Вакансії для студентів і випускників станом на 30.12.2021
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Контент-менеджер |
РІА Медіа |
досвід роботи ведення сторінок в соц.мережах; навички роботи в Canva та інших редакторах; вміння писати короткі та влучні тексти, швидко шукати інформацію та аналізувати її. |
публікування постів (підготовка макетів та написання текстів до них); розміщення посилань на сайт довідки на різних ресурсах; відповіді на коментарі та звернення від користувачів. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Мерчендайзер |
ТОВ Баядера Логистик |
досвід роботи на аналогічній посаді (FMCG) не менше 1 року; вища або середня профільна освіта; впевнений користувач програм (1С, Excel і т.д., робота з планшетом); вміння переконувати, працювати з запереченнями; особисті якості: товариська, приємна зовнішність, активна життєва позиція, ініціативність, відповідальність, вміння швидко вчитися. |
розміщення виробів за стандартами компонування; підбір товарів з рекламними матеріалами; місцевий запас продукції. |
стабільна робота у великій компанії; гідна, своєчасна оплата праці; дружня, професійна команда; цікаві та амбітні цілі та завдання. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Копірайтер |
Конекс |
вища освіта (філологічна, маркетинг, журналістика, PR); досвід роботи в копірайтингу та створення контенту, перевага надається кандидатам, що мають досвід написання текстів на медичну та фармацевтичну тематику; володіння креативними та психологічними прийомами для створення рекламних текстів; грамотність написання текстів (українська та російська мови); висока організованість та націленість на результат. |
участь в розробці контент плану та позитивного іміджу компанії; написання тематичних текстів для статей, рекламних оголошень; підготовка прес-релізів, новинних матеріалів, текстів доповідей для публічних виступів, коментарів від імені компанії; редакторська та інформаційно-аналітична робота; виконання поставлених завдань відповідно до ТЗ та дедлайнів; звітність та аналіз виконаної роботи. |
конкурентний рівень заробітної плати; можливість реалізувати себе та розвиватись в команді професіоналів; перспектива професійного зростання; можливість навчання за рахунок компанії (семінари, конференції, курси); робота в просторому та сучасному офісі; прозорість у спілкуванні між керівництвом компанії та працівником; можливість занять в тренажерному залі на території офісу самостійно або з інструктором; знижки на обслуговування в аптеках мережі та на медичні послуги у власному лікувально-діагностичному центрі; подарунки до свят співробітникам компанії та їх дітям. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Логіст |
ПП ТД Солодкий світ |
відсутність проблем з правоохоронними органами, бажано досвід роботи, військовим звільненим в запас надається перевага; лідерські якості, логічне мислення, аналітика, комунікабельність; вміння знаходити вихід із будь-якої ситуації (креативність); комп’ютерна грамотність; бажання працювати. |
організація вантажних перевезень; пошук вантажного транспорту для перевезень; контроль руху автомобілів через інтернет, грамотне ведення документообігу. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Спеціаліст із тендерних закупівель |
Хмельницьке шляхово-будівельне управління №56 (URD Українські дороги) |
вища освіта за спеціальністю «Економіка підприємства» або «Правознавство», або інша освіта; досвід роботи в сфері публічних закупівель; досвід роботи з електронними торговими майданчиками в системі Prozorro; уміння ефективно працювати з великим об'ємом інформації; знання правил роботи з документами, основ діловодства; впевнений користувач ПК (МС Office, Internet, Excel, Word) уважність до деталей, комунікабельність, вміння працювати в команді; бажання вчитися та самовдосконалюватися; вільне володіння українською мовою, знання етики ділового спілкування. |
вивчення тендерної документації; підготовка тендерної документації для участі в тендерах, аналіз тендерних пропозицій; формування повного пакету документів. |
