Вакансії для студентів і випускників станом на 02.06.2022
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Фахівець з бронювання авіаквитків |
Aviacontact |
без досвіду роботи; знання англійської мови на рівні В2 (upper-intermediate) і вище; впевнений користувач ПК; уважність, відповідальність, уміння швидко сприймати та обробляти інформацію. |
своєчасна та в повному обсязі обробка запитів з купівлі авіаквитків; купівля авіаквитків; заповнення інформації із закупівлі у системі замовника; надання звітності по виконаній роботі. |
попереднє навчання в офісі; графік роботи 3/2; для студентів є можливість проходження практики; дружня атмосфера, підтримка та допомога. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Фахівець відділу контролю якості |
Аврора |
уважність; гарна фізична підготовка; орієнтація на результат. |
перевірка скомплектованого товару на магазин на відповідність з накладною, через програму quality assurance, шляхом поштучного перерахунку та фіксації помилок; фахівець отримує завдання з номером магазинів, які підлягають контрольному перерахунку. перевірка проводиться шляхом вибору необхідного магазину на відповідній комірці й доставляє його до відділу для проведення перерахунку; проведення перерахунку проводиться під камерами відеоспостереження та перераховується поштучно з одноразовою фіксацією помилок (товару який не відображено в накладній, а по факту він присутній; товару що є в накладній в меншій чи більшій якості); детальніше процес перерахунку описаний в інструкції по роботі з програмою quality assurance; після перерахунку фахівець зберігає всі дані та автоматично програма змінює накладну, після чого товар повертається на місце зберігання. |
графік роботи: 5/2; вихідні плаваючі. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Провідний менеджер із збуту (В2В) |
Щедро |
досвід роботи на аналогічній посаді від 2-х років (FMCG); наявність особистого автомобіля. |
управління продажами на закріпленій території; розробка планів і програм по збільшенню обсягів продажів продукції В2В в регіоні; взаємодія з клієнтами В2В з питань, пов’язаних з розвитком продажів на закріпленій території. |
офіційне оформлення відповідно до КЗпП України; повний соціальний пакет згідно КЗпП України (оплачувана відпустка, лікарняні та відрядження); цікаві завдання у великій компанії; професійне зростання і можливість проявити себе; корпоративне навчання і розвиток; дружній колектив. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер зі збуту ЗЗР, насіння та добрив |
ТОВ ГрейсАгро |
досвід в продажах ЗЗР, насіння, мікродобрив(обов'язково); знання технології вирощування с/г культур і діючих речовин у засобах захисту рослин (обов'язково); знання ключових клієнтів і ЛПР на вашій території; водійське посвідчення кат.B та безаварійний стаж водіння для поїздок у відрядження. |
виконання планів продажів. |
офіційне працевлаштування, оплачувані відпустки; службове авто; паливна картка та технічне обслуговування автомобіля; поїздки за кордон для співробітника з родиною; медичне страхування для співробітника та його родини; корпоративний відпочинок у затишних місцях країни декілька разів на рік; регулярні навчання по агрономії, по продукції компанії, по технікам продажів; затишна атмосфера, корпоративний дух, спільні свята, подарунки дітям працівників, смачна кава та багато іншого, щоб відчувати себе щасливим. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бармен |
готель Франція |
вік від 21 року; досвід роботи від 3 років; активність, чесність, командність, комунікабельність; відкритість, приємна зовнішність; бажання розвиватися у ресторанній сфері. |
вітання, інформування гостей; прийом замовлень та обслуговування клієнтів; знання барної та винної карти; знання касової дисципліни; приготування напоїв. |
можливість професійного зростання та кар'єрного розвитку; офіційне оформлення; робота у команді професіоналів; графік роботи позмінний. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу |
Перчатка-центр |
комунікабельність; активність; бажання постійно вчитися і розвиватися. |
знання повного асортименту продукції, її характеристик і конкурентних переваг; володіння актуальною інформацією про те, на яких умовах здійснюються продаж, доставка і оплата товару, про знижки та акції; володіння технікою продажів із застосуванням «холодних» дзвінків; пошук та аналіз клієнтів; продаж товарів; робота з базою, переговори та зустрічі з ключовими особами організацій; ведення документообігу по своїм клієнтам, звітність. |
офіційне працевлаштування та соціальна захищеність; конкурентна та своєчасно виплачена заробітна плата; графік роботи Пн-Пт, з 9:00 до 17:00; компенсація мобільних витрат, навчання (тренінги). комфортні умови праці, зона відпочинку, чайний стіл, корпоративний відпочинок |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Оператор ПК |
Аврора |
комунікабельність; уважність; відповідальність; стресостійкість; посидючість; знання комп’ютера, впевнене володіння програмою MSЕxcel; досвід роботи в команді. |
