Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Контент-менеджер

РІА Медіа

досвід роботи ведення сторінок в соц.мережах;

навички роботи в Canva та інших редакторах;

вміння писати короткі та влучні тексти, швидко шукати інформацію та аналізувати її.

публікування постів (підготовка макетів та написання текстів до них);

розміщення посилань на сайт довідки на різних ресурсах;

відповіді на коментарі та звернення від користувачів.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Бухгалтер

ТОВ Сварог Девелопмент

досвід на аналогічній посаді не менше 1-го року;

вища освіта (бух.облік, економіст);

знання бух.обліку, податкового обліку;

володіння практичним досвідом роботи в 1С 8.3, впевнений користувач Word, Exсel;

уміння і бажання працювати в команді.

огляд первинних документів та їх визнання в системі бухгалтерського обліку;

проведення звірок з контрагентами;

контроль за своєчасністю подання податкової звітності та сплати відповідних платежів до бюджету.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Технолог харчової промисловості

Грош

освіта в сфері харчової промисловості буде перевагою;

досвідчений користувач ПК (MS Office, Internet, електронна пошта);

уміння аналізувати і використовувати аналітичні дані;

досвід управління персоналом;

комунікабельність, ініціативність, націленість на результат.

удосконалення існуючої та впровадження нової продукції;

розробка технологічних і калькуляційних карт;

контроль за технологічним процесом;

контроль якості готової продукції і викладки;

розробка і впровадження нових рецептур.

робота у великій компанії;

гідна та стабільна оплата праці;

офіційне працевлаштування;

дружній колектив.

Відправити резюме можна за посиланням.

Адміністратор торгового залу

АТБ-маркет

ефективне досягнення результатів за основними показниками роботи на попередніх посадах;

наявність середньої спеціальної (торгової, економічної), незакінченої вищої або вищої освіти (переважно у сфері торгівлі, економіки, фінансів, менеджменту);

наявність успішного керівного досвіду роботи не менше 1 року в роздрібній торгівлі продуктами харчування або на офісних посадах;

наявність досвіду роботи з ПК на рівні впевненого користувача (Windows, MS Word, MS Excel, бажано знання 1С: Торгівля і склад);

готовність до навчання.

формування ефективної команди (підбір, адаптація, навчання, координація і контроль роботи персоналу);

забезпечення максимальної привабливості магазину для покупців відповідно до корпоративних стандартів Компанії;

контроль і забезпечення збереження ТМЦ.

стабільна та своєчасна оплата;

безкоштовне навчання;

можливість роботи поруч з будинком;

дотримання трудового законодавства;

кар'єра в команді Лідера.

Відправити резюме можна за посиланням.

Регіональний менеджер з продажу (B2B-напрямок)

Lugera Ukraine

досвід роботи в В2В продажах щонайменше 2 роки (FMCG сектор, або напрямок пакування);

комунікабельність та клієнтоорієнтованість;

розвинуті навички проведення переговорів;

самостійність та цілеспрямованість;

високий рівень знання англійської мови;

водійське посвідчення та готовність до відряджень (20/80).

пошук та залучення нових клієнтів (напрямок B2B);

підтримка співпраці з існуючими замовниками, продаж продукції та обладнання для пакування;

розвиток та зміцнення позицій компанії в своєму сегменті ринку;

ведення корпоративної звітності.

цікава робота в провідній міжнародній компанії;

офіційне працевлаштування;

конкурентна заробітна плата;

службове авто;

медичне страхування.

Відправити резюме можна за посиланням.

Керівник проєктів розвитку кредитування б/у авто в регіоні

OTP Bank

досвід в продажах продуктів банку від 2 років;

вміння проводити переговори з клієнтами;

вміння працювати в команді;

постійне навчання новому;

вміння брати на себе відповідальність;

вміння розуміти людей.

ведення перегорів і залучення нових партнерів;

організація побудови і підтримки партнерських взаємин з автосалонами, майданчиками з продажів б/в авто та відділеннями роздрібного бізнесу;

виконання планових показників з продажу.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Копірайтер

РІА Медіа

досвід написання текстів для цільових сторінок, сайтів, заточених для конверсій;

досвід написання контенту для реклами в соціальних мережах (Facebook/Instagram);

досвід SEO копірайтингу;

відмінне знання української / російської мови;

досвід роботи від одного року (написання текстів з нуля).

