Бүгүн Mostbet букмекердик кеңсесине кошулуп, Кыргызстанда спорттук мелдештерден жана онлайн оюндарынан максималдуу ырахат жана пайда алыңыз. Бул жерден сиз спорттук иш-чаралар үчүн эң мыкты коэфициенттерди, ошондой эле ар кандай бонустарды жана акцияларды, бекер коюмдарды, бекер айлануулар жана Мостбет промо коддорун таба аласыз. Биздин веб-сайтты колдонуу оңой жана жөнөкөй, ал эми букмекерликти ого бетер ыңгайлуу кылуу үчүн профессионалдар командасы сиз үчүн мобилдик тиркемени иштеп чыгышты.
English

25 жовтня 2018 року до ВТЕІ КНТЕУ завітав наш надійний партнер Алі Рашиді, директор департаменту міжнародної співпраці Фольк університету (Швеція) та вельмишановний гість з Греції, Георг Пітсуліс, експерт зі смарт-туризму, співробітник Академії туризму Греції.
В рамках цієї співпраці студенти та викладачі спеціальності «Туризм» і «Туристичний менеджмент» ознайомилися із особливостями та тенденціями розвитку світового смарт-туризму, зокрема в Греції. Також було обговорено можливості проходження практики та стажування в Академії туризму Греції. Знайомство з Україною Георг Пітсуліс розпочав з Вінниці, а знайомство з найкомфортнішим містом - з Вінницького тоговельно-економічного інституту КНТЕУ!

25 жовтня 2018 року в рамках проведення заходів до Тижня факультету торгівлі, маркетингу та сфери обслуговування відбулося святкування Дня маркетолога – конкурс професійної майстерності «Маркетингові інновації – 2018». Участь у заході взяли чотири команди креативних маркетологів ВТЕІ КНТЕУ «Вовки із ВТЕІ» (гр. МР-21д), «МР family» (гр. МР-22д), «Ейнштейни маркетингу» (гр. МР-31д), «Найгірший сон маркетолога» (гр. МР-41).
Конкурс складався із п’яти етапів, де команди показали візитку, торговельну та соціальну реклами, створили слогани та проекти «Маркетингова інновація».
В складі журі були: заступник директора ВТЕІ КНТЕУ – Кізюн А.Г., заступник декана ФТМСО – Юрчик І.Б., директор ПАБ «Вінницька реберня» – Гуменюк В.М., співвласник туристичної агенції «Бон Вояж», старший викладач кафедри маркетингу та реклами – Головчук Ю.О., менеджер відділу виставок та ярмарок Вінницької торгово-промислової палати – Окоєвич М.О., консультант з маркетингу та реклами автосалону «Hyundai» – Головащенко А.В.

ФОТОЗВІТ

24 жовтня 2018 року бібліотекою ВТЕІ КНТЕУ було організовано проведення семінару «Комунікаційний простір сучасної бібліотеки» за участі методичного об’єднання бібліотек закладів вищої освіти м. Вінниці. Заступник директора з навчально-методичної роботи Л.Б. Мартинова відкрила даний захід та представила нового завідувача бібліотеки. Також для учасників семінару було проведено цікаву екскурсію до унікального музею грошей ВТЕІ КНТЕУ.
Фахівці бібліотек у своїх доповідях та обговореннях торкались тем комунікаційної функції бібліотек ЗВО, ефективності web-комунікацій в умовах роботи сучасних книгозбірень, корпоративної культури та забезпечення якісних бібліотечних послуг. З доповіддю:«Комунікативний простір як фактор трансформації бібліотеки ВТЕІ КНТЕУ» виступила бібліотекар І категорії Т.І.Чорна.
До семінару бібліотека підготувала виставку-перегляд бібліографічних покажчиків. Завдяки гостинній та затишній атмосфері, яку організували співробітники бібліотеки, захід залишив в учасників семінару приємні враження, а зміст взаємного спілкування забезпечив фахівців корисною інформацію, яка буде обов’язково використана спеціалістами в роботі!

