Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Контент-менеджер

РІА Медіа

досвід роботи ведення сторінок в соц.мережах;

навички роботи в Canva та інших редакторах;

вміння писати короткі та влучні тексти, швидко шукати інформацію та аналізувати її.

публікування постів (підготовка макетів та написання текстів до них);

розміщення посилань на сайт довідки на різних ресурсах;

відповіді на коментарі та звернення від користувачів.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Мерчендайзер

ТОВ Баядера Логистик

досвід роботи на аналогічній посаді (FMCG) не менше 1 року;

вища або середня профільна освіта;

впевнений користувач програм (1С, Excel і т.д., робота з планшетом);

вміння переконувати, працювати з запереченнями;

особисті якості: товариська, приємна зовнішність, активна життєва позиція, ініціативність, відповідальність, вміння швидко вчитися.

розміщення виробів за стандартами компонування;

підбір товарів з рекламними матеріалами;

місцевий запас продукції.

стабільна робота у великій компанії;

гідна, своєчасна оплата праці;

дружня, професійна команда;

цікаві та амбітні цілі та завдання.

Відправити резюме можна за посиланням.

Копірайтер

Конекс

вища освіта (філологічна, маркетинг, журналістика, PR);

досвід роботи в копірайтингу та створення контенту, перевага надається кандидатам, що мають досвід написання текстів на медичну та фармацевтичну тематику;

володіння креативними та психологічними прийомами для створення рекламних текстів;

грамотність написання текстів (українська та російська мови);

висока організованість та націленість на результат.

участь в розробці контент плану та позитивного іміджу компанії;

написання тематичних текстів для статей, рекламних оголошень;

підготовка прес-релізів, новинних матеріалів, текстів доповідей для публічних виступів, коментарів від імені компанії;

редакторська та інформаційно-аналітична робота;

виконання поставлених завдань відповідно до ТЗ та дедлайнів;

звітність та аналіз виконаної роботи.

конкурентний рівень заробітної плати;

можливість реалізувати себе та розвиватись в команді професіоналів;

перспектива професійного зростання;

можливість навчання за рахунок компанії (семінари, конференції, курси);

робота в просторому та сучасному офісі;

прозорість у спілкуванні між керівництвом компанії та працівником;

можливість занять в тренажерному залі на території офісу самостійно або з інструктором;

знижки на обслуговування в аптеках мережі та на медичні послуги у власному лікувально-діагностичному центрі;

подарунки до свят співробітникам компанії та їх дітям.

Відправити резюме можна за посиланням.

Логіст

ПП ТД Солодкий світ

відсутність проблем з правоохоронними органами, бажано досвід роботи, військовим звільненим в запас надається перевага;

лідерські якості, логічне мислення, аналітика, комунікабельність;

вміння знаходити вихід із будь-якої ситуації (креативність);

комп’ютерна грамотність;

бажання працювати.

організація вантажних перевезень;

пошук вантажного транспорту для перевезень;

контроль руху автомобілів через інтернет, грамотне ведення документообігу.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Спеціаліст із тендерних закупівель

Хмельницьке шляхово-будівельне управління №56 (URD Українські дороги)

вища освіта за спеціальністю «Економіка підприємства» або «Правознавство», або інша освіта;

досвід роботи в сфері публічних закупівель;

досвід роботи з електронними торговими майданчиками в системі Prozorro;

уміння ефективно працювати з великим об'ємом інформації;

знання правил роботи з документами, основ діловодства;

впевнений користувач ПК (МС Office, Internet, Excel, Word)

уважність до деталей, комунікабельність, вміння працювати в команді;

бажання вчитися та самовдосконалюватися;

вільне володіння українською мовою, знання етики ділового спілкування.

вивчення тендерної документації;

підготовка тендерної документації для участі в тендерах,

аналіз тендерних пропозицій;

формування повного пакету документів.

робота в м. Вінниця, оформлення згідно з КЗпП;

медичне страхування.

Відправити резюме можна за посиланням.

Керівник проєктів розвитку кредитування б/у авто в регіоні

OTP Bank

досвід в продажах продуктів банку від 2 років;

вміння проводити переговори з клієнтами;

вміння працювати в команді;

постійне навчання новому;

вміння брати на себе відповідальність;

вміння розуміти людей.

