Заходи кафедри маркетингу та реклами за 2024-2025 н.р.
- Участь у Регіональному онлайн-навчанні для організацій, що займаються правами жінок та іншими ОГС у країнах Східного партнерства
- ГОСТЬОВА ЛЕКЦІЯ «СТРАТЕГІЯ ПРОСУВАННЯ ВЛАСНОГО БРЕНДУ КОНДИТЕРСЬКИХ ВИРОБІВ У США» ВІД АНАСТАСІЇ РАХМАНОВОЇ, ЗАСНОВНИЦІ БРЕНДУ «SWEET SOUL MACARONS»
- Студенти ОП «Маркетинг» ВТЕІ ДТЕУ під час виробничої практики стали івент-менеджерами заходу для дітей «ПОДАРУЙ ДИТИНІ СВЯТО!»
- Здобувачі вищої освіти кафедри маркетингу та реклами ВТЕІ ДТЕУ – серед переможців IV Міжнародного студентського конкурсу фотографії та фотографіки
- Зустріч із Юрієм Ігнатом: журналістика на передовій інформаційного фронту
- Практичні поради від випускової редакторки "Радіо Некипіло" Наталіє Некипілої, для майбутніх журналістів ВТЕІ
- Сьомий вебінар весняного циклу відкритих лекцій, організований Українською Асоціацією Маркетингу
- Інтерактивна гостьова лекція «Від ідеї до лідерства: Як будувати успішну кар’єру» з директором ТОВ «ЖЕО»
- Гостьова лекція на тему «Побудова кар’єри в комунікаціях»
- Викладачі та студенти кафедри маркетингу та реклами взяли участь у вебінарі на тему "Ефективне формування портфельної стратегії з капіталізацією фокусних брендів"
- ГОСТЬОВА ЛЕКЦІЯ «EMAIL-МАРКЕТИНГ У ВОРОНЦІ ПРОДАЖІВ: РОЛЬ ЛИСТІВ НА КОЖНОМУ ЕТАПІ» ВІД ВОЛОДИМИРА БОЙКА, ДИРЕКТОРА З МАРКЕТИНГУ КОМПАНІЇ ID AUTO
- Керівник Вінницької філії «Global Ocean Link» поділився з майбутніми логістами ВТЕІ ДТЕУ секретами професії
- ТИЖДЕНЬ ФАКУЛЬТЕТУ РОЗПОЧАТО З МАРКЕТИНГОВОГО КВЕСТУ
- Участь у вебінарі «Інтелектуальна монополізація бренду, що мають знати маркетологи»
- Представники ВТЕІ ДТЕУ взяли участь у панельній дискусії «Роль медіа у бізнесі»
- ПІДСУМКОВЕ ОБГОВОРЕННЯ ПРОЄКТІВ ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНИХ ПРОГРАМ «МАРКЕТИНГ», «ЛОГІСТИКА» (ВСТУП 2025)
- Викладачі кафедри іноземної філології та перекладу взяли участь у серії вебінарів «Challenging traditional methods: Understanding AI-driven innovations in language teaching» від Pearson
- Відбулося засідання робочої групи з розроблення освітньої програми "Реклама і зв'язки з громадськістю" спеціальності "Журналістика" для першого (бакалаврського) рівня вищої освіти
- Відкрите засідання наукового гуртка «Маркетингові інновації» на тему «Оцінка інновацій, тенденцій в теорії продажу»
- Відбулося відкрите засідання студентського гуртка "MediaLab"
- Відкрите засідання дискусійного клубу «Маркетинг і реклама» на тему «Маркетинг в умовах війни та повоєнного відновлення»
- Участь у VII Міжнародній науково-практичній конференції «Бренд-менеджмент: маркетингові технології» об’єднала понад 600 фахівців-маркетологів
- Викладачі та студенти кафедри маркетингу та реклами ВТЕІ ДТЕУ відвідали вебінар «Ефективний інтернет-магазин: тренди, інструменти, кейси»
- Відбулася перша сесія серії зустрічей на тему експериментування в бізнесі під керівництвом Prof. Jens Meyer (INSEAD)
- «Таргетинг у Meta: основи та роль таргетолога»
- Студентська форум-дискусія «Територіальний маркетинг у дії: презентація студентських кейсів»
- Відбулася гостьова лекція «Інфлюенсер-маркетинг: від А до Я»
- Здобувачі вищої освіти освітніх програм «Маркетинг», «Логістика», «Реклама і зв'язки з громадськістю» продовжили започаткований попередниками соціальний проєкт «Зігріємо Вас теплом своїх сердець»!
- У Вінницькому торговельно-економічному інституті ДТЕУ відбулася акредитаційна експертиза освітньої програми «Маркетинг» за спеціальністю 075 «Маркетинг» першого рівня вищої освіти
- Здобувачі вищої освіти та викладачі кафедри маркетингу та реклами брали участь у вебінарі «Особистий бренд: покроковий план дій» від компанії СендПульс
- Засідання наукового гуртка «Маркетингові інновації»
- Представники ВТЕІ ДТЕУ стали слухачами відкритої лекції «Народження соціального банкінгу в Європі»
- Майстер-клас для здобувачів вищої освіти з ОК «Нові медіа та комп’ютерні технології» від Марина Прісняк
- Гостьова лекція для здобувачів вищої освіти з ОП «Маркетинг» від Анель Інтегріті
- Практичний досвід у реальному житті здобувачів ОП «Реклама та зв'язки з громадськістю», спеціальності 061 «Журналістика»
- Здобувачі вищої освіти ОП «Реклама і зв’язки з громадськістю» спеціальності 061 «Журналістика» ВТЕІ ДТЕУ провели один день з командою проекту компанії Starlight Production під час зйомки ТВ-шоу "ХТО ХОЧЕ СТАТИ МІЛЬЙОНЕРОМ?" для каналу ICTV
- Проведено гостьову лекцію з ОК «Маркетинг в соціальних мережах» на тему: «Формування персонального бренду в соціальних мережах»
- Здобувачі вищої освіти і викладачі кафедри маркетингу та реклами брали участь у вебінарі «Як взлетіти, а не потонути онлайн-бізнесу в сезон продажів»
- Здобувачі вищої освіти ВТЕІ ДТЕУ перемогли в Міжнародному конкурсі кваліфікаційних робіт з маркетингу, реклами, digital-комунікацій та управління брендами за першим (бакалаврським) та другим (магістерським) рівнями вищої освіти
- Перемога магістрів-випускників у Всеукраїнському конкурсі кваліфікаційних робіт зі спеціальності 075 «Маркетинг»
- Студентка ВТЕІ ДТЕУ перемогла в VI Міжнародному конкурсі студентських наукових робіт з маркетингу «Реклама-Фест»
- Здобувачі вищої освіти ВТЕІ ДТЕУ здобули перемогу в V Міжнародному конкурсі реклами «DO.IT ADS»
- Здобувачів вищої освіти, які навчаються за освітньою програмою «Маркетинг» було проведено гостьову лекцію з ОК «Поведінка споживачів» на тему: «Процес прийняття рішень індивідуальним споживачем (на прикладі ТОВ «ЕТРОН»)»