робота в м. Вінниця, оформлення згідно з КЗпП; медичне страхування. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Керівник проєктів розвитку кредитування б/у авто в регіоні |
OTP Bank |
досвід в продажах продуктів банку від 2 років; вміння проводити переговори з клієнтами; вміння працювати в команді; постійне навчання новому; вміння брати на себе відповідальність; вміння розуміти людей. |
ведення перегорів і залучення нових партнерів; організація побудови і підтримки партнерських взаємин з автосалонами, майданчиками з продажів б/в авто та відділеннями роздрібного бізнесу; виконання планових показників з продажу. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Програміст 1С |
Union Group |
досвід роботи в програмуванні від 2-х років; знання типових конфігурацій 1С для України, принципів оперативного і бухгалтерського обліку; знання конфігурацій 1С: УТП, УТ, Роздріб, CRM, БСП; досвід у розробці конфігурацій 1С на звичайних та керованих формах; досвід роботи з прямими SQL запитами MSSQL Server; сертифікати та досвід роботи в фірмах 1С-франчайзі; досвід в організації обміну з іншими системами (як 1С, так і сторонні); досвід роботи з торговим обладнанням; досвід в розробці мобільних додатків; вміння чути і слухати замовників. |
розробка нових конфігурацій та підсистеми; розширення можливостей існуючих; оптимізація роботи систем під постійно зростаюче навантаження; впровадження принципово нових систем; складання технічних завдання; допомога користувачам (іноді); щільна робота з техпідтримкою. |
цікаві завдання, захоплюючі проєкти та амбітні цілі; професійні виклики і постійний розвиток в професії; робота в крутому колективі поруч із неперевершеними дівчатами та найрозумнішими хлопцями; атмосферні привітання з усіма святами; робота в центрі міста; гідний рівень заробітної плати; графік з 9.00 до 18.00 (віддаленно). |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор торгового залу |
АТБ-маркет |
ефективне досягнення результатів за основними показниками роботи на попередніх посадах; наявність середньої спеціальної (торгової, економічної), незакінченої вищої або вищої освіти (переважно у сфері торгівлі, економіки, фінансів, менеджменту); наявність успішного керівного досвіду роботи не менше 1 року в роздрібній торгівлі продуктами харчування або на офісних посадах; наявність досвіду роботи з ПК на рівні впевненого користувача (Windows, MS Word, MS Excel, бажано знання 1С: Торгівля і склад); готовність до навчання. |
формування ефективної команди (підбір, адаптація, навчання, координація і контроль роботи персоналу); забезпечення максимальної привабливості магазину для покупців відповідно до корпоративних стандартів Компанії; контроль і забезпечення збереження ТМЦ. |
стабільна та своєчасна оплата; безкоштовне навчання; можливість роботи поруч з будинком; дотримання трудового законодавства; кар'єра в команді Лідера. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер-економіст |
Максiма |
досвід роботи хоча б в якійсь із сфер: послуги, СГ, будівельно-ремонтні, транспортні, послуги, виробництво, будівництво. |
ведення документообігів (первинні документи, заключення договорів, оприбуткування товару); надання рахунків контрагентам; контроль взаєморозрахунків між покупцями і постачальниками; формування та здача податкової звітності; підготовка тендерної документації, комерційних договорів; володіння спеціалізованими програмами (1С, Клієнт Банк, Medok) |
графік роботи з 9:00 до 18:00; можливо не повний робочий день; оплачувані лікарняні, відпустки; службовий телефон. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Контент-менеджер |
РІА Медіа |
досвід роботи веденням сторінок в соц.мережах; навички роботи в Canva та інших редакторах; вміння писати короткі та влучні тексти, швидко шукати інформацію та аналізувати її. |
публікування постів (підготовка макетів та написання текстів до них); розміщення посилань на сайт довідки на різних ресурсах; відповіді на коментарі та звернення від користувачів. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Маркетолог |
VitaminClub |
