Вакансії для студентів і випускників станом на 09.06.2022
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Affiliate manager |
BillTech |
рівень володіння англійської мови не нижчий B2; розуміння ринку CPA/affiliate реклами; досвід роботи з SEO/PPC трафіком; знання та володіння аналітикою по направленню; вміння грамотно спілкуватися та знайти підхід до кожного партнера. |
покращення та масштабування існуючої партнерської програми; пошук та залучення нових партнерів, побудова довгострокових міцних відносин; робота з мережею існуючих партнерів; запуск, аналіз та масштабування партнерських рекламних компаній; пошук та тестування нових джерел трафіку; контроль формування виплат партнерам; взаємодія з відділом маркетингу та дизайну для закриття потреб партнерів у просуванні продукту |
графік роботи з 10:00 до 19:00, вихідні Сб-Нд; оплачувана відпустка 24 дні та лікарняні; оплачувані overtimes; своєчасна та прозора оплата праці; сучасний «айтішний» офіс у центрі міста; нова техніка Apple; безкоштовне 2-х разове харчування на офісі; безкоштовне відвідування тренажерного залу; безкоштовні курси англійської мови; безкоштовний корпоративний лікар. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
PR-менеджер, аніматор, організатор дозвілля в готель |
ЗКО Баттерфляй |
навички підбору персоналу для організації дозвілля гостей, їх підготовка та навчання; навички спілкування, комунікації з гостями комплексу; високий рівень самоорганізації та внутрішньої дисципліни.
|
популяризація закладу у зовнішньому просторі — соц. мережі, сайт, таргетинг, контекстна реклама; планування, побудова та втілення стратегії організації дозвілля в комплексі; організація дозвілля гостей готелю; забезпечення музичного фону на усіх локаціях; організація роботи кінозалу; участь в роботі усієї анімаційної команди в забезпеченні комфорту та розваг гостей. |
5 денний робочий тиждень з 9.00 до 23.00; забезпечення проживанням, харчуванням, трансфер з Вінниці та до Вінниці. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Асистент HR-відділу, рекрутер |
Alpha One Transportation |
високий рівень знання англійської мови; досвід роботи в колл-центрах з великою кількістю вхідних і вихідних дзвінків; товариськість, доброзичливість, ввічливість і стресостійкість; старанність; уважність, готовність до роботи з великими обсягами інформації, готовність до одноманітної роботи (резюме скринінгу на пару годин на добу); готовність здійснювати не менше 30-50 телефонних дзвінків на добу і відбирати не менше 5-7 підходящих кандидатів для наступних етапів; готовність проводити до 10 відеоінтерв'ю на день; впевнений користувач ПК, навички роботи з Google Таблицями; комунікабельність. |
обробка та аналіз вхідних резюме з усіх наших рекламних майданчиків; внесення інформації про кандидатів до баз даних, які мають право на участь; пошук нових сайтів на пропозицію про роботу; спілкування з потенційними кандидатами; відбір кандидатів за встановленими критеріями; проведення першого етапу співбесід з кандидатами по телефону (в тому числі іноземців); проведення другого етапу співбесід з кандидатами по відеозв'язку (в тому числі іноземців); внутрішня звітність. |
дистанційний формат роботи, що означає можливість облаштування віддаленого робочого місця (наявність сучасного ПК, високошвидкісне інтернет-з'єднання, веб-камера і окремий простір для роботи) є обов'язковими умовами; графік роботи: 12:30—21:30, понеділок-п'ятниця. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
Lana |
досвід роботи в аналогічній або суміжній сферах; знання основ бухгалтерського обліку; досвід роботи в 1С 8.3, знання 1С УТП; знання МSOffice; уважність, організованість, відповідальність, акуратність. |
ведення ФОП 2-3 групи; здача звітності по непрацюючому ТОВ; оформлення первинних касових документів, відповідно до чинного Законодавства України; ведення касових операцій в 1С -8 УТП, складання касової звітності; нарахування заробітної плати та лікарняних; своєчасна оплата податків та комунальних платежів; проведення банківських виписок у програмі 1С (рах 311, 313, 315); контроль операцій з розрахунками картками, еквайринг. |