24 жовтня 2018 року в рамках проведення заходів до Тижня факультету торгівлі, маркетингу та сфери обслуговування було проведено інтелектуальну гру «Що? Де? Коли?». Участь у грі взяли шість команд студентів-першокурсників: «Жіноча ліга» (гр.Т-11д), «Evolution» (гр. ГРС-11д), «Мисливці за удачею» (гр. ГРС-12д), «Грінси» (гр. ХТ-11д та ПТБД-11д), «Машиністи» (гр. МР-12д) та група МР-11д. Гра складалася із трьох етапів та була надзвичайно захоплюючою, цікавою та сповненою позитивних емоцій. Продемонструвавши неабияку кмітливість та ерудованість, а також знання різноманітних аспектів суспільного розвитку, перемогу у грі здобула команда «Машиністи» (гр. МР-12д); друге місце посіла команда групи ГРС-12д; третє місце розділили студенти груп ХТ-11д та ХТ-11д. Організована за участю Ради студентського самоврядування факультету на чолі з Анною Матулою, гра пройшла у дружній, доброзичливій обстановці. Окрім гарного настрою, переможці та учасники гри отримали грамоти та солодкі подарунки.

Шановні маркетологи, щиро вітаю вас із професійним святом!
Із впевненістю можна стверджувати, що маркетинг – одна із найпопулярніших спеціальностей не лише сьогодні, а й у майбутньому!
Адже справжній маркетолог – це мозок компанії, здатний генерувати ідеї, за які споживач готовий платити кошти. А з іншого боку – це сила, яка рухає компанію зсередини до реалізації цих ідей.
Гарний маркетолог – наполегливий, енергійний, послідовний, відповідальний, автор нестандартних рішень повсякденних завдань.
До фахівців сфери маркетингу також можна віднести популярних нині спеціалістів, які займаються просуванням брендів у соціальних мережах – SMM, розкруткою і пошуковою оптимізацією сайтів – SEO, контекстною і банерною рекламою – AdRock і AdRiver.
Друзі, бажаю вам міцного здоров’я та щастя, невичерпних сил та наснаги, нескінченної мотивації, безмежного натхнення та креативу, яскравих ідей та цікавих проектів, легкості у вирішенні нестандартних задач а також великого успіху у всіх ваших справах!
 
З повагою,
директор ВТЕІ КНТЕУ
Н.Л. Замкова
 

24 жовтня 2018 року кафедрою туризму та готельно-ресторанної справи було організовано та проведено майстер-клас «Сучасні тенденції в технології кондитерських виробів» за участі фахівця, відомого вінницького майстра-кондитера Бойко Галини. У майстер-класі взяли участь здобувачі вищої освіти групи ГРС-31д Гаврилюк Анастасія, Калинчук Наталія, Березюк Вікторія, групи РТ-11д(м) Маслюк Юлія, Лемпа Діана, Сахно Анфіса, Коваль Максим, Маєвський Євген, Котов Денис та викладачі кафедри Семко Т.В., Іваніщева О.А., Пахомська О.В.
Бойко Галина продемонструвала технологію приготування сучасних десертів кенді-бару, а саме тістечок «Картопля» з шоколадною глазур’ю та десертів у стаканчиках трайфлів з використанням бісквіту «Червоний оксамит», гарбузового та шоколадного бісквіту на кип’ятку. Кожен учасник мав змогу виготовити свій трайфл та «Картоплю», ознайомитися з сучасними тенденціями у кондитерському мистецтві, особливостями технології різних кремів, конфітюру, оздоблювальних виробів та ін. Три години роботи пройшли у жвавій виробничій атмосфері у колі шанувальників кондитерської справи під керівництвом компетентного практика. Це дало можливість здобути не тільки нові корисні знання, але й практичні навички, без яких сьогодні молодим фахівцям-харчовикам неможливо досягти успіху та бути конкурентоспроможним на ринку праці.