досвід роботи в стратегічному маркетингу або бренд менеджменті, з управління маркетингових процесів і їх результатами; успішний досвід в розвитку та запуску брендів та нових продуктів на споживчий ринок; знання і розуміння, щодо оптимізації (SEO); навички роботи з Google Analitycs, Facebook adsManager, PixelFacebook; досвід з планування, організації, оцінки ефективності; досвід проведення маркетингових досліджень; бажання працювати і розвиватись задля спільної мети. |
розробка і побудова маркетингової стратегії; прорахунок бюджетування на маркетингові потреби; контроль витрат на рекламу, PR; аналіз ринку конкурентів, цільової аудиторії, тощо; прогноз тенденцій розвитку Компанії; планування, розробка, реалізація, оптимізація рекламних компаній (Google adwords, КМС, Facebook, Instagram, Youtube, Telegram, Email, SMS, медійна та банерна реклама); підвищення впізнавання бренду і споживацької лояльності; запроваджування акцій, презентацій, тощо; контроль роботи із наповнення сайту компанії, працювати з відгуками, оцінювати ефективність роботи каналів комунікацій; здійснення аналітичної конверсії рекламних компаній; підготовка звітів; участь в створенні нових продуктів; організація фото/відео зйомки. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Регіональний менеджер з продажу (B2B-напрямок) |
Lugera Ukraine |
досвід роботи в В2В продажах щонайменше 2 роки (FMCG сектор, або напрямок пакування); комунікабельність та клієнтоорієнтованість; розвинуті навички проведення переговорів; самостійність та цілеспрямованість; високий рівень знання англійської мови; водійське посвідчення та готовність до відряджень (20/80). |
пошук та залучення нових клієнтів (напрямок B2B); підтримка співпраці з існуючими замовниками, продаж продукції та обладнання для пакування; розвиток та зміцнення позицій компанії в своєму сегменті ринку; ведення корпоративної звітності. |
цікава робота в провідній міжнародній компанії; офіційне працевлаштування; конкурентна заробітна плата; службове авто; медичне страхування. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Спеціаліст з тендерів |
ПП ТД Солодкий світ |
вища освіта; досвід роботи в галузі публічних закупівель (бажано); знання Закону України «Про публічні закупівлі»; добрі комунікативні навички, дисциплінованість, відповідальність, пунктуальність; вміння грамотно спілкуватися та писати українською мовою. |
робота у сфері публічних закупівель на підприємстві; організація торгів на авторизованому майданчику закупівель, контроль та дотримання вимог та термінів проведення торгів; робота з державними органами України, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форми власності як українськими, так і закордонними; представництво підприємства як Замовника в ході проведення відповідних торгів; ведення офіційного листування; контроль за укладенням та виконанням договорів за результатами проведення закупівель. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кредитний менеджер |
OTP Bank |
|
робота з клієнтами та продавцями в магазинах Ельдорадо або КОМФІ; консультація клієнтів по умовах придбання товарів в кредит і підвищувати свої вміння в продажах, продаж кредитних карток; оформлення заявок в програмах Банку, підпис кредитних договорів; допомога клієнтам після оформлення кредиту по різних питаннях. |
робота максимально близько до міста проживання; стабільний щомісячний дохід ставка+бонуси, з виплатою 2 рази на місяць та без затримок; гнучкий графік, 4/2 або 5/2, з плаваючими вихідними; офіційне працевлаштування по трудовій книжці, оплачувана відпустка та лікарняний; нові та цікаві знайомства; робота в молодіжній команді. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Старший бухгалтер |
АТ Укртелеком |
вища освіта відповідного напрямку; знання та розуміння принципів ведення обліку; впевнений рівень користування ПК; аналітичні здібності, відповідальність, дисциплінованість, активність. |
нарахування та відображдення в обліку амортизації, облік операцій з руху необоротних активів; перевірка документів з обліку необоротних активів; контроль за своєчасним наданням первинних документів матеріально-відповідальними особами; проведення перевірочних процедур по філіям макрорегіону перед закриттям періоду; участь у проведенні інвентаризації. |