копірайтинг і переписування статей;

написання контенту для цільових сторінок, веб-сайтів;

досвід написання рекламних текстів, текстів-магнітів, постів в соціальних мережах, новин на сайтах;

взаємодія з командою.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Інтернет-маркетолог (Хмельницький)

Pollardi Fashion Group

досвід роботи на аналогічній посаді від 2 років;

знання англійської мови (бажано);

досвід налаштування та ведення контекстної та таргетованої реклами, розуміння трендів SMM та контент-маркетингу + загальне розуміння SEO;

знання інструментів аналітики Google Analytics, Яндекс Метрика, Google Ads;

знання принципів роботи Performance-маркетингу та метрик вимірювання ефективності реклами;

любов до цифр та маркетингу;

креативність, самоорганізованість, почуття відповідальності за кінцевий результат, комунікабельність, ініціативність;

стресостійкість та готовність працювати в режимі багатозадачності.

реалізація ефективної інтернет-маркетингової стратегії розвитку бренду;

формування позиціонування бренду компанії в інтернет просторі;

ведення та просування сторінок соц. мереж — Facebook, Pinterest, Instagram/ аналітика ефективності;

виконання плану по якісним лідам, підрахунок конверсії, вартості ліда і окупності реклами, планування бюджетів;

формування завдань підрядникам;

розміщення компанії та брендів компанії на тематичних сайтах, пабліках та оновлення інформації;

аналітика ефективності тематичних сайтів, пабліків та контроль правильності їх роботи;

написання текстового контенту для сайтів;

формування текстів для viber та смс-розсилань;

формування акційних повідомлень та пошук візуальної частини;

контроль технічної справності сайтів, перевірка їх роботи;

координація запуску рекламних кампаній;

робота з маркетинговою воронкою;

аналіз ключових показників ефективності реалізації digital-стратегії і формування плану роботи по всіх каналах і інструментах;

аналіз ефективності сайтів за допомогою Google Analytics, формування рекомендацій підрядникам.

робота у м. Хмельницькому;

свобода творчості і цікаві завдання;

навчання і розвиток;

комфортний офіс і зручне розташування компанії;

амбітна команда однодумців;

заробітна плата: ставка+KPI.

Відправити резюме можна за посиланням.

Бухгалтер-економіст

Максiма

досвід роботи хоча б в якійсь із сфер: послуги, СГ, будівельно-ремонтні, транспортні, послуги, виробництво, будівництво.

ведення документообігів (первинні документи, заключення договорів, оприбуткування товару);

надання рахунків контрагентам;

контроль взаєморозрахунків між покупцями і постачальниками;

формування та здача податкової звітності;

підготовка тендерної документації, комерційних договорів;

володіння спеціалізованими програмами (1С, Клієнт Банк, Medok)

графік роботи з 9:00 до 18:00;

можливо не повний робочий день;

оплачувані лікарняні, відпустки;

службовий телефон.

Відправити резюме можна за посиланням.

Бухгалтер

ТОВ Баядера Логистик

вища, середня спеціальна економічна/бухгалтерська освіта;

досвід роботи на аналогічній посаді в торговій компанії не менше 1 року;

знання, досвід роботи з первинною документацією, з великою кількістю контрагентів;

знання, досвід ведення бухгалтерського обліку банку, документообігу банку;

знання програмного продукту 1С, впевнена команда Excel, Word;

відповідальність, комунікабельність, готовність працювати з великим обсягом документів.

облік банку, клієнт-банк, первинні документи;

контроль за своєчасним і правильним відображенням на бухгалтерських рахунках операцій, пов'язаних з переміщенням безготівкового розрахунку ДС;

підготовка щомісячних звітів;

участь у щомісячній інвентаризації.

офіційне працевлаштування;

стабільна робота у великій компанії;

гідна, своєчасна оплата праці;

дружня, професійна команда;

Відправити резюме можна за посиланням.

