Науково-педагогічні працівники та здобувачі вищої освіти взяли участь в онлайн-вебінарі «Корпоративна культура» від мережі готелів «Ribas Hotels»
11 травня 2022 року науково-педагогічні працівники кафедри туризму та готельно-ресторанної справи та здобувачі вищої освіти за спеціальностями «Готельно-ресторанна справа», «Туризм» долучилися до онлайн-вебінару «Корпоративна культура», організованому виконавчим директором мережі готелів «Ribas Hotels» Андрієм Маренчуком та керуючою відділу рекрутингу «Ribas Hotels» Світланою Соколовою.
Під час обговорення було визначено, що корпоративна культура є важливим аспектом успішного функціонування будь-якого закладу. Її формування не можна пускати на самоплив, інакше не уникнути появи несприятливого клімату в колективі.
У ході обговорення було встановлено, що формуванню корпоративної культури особливу увагу повинні приділяти керівники. Вони повинні не тільки продумати її до дрібниць і донести до кожного співробітника, але і стати носієм всіх цінностей корпоративної культури. Крім того, важливим моментом є формальне і неформальне заохочення прийняття даної корпоративної культури співробітниками.
Було досліджено практичний досвід «Ribas Hotels» з використання ними різних методів та інструментів по формуванні корпоративної культури. Так як даний готель пропагує такий сучасний тренд як «Friendly service» (дружелюбний сервіс), то в закладі прийнято: усім працівникам спілкуватися «на ти», тобто звертатися лише по імені, не залежно від того, яку посаду хто займає; формування 100% довіри до людини на етапі прийнятті на роботу; дружелюбна атмосфера у спілкуванні; лояльне відношення до кожного у колективі.
У здоровій атмосфері співробітники чітко розуміють й поділяють цінності керівництва, вважають себе частиною команди та роблять свій внесок у загальну справу. Люди відчувають, що компанія про них піклується, усвідомлюють перспективи розвитку, тому працюють не стільки заради грошей, скільки заради ідеї. Тому добре побудована корпоративна культура сприяє зменшенню плинності кадрів на 15-30%, а також збільшенню прибутку закладу на 5%. Саме тому здорова корпоративна культура не тільки підвищує продуктивність співробітників, але й сприяє розвитку компанії, а нездорова може уповільнити зростання чи навіть знищити бізнес.
Отже, якщо дотримуватися основних елементів корпоративної культури, то можна сформувати сильну та здорову робочу атмосферу в закладі, відродити, змінити чи створити гармонійну корпоративну культуру у кожній компанії.