офіційне працевлаштування; комфортне робоче місце; робочий графік за домовленістю; дружній і професійний колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Копірайтер |
студія текстів Грамотей |
відсутність досвіду не є критичним; грамотна письмова мова і побудова думок; розуміння технічної тематики (автомобілі, електроніка і т.д.); або інші теми, які вам ближче; здатність і бажання вчитися. |
описи продукції; ведення цільових сторінок; написання SEO-текстів; написання інформативних LSI-статей, лонгрідів; написання інформаційно-пропагандистських статей (Miralinks і т.д.). |
гнучкий графік і зручний для Вас робочий час; навчання та консультації в процесі роботи; доступ до бази знань студії. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу |
Перчатка-центр |
комунікабельність; активність; бажання постійно вчитися і розвиватися. |
знання повного асортименту продукції, її характеристик і конкурентних переваг; володіння актуальною інформацією про те, на яких умовах здійснюються продаж, доставка і оплата товару, про знижки та акції; володіння технікою продажів із застосуванням «холодних» дзвінків; пошук та аналіз клієнтів; продаж товарів; робота з базою, переговори та зустрічі з ключовими особами організацій; ведення документообігу по своїм клієнтам, звітність. |
офіційне працевлаштування та соціальна захищеність; конкурентна та своєчасно виплачена заробітна плата; графік роботи Пн-Пт, з 9:00 до 17:00; компенсація мобільних витрат, навчання (тренінги). комфортні умови праці, зона відпочинку, чайний стіл, корпоративний відпочинок |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Супервайзер |
Копійочка |
вища освіта; відмінне знання ПК, MS Excel, 1C; досвід роботи в роздрібній торгівлі — рітейл керуючим магазину, супервайзером, куратором; глибоке розуміння потреб клієнтів; добре розуміння процесів, які відбуваються на магазині; високий рівень комунікації, вміння налагоджувати зв’язки; активна життєва позиція, націленість на результат; вміння аналізувати масиви даних та приймати рішення; вміння вести перемовини, знання технік продаж; досвід управління персоналом від 3 років колективом від 15 чоловік; готовність до 80% відряджень. |
контроль якості роботи магазинів; формування бюджетів і графіку виходу персоналу магазинів; контроль залишків товару на магазинах; контроль відкриття нових магазинів; планові та позапланові візити на магазини; формування звітів для керівництва. |
достойний рівень заробітної плати (ставка); своєчасна виплата заробітної плати; дружній колектив; розвиток та навчання; цікаві проєкти. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Керівник відділу аудиту |
|
вища освіта (фінансова, економічна, менеджмент організацій); вміння вникнути у різні бізнес-процеси, виявити системні тенденції, зв’язки, кореляції; володіння аналітичними навичками, вмінням встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, оцінювати потенційні ризики; досвід перевірок різних напрямків фінансової діяльності, в т.ч. питань фінансового моніторингу, системи управління ризиками, системи внутрішнього контролю, кредитного ризику, претензійно-позовної роботи, знання міжнародних стандартів внутрішнього аудиту; знання чинного законодавства України та нормативно-правових актів; крайній рівень системності: вміння планувати, структурувати, автоматизувати свою роботу; відповідальність, організованість, пунктуальність, вміння працювати у віддаленій команді. |
проведення аудиту/огляду фінансової звітності/фінансової інформації, аудит фінансових показників у межах групи компаній; організація та проведення фінансових перевірок по основним напрямкам роботи компаній та розробка рекомендацій щодо усунення виявлених недоліків; оптимізація та реструктуризація бізнес процесів; оптимізація затрат; супроводження внутрішнього/зовнішнього аудиту діяльності компанії, підготовка необхідної інформації та координація зі всіма службами; підготовка інформації, звітів та пропозицій. |
дружній колектив; медичне страхування; стабільна та гідна заробітна плата; навчання та підвищення кваліфікації. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
ФОП Пшеничний В.А. |
