Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.

Посада

Підприємство

Вимоги до кандидатів:

Посадові обов’язки:

Умови праці:

Як податися?

Affiliate manager

BillTech

рівень володіння англійської мови не нижчий B2;

розуміння ринку CPA/affiliate реклами;

досвід роботи з SEO/PPC трафіком;

знання та володіння аналітикою по направленню;

вміння грамотно спілкуватися та знайти підхід до кожного партнера.

покращення та масштабування існуючої партнерської програми;

пошук та залучення нових партнерів, побудова довгострокових міцних відносин;

робота з мережею існуючих партнерів;

запуск, аналіз та масштабування партнерських рекламних компаній;

пошук та тестування нових джерел трафіку;

контроль формування виплат партнерам;

взаємодія з відділом маркетингу та дизайну для закриття потреб партнерів у просуванні продукту

графік роботи з 10:00 до 19:00, вихідні Сб-Нд;

оплачувана відпустка 24 дні та лікарняні;

оплачувані overtimes;

своєчасна та прозора оплата праці;

сучасний «айтішний» офіс у центрі міста;

нова техніка Apple;

безкоштовне 2-х разове харчування на офісі;

безкоштовне відвідування тренажерного залу;

безкоштовні курси англійської мови;

безкоштовний корпоративний лікар.

Відправити резюме можна за посиланням.

PR-менеджер, аніматор, організатор дозвілля в готель

ЗКО Баттерфляй

навички підбору персоналу для організації дозвілля гостей, їх підготовка та навчання;

навички спілкування, комунікації з гостями комплексу;

високий рівень самоорганізації та внутрішньої дисципліни.

 

популяризація закладу у зовнішньому просторі — соц. мережі, сайт, таргетинг, контекстна реклама;

планування, побудова та втілення стратегії організації дозвілля в комплексі;

організація дозвілля гостей готелю;

забезпечення музичного фону на усіх локаціях;

організація роботи кінозалу;

участь в роботі усієї анімаційної команди в забезпеченні комфорту та розваг гостей.

5 денний робочий тиждень з 9.00 до 23.00;

забезпечення проживанням, харчуванням, трансфер з Вінниці та до Вінниці.

Відправити резюме можна за посиланням.

Асистент HR-відділу, рекрутер

Alpha One Transportation

високий рівень знання англійської мови;

досвід роботи в колл-центрах з великою кількістю вхідних і вихідних дзвінків;

товариськість, доброзичливість, ввічливість і стресостійкість;

старанність;

уважність, готовність до роботи з великими обсягами інформації, готовність до одноманітної роботи (резюме скринінгу на пару годин на добу);

готовність здійснювати не менше 30-50 телефонних дзвінків на добу і відбирати не менше 5-7 підходящих кандидатів для наступних етапів;

готовність проводити до 10 відеоінтерв'ю на день;

впевнений користувач ПК, навички роботи з Google Таблицями;

комунікабельність.

обробка та аналіз вхідних резюме з усіх наших рекламних майданчиків;

внесення інформації про кандидатів до баз даних, які мають право на участь;

пошук нових сайтів на пропозицію про роботу;

спілкування з потенційними кандидатами;

відбір кандидатів за встановленими критеріями;

проведення першого етапу співбесід з кандидатами по телефону (в тому числі іноземців);

проведення другого етапу співбесід з кандидатами по відеозв'язку (в тому числі іноземців);

внутрішня звітність.

дистанційний формат роботи, що означає можливість облаштування віддаленого робочого місця (наявність сучасного ПК, високошвидкісне інтернет-з'єднання, веб-камера і окремий простір для роботи) є обов'язковими умовами;

графік роботи: 12:30—21:30, понеділок-п'ятниця.

Відправити резюме можна за посиланням.

Бухгалтер

Lana

досвід роботи в аналогічній або суміжній сферах;

знання основ бухгалтерського обліку;

досвід роботи в 1С 8.3, знання 1С УТП;

знання МSOffice;

уважність, організованість, відповідальність, акуратність.

ведення ФОП 2-3 групи;

здача звітності по непрацюючому ТОВ;

оформлення первинних касових документів, відповідно до чинного Законодавства України;

ведення касових операцій в 1С -8 УТП, складання касової звітності;

нарахування заробітної плати та лікарняних;

своєчасна оплата податків та комунальних платежів;

проведення банківських виписок у програмі 1С (рах 311, 313, 315);

контроль операцій з розрахунками картками, еквайринг.