Молодший системний адміністратор

Медичний центр Салютем

досвід в обслуговуванні комп’ютерної та офісної техніки і розуміє принцип її роботи;

базові навички налаштування мереж;

бажання навчатись та ділитись своїм досвідом з іншими;

вища технічна освіта;

знання архітектури ПК;

володіння основами радіомонтажу (не обов’язкова вимога, але буде додатковим плюсом).

обслуговування офісної та комп’ютерної техніки, локальної мережі, систем відеонагляду, ІР-телефонії, серверів, організації інформаційної безпеки, автоматизації бізнес-процесів та ін.;

обслуговування програмного забезпечення;

прокладка комунікаційних ліній;

взаємодія з сервісними компаніями, постачальниками програмного забезпечення та комплектуючих до офісної і комп’ютерної техніки.

цікава робота у професійному колективі;

навчання та можливість професійного розвитку;

офіційне працевлаштування;

відпустка 24 календарні дні;

пакет соціальних гарантій та медичного обслуговування у приватному центрі.

Відправити резюме можна за посиланням.

Супервайзер торгових представників

ЕкоДім

 

забезпечення контролю і навчання торгових представників по ввіреній території;

постановка цілей команді місячних, тижневих, щоденних, моніторинг і контроль їх виконання;

виконання плану продажів;

забезпечення контролю та аналізу дебіторської заборгованості;

супровід ключових клієнтів на території;

аналіз роботи конкурентів;

розвиток території, збільшення обсягу продажів;

забезпечення персоналу актуальною інформацією по товару, бонусах, умовах роботи;

забезпечення виконання стандартів компанії.

графік роботи: пн-пт, 8.30−18.00;

конкурентний та стабільний рівень заробітної плати;

навчання персоналу (тренінги, семінари);

можливість професійного, кар'єрного і фінансового зростання;

робота в компанії однодумців.

Відправити резюме можна за посиланням.

Логіст

Кондитер-С

досконале знання комп. програм: 1C, Word, Excel, Mapex;

знання території м.Вінниця і Вінницька область;

досвід роботи з офісними та логістичними програмами;

знання складських і транспортних процесів.

 

соціальна захищеність;

офіційне працевлаштування;

просторий та затишний офіс;

своєчасна заробітна плата.

Відправити резюме можна за посиланням.

Кредитний менеджер

OTP Bank

 

робота з клієнтами та продавцями в магазинах Ельдорадо або КОМФІ;

консультація клієнтів по умовах придбання товарів в кредит і підвищувати свої вміння в продажах, продаж кредитних карток;

оформлення заявок в програмах Банку, підпис кредитних договорів;

допомога клієнтам після оформлення кредиту по різних питаннях.

робота максимально близько до міста проживання;

стабільний щомісячний дохід ставка+бонуси, з виплатою 2 рази на місяць та без затримок;

гнучкий графік, 4/2 або 5/2, з плаваючими вихідними;

офіційне працевлаштування по трудовій книжці, оплачувана відпустка та лікарняний;

нові та цікаві знайомства;

робота в молодіжній команді.

Відправити резюме можна за посиланням.

Касир відділення банку

ТОВ АВ металл групп

освіта — вища, професійно-технічна або повна середня;

бажаний досвід роботи касиром банку;

бажання працювати з клієнтами у відділенні;

чесність, уважність, акуратність, відповідальність.

прийом платежів;

проведення валютно-обмінних операцій;

оформлення касових і банківських документів;

забезпечення якісної обробки, формування і упаковка грошових білетів, монет і валютних цінностей;

здійснення грошових переказів.

можливість отримати свій перший досвід роботи;

кар'єрне та професійне зростання;

потужна система розвитку персоналу — (корпоративний Універ, система дистанційного навчання, mini MBA);

офіційне працевлаштування з першого робочого дня;

«біла» заробітна плата.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер з персоналу, рекрутер

ТОВ Автострада

досвід роботи на аналогічній посаді від 2 років (обов’язково);

досвід підбору персоналу виробничих, будівельних компаній різних рівнів;

знання КЗпП, основ кадрового обліку, психології та управління персоналом;

вища освіта.

