Вакансії для студентів і випускників станом на 16.06.2022
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Менеджер з комунікації |
школа англійської мови Flash |
креативність; комунікабельність; стресостійкість; ініціативність; активність. |
партнерські відносини з освітніми та іншими закладами нашого міста; просування ідей шляхом зовнішнього PR; дзвінки до клієнта для уточнення актуальності звернення; організація роботи літнього табору. |
офіційне працевлаштування; офіс у центрі та нормований графік (Пн-Пт 09:00 - 18:00). |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу страхових продуктів |
страхова компанія, ПрАТ Місто |
вища освіта; бажання розвиватися та швидко вчитися. |
здійснення крос-продажів існуючим клієнтам та ведення телефонних переговорів; робота з клієнтами: консультування їх, допомога в оформленні договорів страхування; прояв ініціативи щодо розширення власних клієнтів; підвищення власних вмінь в продажах. |
5-ти денний графік роботи з 09:00 до 18:00; офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка та лікарняний; нові та цікаві знайомства; робота в молодіжній команді; розвиток у сфері страхування. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кухар |
готель Франція |
|
|
графік роботи позмінний; згуртований і дружній колектив; офіційне працевлаштування. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з опрацювання вхідних дзвінків |
Dnipro-M |
грамотна розмовна українська; грамота письмова українська; вміння працювати в режимі багатозадачності та орієнтуватись у великому обсязі інформації; сервісність до клієнта, бажання вирішити питання в кожній розмові; вміння швидко адаптуватись під зміни та нововведення. |
прийом та обробка вхідних дзвінків; оформлення продажів та додаткових продажів; задоволення потреб споживача по продукту компанії щодо його зверненні на гарячу лінію. |
графік роботи: 5 робочих днів на тиждень, не менше 9 робочих годин на день (8 робочих + 1 година обід); плаваючі вихідні; перспектива кар'єрного росту; розвиток професійних та особистісних якостей в навчальних програмах «Business start» і «Академії Корпоративної освіти»; офіційне працевлаштування; робота в молодій команді і комфортабельному офісі. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу в Google maps |
Cube Online Україна |
|
проведення переговорів; відвідування компаній і проведення переговорів з керівництвом; аналіз компанії, виявлення потреби і формування заявок. |
графік роботи з Пн по Пт, з 09:00 до 18:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу |
Перчатка-центр |
комунікабельність; активність; бажання постійно вчитися і розвиватися. |
знання повного асортименту продукції, її характеристик і конкурентних переваг; володіння актуальною інформацією про те, на яких умовах здійснюються продаж, доставка і оплата товару, про знижки та акції; володіння технікою продажів із застосуванням «холодних» дзвінків; пошук та аналіз клієнтів; продаж товарів; робота з базою, переговори та зустрічі з ключовими особами організацій; ведення документообігу по своїм клієнтам, звітність. |
офіційне працевлаштування та соціальна захищеність; конкурентна та своєчасно виплачена заробітна плата; графік роботи Пн-Пт, з 9:00 до 17:00; компенсація мобільних витрат, навчання (тренінги). комфортні умови праці, зона відпочинку, чайний стіл, корпоративний відпочинок |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Офіс-менеджер, адміністратор |
ФОП, Бенкалюк А.Е. |
вища освіта; досвід роботи на посаді офіс-менеджера, помічника керівника; впевнений користувач ПК (1с, Excel, Word, Visio) та Internet; етикет ділового спілкування та ведення переговорів; вільне володіння українською мовою (грамотні вимова та письмо); особисті якості: активність, комунікабельність, привітність, організаторські здібності, наполегливість, стресостійкість. |
приймання та переведення телефоних дзвінків; робота з документацією; підготовка листів, реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції; забезпечення життєдіяльності офісу: контроль наявності та замовлення продуктів та послуг; виконання доручень керівника. |
офіційне працевлаштування; особистий та професійний розвиток; конкурентну та своєчасну заробітну плату. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу (ЗЕД) |
ТОВ Пирена |
вільне володіння англійською мовою (рівень володіння Upper Intermediate для проведення перемовин з клієнтами) знання інших іноземних мов буде перевагою; знання етапів активного пошуку нових клієнтів; високі комунікативні навички. |
пошук нових клієнтів, та вихід на нові ринки; аналіз ринку і конкурентів; проведення переговорів, складання зовнішньоекономічних контрактів; обробка запитів та підготовка комерційних пропозицій; формування пакету товаросупровідних документів та підготовка супутньої інформації для відвантаження продукції; підтримання ефективних ділових взаємовідносин з клієнтами, своєчасне виконання зобов’язань перед клієнтами; супровід угод, контроль оплати та доставки продукції клієнту; збільшення обсягу продажів. |