офіційне працевлаштування;

комфортне робоче місце;

робочий графік за домовленістю;

дружній і професійний колектив.

Відправити резюме можна за посиланням.

Копірайтер

студія текстів Грамотей

відсутність досвіду не є критичним;

грамотна письмова мова і побудова думок;

розуміння технічної тематики (автомобілі, електроніка і т.д.);

або інші теми, які вам ближче;

здатність і бажання вчитися.

описи продукції;

ведення цільових сторінок;

написання SEO-текстів;

написання інформативних LSI-статей, лонгрідів;

написання інформаційно-пропагандистських статей (Miralinks і т.д.).

гнучкий графік і зручний для Вас робочий час;

навчання та консультації в процесі роботи;

доступ до бази знань студії.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер з продажу

Перчатка-центр

комунікабельність;

активність;

бажання постійно вчитися і розвиватися.

знання повного асортименту продукції, її характеристик і конкурентних переваг;

володіння актуальною інформацією про те, на яких умовах здійснюються продаж, доставка і оплата товару, про знижки та акції;

володіння технікою продажів із застосуванням «холодних» дзвінків;

пошук та аналіз клієнтів;

продаж товарів;

робота з базою, переговори та зустрічі з ключовими особами організацій;

ведення документообігу по своїм клієнтам, звітність.

офіційне працевлаштування та соціальна захищеність;

конкурентна та своєчасно виплачена заробітна плата;

графік роботи Пн-Пт, з 9:00 до 17:00;

компенсація мобільних витрат, навчання (тренінги).

комфортні умови праці, зона відпочинку, чайний стіл, корпоративний відпочинок

Відправити резюме можна за посиланням.

Супервайзер

Копійочка

вища освіта;

відмінне знання ПК, MS Excel, 1C;

досвід роботи в роздрібній торгівлі — рітейл керуючим магазину, супервайзером, куратором;

глибоке розуміння потреб клієнтів;

добре розуміння процесів, які відбуваються на магазині;

високий рівень комунікації, вміння налагоджувати зв’язки;

активна життєва позиція, націленість на результат;

вміння аналізувати масиви даних та приймати рішення;

вміння вести перемовини, знання технік продаж;

досвід управління персоналом від 3 років колективом від 15 чоловік;

готовність до 80% відряджень.

контроль якості роботи магазинів;

формування бюджетів і графіку виходу персоналу магазинів;

контроль залишків товару на магазинах;

контроль відкриття нових магазинів;

планові та позапланові візити на магазини;

формування звітів для керівництва.

достойний рівень заробітної плати (ставка);

своєчасна виплата заробітної плати;

дружній колектив;

розвиток та навчання;

цікаві проєкти.

Відправити резюме можна за посиланням.

Керівник відділу аудиту

 

вища освіта (фінансова, економічна, менеджмент організацій);

вміння вникнути у різні бізнес-процеси, виявити системні тенденції, зв’язки, кореляції;

володіння аналітичними навичками, вмінням встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, оцінювати потенційні ризики;

досвід перевірок різних напрямків фінансової діяльності, в т.ч. питань фінансового моніторингу, системи управління ризиками, системи внутрішнього контролю, кредитного ризику, претензійно-позовної роботи, знання міжнародних стандартів внутрішнього аудиту;

знання чинного законодавства України та нормативно-правових актів;

крайній рівень системності: вміння планувати, структурувати, автоматизувати свою роботу;

відповідальність, організованість, пунктуальність, вміння працювати у віддаленій команді.

проведення аудиту/огляду фінансової звітності/фінансової інформації, аудит фінансових показників у межах групи компаній;

організація та проведення фінансових перевірок по основним напрямкам роботи компаній та розробка рекомендацій щодо усунення виявлених недоліків;

оптимізація та реструктуризація бізнес процесів;

оптимізація затрат;

супроводження внутрішнього/зовнішнього аудиту діяльності компанії, підготовка необхідної інформації та координація зі всіма службами;

підготовка інформації, звітів та пропозицій.

дружній колектив;

медичне страхування;

стабільна та гідна заробітна плата;

навчання та підвищення кваліфікації.

Відправити резюме можна за посиланням.

Бухгалтер

ФОП Пшеничний В.А.