виконання роботи із забезпечення підприємства працівниками потрібних професій, спеціальностей і кваліфікації згідно з цілями, стратегією та профілем підприємства;

розробка перспективних і річних планів по кадровому резерві комплектування підприємства персоналом з урахуванням перспектив його розвитку;

вирішення питань найму, звільнення, переведення працівників, контроль їх розстановки і правильність використання у підрозділах підприємства.

офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно КЗпП України;

медичне страхування;

п’ятиденний робочий тиждень з можливістю повної та часткової зайнятості;

цікава та динамічна робота в компанії, що стрімко розвивається;

можливість зростати разом з компанією.

Відправити резюме можна за посиланням.

Головний економіст відділення банку

Ощадбанк

вища економічна освіта (перевага — банківська освіта);

досвід роботи в банку на аналогічній посаді від 1 року;

вміння продавати банківські продукти;

досвід роботи з клієнтами — фізичними та юридичними особами;

комунікабельність, цілеспрямованість, відповідальність, чесність, клієнтоорієнтованість.

залучення клієнтів;

продаж банківських продуктів та послуг;

консультація та обслуговування клієнтів;

операційне супроводження клієнтів;

звітність керівництву.

кар’єрне та професійне зростання;

потужна система розвитку персоналу — (корпоративний Універ, система дистанційного навчання, mini MBA);

офіційне працевлаштування з першого робочого дня;

«біла» заробітна плата.

Відправити резюме можна за посиланням.

Бухгалтер з розрахунків

ТОВ КСМ юа

досвід роботи бухгалтером від 1-го року та аналітичний склад розуму;

можливість продуктивно працювати в команді;

старанність та уважність в роботі;

бажання розвиватися та покращувати світ навколо;

чесна, відповідальна та дисциплінована особистість;

практичний досвід роботи з 1С 8.3 та впевнений користувач ПК.

ведення собівартості товарів;

нарахуванням заробітної плати, відпускних та лікарняних;

звітність ПДФО та ЄСВ;

робота з ФОП.

оплата праці на випробувальному терміні;

конкурентний рівень заробітної плати;

офіційне працевлаштування;

максимальна допомога та сприяння в роботі;

цікаві проєкти, які дозволяють розвиватися;

перспектива кар’єрного росту та рівня доходу в амбіційному бізнес-проєкті;

регулярне навчання та сприяння всебічному розвитку (компанія оплачує 50% вартості за навчання);

оплачувана відпустка та лікарняні;

усе необхідне для комфортної і зручної роботи (ноутбук, навушники, чай, кава, печиво);

корпоративні заходи та подорожі.

Відправити резюме можна за посиланням

Керівник віддаленого складу

ТОВ Житомирский мясокомбинат

досвід роботи в логістиці (склад, транспорт), або досвід в продажах (регіональний/територіальний менеджер);

знання програми Excel; 1C;

бажано наявність автомобіля.

управління товарними запасами: підготовка та розрахунок, враховуючи план продажів, план залишків готової продукції;

контроль термінів придатності продукції на складах, умов складського зберігання;

проведення вибіркової інвентаризації залишків на складах;

контроль авто транспорту партнерів на дотримання регламенту «холодного ланцюга»;

участь в розробці маршрутів доставки продукції, враховуючи плани розвитку території.

гідна заробітна плата;

офіційне працевлаштування, соціальний пакет;

відрядження 40% робочого часу;

мобільний зв’язок;

амортизація авто, ГСМ.

Відправити резюме можна за посиланням

Начальник кадрового відділу

ТОВ Автострада

досвід роботи на аналогічній посаді від 2-х років (обов'язково);

досвід роботи з кадровим документообігом виробничих, будівельних компаній різних рівнів;

досвід роботи керівником відділу кадрового адміністрування;

досконале знання КЗпП, основ кадрового обліку.