офіційне працевлаштування з дотриманням вимог чинного законодавства; зручний робочий графік: ПН-ПТ з 8:00-17:00, СБ-НД вихідний. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
Про Транс |
знання бухгалтерського та податкового обліку; знання кадрового діловодства; вільне володіння М.Е.Doc, Bas; досвід роботи з великою кількістю інформації; надається перевага кандидатам на посаду з досвідом роботи у галузі вантажних перевезень та будівництва; знання податкового законодавства; впевнений користувач ПК. |
єдиний бухгалтер на підприємстві; ведення бух. обліку; робота в клієнт-банку; формування та подання податкової, фінансової на статистичної звітності; нарахування ЗП; робота з первинною документацією тощо. |
п’ятиденний робочий тиждень з 9:00 до 17:00; робота в офісі в центрі міста. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Офис-менеджер |
ФОП Попов І.В. |
вища освіта; досвід роботи на посаді офіс-менеджера, помічника керівника; впевнений користувач ПК (1с, Excel, Word,) Та Internet; етикет ділового спілкування та ведення переговорів; вільне володіння українською мовою (грамотні вимова та письмо); особисті якості: активність, комунікабельність, привітність, організаторські здібност, наполегливість, стресостійкість. |
приймання та переведення телефонних дзвінків; робота з документацією; забезпечення життєдіяльності офісу: контроль наявності та замовлення продуктів та послуг; виконання доручень керівника. |
графік роботи з 07:00 по 15:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
КСК-Автоматизація |
вища профільна освіта; досвід роботи на посаді бухгалтера від 5 років; знання 1с 8.3 Утп, Med.Doc, Клієнт-Банк, Excel, Word; уважність, вміння працювати з великими об’ємами даних; бажання розвиватися та працювати. |
оформлення платежів в клієнт-банк, банківська виписка; облік розрахунків з підзвітними особами; облік роботи авто та списання ПММ; облік ТМЦ, МШП та ОЗ; робота з вх/вих документацією. |
офіційне працевлаштування; п’ятиденний робочий тиждень; соціальний пакет. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер-касир зі знанням англійської |
Handicap international |
вільне володіння усною та писемною англійською мовою (не нижче B2!); володіння: Microsoft Word, Excel, PowerPoint; розуміння, як розставити пріоритети; можливість допомогти членам команди спланувати та переглянути складені плани; відмінні комунікативні навички та дипломатичність; вміння виконувати інструкції та бути членом команди; гнучкість; увага до деталей; хороші організаторські здібності; практичність, динамічність та орієнтованість на рішення; відкритість до культурних відмінностей. |
оновлення фінансової інформації та контроль фінансових показників в межах його/її сфери відповідальності; забезпечення виконання юридичних зобов’язань HI та надання необхідних фінансових документів; сприяння управлінню фінансами та бюджетом; слідування всім вимогам, процесам та інструментам управління грошовими потоками HI; формування звітів перед фінансовим менеджером HI для забезпечення координації та гармонізації фінансових процедур. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер ЗЕД |
ТОВ Лаки-2017 |
досвід від 3-х років; знання розмовної англійської мови. |
продаж заморожених продуктів, надання послуг по холодним дзвінкам; продаж ламелі для підлоги; продаж за кордон та по Україні; складання договорів. |
5-денний робочий графік з 8.15 до 16.45; 6-й день за необхідності. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Оператор 1С |
Беліф |
впевнений користувач 1С 8 Підприємство, Excel, EDI; економічна, бухгалтерська чи фінансова освіта; досвід роботи на аналогічних посадах; комунікабельньність, відповідальність, багатофункціональний і уважний. |
оприходування товарів по Ф1, Ф2, Ф3; формування реалізації на основі замовлень; проведення списання та оприходування товарів на складах; аналіз доступності товарів на складах; формування звіту з виробництва. |
робота в надійній стабільній компанії; своєчасна виплата заробітної плати; графік роботи: Пн-Пт з 9:00-18:00; комфортні умови праці. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Помічник фінансового менеджера |
Беліф |
впевнений користувач 1С 8 Підприємство; економічна, бухгалтерська чи фінансова освіта; досвід роботи на аналогічних посадах; комунікабельньність, відповідальність, багатофункціональність і уважність. |
збір і архівування первинної документації (видаткові накладні, ТТН, акти звірок); проведення підзвітних коштів, авансових звітів; проведення в базі 1С актів наданих послуг. |
робота в надійній стабільній компанії; своєчасна виплата заробітної плати; графік роботи: Пн-Пт з 9:00-18:00 комфортні умови праці. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
*відповідальність за зміст та правильність написання опису вакансій xнесе роботодавець