досвід роботи від 3-х років (у сфері роздрібної торгівлі буде перевагою);

знання ведення всіх ділянок бухгалтерського обліку, ПДВ, податкового кредиту;

практичні навички роботи в M.E.Doc, РРО, 1С 7, Клієнт-банк;

відповідальність, вміння працювати у режимі багатозадачності та стресостійкості, терплячість, позитив.

ведення і контроль бухгалтерського обліку на ділянці оприбуткування та реалізації товару, податкової звітності;

звірка з двома базами та постачальниками;

формування видаткових накладних.

робота в стабільній компанії з можливостями професійного зростання;

місце роботи в офісі в р-ні Тяжилів, Пн.-Пт з 10:00 до 18:00 год., вихідні — Сб, Нд.

своєчасна виплата та офіційне працевлаштування;

наставництво головного бухгалтера;

можливість придбати продукцію за ціною дистриб’ютора.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер ЗЕД

ТОВ Лаки-2017

досвід від 3-х років;

знання розмовної англійської мови.

продаж заморожених продуктів, надання послуг по холодним дзвінкам;

продаж ламелі для підлоги;

продаж за кордон та по Україні;

складання договорів.

5-денний робочий графік з 8.15 до 16.45;

6-й день за необхідності.

Відправити резюме можна за посиланням.

Технолог, лаборант харчової промисловості

ТОВ Лаки-2017

вища (середньо-спеціальна) освіта в сфері харчових технологій;

впевнений користувач ПК;

знання нормативно-правової документації в області харчової промисловості;

вміння працювати в умовах багатозадачності;

відповідальність, ініціативність, вміння працювати в команді, стресостійкість.

організація технології виробництва заморожених ягід та фруктів;

контроль якості сировини і виробленої продукції;

контроль дотримання і забезпечення правильності існуючої технології виробництва продукції;

контроль якості готового продукту;

контроль за правильністю умов зберігання продукції;

оптимізація технології виробництва;

контроль за правильністю експлуатації устаткування;

аналіз проблемних виробничих ситуацій;

розрахунок норм витрат сировини;

розрахунок норм витрат часу;

розрахунок собівартості виробленої продукції;

контроль виконання санітарних норм і правил на виробництві.

офіційне працевлаштування;

гідна система оплати праці;

реальна перспектива кар'єрного росту.

Відправити резюме можна за посиланням.

Web-аналітик

медіа-корпорація РІА

досвід роботи з Google Sheets;

досвід роботи з Google Analytics;

досвід роботи з Google Tag Manager;

досвід роботи з Google Search Sonsole;

базові знання SEO.

налаштування аналітики для Automoto.ua та інших продуктів компанії;

проведення А/Б тестів;

підготовка аналітичних звітів;

відслідковування маркетингових показників (ROMI);

збір та аналіз даних в Google Sheets.

графік роботи 5 днів на тиждень з 9:00 до 16:00 (або 6 годин);

можливість професійного росту та заробітної плати;

молодий, веселий та дружній колектив, який завжди готовий прийти на допомогу та поділитися досвідом;

відвідування тематичних заходів, навчання та тренінги за рахунок компанії.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер по закупкам

Беліф

досвід в закупівлі буде вашим плюсом;

знання програм 1С; MSExcel;

англійська мова (рівень intermediate);

робота в базі 1С8 — замовлення, приходи, облік запасів, звіти;

робота з постачальниками — замовлення продукції/сировини, контроль отримання поставок вчасно та в повному обсязі, контроль закриття актів;

супровід поставок на всіх етапах — це взаємодія з фабрикою, брокером, бухгалтерією;

контроль запасів і планування закупівлі на місяць/два;

формування звітів по виконанню поставок і стану запасів.

конкурентний рівень заробітної плати;

корпоративний відпочинок і тімбілдінги;

повна зайнятість, Пн-Пт — з 9:00 до 18:00;

дружній колектив професіоналів.

Відправити резюме можна за посиланням.

Технолог харчового виробництва

Вінтар

обов’язковий досвід роботи на виробничому підприємстві за напрямком м’ясопереробка та консервування птиці, відповідна освіта;

організаційні здібності, вимогливість до себе та до підлеглих, без шкідливих звичок.

організація технологічного процесу виготовлення консервів з м'яса птиці;

контроль за дотриманням технологічних норм та якості продукції;

розробка та впровадження нових технологій та рецептур.