команда однодумців, яка може запропонувати допомогу і підтримку; впевненість у завтрашньому дні: офіційне працевлаштування, своєчасна виплата заробітної плати двічі на місяць; нормований графік роботи з 08:30 до 17:30, у п’ятницю з 08:30 до 16:15 та 31 день оплачуваної відпустки; офіс у центрі міста зі зручною транспортною розв’язкою; можливість отримати квартальну премію за якісне виконання роботи; безкоштовне навчання та оволодіння сучасними методами і технологіями. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Керівник складу комплектації замовлень |
Аврора |
досвід роботи в сфері складської логістики буде конкурентною перевагою; досвід управління командою від 2-х років; досвід оптимізації бізнес процесів, регламентації діяльності, розробки та управління по KPI; висока відповідальність і націленість на результат; розвинені лідерські якості, вміння вибудовувати ефективну команду; уміння працювати в режимі багатозадачності, високий рівень самоорганізації; стратегічне мислення; лояльність. |
контроль, оптимізація і регламентація бізнес-процесів цеху комплектації замовлень; організація ефективної роботи та аналіз поточної діяльності цеху; організація та контроль попередньої обробки товару; контроль за своєчасною обробкою розподілень; організація ефективної обробки товару та зменшення помилок; оцінка діяльності та продуктивності персоналу, розробка та впровадження мотиваційних схем; подання місячного бюджету та формування звітів. |
можливість стати частиною команди, яка постійно росте та розвивається; команду, де твоя думка буде почута та гідно оцінена, ми відкриті до нових ідей та пропозицій, в тебе завжди є право голосу; можливість швидко та ефективно рости як професіонал; комфортний інноваційний і сучасний Розподільчий Центр; внутрішні програми корпоративного центру навчання та часткова фінансова допомога на отримання освіти в престижних бізнес-школах та у відомих тренерів. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Рекрутер |
Укрпошта |
досвід роботи в підборі персоналу від 1 року; розуміння і знання методів роботи з персоналом (проведення співбесід); особисті якості: доброзичливість, комунікабельність, стресостійкість, прагнення до розвитку і досягнення результату, уважність. |
проведення телефонних та особистих інтерв'ю; пошук кандидатів на job сайтах та різних джерелах; закриття офісних вакансій компанії різних напрямків; участь в адаптації та супровід персоналу; відрядження до районних центрів; формування та створення внутрішнього і зовнішнього кадрового резерву; підтримка сприятливої робочої атмосфери в колективі, формування і розвиток корпоративної культури; |
робота в чудовому колективі та лояльне керівництво; можливість розвиватись і реалізовувати себе; кар'єрний ріст; стабільна ЗП згідно КЗШ; графік роботи: Пн-Пт з 8:30 до 17:30 год.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Мерчандайзер |
Henkel Ukraine |
досвід роботи на позиції мерчендайзера або продавця в торговій компанії (бажано); енергійність та впевненість у собі; бажання працювати на результат і розвиватися; комунікабельність, відповідальність; наявність сертифікату про вакцинацію (згідно до вимог мережі — для доступу та роботи у магазинах). |
викладка товару на полицях в супермаркетах; відстеження ротації товару; дотримання планограм; перевірка цінової політики; ведення звітності. |
офіційне працевлаштування; повна зайнятість (9:00—18:00); професійний та кар'єрний розвиток; конкурентний рівень оплати праці; компенсація проїзду + моб. зв’язок. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Маркетолог |
АКцентр |
вища профільна освіта, досвід роботи маркетологом від 1го року; навички планування і реалізації маркетингових заходів; знання специфіки організації роздрібної торгівлі; знання організації та ведення рекламних та PR-кампаній; знання SEO; розуміння інструментів та методів онлайн і оффлайн комунікацій. |