робота з програмою GMS; постановка задач в Бітрікс; фіксація інформації про прийнятого постачальника; друк документів; перенесення інформації, корегування з друкованих розподілень в програму; робота в програмі з розбіжностями в кількості товару; формування накладних на ТТ про надходження товару; комунікація з цехами, відділами РЦ, ОП; зворотній зв’язок комерційному відділу про оброблений товар. |
позмінний графік (денні і нічні зміни). |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер-ревізор |
ТОВ Рошен-Кондитер |
відповідальність; чесність; вміння ефективно працювати в колективі; порядність. |
проведення ревізії на роздрібних магазинах; ведення бухгалтерії роздрібних магазинів, знання 1С версії 8. |
графік роботи з 9:00 до 18:00; вихідні: субота, неділя. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
ФОП Пшеничний В.А. |
досвід роботи від 3-х років (у сфері роздрібної торгівлі буде перевагою); знання ведення всіх ділянок бухгалтерського обліку, ПДВ, податкового кредиту; практичні навички роботи в M.E.Doc, РРО, 1С 7, Клієнт-банк; відповідальні, вмієте працювати у режимі багатозадачності та стресостійкості, терплячі, позитивні. |
ведення і контроль бухгалтерського обліку на ділянці оприбуткування і реалізації товару, податкової звітності; звірка з двома базами та постачальниками; формування видаткових накладних. |
робота в стабільній компанії з можливостями професійного зростання; місце роботи в офісі в р-ні Тяжилів, Пн.-Пт з 10:00 до 18:00 год., вихідні — Сб, Нд. своєчасна виплата та офіційне працевлаштування; наставництво головного бухгалтера; можливість придбати продукцію за ціною дистриб’ютора. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор відділу продажу |
Солді І Ко |
вища освіта, технічна — буде перевагою; аналогічний досвід роботи — від 2-х років; вміння спілкуватися з різними клієнтами; знання ПК, вміння працювати з оргтехнікою (принтер, сканер, факс), досвід роботи з програмою 1С — бажано; знання документообігу і досвід рутинної роботи; особисті якості — відповідальність, акуратність, а також вміння нести відповідальність за свої вчинки. |
виставлення рахунків клієнтам; спілкування з клієнтами по товарній лінійці (наявність, заміна, доставка); документообіг — робота з видатковими накладними, договорами, звітністю, актами звірок, відслідковування дебіторки. |
графік роботи — з понеділка по п’ятницю, з 09.00 до 18.00; офіційне працевлаштування та дотримання соціальних гарантій; безлімітний корпоративний мобільний зв’язок. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Фінансовий контролер |
Smart Investment Fund |
аналітичне мислення та вміння працювати з великими масивами інформації; уважність до деталей, відповідальність; уміння працювати самостійно та організовано; уміння чути та надавати зворотний зв’язок; не менше 3 років досвіду на позиції фінансиста або в області управлінського обліку і бюджетування; вища освіта у сфері (фінанси, бухгалтерський облік, аудит, економіка); глибокі знання бухгалтерського, управлінського обліку та податкового законодавства, стандартів МСФЗ; навички фінансового аналізу, планування та прогнозування показників діяльності компанії; високий рівень володіння 1С 8; Microsoft Office, Клієнт-Банк; АССА; СFA, СIMA, IPFM (буде перевагою); англійська — intermediate. |
супровід процесу бюджетування компанії; виконання казначейських операцій; підготовка оперативної та періодичної аналітичної звітності; підготовка та аналіз управлінської звітності (PL, CF, BS); формування прогнозів по доходах і витратах та руху коштів (в т.ч платіжний календар); впровадження та супровід системи управлінського обліку. |
офіційне оформлення згідно КЗпП. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Заступник головного технолога |
Бонус У |
вища освіта харчовий напрямок, бажано технологія хлібобулочних виробів; знання та розуміння технологічних схем виробництва; досвід роботи на аналогічній посаді (бажаний); знання стандартів якості роботи харчової промисловості; особисті якості: чесність, порядність, організованість, відповідальність, командна робота, бажання навчатись; впевнений користувач ПК. |
вхідний контроль сировини; ведення робочих журналів для контролю технологічних процесів; забезпечення та контроль дотримання технології виробничих процесів і експлуатації обладнання; контроль якості готової продукції; контроль дотримання санітарних норм і правил; аналіз інвентаризації; ведення внутрішньої документації; робота в рамках системи безпеки харчових продуктів (ISO 22000), ощадливого виробництва (Lean). |
конкурентна оплата праці; професійні виклики і постійний розвиток у професії; службове житло; адреса: м. Літин. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
Медіскан-Вінниця |
досвід роботи бухгалтером — від 1 року; вища спеціальна освіта (бух. облік, аудит); досвідчений користувач ПК (програми MS Office, 1С. 8 бухгалтерія, M.E.doc); знання форм і методів бухгалтерського обліку, кореспонденції рахунків; впевненні знання податкового законодавства; бажання розвиватися та самовдосконалюватися, комунікабельність. |