офіційне працевлаштування;

соціальний пакет;

Сб. та Нд. вихідні.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер з продажу

ТОВ Вінницятехноресурс

досвід роботи у сфері продажів від 1 року;

можливість працевлаштування випускників технічних ЗВО без досвіду роботи;

готовність працювати в команді та нести відповідальність за власний результат;

технічна грамотність;

готовність та вміння швидко навчатися;

орієнтація на клієнта компанії та подальшу співпрацю з ним.

 

офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка, лікарняні, премії та бонуси;

оплачувані витрати на бензин, амортизацію, телефон;

навчання та адаптація протягом випробувального терміну;

дружній колектив, який готовий навчити та підтримати;

можливість проявити та реалізувати себе;

робота в затишному та сучасному офісі за адресою вул. Гонти, 39 А;

зручний п’ятиденний графік роботи Пн-Пт 9.00 — 18.00;

забезпечення всім необхідним для успішної роботи;

реальні адекватні плани, які дозволяють перевиконувати їх та отримувати премії;

гідна заробітна плата, що формується зі ставки, премії від виконання плану та відсотка від продажу.

Відправити резюме можна за посиланням.

Логіст міжнародних перевезень

КПК Торгтехніка

вища освіта;

досвід роботи на аналогічній посаді в міжнародних перевезеннях від 2-х років;

розуміння ринку вантажних перевезень;

відповідальність, комунікабельність, логічне мислення, цілеспрямованість, самодисципліна, впевнений користувач ПК.

організація вантажних перевезень імпорт / експорт, також внутрішньо-європейських перевезень;

моніторинг ринку вантажних перевезень;

організація та ведення документообігу, робота з водіями;

розподіл наявного автотранспорту по маршруту.

повний робочий день з 8.00 до 17.00. Обід з 12.30 до 13.30;

офіційне працевлаштування;

комфортні умови роботи;

стабільна та своєчасна оплата праці.

Відправити резюме можна за посиланням.

Бухгалтер-матеріаліст

ТОВ Донбаська екскаваційна компанія

освіта — за спеціальністю;

досвід роботи понад 1 рік на аналогічній ділянці, переважно досвід роботи у виробничій компанії;

впевнений користувач ПК;

знання 1С, M.E.Doс., MS Word, Excel;

знання податкового законодавства.

ведення, контроль правильного відображення в обліку підприємства операцій з товарно-матеріальними цінностями;

формування пакета первинної документації;

списання ТМЦ, звірка залишків, прийняття участі в інвентаризації.

ведення обліку розрахунків із постачальниками товарів та матеріалів.

контроль правильності оформлення наданих первинних документів від постачальників

аналіз дебіторської та кредиторської заборгованості, звірка розрахунків та підписання актів звірок з постачальниками.

офіційне працевлаштування.

Відправити резюме можна за посиланням.

Менеджер з продажу (стажер)

Віндор

вища освіта;

впевнений користувач ПК ;

досвід роботи від 1 року;

наявність водійського посвідчення категорії В;

відкритість до вивчення нової інформації;

стресостійкість

вміння презентувати компанію та її продукцію;

бажання підвищувати свій професіоналізм та регулярно покращувати взаємодію з клієнтами;

вміння приймати рішення та розв’язувати конфліктні ситуації.

пошук нових клієнтів (вихідні дзвінки та зустрічі);

робота з існуючою клієнтською базою;

Участь в розробці маркетингових програм з просування товарів та послуг.

офіційне працевлаштування;

сучасне та зручно обладнане робоче місце;

відпустка 24 календарні дні;

оплачувані лікарняні;

цікаві корпоративи та відпочинок з командою.

Відправити резюме можна за посиланням

Митний декларант

ТОВ Тарімус Групп,

вища освіта в галузі менеджменту зовнішньоекономічної діяльності;

досвід роботи менеджером ЗЕД від 2-х років;

знання міжнародного законодавства у сфері торгівлі та логістики, відмінні знання митного законодавства;

досвід взаємодії з органами митниці та транспортними компаніями, що працюють з іноземними клієнтами;

навички складання контрактів, рекламацій, актів прийому-передачі, специфікацій, декларацій, первинної бухгалтерської документації та іншої ділової номенклатури;

навички ведення комерційних переговорів із зарубіжними партнерами;

вільне володіння англійською мовою (рівень Intermediate);

знання Incoterms 2010, MD declaration;

знання правил роботи з валютними коштами;

відповідальність, високий рівень самоорганізованості, старанність.