досвід роботи від 3-х років (у сфері роздрібної торгівлі буде перевагою); знання ведення всіх ділянок бухгалтерського обліку, ПДВ, податкового кредиту; практичні навички роботи в M.E.Doc, РРО, 1С 7, Клієнт-банк; відповідальність, вміння працювати у режимі багатозадачності та стресостійкості, терплячість, позитив. |
ведення і контроль бухгалтерського обліку на ділянці оприбуткування та реалізації товару, податкової звітності; звірка з двома базами та постачальниками; формування видаткових накладних. |
робота в стабільній компанії з можливостями професійного зростання; місце роботи в офісі в р-ні Тяжилів, Пн.-Пт з 10:00 до 18:00 год., вихідні — Сб, Нд. своєчасна виплата та офіційне працевлаштування; наставництво головного бухгалтера; можливість придбати продукцію за ціною дистриб’ютора. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер ЗЕД |
ТОВ Лаки-2017 |
досвід від 3-х років; знання розмовної англійської мови. |
продаж заморожених продуктів, надання послуг по холодним дзвінкам; продаж ламелі для підлоги; продаж за кордон та по Україні; складання договорів. |
5-денний робочий графік з 8.15 до 16.45; 6-й день за необхідності. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Технолог, лаборант харчової промисловості |
ТОВ Лаки-2017 |
вища (середньо-спеціальна) освіта в сфері харчових технологій; впевнений користувач ПК; знання нормативно-правової документації в області харчової промисловості; вміння працювати в умовах багатозадачності; відповідальність, ініціативність, вміння працювати в команді, стресостійкість. |
організація технології виробництва заморожених ягід та фруктів; контроль якості сировини і виробленої продукції; контроль дотримання і забезпечення правильності існуючої технології виробництва продукції; контроль якості готового продукту; контроль за правильністю умов зберігання продукції; оптимізація технології виробництва; контроль за правильністю експлуатації устаткування; аналіз проблемних виробничих ситуацій; розрахунок норм витрат сировини; розрахунок норм витрат часу; розрахунок собівартості виробленої продукції; контроль виконання санітарних норм і правил на виробництві. |
офіційне працевлаштування; гідна система оплати праці; реальна перспектива кар'єрного росту. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Web-аналітик |
медіа-корпорація РІА |
досвід роботи з Google Sheets; досвід роботи з Google Analytics; досвід роботи з Google Tag Manager; досвід роботи з Google Search Sonsole; базові знання SEO. |
налаштування аналітики для Automoto.ua та інших продуктів компанії; проведення А/Б тестів; підготовка аналітичних звітів; відслідковування маркетингових показників (ROMI); збір та аналіз даних в Google Sheets. |
графік роботи 5 днів на тиждень з 9:00 до 16:00 (або 6 годин); можливість професійного росту та заробітної плати; молодий, веселий та дружній колектив, який завжди готовий прийти на допомогу та поділитися досвідом; відвідування тематичних заходів, навчання та тренінги за рахунок компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер по закупкам |
Беліф |
досвід в закупівлі буде вашим плюсом; знання програм 1С; MSExcel; англійська мова (рівень intermediate); |
робота в базі 1С8 — замовлення, приходи, облік запасів, звіти; робота з постачальниками — замовлення продукції/сировини, контроль отримання поставок вчасно та в повному обсязі, контроль закриття актів; супровід поставок на всіх етапах — це взаємодія з фабрикою, брокером, бухгалтерією; контроль запасів і планування закупівлі на місяць/два; формування звітів по виконанню поставок і стану запасів. |
конкурентний рівень заробітної плати; корпоративний відпочинок і тімбілдінги; повна зайнятість, Пн-Пт — з 9:00 до 18:00; дружній колектив професіоналів. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Технолог харчового виробництва |
Вінтар |
обов’язковий досвід роботи на виробничому підприємстві за напрямком м’ясопереробка та консервування птиці, відповідна освіта; організаційні здібності, вимогливість до себе та до підлеглих, без шкідливих звичок. |
організація технологічного процесу виготовлення консервів з м'яса птиці; контроль за дотриманням технологічних норм та якості продукції; розробка та впровадження нових технологій та рецептур. |