ведення первинної документації; знання касової дисципліни; ведення касової документації; проведення звірок взаєморозрахунків з контрагентами та формування Актів звірки; контроль взаєморозрахунків, дебіторської, кредиторської заборгованості; виконання поставлених завдань керівника (адміністративні обов’язки). |
офіційне працевлаштування; гідна оплата праці; п’ятиденний робочий тиждень з 09.00 до 18.00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер ЗЕД |
промислова група Vioil |
вища освіта; досвід роботи в сфері супроводу експортних операцій, роботи з контрактами зовнішньоекономічної діяльності; володіння технологіями продажів, хорошими презентаційними та комунікативними навичками; вільне володіння англійською мовою (ділове листування, телефонні розмови); знання основ логістики; впевнений користувач ПК (MS Office, Outlook, Internet); навички роботи з базами даних 1С і CRM; вміння працювати в команді, відповідальність, високий рівень самоорганізації, старанність, швидке навчання. |
підготовка, координація та підписання зовнішньоторговельних контрактів; переговори з іноземними партнерами (експорт); взаємодія з контрагентами щодо виконання договорів, контроль за своєчасним виконанням договірних зобов'язань; документальне забезпечення процесу виконання контрактів зовнішньоекономічної діяльності на рослинні олії; організація документообігу між відділом продажів та іншими підрозділами компанії, а також банківськими організаціями; заповнення бухгалтерських таблиць, підтримка додатків в CRM; координація обміну інформацією за експортними контрактами, гармонізація даних. |
офіційне правцевлаштування відповідно до КЗпП; гідна заробітна плата; можливість професійного та кар'єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер з розрахунків |
ТРК Еверест |
хороші комунікативні здібності; вміння працювати в команді; уважність; оперативність; пунктуальність; освіта: вища по спеціальності; досвід роботи від 2 років; обов’язкове знання: 1С Бухгалтерія, MS Office, Internet; вміння працювати з великими обсягами інформації. |
банківські виписки, облік розрахункових операцій. |
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Таргетолог |
GoncharDeco |
організованість; досвід роботи є обов’язковим критерієм; наявність хорошого Інтернету; чесність та відповідальність. |
налаштування таргетованої реклами (Facebook, Instagram); повноцінний аналіз реклами; масштабування. |
можливість працювати з дому, дистанційно; можливість кар'єрного зростанням з подальшим зростанням заробітної плати; корпоративна етика та подарунки на свята і день народження; знижки на товар компанії; зручний графік роботи; молодий та перспективний колектив; постійна підтримка з боку керівництва. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бармен, бариста |
GBS Level |
досвід роботи від 1 року; знання стандартів обслуговування; грамотне володіння українською, російською мовами, знання англійської мови буде перевагою; бажання рости і розвиватись в даній сфері. |
приготування напоїв згідно стандартів; знання класичних коктейлів та фірмових коктейлів закладу (СПОРПІТ); контроль і підготовка бару до обслуговування. |
постійна робота; гідна заробітна плата; гнучкий графік роботи; робота в дружній та молодій команді; навчання та корпоративні заходи. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу (стажер) |
Гарант-Інфо |
бажано вища /не повна вища освіта, може бути студент останнього курсу; гарна дикція, грамотність, приємна зовнішність; бажаний досвід або навики в продажах, активна людина, яка ставить амбіційні цілі, та отримує задоволення від знаходження шляхів їх досягнення, висока комунікабельність; знання іноземної мови англійської (вільний — розмовний рівень), буде постійна співпраця з клієнтами з країн Європейського Союзу. |
виконання доручення керівника, робота з клієнтами (робота в офісі — телефонні перемовини, листування, робота з клієнтами в онлайн режимі). |
офіс в самому центрі міста Вінниці; гарна і дружня атмосфера в колективі; графік роботи з понеділка по п’ятницю; робота з якісною групою товарів; можливість працевлаштуватись кандидату без досвіду роботи, але з великим бажанням розвиватись як спеціаліст у сфері міжнародних продажів; офіційне працевлаштування; лояльний керівник. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Митний декларант |
ТОВ Тарімус Групп, |
вища освіта в галузі менеджменту зовнішньоекономічної діяльності; досвід роботи менеджером ЗЕД від 2-х років; знання міжнародного законодавства у сфері торгівлі та логістики, відмінні знання митного законодавства; досвід взаємодії з органами митниці та транспортними компаніями, що працюють з іноземними клієнтами; навички складання контрактів, рекламацій, актів прийому-передачі, специфікацій, декларацій, первинної бухгалтерської документації та іншої ділової номенклатури; навички ведення комерційних переговорів із зарубіжними партнерами; вільне володіння англійською мовою (рівень Intermediate); знання Incoterms 2010, MD declaration; знання правил роботи з валютними коштами; відповідальність, високий рівень самоорганізованості, старанність. |