ведення переговорів і укладання контрактів з іноземними партнерами;

ведення переговорів і ділової переписки з логістичними компаніями та постачальниками щодо умов роботи й оптимізації поставок;

контроль і супровід поставок на всіх етапах — від розміщення замовлення до отримання товару;

контроль своєчасної оплати експортних і імпортних платежів;

оформлення необхідної супутньої документації (графіки поставок, сертифікати, дозволи, ліцензії);

складання митних документів та супровід митного контролю за переміщенням товарів і транспортних засобів через митний кордон України;

оформлення або отримання необхідних документів, таких як сертифікати, дозволи, ліцензії, паспорти якості тощо.

офіційне працевлаштування;

своєчасна виплата заробітної плати;

графік роботи: Пн-Пт з 8:45—18:00, Сб, Нд — вихідний;

компенсація мобільного зв’язку;

корпоративні заходи.

Відправити резюме можна за посиланням

Регіональний представник

ТзОВ Аванті Трейд

вища освіта;

впевнений користувач ПК;

вміння вести переговори;

досвід у сфері продажів;

наявність власного автомобіля.

налагодження співпраці із дотичними до галузі установами;

виконання планових показників;

розвиток компанії в регіоні.

офіційне працевлаштування.

Відправити резюме можна за посиланням

Торговий агент

Партнер-ДК

досвід роботи у торгівлі чи прямих продажах;

комунікабельність, відповідальність, активність, з позитивним відношенням до життя;

бажання розвиватись у сфері продажів та при цьому мати достойну зарплату.

продаж товару (направлення Строй, основні бренди: Сігма, Сантехніка Акватика, Дкг, Лезард, Новоабразив, Мустанг, Ньютон, Акфікс);

виконання планових показників — обсяг продаж, націнка, дебіторка, зведення нової продукції в торгові точки;

підтримання відносин із діючими та залучення нових клієнтів, розширення клієнтської бази;

контроль своєчасного повернення коштів (дебіторської заборгованості).

16 років на ринку;

широкий асортимент товару;

навчання на перших етапах роботи

стабільна виплата заробітної плати

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер з міжнародного продажу зернових культур

ТОВ Амбар+

вища освіта буде перевагою;

комунікабельність;

енергійність;

впевненість у собі;

наполегливість;

вміння працювати у колективі;

порядність.

робота у сфері міжнародних контрактів (торгівля зерном);

спілкування із клієнтами, для реалізації продукції;

знаходження нових клієнтів;

швидкість та відповідальність у роботі.

офіційне працевлаштування за результатами оплачуваного випробувального терміну;

повний соціальний пакет;

графік роботи з понеділка по п`ятницю (з 9.00−18.00).

Відправити резюме можна за посиланням

Менеджер у відділ логістики

GoncharDeco

швидкість та оперативність виконання поставлених задач;

чесність та відповідальність;

без шкідливих звичок.

оформлення замовлення, створення ТТН;

консультація клієнтів;

упакування товару;

контроль наявності.

комфортні умови праці, опалюване приміщення з наявною мікрохвильовою піччю та кулером;

можливістю кар’єрного зростання до керівника відділу логістики;

корпоративна етика та подарунки на свята і день народження;

знижки на товар компанії;

компенсація за пальне + амортизація (при наявності авто);

зручний графік роботи з 9:30−18:30;

молодий та перспективний колектив;

постійна підтримка та навчання з боку керівництва.

Відправити резюме можна за посиланням

Кухар

ФОП Стащенко Д.І.

обов’язковий досвід роботи.

залучення клієнтів юридичних осіб на обслуговування в банк;

продаж банківських продуктів, в даному клієнтському сегменті;

персональне знайомство з кожним клієнтом портфелю;

розвиток комерційних відносин із закріпленим портфелем клієнтів;

аналіз і розвиток індивідуальних та комерційних потреб клієнтів;

забезпечення якості обслуговування і задоволення клієнтів.

графік позмінний;

виплата заробітної плати без затримки;

харчування за рахунок закладу.

Відправити резюме можна за посиланням

*відповідальність за зміст та правильність написання опису вакансій несе роботодавець