ведення перегорів і залучення нових партнерів;

організація побудови і підтримки партнерських взаємин з автосалонами, майданчиками з продажів б/в авто та відділеннями роздрібного бізнесу;

виконання планових показників з продажу.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Програміст 1С

Union Group

досвід роботи в програмуванні від 2-х років;

знання типових конфігурацій 1С для України, принципів оперативного і бухгалтерського обліку;

знання конфігурацій 1С: УТП, УТ, Роздріб, CRM, БСП;

досвід у розробці конфігурацій 1С на звичайних та керованих формах;

досвід роботи з прямими SQL запитами MSSQL Server;

сертифікати та досвід роботи в фірмах 1С-франчайзі;

досвід в організації обміну з іншими системами (як 1С, так і сторонні);

досвід роботи з торговим обладнанням;

досвід в розробці мобільних додатків;

вміння чути і слухати замовників.

розробка нових конфігурацій та підсистеми;

розширення можливостей існуючих;

оптимізація роботи систем під постійно зростаюче навантаження;

впровадження принципово нових систем;

складання технічних завдання;

допомога користувачам (іноді);

щільна робота з техпідтримкою.

цікаві завдання, захоплюючі проєкти та амбітні цілі;

професійні виклики і постійний розвиток в професії;

робота в крутому колективі поруч із неперевершеними дівчатами та найрозумнішими хлопцями;

атмосферні привітання з усіма святами;

робота в центрі міста;

гідний рівень заробітної плати;

графік з 9.00 до 18.00 (віддаленно).

Відправити резюме можна за посиланням.

Адміністратор торгового залу

АТБ-маркет

ефективне досягнення результатів за основними показниками роботи на попередніх посадах;

наявність середньої спеціальної (торгової, економічної), незакінченої вищої або вищої освіти (переважно у сфері торгівлі, економіки, фінансів, менеджменту);

наявність успішного керівного досвіду роботи не менше 1 року в роздрібній торгівлі продуктами харчування або на офісних посадах;

наявність досвіду роботи з ПК на рівні впевненого користувача (Windows, MS Word, MS Excel, бажано знання 1С: Торгівля і склад);

готовність до навчання.

формування ефективної команди (підбір, адаптація, навчання, координація і контроль роботи персоналу);

забезпечення максимальної привабливості магазину для покупців відповідно до корпоративних стандартів Компанії;

контроль і забезпечення збереження ТМЦ.

стабільна та своєчасна оплата;

безкоштовне навчання;

можливість роботи поруч з будинком;

дотримання трудового законодавства;

кар'єра в команді Лідера.

Відправити резюме можна за посиланням.

Бухгалтер-економіст

Максiма

досвід роботи хоча б в якійсь із сфер: послуги, СГ, будівельно-ремонтні, транспортні, послуги, виробництво, будівництво.

ведення документообігів (первинні документи, заключення договорів, оприбуткування товару);

надання рахунків контрагентам;

контроль взаєморозрахунків між покупцями і постачальниками;

формування та здача податкової звітності;

підготовка тендерної документації, комерційних договорів;

володіння спеціалізованими програмами (1С, Клієнт Банк, Medok)

графік роботи з 9:00 до 18:00;

можливо не повний робочий день;

оплачувані лікарняні, відпустки;

службовий телефон.

Відправити резюме можна за посиланням.

Контент-менеджер

РІА Медіа

досвід роботи веденням сторінок в соц.мережах;

навички роботи в Canva та інших редакторах;

вміння писати короткі та влучні тексти, швидко шукати інформацію та аналізувати її.

публікування постів (підготовка макетів та написання текстів до них);

розміщення посилань на сайт довідки на різних ресурсах;

відповіді на коментарі та звернення від користувачів.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Маркетолог

VitaminClub

досвід роботи в стратегічному маркетингу або бренд менеджменті, з управління маркетингових процесів і їх результатами;

успішний досвід в розвитку та запуску брендів та нових продуктів на споживчий ринок;

знання і розуміння, щодо оптимізації (SEO);

навички роботи з Google Analitycs, Facebook adsManager, PixelFacebook;

досвід з планування, організації, оцінки ефективності;

досвід проведення маркетингових досліджень;

бажання працювати і розвиватись задля спільної мети.