ведення переговорів і укладання контрактів з іноземними партнерами; ведення переговорів і ділової переписки з логістичними компаніями та постачальниками щодо умов роботи й оптимізації поставок; контроль і супровід поставок на всіх етапах — від розміщення замовлення до отримання товару; контроль своєчасної оплати експортних і імпортних платежів; оформлення необхідної супутньої документації (графіки поставок, сертифікати, дозволи, ліцензії); складання митних документів та супровід митного контролю за переміщенням товарів і транспортних засобів через митний кордон України; оформлення або отримання необхідних документів, таких як сертифікати, дозволи, ліцензії, паспорти якості тощо. |
офіційне працевлаштування; своєчасна виплата заробітної плати; графік роботи: Пн-Пт з 8:45—18:00, Сб, Нд — вихідний; компенсація мобільного зв’язку; корпоративні заходи. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Копірайтер, контент-менеджер |
Kosmotech |
відмінне знання правопису української мови; здатність писати публцікації, що викликають позитивну реакцію читачів; посидючість та прискіпливість; перфекціонізм; ведення свого власного блогу (текстовий або відео); вміння фотографувати і обробляти фото (коригування кольору); товариська та активна людина. |
розробка описів для товарів; створення яскравих публікацій для соціальних мереж; написання новин на сайт; підбір матеріалів: фото та відеоконтент. |
стабільна та конкурентна оплата праці (ставка + KPI); цікаві проєкти, які дозволяють розвиватися; регулярне навчання та сприяння всебічному розвитку (компанія оплачує 50% вартості за навчання); оплачувана відпустка та лікарняні; корпоративні заходи та подорожі. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Бухгалтер |
Вінницький обласний центр зайнятості (відділ рекрутингу) |
наявність медичного огляду. |
прийом, аналіз, контроль і обробка табелів робочого часу; контроль, оформлення і обробка листків непрацездатності; нарахування і контроль за фондом оплати праці; реєстрація і рознесення бухгалтерських проводок, нарахування і перерахування страхових внесків до фондів, підготовка подання звітності по ЕСН і складання балансу, виконання доручень керівництва та інше. |
5-ти денний робочий тиждень. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Бухгалтер |
ФОП Штельмах |
успішний досвід роботи на посаді бухгалтера комерційної структури від 2-х років; досвідчений користувач ПК (1С, M.E.Doc, MSWord, MS Excel); досконале знання законодавчої бази з питань бухгалтерського та податкового обліку (вміння своєчасно відстежувати зміни). |
складання статистичної, фінансової, податкової та іншої звітності; ведення ФОП (2, 3 група); підготовка первинних документів: договори, акти; проведення внутрішніх аудитів ФОП. виконання службових доручень керівника. |
5 денний робочий тиждень; графік роботи з 09.00 до 17.00. |
Відправити резюме можна за посиланням |
Економіст |
КНП ВМКПБ №1 |
|
планування, складання розрахунків до фінансового плану, формування фінансового плану; складання розрахунків до плану використання бюджетних коштів; контроль за виконанням фінансового плану, складання звіту по виконанню показників фінансового плану; аналіз ФЗП, розуміння нормування робочого часу, проведення хронометражу, складання тарифікаційних списків працівників; складання звітності до органів статистики; складання калькуляцій по платним послугам; складання, внесення змін та затвердження в установленому порядку тарифікації, та штатного розпису; проведення фінансово-економічного аналізу і формування звітності. |
п’ятиденний робочий тиждень; графік роботи — 8.00 - 17.00 (декретна посада). |
Відправити резюме можна за посиланням |
Старший преміальний менеджер по роботі з клієнтами СМБ |
UKRSIBBANK BNP Paribas Group |
вища фінансово-економічна освіта; досвід роботи в банківській сфері — не менше 1 року; знання продуктів для клієнтів банку — юридичних осіб. |
залучення клієнтів юридичних осіб на обслуговування в банк; продаж банківських продуктів, в даному клієнтському сегменті; персональне знайомство з кожним клієнтом портфелю; розвиток комерційних відносин із закріпленим портфелем клієнтів; аналіз і розвиток індивідуальних та комерційних потреб клієнтів; забезпечення якості обслуговування і задоволення клієнтів. |
робота в міжнародній фінансовій організації (BNP Paribas Group — один з найуспішніших та найбільших світових банків); офіційне працевлаштування; медичне страхування та страхування життя; 25 календарних днів відпустки; щомісячний бонус за результатами роботи; доступ до програм навчання та тренінгів; широкі можливості міжнародної мобільності. |
Відправити резюме можна за посиланням |
*відповідальність за зміст та правильність написання опису вакансій несе роботодавець