. |
своєчасна виплата заробітної плати; офіційне працевлаштування та повний соціальний пакет; повний робочий день ПН — ПТ з 9:00 до 17:00, 1 година обідньої перерви. Одна робоча субота в місяць з 9:00 до 14:00; регулярні тімбілдінги та корпоративний відпочинок. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
SMM-менеджер |
ЕкоДім |
досвід роботи контент-менеджером більше року; знання ПК, перевірка тексту на унікальність; грамотність, креативність, стиль та лаконічність; навики обробки фото-контенту в Photoshop (буде перевагою). |
робота в SMM, підготовка постів і їх розміщення, робота з фотоматеріалом; створення контенту для лендінгів, постів; складання контент-плану і його виконання; підбір фото, відеоконтенту для публікацій, постановка ТЗ; розміщення фотоконтенту, статтейних матеріалів, наповнення текстових блоків. |
робота у стабільній компанії з командою професіоналів; конкурентний рівень заробітної плати та своєчасна виплата; комфортні умови для роботи; графік — повний робочий день. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу (B2B) |
ТОВ Хаскі Аутсорсинг |
досвід у продажах В2В або велике бажання і готовність вчитися; комунікабельність, активність і націленість на результат. |
пошук потенційних клієнтів; холодні дзвінки представникам бізнесу, в тому числі директорам і власникам; проведення ділових зустрічей, ведення переговорів, укладання договорів. |
авторська програма навчання (для різного рівня, від новачків до просунутих менеджерів); графік: Пн-Пт 9:00 -18:00; оплачувана відпустка та лікарняний; оплачуваний спортзал; тренінги з залученням зовнішніх спікерів; подорожі за виконання плану. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Фахівець із супроводу продажів |
Агріі Україна |
досвід роботи фахівцем з супроводу продажів, логістом або бухгалтером від 2-х років; знання порядку документального оформлення при продажі та відвантаженні товару клієнтам; знання правил ведення бухгалтерського обліку; володіння правилами ведення документообігу; аналітичне мислення, уважність до деталей; гарні комунікативні навички та високі стандарти ділового спілкування; впевнений користувач ПК; вільне користування 1С8 Торгівля та склад. |
обробка заявок на продукцію прийом, узгодження, коригування, проведення документів в 1С; прийом і контроль первинної документації по відповідним ділянкам бухгалтерського обліку, підготовка їх до обробки; звірки взаєморозрахунків з контрагентами, інформування щодо протермінованої дебіторської заборгованості; формування та контроль виписки супроводжуючих документів, та виконання всіх договірних умов; відслідковування руху товару, участь у інвентаризації складів, тощо. |
робота в дружній команді професіоналів і підтримка; офіційна оплата праці та працевлаштування з дотримання всіх гарантій КзПП України; можливість особистого та професійного росту; медичне страхування та страхування життя за рахунок Компанії після проходження випробувального терміну; оплачувані лікарняні; оплачувана відпустка 24 дні на рік; робота з командою, де чують та поважають твою думку; колектив, який вміє не лише ефективно працювати, а й драйвово відпочивати. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Маркетолог |
Медичний центр Салютем |
досвід роботи маркетологом, SMM-менеджером від 2-х років; практичний досвід просування брендів в соц. мережах; вміння створювати якісний текстовий, фото, відеоконтент; вміння працювати в Google Ads, Google Analytics, Facebook Ads; розуміння принципів seo, контекстної, таргетованої реклами; автономність, ініціативність, креативність, аналітичний склад розуму. |
комплексний маркетинговий супровід проєкту; участь у розробці маркетингової стратегії та концепцій проєкту; ведення соціальних сторінок компанії (Facebook, Instagram); створення текстового та відео контенту; самостійн або через підрядників налаштування та ведення каналів діджитал і офлайн просування; робота над впровадженням та організацією нових акцій; indoor,outdoor реклама; організація PR-заходів. |
зручний графік роботи; конкурентна заробітна плата; цікаві завдання в проєкті; корпоративні заходи та подорожі; комфортне робоче місце у сучасному МЦ; офіційне працевлаштування; соціальний пакет державних гарантій. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Адміністратор ресторану |
Синергия Тим |
лідерські, товариські якості, відповідальність, орієнтація на результати, вміння організувати команду для продуктивної роботи, швидкого навчання, презентабельного зовнішнього вигляду, ввічливості і грамотності; досвід роботи в сегменті HoReCa обов'язковий. |
створення сприятливої атмосфери в залі; робота з співробітниками (навчання, розвиток, формування команди офіціантів); гості (вивчення потреб гостей, ввічливе спілкування); розвиток (саморозвиток і навчання, прагнення до кар'єрного зростання); документообіг (звітність для управління, робота з програмами для спрощення роботи підприємства); номер (контроль чистоти та санітарії); прийом замовлень на банкет. |
режим роботи: плаваючий, змінний (09:30-02:00 нд-чт), (09:30-04:00 пт-сб) караоке з 20:00 до 06:00; гідна зарплата (ставка + % робочих завдань + % замовлень на банкети); офіційне працевлаштування; безкоштовне харчування 2 рази на день; зручне розташування, ТРЦ «Мегамолл». |
Відправити резюме можна за посиланням |
Мерчендайзер |
IDS |
бажаний досвід роботи на посаді мерчендайзера в великій виробничій компанії від 6 місяців; порядність, взаємоповага, ініціативність, ефективність, відповідальність, орієнтація на результат; бажання розвиватись у напрямку продажів; навики аналізу та ефективної комунікації, вміння працювати з інформацією; наявність діючої медичної книжки. |
відвідування торгових точок згідно із затвердженим маршрутом; викладка продукції згідно стандартів мерчендайзингу; управління товарним запасом в торговій точці; розміщення POS матеріалів; подання регулярної звітності згідно встановлених компанією правил, форматів та термінів. |
офіційне працевлаштування; гідна та стабільна заробітна плата; навчання та можливості професійного зростання у великій міжнародній компанії; дружний колектив професіоналів. |
Відправити резюме можна за посиланням |