розробка і побудова маркетингової стратегії;

прорахунок бюджетування на маркетингові потреби;

контроль витрат на рекламу, PR;

аналіз ринку конкурентів, цільової аудиторії, тощо;

прогноз тенденцій розвитку Компанії;

планування, розробка, реалізація, оптимізація рекламних компаній (Google adwords, КМС, Facebook, Instagram, Youtube, Telegram, Email, SMS, медійна та банерна реклама);

підвищення впізнавання бренду і споживацької лояльності;

запроваджування акцій, презентацій, тощо;

контроль роботи із наповнення сайту компанії, працювати з відгуками, оцінювати ефективність роботи каналів комунікацій;

здійснення аналітичної конверсії рекламних компаній;

підготовка звітів;

участь в створенні нових продуктів;

організація фото/відео зйомки.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Регіональний менеджер з продажу (B2B-напрямок)

Lugera Ukraine

досвід роботи в В2В продажах щонайменше 2 роки (FMCG сектор, або напрямок пакування);

комунікабельність та клієнтоорієнтованість;

розвинуті навички проведення переговорів;

самостійність та цілеспрямованість;

високий рівень знання англійської мови;

водійське посвідчення та готовність до відряджень (20/80).

пошук та залучення нових клієнтів (напрямок B2B);

підтримка співпраці з існуючими замовниками, продаж продукції та обладнання для пакування;

розвиток та зміцнення позицій компанії в своєму сегменті ринку;

ведення корпоративної звітності.

цікава робота в провідній міжнародній компанії;

офіційне працевлаштування;

конкурентна заробітна плата;

службове авто;

медичне страхування.

Відправити резюме можна за посиланням.

Спеціаліст з тендерів

ПП ТД Солодкий світ

вища освіта;

досвід роботи в галузі публічних закупівель (бажано);

знання Закону України «Про публічні закупівлі»;

добрі комунікативні навички, дисциплінованість, відповідальність, пунктуальність;

вміння грамотно спілкуватися та писати українською мовою.

робота у сфері публічних закупівель на підприємстві;

організація торгів на авторизованому майданчику закупівель, контроль та дотримання вимог та термінів проведення торгів;

робота з державними органами України, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форми власності як українськими, так і закордонними;

представництво підприємства як Замовника в ході проведення відповідних торгів;

ведення офіційного листування;

контроль за укладенням та виконанням договорів за результатами проведення закупівель.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Кредитний менеджер

OTP Bank

 

робота з клієнтами та продавцями в магазинах Ельдорадо або КОМФІ;

консультація клієнтів по умовах придбання товарів в кредит і підвищувати свої вміння в продажах, продаж кредитних карток;

оформлення заявок в програмах Банку, підпис кредитних договорів;

допомога клієнтам після оформлення кредиту по різних питаннях.

робота максимально близько до міста проживання;

стабільний щомісячний дохід ставка+бонуси, з виплатою 2 рази на місяць та без затримок;

гнучкий графік, 4/2 або 5/2, з плаваючими вихідними;

офіційне працевлаштування по трудовій книжці, оплачувана відпустка та лікарняний;

нові та цікаві знайомства;

робота в молодіжній команді.

Відправити резюме можна за посиланням.

Старший бухгалтер

АТ Укртелеком

вища освіта відповідного напрямку;

знання та розуміння принципів ведення обліку;

впевнений рівень користування ПК;

аналітичні здібності, відповідальність, дисциплінованість, активність.

нарахування та відображдення в обліку амортизації, облік операцій з руху необоротних активів;

перевірка документів з обліку необоротних активів;

контроль за своєчасним наданням первинних документів матеріально-відповідальними особами;

проведення перевірочних процедур по філіям макрорегіону перед закриттям періоду;

участь у проведенні інвентаризації.