офіційне працевлаштування; соціальний пакет; Сб. та Нд. вихідні. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу |
ТОВ Вінницятехноресурс |
досвід роботи у сфері продажів від 1 року; можливість працевлаштування випускників технічних ЗВО без досвіду роботи; готовність працювати в команді та нести відповідальність за власний результат; технічна грамотність; готовність та вміння швидко навчатися; орієнтація на клієнта компанії та подальшу співпрацю з ним. |
|
офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка, лікарняні, премії та бонуси; оплачувані витрати на бензин, амортизацію, телефон; навчання та адаптація протягом випробувального терміну; дружній колектив, який готовий навчити та підтримати; можливість проявити та реалізувати себе; робота в затишному та сучасному офісі за адресою вул. Гонти, 39 А; зручний п’ятиденний графік роботи Пн-Пт 9.00 — 18.00; забезпечення всім необхідним для успішної роботи; реальні адекватні плани, які дозволяють перевиконувати їх та отримувати премії; гідна заробітна плата, що формується зі ставки, премії від виконання плану та відсотка від продажу. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Логіст міжнародних перевезень |
КПК Торгтехніка |
вища освіта; досвід роботи на аналогічній посаді в міжнародних перевезеннях від 2-х років; розуміння ринку вантажних перевезень; відповідальність, комунікабельність, логічне мислення, цілеспрямованість, самодисципліна, впевнений користувач ПК. |
організація вантажних перевезень імпорт / експорт, також внутрішньо-європейських перевезень; моніторинг ринку вантажних перевезень; організація та ведення документообігу, робота з водіями; розподіл наявного автотранспорту по маршруту. |
повний робочий день з 8.00 до 17.00. Обід з 12.30 до 13.30; офіційне працевлаштування; комфортні умови роботи; стабільна та своєчасна оплата праці. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер-матеріаліст |
ТОВ Донбаська екскаваційна компанія |
освіта — за спеціальністю; досвід роботи понад 1 рік на аналогічній ділянці, переважно досвід роботи у виробничій компанії; впевнений користувач ПК; знання 1С, M.E.Doс., MS Word, Excel; знання податкового законодавства. |
ведення, контроль правильного відображення в обліку підприємства операцій з товарно-матеріальними цінностями; формування пакета первинної документації; списання ТМЦ, звірка залишків, прийняття участі в інвентаризації. ведення обліку розрахунків із постачальниками товарів та матеріалів. контроль правильності оформлення наданих первинних документів від постачальників аналіз дебіторської та кредиторської заборгованості, звірка розрахунків та підписання актів звірок з постачальниками. |
офіційне працевлаштування. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу (стажер) |
Віндор |
вища освіта; впевнений користувач ПК ; досвід роботи від 1 року; наявність водійського посвідчення категорії В; відкритість до вивчення нової інформації; стресостійкість вміння презентувати компанію та її продукцію; бажання підвищувати свій професіоналізм та регулярно покращувати взаємодію з клієнтами; вміння приймати рішення та розв’язувати конфліктні ситуації. |
пошук нових клієнтів (вихідні дзвінки та зустрічі); робота з існуючою клієнтською базою; Участь в розробці маркетингових програм з просування товарів та послуг. |
офіційне працевлаштування; сучасне та зручно обладнане робоче місце; відпустка 24 календарні дні; оплачувані лікарняні; цікаві корпоративи та відпочинок з командою. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Митний декларант |
ТОВ Тарімус Групп, |
вища освіта в галузі менеджменту зовнішньоекономічної діяльності; досвід роботи менеджером ЗЕД від 2-х років; знання міжнародного законодавства у сфері торгівлі та логістики, відмінні знання митного законодавства; досвід взаємодії з органами митниці та транспортними компаніями, що працюють з іноземними клієнтами; навички складання контрактів, рекламацій, актів прийому-передачі, специфікацій, декларацій, первинної бухгалтерської документації та іншої ділової номенклатури; навички ведення комерційних переговорів із зарубіжними партнерами; вільне володіння англійською мовою (рівень Intermediate); знання Incoterms 2010, MD declaration; знання правил роботи з валютними коштами; відповідальність, високий рівень самоорганізованості, старанність. |