організація роботи відділу кадрового адміністрування;

робота по оформленню працівників потрібних професій, спеціальностей і кваліфікацій згідно з цілями, стратегією та профілем підприємства;

проведення прийняття, звільнення, переведення працівників, контроль їх розстановки у підрозділах підприємства;

ведення звітності відділу відповідно до норм законодавства.

офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно КЗпП України;

медичне страхування;

п’ятиденний робочий тиждень;

цікава та динамічна робота в компанії, що стрімко розвивається;

можливість зростати разом з компанією.

Відправити резюме можна за посиланням

Керівник відділу переміщення товарів

Аврора

досвід роботи в сфері складської логістики буде конкурентною перевагою;

досвід управління командою від 1 року;

досвід оптимізації бізнес процесів, регламентації діяльності, розробки та управління по KPI;

висока відповідальність і націленість на результат;

розвинені лідерські якості, вміння вибудовувати ефективну команду;

уміння працювати в режимі багатозадачності, високий рівень самоорганізації;

стратегічне мислення;

лояльність.

завантаження/розвантаження матеріальних цінностей;

прийом переміщень зі складів;

відправка переміщень на торгові точки;

видача переміщень на склади;

прийом повернень з торгових точок;

навички роботи з MS Office, GMS, Google таблиці;

комунікація з торговими точками.

можливість стати частиною команди, яка постійно росте та розвивається;

можливість швидко та ефективно рости як професіонал;

комфортний інноваційний і сучасний Розподільчий Центр;

внутрішні програми корпоративного центру навчання та часткова фінансова допомога на отримання освіти в престижних бізнес-школах та у відомих тренерів.

Відправити резюме можна за посиланням

Економіст відділення банку

Аккордбанк

вища освіта;

досвід роботи економістом в Банку від 1 року;

знання ПК та оргтехніки;

наявність особистих якостей, як: комунікабельність, уважність, пунктуальність, допитливість, вміння працювати в команді;

знання стандартів продажів.

залучення фізичних та юридичних осіб для обслуговування;

активні продажі банківських продуктів клієнтам;

здійснення розрахунково-касового обслуговування фізичних та юридичних осіб;

обслуговування переказів в національній та іноземній валюті з дотриманням вимог валютного законодавства;

здійснення фінансового моніторингу клієнтів;

проведення фінансових операцій клієнтів відповідно до законодавства України та нормативних актів НБУ;

ведення регістрів бухгалтерського обліку відповідно до вимог НБУ;

складання фінансової та статистичної звітності;

формування клієнтської бази відділення;

дотримання високих стандартів обслуговування клієнтів.

гідний рівень оплати праці (оклад + щомісячна премія від виконання плану+ бонуси за продажі продуктів банку+ щоквартальна премія);

можливість кар’єрного росту та професійного розвитку;

робочий день з 9:00 до 18:00, вихідні: Сб та Нд.

Відправити резюме можна за посиланням

Офіс-менеджер-рекрутер

МегаСмак

освіта: базова вища або середня спеціальна;

досконале знання офісних програм «Microsoft» (Word, Excel тощо);

швидкість набору тексту;

вміння організувати свій робочий час та безперебійну роботу життєдіяльності офісу;

вміння організувати прийом відвідувачів.

забезпечення життєдіяльності офісу;

опрацювання договорів, оформлення додатків до договорів;

відповідь на телефонні дзвінки;

розміщення оголошень про вільні вакансії;

участь у проведенні свят;

виконання доручень HR-менеджера;

виконання щоденних звітів.

графік роботи - Пн-Пт з 9:00 до 18:00. Вихідні: Сб, Нд.

Відправити резюме можна за посиланням

Оператор 1С

Беліф

впевнений користувач 1С8, Excel, ЕДІ;

має досвід роботи на аналогічних посадах;

комунікабельний, відповідальний, багатофункціональний і уважний.

оперативне і коректне внесення інформації в базу 1С8;

контроль правильності проведення документів іншими користувачами;

формування звітів;

робота в програмах електронного обігу ЕДІ та Comarch.

робота в надійній стабільній компанії;

своєчасна виплата заробітної плати;

графік роботи: Пн-Пт з 9:00 до 18:00;

комфортні умови праці.

Відправити резюме можна за посиланням