команда однодумців, яка може запропонувати допомогу і підтримку;

впевненість у завтрашньому дні: офіційне працевлаштування, своєчасна виплата заробітної плати двічі на місяць;

нормований графік роботи з 08:30 до 17:30, у п’ятницю з 08:30 до 16:15 та 31 день оплачуваної відпустки;

офіс у центрі міста зі зручною транспортною розв’язкою;

можливість отримати квартальну премію за якісне виконання роботи;

безкоштовне навчання та оволодіння сучасними методами і технологіями.

Відправити резюме можна за посиланням.

Керівник складу комплектації замовлень

Аврора

досвід роботи в сфері складської логістики буде конкурентною перевагою;

досвід управління командою від 2-х років;

досвід оптимізації бізнес процесів, регламентації діяльності, розробки та управління по KPI;

висока відповідальність і націленість на результат;

розвинені лідерські якості, вміння вибудовувати ефективну команду;

уміння працювати в режимі багатозадачності, високий рівень самоорганізації;

стратегічне мислення;

лояльність.

контроль, оптимізація і регламентація бізнес-процесів цеху комплектації замовлень;

організація ефективної роботи та аналіз поточної діяльності цеху;

організація та контроль попередньої обробки товару;

контроль за своєчасною обробкою розподілень;

організація ефективної обробки товару та зменшення помилок;

оцінка діяльності та продуктивності персоналу, розробка та впровадження мотиваційних схем;

подання місячного бюджету та формування звітів.

можливість стати частиною команди, яка постійно росте та розвивається;

команду, де твоя думка буде почута та гідно оцінена, ми відкриті до нових ідей та пропозицій, в тебе завжди є право голосу;

можливість швидко та ефективно рости як професіонал;

комфортний інноваційний і сучасний Розподільчий Центр;

внутрішні програми корпоративного центру навчання та часткова фінансова допомога на отримання освіти в престижних бізнес-школах та у відомих тренерів.

Відправити резюме можна за посиланням.

Рекрутер

Укрпошта

досвід роботи в підборі персоналу від 1 року;

розуміння і знання методів роботи з персоналом (проведення співбесід);

особисті якості: доброзичливість, комунікабельність, стресостійкість, прагнення до розвитку і досягнення результату, уважність.

проведення телефонних та особистих інтерв'ю;

пошук кандидатів на job сайтах та різних джерелах;

закриття офісних вакансій компанії різних напрямків;

участь в адаптації та супровід персоналу;

відрядження до районних центрів;

формування та створення внутрішнього і зовнішнього кадрового резерву;

підтримка сприятливої робочої атмосфери в колективі, формування і розвиток корпоративної культури;

робота в чудовому колективі та лояльне керівництво;

можливість розвиватись і реалізовувати себе;

кар'єрний ріст;

стабільна ЗП згідно КЗШ;

графік роботи: Пн-Пт з 8:30 до 17:30 год.

 

Відправити резюме можна за посиланням.

Мерчандайзер

Henkel Ukraine

досвід роботи на позиції мерчендайзера або продавця в торговій компанії (бажано);

енергійність та впевненість у собі;

бажання працювати на результат і розвиватися;

комунікабельність, відповідальність;

наявність сертифікату про вакцинацію (згідно до вимог мережі — для доступу та роботи у магазинах).

викладка товару на полицях в супермаркетах;

відстеження ротації товару;

дотримання планограм;

перевірка цінової політики;

ведення звітності.

офіційне працевлаштування;

повна зайнятість (9:00—18:00);

професійний та кар'єрний розвиток;

конкурентний рівень оплати праці;

компенсація проїзду + моб. зв’язок.

Відправити резюме можна за посиланням

Маркетолог

АКцентр

вища профільна освіта, досвід роботи маркетологом від 1го року;

навички планування і реалізації маркетингових заходів;

знання специфіки організації роздрібної торгівлі;

знання організації та ведення рекламних та PR-кампаній;

знання SEO;

розуміння інструментів та методів онлайн і оффлайн комунікацій.