ведення переговорів і укладання контрактів з іноземними партнерами; ведення переговорів і ділової переписки з логістичними компаніями та постачальниками щодо умов роботи й оптимізації поставок; контроль і супровід поставок на всіх етапах — від розміщення замовлення до отримання товару; контроль своєчасної оплати експортних і імпортних платежів; оформлення необхідної супутньої документації (графіки поставок, сертифікати, дозволи, ліцензії); складання митних документів та супровід митного контролю за переміщенням товарів і транспортних засобів через митний кордон України; оформлення або отримання необхідних документів, таких як сертифікати, дозволи, ліцензії, паспорти якості тощо. |
офіційне працевлаштування; своєчасна виплата заробітної плати; графік роботи: Пн-Пт з 8:45—18:00, Сб, Нд — вихідний; компенсація мобільного зв’язку; корпоративні заходи. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Регіональний представник |
ТзОВ Аванті Трейд |
вища освіта; впевнений користувач ПК; вміння вести переговори; досвід у сфері продажів; наявність власного автомобіля. |
налагодження співпраці із дотичними до галузі установами; виконання планових показників; розвиток компанії в регіоні. |
офіційне працевлаштування. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Торговий агент |
Партнер-ДК |
досвід роботи у торгівлі чи прямих продажах; комунікабельність, відповідальність, активність, з позитивним відношенням до життя; бажання розвиватись у сфері продажів та при цьому мати достойну зарплату. |
продаж товару (направлення Строй, основні бренди: Сігма, Сантехніка Акватика, Дкг, Лезард, Новоабразив, Мустанг, Ньютон, Акфікс); виконання планових показників — обсяг продаж, націнка, дебіторка, зведення нової продукції в торгові точки; підтримання відносин із діючими та залучення нових клієнтів, розширення клієнтської бази; контроль своєчасного повернення коштів (дебіторської заборгованості). |
16 років на ринку; широкий асортимент товару; навчання на перших етапах роботи стабільна виплата заробітної плати |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер з міжнародного продажу зернових культур |
ТОВ Амбар+ |
вища освіта буде перевагою; комунікабельність; енергійність; впевненість у собі; наполегливість; вміння працювати у колективі; порядність. |
робота у сфері міжнародних контрактів (торгівля зерном); спілкування із клієнтами, для реалізації продукції; знаходження нових клієнтів; швидкість та відповідальність у роботі. |
офіційне працевлаштування за результатами оплачуваного випробувального терміну; повний соціальний пакет; графік роботи з понеділка по п`ятницю (з 9.00−18.00). |
Відправити резюме можна за посиланням |
Менеджер у відділ логістики |
GoncharDeco |
швидкість та оперативність виконання поставлених задач; чесність та відповідальність; без шкідливих звичок. |
оформлення замовлення, створення ТТН; консультація клієнтів; упакування товару; контроль наявності. |
комфортні умови праці, опалюване приміщення з наявною мікрохвильовою піччю та кулером; можливістю кар’єрного зростання до керівника відділу логістики; корпоративна етика та подарунки на свята і день народження; знижки на товар компанії; компенсація за пальне + амортизація (при наявності авто); зручний графік роботи з 9:30−18:30; молодий та перспективний колектив; постійна підтримка та навчання з боку керівництва. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Кухар |
ФОП Стащенко Д.І. |
обов’язковий досвід роботи. |
залучення клієнтів юридичних осіб на обслуговування в банк; продаж банківських продуктів, в даному клієнтському сегменті; персональне знайомство з кожним клієнтом портфелю; розвиток комерційних відносин із закріпленим портфелем клієнтів; аналіз і розвиток індивідуальних та комерційних потреб клієнтів; забезпечення якості обслуговування і задоволення клієнтів. |
графік позмінний; виплата заробітної плати без затримки; харчування за рахунок закладу. |
Відправити резюме можна за посиланням |
*відповідальність за зміст та правильність написання опису вакансій несе роботодавець