розробка та реалізація маркетингових стратегій компанії; організація та контроль проведення маркетингових заходів, планування бюджету, аналіз ефективності проведення рекламних кампаній; проведення маркетингових досліджень та моніторингу ринку по всіх напрямках (конкурентоспроможність, ціна, представленість на ринку і тд.); пошук та розширення каналів збуту; здійснення моніторингу динаміки продажів, аналіз тенденцій та впровадження заходів для покращення результатів; вплив на формування стратегії ціноутворення; генерація креативних ідей для підвищення продажів; формування звітів про проведену роботу. |
офіційне працевлаштування; 5-ти денний робочий тиждень; графік роботи 8.30−18.00; робота в компанії-лідері і можливість постійного професійного розвитку. адреса: вул. Стрілецька, 2-A. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Бухгалтер |
ТОВ Дебет Плюс, консалтинговий центр |
досвід роботи загальна, спрощена система оподаткування, ведення ФОП; досвід роботи з ПК MS Office, 1C, M.E.Doc; вміння користуватися оргтехнікою; відповідальність, працьовитість, старанність, пунктуальність, акуратність. |
ведення ТОВ, ФОП на загальній та спрощеній системах оподаткування. |
офіційне працевлаштування; гідна заробітна плата за результатами співбесіди; робота в офісі в м. Вінниця; дружній колектив; повна зайнятість, 5/2 з 9.00 до 18.00. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Логіст |
Кондитер-С |
досконале знання комп. програм: 1C, Word, Excel, Mapex; знання території м.Вінниця і Вінницька область; досвід роботи з офісними та логістичними програмами; знання складських і транспортних процесів. |
|
соціальна захищеність; офіційне працевлаштування; просторий та затишний офіс; своєчасна заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Головний економіст відділення банку |
Ощадбанк |
вища економічна освіта (перевага — банківська освіта); досвід роботи в банку на аналогічній посаді від 1 року; вміння продавати банківські продукти; досвід роботи з клієнтами — фізичними та юридичними особами; комунікабельність, цілеспрямованість, відповідальність, чесність, клієнтоорієнтованість. |
залучення клієнтів; продаж банківських продуктів та послуг; консультація та обслуговування клієнтів; операційне супроводження клієнтів; звітність керівництву. |
кар'єрне та професійне зростання; потужна система розвитку персоналу — (корпоративний Універ, система дистанційного навчання, mini MBA); офіційне працевлаштування з першого робочого дня; «біла» заробітна плата. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Бухгалтер |
ТОВ Баядера Логистик |
вища, середня спеціальна економічна/бухгалтерська освіта; досвід роботи на аналогічній посаді в торговій компанії не менше 1 року; знання, досвід роботи з первинною документацією, з великою кількістю контрагентів; знання, досвід ведення бухгалтерського обліку банку, документообігу банку; знання програмного продукту 1С, впевнена команда Excel, Word; відповідальність, комунікабельність, готовність працювати з великим обсягом документів. |
облік банку, клієнт-банк, первинні документи; контроль за своєчасним і правильним відображенням на бухгалтерських рахунках операцій, пов'язаних з переміщенням безготівкового розрахунку ДС; підготовка щомісячних звітів; участь у щомісячній інвентаризації. |
офіційне працевлаштування; стабільна робота у великій компанії; гідна, своєчасна оплата праці; дружня, професійна команда. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Представник постачальника |
ТОВ ТВК Байріс |
наявність в кандидата середньої спеціальної, незакінченої вищої або вищої освіти; досвід роботи в продажах вітається. |
виконання планових показників; надання консультацій та обслуговування покупців згідно встановлених стандартів; проведення презентацій; розміщення товару на полицях в торговому залі. |
офіційне працевлаштування; конкурентна заробітна плата + %; стабільна та своєчасна оплата; гнучкий графік роботи, 5 робочих днів на тиждень, 2 вихідні дні, 8-ми годинний робочий день. |
Відправити резюме можна за посиланням |
*відповідальність за зміст та правильність написання опису вакансій несе роботодавець