розробка та реалізація маркетингових стратегій компанії;

організація та контроль проведення маркетингових заходів, планування бюджету, аналіз ефективності проведення рекламних кампаній;

проведення маркетингових досліджень та моніторингу ринку по всіх напрямках (конкурентоспроможність, ціна, представленість на ринку і тд.);

пошук та розширення каналів збуту;

здійснення моніторингу динаміки продажів, аналіз тенденцій та впровадження заходів для покращення результатів;

вплив на формування стратегії ціноутворення;

генерація креативних ідей для підвищення продажів;

формування звітів про проведену роботу.

офіційне працевлаштування;

5-ти денний робочий тиждень;

графік роботи 8.30−18.00;

робота в компанії-лідері і можливість постійного професійного розвитку.

адреса: вул. Стрілецька, 2-A.

Відправити резюме можна за посиланням

Бухгалтер

ТОВ Дебет Плюс, консалтинговий центр

досвід роботи загальна, спрощена система оподаткування, ведення ФОП;

досвід роботи з ПК MS Office, 1C, M.E.Doc;

вміння користуватися оргтехнікою;

відповідальність, працьовитість, старанність, пунктуальність, акуратність.

ведення ТОВ, ФОП на загальній та спрощеній системах оподаткування.

офіційне працевлаштування;

гідна заробітна плата за результатами співбесіди;

робота в офісі в м. Вінниця;

дружній колектив;

повна зайнятість, 5/2 з 9.00 до 18.00.

Відправити резюме можна за посиланням

Логіст

Кондитер-С

досконале знання комп. програм: 1C, Word, Excel, Mapex;

знання території м.Вінниця і Вінницька область;

досвід роботи з офісними та логістичними програмами;

знання складських і транспортних процесів.

 

соціальна захищеність;

офіційне працевлаштування;

просторий та затишний офіс;

своєчасна заробітна плата.

Відправити резюме можна за посиланням

Головний економіст відділення банку

Ощадбанк

вища економічна освіта (перевага — банківська освіта);

досвід роботи в банку на аналогічній посаді від 1 року;

вміння продавати банківські продукти;

досвід роботи з клієнтами — фізичними та юридичними особами;

комунікабельність, цілеспрямованість, відповідальність, чесність, клієнтоорієнтованість.

залучення клієнтів;

продаж банківських продуктів та послуг;

консультація та обслуговування клієнтів;

операційне супроводження клієнтів;

звітність керівництву.

кар'єрне та професійне зростання;

потужна система розвитку персоналу — (корпоративний Універ, система дистанційного навчання, mini MBA);

офіційне працевлаштування з першого робочого дня;

«біла» заробітна плата.

Відправити резюме можна за посиланням

Бухгалтер

ТОВ Баядера Логистик

вища, середня спеціальна економічна/бухгалтерська освіта;

досвід роботи на аналогічній посаді в торговій компанії не менше 1 року;

знання, досвід роботи з первинною документацією, з великою кількістю контрагентів;

знання, досвід ведення бухгалтерського обліку банку, документообігу банку;

знання програмного продукту 1С, впевнена команда Excel, Word;

відповідальність, комунікабельність, готовність працювати з великим обсягом документів.

облік банку, клієнт-банк, первинні документи;

контроль за своєчасним і правильним відображенням на бухгалтерських рахунках операцій, пов'язаних з переміщенням безготівкового розрахунку ДС;

підготовка щомісячних звітів;

участь у щомісячній інвентаризації.

офіційне працевлаштування;

стабільна робота у великій компанії;

гідна, своєчасна оплата праці;

дружня, професійна команда.

Відправити резюме можна за посиланням

Представник постачальника

ТОВ ТВК Байріс

наявність в кандидата середньої спеціальної, незакінченої вищої або вищої освіти;

досвід роботи в продажах вітається.

виконання планових показників;

надання консультацій та обслуговування покупців згідно встановлених стандартів;

проведення презентацій;

розміщення товару на полицях в торговому залі.

офіційне працевлаштування;

конкурентна заробітна плата + %;

стабільна та своєчасна оплата;

гнучкий графік роботи, 5 робочих днів на тиждень, 2 вихідні дні, 8-ми годинний робочий день.

Відправити резюме можна за посиланням

*відповідальність за зміст та правильність написання опису вакансій несе роботодавець